Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικά αυτοκίνητα: Θέλετε να ξεχωρίζουν;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υβριδικά αυτοκίνητα: Θέλετε να ξεχωρίζουν;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    35
    66
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kontaxis last edited by

      ΤΟΥΟΤΑ PRIUS

      • Ιπποδύναμη: 110 hp
      • Ιπποδύναμη Βενζινοκινητήρα: 76 hp
      • Ιπποδύναμη Ηλεκτροκινητήρα: 67 hp
      • Κινητήρας: 1,5 liter
        τιμη: 26.100-27.800

      HONDA CIVIC Hybrid

      • Ιπποδύναμη: 110 hp
      • Ιπποδύναμη Βενζινοκινητήρα: 95 hp
        - Ιπποδύναμη Ηλεκτροκινητήρα: 20 hp
      • Κινητήρας: 1,3 liter
        τιμη: 22.200

      Ειναι πολύ σημαντικη η ιπποδυναμη του ηλεκτροκινητήρα, αλλα και η τιμη.
      Για φτηνό υβριδικό διαλέγεις CIVIC,
      για υβριδικό οπου θελεις ανετα να πηγαινει μονο ηλεκτρικα μεσα στην πόλη (χωρις καθόλου κατανάλωση) διαλεγεις PRIUS, ξεχωρίζει και σε design!

      Δειτε τα στο http://www.hybridcars.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Προσωπικά προτιμώ το CIVIC IMA

        Παιδιά μήπως ξέρετε πότε θα έρθει Ελλάδα; Έψαξα στο νετ αλλά δεν βρήκα και πολλά.

        τα πρωτα σε πελάτες το Γενάρη.

        Νεο civic εννοούμε.... 4 πόρτες

        Ωραίο είναι. Ωραίο ΚΑΙ στο δρόμο, δεν παίρνεις χαμπάρι ότι δεν οδηγείς 'κανονικό' αυτοκίνητο, έκαναν φοβερή δουλειά στο σασμάν και στην κατανομή του βάρους.

        Ωστόσο, απέχει από τον ορισμό του υβριδικού όπως τον ξέρουμε στο Πρίους. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αποκλειστικά υποβοηθητικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση το όχημα δεν κινείται μόνο με αυτόν. Στο Πρίους πάντως, το βάρος των μπαταριών το νιώθεις έντονα.

        στη διαφήμιση που ακουσα στο ραδιοφωνο λέει ότι παει και ΄μόνο του αν μείνεις από βενζίνη!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kontaxis last edited by

          160 χλμ/ωρα (100 μιλια) με το υβριδικό του TOYOTA PRIUS ...
          και μερικές παράνομες ουσιες στην κατοχή του.

          Δειτε videaki:
          http://hybridcarsgr.blogspot.com/2007/07/al-gore.html

          ...για οποιον πιστευει πως τα υβριδικά δεν τρεχουν και ειναι για τους ξενέρωτους

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Επειδή δλδ έτρεχε με 160 σημαίνει οτι το Prius είναι σπόρτιφ. Ντάξει είπαμε καλό χρυσό αλλά όχι και σπορ το Prius...Τότε το Auris είναι η επιτομή του σπόρ αυτοκινήτου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kontaxis last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Επειδή δλδ έτρεχε με 160 σημαίνει οτι το Prius είναι σπόρτιφ. Ντάξει είπαμε καλό χρυσό αλλά όχι και σπορ το Prius...Τότε το Auris είναι η επιτομή του σπόρ αυτοκινήτου

              για Αμερικη τα 100μιλια ειναι πολυ πάνω απο το όριο!

              Βλεπω εισαι fan του C-Metisse (!), για δες εδώ:
              http://www.hybridcars.gr/content/view/67/1/lang,el/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ναι τα ξέρω αυτά ( και για το Μetisse και για τα όρια στις ΗΠΑ ) και δεν αμφιβάλλω οτι πήγαινε με τόσα. Το θέμα είναι οτι για μένα σπόρ δεν είναι να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία αλλά και στις στροφές και βέβαια τι εισπράτω από το αυτοκίνητο όταν το οδηγώ γρήγορα και εκεί το Prius χωλαίνει απέναντι σε πολλά συμβατικά οχήματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
                  Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                    Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
                    Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!

