-
ΤΟΥΟΤΑ PRIUS
- Ιπποδύναμη: 110 hp
- Ιπποδύναμη Βενζινοκινητήρα: 76 hp
- Ιπποδύναμη Ηλεκτροκινητήρα: 67 hp
- Κινητήρας: 1,5 liter
τιμη: 26.100-27.800
HONDA CIVIC Hybrid
- Ιπποδύναμη: 110 hp
- Ιπποδύναμη Βενζινοκινητήρα: 95 hp
- Ιπποδύναμη Ηλεκτροκινητήρα: 20 hp - Κινητήρας: 1,3 liter
τιμη: 22.200
Ειναι πολύ σημαντικη η ιπποδυναμη του ηλεκτροκινητήρα, αλλα και η τιμη.
Για φτηνό υβριδικό διαλέγεις CIVIC,
για υβριδικό οπου θελεις ανετα να πηγαινει μονο ηλεκτρικα μεσα στην πόλη (χωρις καθόλου κατανάλωση) διαλεγεις PRIUS, ξεχωρίζει και σε design!Δειτε τα στο http://www.hybridcars.gr
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Προσωπικά προτιμώ το CIVIC IMA
Παιδιά μήπως ξέρετε πότε θα έρθει Ελλάδα; Έψαξα στο νετ αλλά δεν βρήκα και πολλά.
τα πρωτα σε πελάτες το Γενάρη.
Νεο civic εννοούμε.... 4 πόρτες
Ωραίο είναι. Ωραίο ΚΑΙ στο δρόμο, δεν παίρνεις χαμπάρι ότι δεν οδηγείς 'κανονικό' αυτοκίνητο, έκαναν φοβερή δουλειά στο σασμάν και στην κατανομή του βάρους.
Ωστόσο, απέχει από τον ορισμό του υβριδικού όπως τον ξέρουμε στο Πρίους. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αποκλειστικά υποβοηθητικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση το όχημα δεν κινείται μόνο με αυτόν. Στο Πρίους πάντως, το βάρος των μπαταριών το νιώθεις έντονα.
στη διαφήμιση που ακουσα στο ραδιοφωνο λέει ότι παει και ΄μόνο του αν μείνεις από βενζίνη!!!
-
160 χλμ/ωρα (100 μιλια) με το υβριδικό του TOYOTA PRIUS ...
και μερικές παράνομες ουσιες στην κατοχή του.Δειτε videaki:
http://hybridcarsgr.blogspot.com/2007/07/al-gore.html...για οποιον πιστευει πως τα υβριδικά δεν τρεχουν και ειναι για τους ξενέρωτους
-
Επειδή δλδ έτρεχε με 160 σημαίνει οτι το Prius είναι σπόρτιφ. Ντάξει είπαμε καλό χρυσό αλλά όχι και σπορ το Prius...Τότε το Auris είναι η επιτομή του σπόρ αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επειδή δλδ έτρεχε με 160 σημαίνει οτι το Prius είναι σπόρτιφ. Ντάξει είπαμε καλό χρυσό αλλά όχι και σπορ το Prius...Τότε το Auris είναι η επιτομή του σπόρ αυτοκινήτουγια Αμερικη τα 100μιλια ειναι πολυ πάνω απο το όριο!
Βλεπω εισαι fan του C-Metisse (!), για δες εδώ:
http://www.hybridcars.gr/content/view/67/1/lang,el/ -
Ναι τα ξέρω αυτά ( και για το Μetisse και για τα όρια στις ΗΠΑ ) και δεν αμφιβάλλω οτι πήγαινε με τόσα. Το θέμα είναι οτι για μένα σπόρ δεν είναι να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία αλλά και στις στροφές και βέβαια τι εισπράτω από το αυτοκίνητο όταν το οδηγώ γρήγορα και εκεί το Prius χωλαίνει απέναντι σε πολλά συμβατικά οχήματα
-
Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει! -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...