                    για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kontaxis last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                      Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
                      Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!

                      για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...

                      Το DIESEL ειναι αλλη υπόθεση, νομίζουν πως ρυπαινει και το απαγορευουν στην Αθηνα.

                      50% των αυτοκινητων στην Ε.Ε. ειναι DIESEL..... αλλα αυτοι δεν ξερουν, θελουν το κακό τους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Σύμφωνα με το Αγγλικό Evo πάντως, το Panda 100HP είναι παντού καλύτερο.

                        ΥΓ: Εκτός από τους χώρους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          peterpan last edited by

                          Ο χρήστης kontaxis έγραψε:

                          Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
                          Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!

                          για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...

                          Το DIESEL ειναι αλλη υπόθεση, νομίζουν πως ρυπαινει και το απαγορευουν στην Αθηνα.

                          50% των αυτοκινητων στην Ε.Ε. ειναι DIESEL..... αλλα αυτοι δεν ξερουν, θελουν το κακό τους

                          κ εγώ μαζί σου...

                          όταν όμως μας κυβερνούν οι αμόρφωτοι... τί τους ψηφίζουμε... ούτε πανεπιστήμιο δεν έχουν βγάλει... κ άμα τους το πεις, λένε 'έλα μωρέ τώρα, εγώ έχω μάθει να βγάζω χρήματα μόνος μου από μικρό παιδί...'... τεμπέληδες που μας βασανίζουν κ ζουν εις βάρος μας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Η τιμή του civic είναι καλή?
                            Κάνει όσο το 1800 (22700) αλλά στην τιμή έχει και το αυτόματο και δεν πληρωνεις τελη
                            Αλλά δεν έχει ηλιοροφή. Πως το βλέπετε? Ακριβό ή φτηνό.

                            Σημειώνω ότι έχει και μικρότερο πορτπαγκάζ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kontaxis last edited by

                              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                              Υβριδικα με diesel που αναφερθηκε, ετοιμαζει η psa για το αμεσο μελλον.

                              Hybrid-DIESEL
                              Αμα δειτε στα χαρακτηριστικά, εχουν λιγοτερη κατανάλωση και εκπομπες ρύπων απο τα τωρινά CIVIC και PRIUS

                              PEUGEOT 307
                              http://www.hybridcars.gr/content/view/66/41/lang,el/
                              (πολυ ωραιο γαλλικό τραγουδακι εχει στο videaki!)

                              CITROEN C4
                              http://www.hybridcars.gr/content/view/65/41/lang,el/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsardas last edited by

                                Πιστευω οτι ο καταναλωτης για να καταλαβει την διαφορετικοτητα της νεας τεχνολογιας πρεπει να την 'δει' και σε ενα νεο αμαξωμα το οποιο θα συναδει με την τεχνολογια που εχει το υπολοιπο αυτοκινητο. Η διαφορετικοτητα αρχικα πρπει να παρχει και στο αμαξωμα και στην τεχνολογια που διαθετει.
                                Αυτα για την αρχη. Καθως ομως η τεχνολογια αυτη γινεται ολο και μαζικοτερη και πλεον θα ειναι συνυθισμενη μπορει να μπει και στα κανονικα αμαξωματα της υπολοιπης σειρας.
                                Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
                                  Πιστευω οτι ο καταναλωτης για να καταλαβει την διαφορετικοτητα της νεας τεχνολογιας πρεπει να την 'δει' και σε ενα νεο αμαξωμα το οποιο θα συναδει με την τεχνολογια που εχει το υπολοιπο αυτοκινητο. Η διαφορετικοτητα αρχικα πρπει να παρχει και στο αμαξωμα και στην τεχνολογια που διαθετει.
                                  Αυτα για την αρχη. Καθως ομως η τεχνολογια αυτη γινεται ολο και μαζικοτερη και πλεον θα ειναι συνυθισμενη μπορει να μπει και στα κανονικα αμαξωματα της υπολοιπης σειρας.
                                  Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.