Το DIESEL ειναι αλλη υπόθεση, νομίζουν πως ρυπαινει και το απαγορευουν στην Αθηνα.
50% των αυτοκινητων στην Ε.Ε. ειναι DIESEL..... αλλα αυτοι δεν ξερουν, θελουν το κακό τους
-
Σύμφωνα με το Αγγλικό Evo πάντως, το Panda 100HP είναι παντού καλύτερο.
ΥΓ: Εκτός από τους χώρους.
-
Ο χρήστης kontaxis έγραψε:
Το Prius δεν χωλαινει πουθενα οταν συγκριθει με οικογενειακα sedan τυπου Avensis πχ που ειναι η κατηγορια.
Οταν συγκριθει με Subaru impreza ή bmw 335 φυσικα χανει!για κανε και μια συγκριση με ενα συγχρονο ντιζελ...
Το DIESEL ειναι αλλη υπόθεση, νομίζουν πως ρυπαινει και το απαγορευουν στην Αθηνα.
50% των αυτοκινητων στην Ε.Ε. ειναι DIESEL..... αλλα αυτοι δεν ξερουν, θελουν το κακό τους
κ εγώ μαζί σου...
όταν όμως μας κυβερνούν οι αμόρφωτοι... τί τους ψηφίζουμε... ούτε πανεπιστήμιο δεν έχουν βγάλει... κ άμα τους το πεις, λένε 'έλα μωρέ τώρα, εγώ έχω μάθει να βγάζω χρήματα μόνος μου από μικρό παιδί...'... τεμπέληδες που μας βασανίζουν κ ζουν εις βάρος μας...
-
Η τιμή του civic είναι καλή?
Κάνει όσο το 1800 (22700) αλλά στην τιμή έχει και το αυτόματο και δεν πληρωνεις τελη
Αλλά δεν έχει ηλιοροφή. Πως το βλέπετε? Ακριβό ή φτηνό.Σημειώνω ότι έχει και μικρότερο πορτπαγκάζ
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Υβριδικα με diesel που αναφερθηκε, ετοιμαζει η psa για το αμεσο μελλον.
Hybrid-DIESEL
Αμα δειτε στα χαρακτηριστικά, εχουν λιγοτερη κατανάλωση και εκπομπες ρύπων απο τα τωρινά CIVIC και PRIUSPEUGEOT 307
http://www.hybridcars.gr/content/view/66/41/lang,el/
(πολυ ωραιο γαλλικό τραγουδακι εχει στο videaki!)CITROEN C4
http://www.hybridcars.gr/content/view/65/41/lang,el/ -
Πιστευω οτι ο καταναλωτης για να καταλαβει την διαφορετικοτητα της νεας τεχνολογιας πρεπει να την 'δει' και σε ενα νεο αμαξωμα το οποιο θα συναδει με την τεχνολογια που εχει το υπολοιπο αυτοκινητο. Η διαφορετικοτητα αρχικα πρπει να παρχει και στο αμαξωμα και στην τεχνολογια που διαθετει.
Αυτα για την αρχη. Καθως ομως η τεχνολογια αυτη γινεται ολο και μαζικοτερη και πλεον θα ειναι συνυθισμενη μπορει να μπει και στα κανονικα αμαξωματα της υπολοιπης σειρας.
Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic. -
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Πιστευω οτι ο καταναλωτης για να καταλαβει την διαφορετικοτητα της νεας τεχνολογιας πρεπει να την 'δει' και σε ενα νεο αμαξωμα το οποιο θα συναδει με την τεχνολογια που εχει το υπολοιπο αυτοκινητο. Η διαφορετικοτητα αρχικα πρπει να παρχει και στο αμαξωμα και στην τεχνολογια που διαθετει.
Αυτα για την αρχη. Καθως ομως η τεχνολογια αυτη γινεται ολο και μαζικοτερη και πλεον θα ειναι συνυθισμενη μπορει να μπει και στα κανονικα αμαξωματα της υπολοιπης σειρας.
Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.
μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).
Δεν νομίζω ότι με τους ρυθμούς του Σ θα έρθει ποτέ κανονικά το IMA. Δεν έχω δει καμία διαφήμιση.
Τώρα για το σχεδιασμό. Αν η Toyota παίζοντας με το Corolla θα μπορούσε να πετύχει τιμή 3000 Ευρώ χαμηλότερα τότε να δεις πόσοι θα το αγόραζαν και ας μην ήταν ξεχωριστό....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτος ειναι ο λογος που μοσχοπουλησε το prius και πατωσε το civic.
μάλλον κάπου τα εχεις μπερδέψει.... Πως να μοσχοπουλήσει κάτι το οποίο δεν υπήρχε στην αγορά (τωρα το φέρανε το civic).
Δεν νομίζω ότι με τους ρυθμούς του Σ θα έρθει ποτέ κανονικά το IMA. Δεν έχω δει καμία διαφήμιση.
Τώρα για το σχεδιασμό. Αν η Toyota παίζοντας με το Corolla θα μπορούσε να πετύχει τιμή 3000 Ευρώ χαμηλότερα τότε να δεις πόσοι θα το αγόραζαν και ας μην ήταν ξεχωριστό....
Και ομως το διαφημιζει το civic hybrid.Την ειδα προχτες την διαφημιση,εδειχνε ενα civic να κοβει βολτες σε πρασινους λοφους και να ενεργοποιει ανεμογεννητριες στο περασμα του.Ελεγε για 115λογα και πολυ χαμηλη καταναλωση (4,6 λιτρα νομιζω).
-
πριους εχει ο αδερφος μου. κανει πανω απο 60-70.000 χιλ τον χρονο
μπορω να πω πως το αυτοκινητο ειναι εντυπωσιακο. μικτη καταναλωση εχει 5-5,5-6 λιτρα. τα 5,5 ειναι νουμερο οχι μονο εφικτο αλλα σκεφτειτε οτι το σκιζει πολυ συχνα,λογο χρονου που βιαζεται.
το αστειο της υποθεσης ειναι η αισθηση της επιταχυνσης. μεχρι την τελικη του δεν κοβει καθολου για αλλαγη ταχυτηατς. σαν να μην εχει αλλαξει καμια ταχυτητα. φοβερο το κιβωτιο
επισης οι επιδοσεις του ειναι αρκετα καλες. αρκετες φορες ξεφτιλησα με δαυτο διαφορα αυτοκινητα. ενταξει, καθολου ανετα κι οχι κανενα πολυ δυνατο αυτοκινητο αλλα οσο να ναι εγω θα ξενερωνα να με περναει το πριους (που με περναει εμενα πολυ ανετα)
βεβαια αν υπολογησετε τα 5,5 λιτρα συγκριτικα με τα 9-10 δεν ειναι καμια τρομερη οικονομια για την τσεπη μας αν δεν κανουμε πολλα χιλιομετρα. βεβαια με τα χιλιομετρα του αδερφου μου αν εκαιγε 10λιτρα και 60000,τωρα με 5,5 λιτρα βγαινει κερδος τον χρονο (με προχειρους υπολογησμους) 2700Ευρω. δεν ειναι και λιγα. 10.000 σε 4 χρονια να γλιτωνεις απο καυσιμα
αφηστε που και τα σερβις του ειναι σχετικα σπανια, οπως και οι αλλαγες σε τακακια-δισκους και λοιπα.
υπερβολικα ανετο αυτοκινητο παντως. για ταξηδια απλα τελειο. οχι σπορτιφ ομως
συγνωμη για το μεγαλο ποστ
-
ετσι ειναι τα cvt κιβώτια
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ετσι ειναι τα cvt κιβώτιαcvt δεν έχουν και όλα τα σκούτερ?
Υβριδικά αυτοκίνητα: Θέλετε να ξεχωρίζουν;