                                  μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.

                                    μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).

                                    Δεν νομίζω ότι με τους ρυθμούς του Σ θα έρθει ποτέ κανονικά το IMA. Δεν έχω δει καμία διαφήμιση.

                                    Τώρα για το σχεδιασμό. Αν η Toyota παίζοντας με το Corolla θα μπορούσε να πετύχει τιμή 3000 Ευρώ χαμηλότερα τότε να δεις πόσοι θα το αγόραζαν και ας μην ήταν ξεχωριστό....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.

                                      μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).

                                      Δεν νομίζω ότι με τους ρυθμούς του Σ θα έρθει ποτέ κανονικά το IMA. Δεν έχω δει καμία διαφήμιση.

                                      Τώρα για το σχεδιασμό. Αν η Toyota παίζοντας με το Corolla θα μπορούσε να πετύχει τιμή 3000 Ευρώ χαμηλότερα τότε να δεις πόσοι θα το αγόραζαν και ας μην ήταν ξεχωριστό....

                                      Και ομως το διαφημιζει το civic hybrid.Την ειδα προχτες την διαφημιση,εδειχνε ενα civic να κοβει βολτες σε πρασινους λοφους και να ενεργοποιει ανεμογεννητριες στο περασμα του.Ελεγε για 115λογα και πολυ χαμηλη καταναλωση (4,6 λιτρα νομιζω).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gianniskid last edited by

                                        πριους εχει ο αδερφος μου. κανει πανω απο 60-70.000 χιλ τον χρονο

                                        μπορω να πω πως το αυτοκινητο ειναι εντυπωσιακο. μικτη καταναλωση εχει 5-5,5-6 λιτρα. τα 5,5 ειναι νουμερο οχι μονο εφικτο αλλα σκεφτειτε οτι το σκιζει πολυ συχνα,λογο χρονου που βιαζεται.

                                        το αστειο της υποθεσης ειναι η αισθηση της επιταχυνσης. μεχρι την τελικη του δεν κοβει καθολου για αλλαγη ταχυτηατς. σαν να μην εχει αλλαξει καμια ταχυτητα. φοβερο το κιβωτιο

                                        επισης οι επιδοσεις του ειναι αρκετα καλες. αρκετες φορες ξεφτιλησα με δαυτο διαφορα αυτοκινητα. ενταξει, καθολου ανετα κι οχι κανενα πολυ δυνατο αυτοκινητο αλλα οσο να ναι εγω θα ξενερωνα να με περναει το πριους (που με περναει εμενα πολυ ανετα)

                                        βεβαια αν υπολογησετε τα 5,5 λιτρα συγκριτικα με τα 9-10 δεν ειναι καμια τρομερη οικονομια για την τσεπη μας αν δεν κανουμε πολλα χιλιομετρα. βεβαια με τα χιλιομετρα του αδερφου μου αν εκαιγε 10λιτρα και 60000,τωρα με 5,5 λιτρα βγαινει κερδος τον χρονο (με προχειρους υπολογησμους) 2700Ευρω. δεν ειναι και λιγα. 10.000 σε 4 χρονια να γλιτωνεις απο καυσιμα

                                        αφηστε που και τα σερβις του ειναι σχετικα σπανια, οπως και οι αλλαγες σε τακακια-δισκους και λοιπα.

                                        υπερβολικα ανετο αυτοκινητο παντως. για ταξηδια απλα τελειο. οχι σπορτιφ ομως

                                        συγνωμη για το μεγαλο ποστ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          ετσι ειναι τα cvt κιβώτια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            ετσι ειναι τα cvt κιβώτια

                                            cvt δεν έχουν και όλα τα σκούτερ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr