-
-
-
-
βαλε και το s2000 να εισαι μεσα σε αυτα που δινουν καλη αισθηση
-
-
Για καποιον σαν κ μενα που αρχιζει κ κατασταλαζει στην ιδεα αγορας cabrio αλλα εχει φοβιες σχετικα με την μαλακη κουκουλα(λογο κ της μη δυνατοτητας αγορας γκαραζ) κ ετσι αναγκαστικα στρεφεται στα cc,ποια η γνωμη σας??
Ειναι το πρωτο μου διλλημα(μετα ακολουθουν αλλα) -
-
Τα CC καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες.
ΙΜΗΟ είναι πιο πρακτικά από τα απλά Cabrio καθώς είναι και κουπέ.
Στους 4Τ αλλά και αλλού τα CC αναφέρονται ως τα κάμπριο των φτωχών όταν για τους 'αρχόντες' παραμένουν επιλογές με την κλασσική υφασμάτινη κουκούλα.
Υ.Σ. Αν θεωρείται ότι τα CC έχουν πολύ κυρτά παμπρίζ τότε δεν έχετε δει τίποτα σε κάτι απλά sedan (πχ Civic) για το τι σημαίνει καμπυλότητα....
-
Στο Astra Twintop και στην καινουρια 3αρα που η οροφη διαιρειται σε τρια κομματια δεν ειναι τοσο κεκλιμενο...
-
ένας φίλος μου έχει το άστρα twin top, κ μπορώ να πω ότι χωρώ άνετα μέσα... αν κ είμαι 1.90 στο ύψος...
επίσης, δεν έρχεται τόσο πίσω το παρ-μπριζ. απλά ο ουρανός μου φαίνεται πολύ χαμηλός... δλδ αν ήμουν 1.95 ίσως να έβρισκα στην οροφή...
-
και αμα εχεις παιδιά νομίζω ότι το cc είναι μονόδρομος?
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
ένας φίλος μου έχει το άστρα twin top, κ μπορώ να πω ότι χωρώ άνετα μέσα... αν κ είμαι 1.90 στο ύψος...επίσης, δεν έρχεται τόσο πίσω το παρ-μπριζ. απλά ο ουρανός μου φαίνεται πολύ χαμηλός... δλδ αν ήμουν 1.95 ίσως να έβρισκα στην οροφή...
Μπορείς να κατεβάσεις τα καθίσματα.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
ένας φίλος μου έχει το άστρα twin top, κ μπορώ να πω ότι χωρώ άνετα μέσα... αν κ είμαι 1.90 στο ύψος...
επίσης, δεν έρχεται τόσο πίσω το παρ-μπριζ. απλά ο ουρανός μου φαίνεται πολύ χαμηλός... δλδ αν ήμουν 1.95 ίσως να έβρισκα στην οροφή...
Μπορείς να κατεβάσεις τα καθίσματα.
βρήκα έναν μηχανισμό που τον σηκώνεις ή τον πατάς κ ολισθαίνει η καρέκλα προς πισω κ κάτω... το έβαλα στο τέρμα κάτω, αλλά κ πάλι... ίσως να υπάρχει κ κανένας ακόμα...
αλλά γενικότερα φαντάζομαι πως όλα τα cc έχουν χαμηλό ουρανό. η μειωμένη καμπυλότητα στον ουρανό προσφέρει ευκολία στην αναδίπλωση...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Tο έχω ξαναγράψει.Δεν μου αρέσει κανένα CC.Το Cabrio το θέλω με ΤΕΝΤΑ.Για μένα μόνο με τέντα έχουν χαρακτήρα γι αυτό προφανώς και τα πολύ ακριβά κάμπριο έχουν τέντα.Aston Martin,Bentley,Rolls Royce,Porsche,Ferrari,Lamborghini,........
Το ότι το παρμπρίζ φτάνει πάνω από το κεφάλι σου......δεν λέει καθόλου+1
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν θεωρείται ότι τα CC έχουν πολύ κυρτά παμπρίζ τότε δεν έχετε δει τίποτα σε κάτι απλά sedan (πχ Civic) για το τι σημαίνει καμπυλότητα....Ναι, αλλά δε μιλάμε για 'αίσθηση cabrio' σε ένα απλό sedan
-
Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν το ίδιο λάθος: ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ τον εαυτό τους μέσα σε ένα αυτοκίνητο και επιλέγουν α΄νάλογα με το **τι πιστεύουν ότι θα τους άρεσε **να οδηγουν
Ελάχιστοι είναι εκέινοι που κάνουν κάποιο Test-Drive ή και που ζητάνε ακόμη να πάρουν Test-Drive σαβ/κου (έστω από όσες εταιρίες το διαθέτουν)Οδήγησε ενα παλιότερο roadster ή convertible και θα δεις ότι εκείνα πραγματικά σου δίνουν την αίσθηση που αναζητάς Υπάρχουν ελάχιστα σημερινά 'ανοικτά' αυτοκίνητα που σου δίνουν αυτή την αίσθηση. (τα είπαν κάποιοι φίλοι παραπάνω)
Τα cc δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία πιστεύωΚαλή τύχη με την 'αναζήτησή' σου
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Tο έχω ξαναγράψει.Δεν μου αρέσει κανένα CC.Το Cabrio το θέλω με ΤΕΝΤΑ.Για μένα μόνο με τέντα έχουν χαρακτήρα γι αυτό προφανώς και τα πολύ ακριβά κάμπριο έχουν τέντα.Aston Martin,Bentley,Rolls Royce,Porsche,Ferrari,Lamborghini,........
Το ότι το παρμπρίζ φτάνει πάνω από το κεφάλι σου......δεν λέει καθόλουΗ Ferrari πάντως δεν φαίνεται να συμφωνεί με την παραπάνω άποψη μιας και φήμες λένε ότι η καινούρια baby ferrari θα έχει μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.
http://blog.worldcarfans.com/index.cfm/ ... rari-spied
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Tο έχω ξαναγράψει.Δεν μου αρέσει κανένα CC.Το Cabrio το θέλω με ΤΕΝΤΑ.Για μένα μόνο με τέντα έχουν χαρακτήρα γι αυτό προφανώς και τα πολύ ακριβά κάμπριο έχουν τέντα.Aston Martin,Bentley,Rolls Royce,Porsche,Ferrari,Lamborghini,........
Το ότι το παρμπρίζ φτάνει πάνω από το κεφάλι σου......δεν λέει καθόλουΗ Ferrari πάντως δεν φαίνεται να συμφωνεί με την παραπάνω άποψη μιας και φήμες λένε ότι η καινούρια baby ferrari θα έχει μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.
http://blog.worldcarfans.com/index.cfm/ ... rari-spied
H Ferrari ας κάνει ό,τι θέλει Λες να στεναχωρηθώ γιατί θα χάσω από την 'αίσθηση του cabrio' όταν την οδηγώ?
-
πάντως εχθές πρόσεξα μια clk cabrio, κ παρατήρησα πως κ το παρ-μπριζ της έρχεται πολύ πίσω... όπως κ σε cc αμάξια... μιλάμε για απειροελάχιστες διαφορές μεταξύ πανιού κ λαμαρίνας... περισσότερα πλεονεκτήματα νομίζω παρουσιάζει το cc γιατι σε μεγάλες ταχύτητες με κλειστή οροφή δεν έχει πολλούς θορύβους από την τέντα κ τον σκελετό... η αίσθηση μου φαίνεται ίδια, εφόσον κ τα δύο είναι ανοιχτά... τα 5 εκ του παρμπριζ δε μου προκαλούν καμία διαφορά...
ένα τελευταίο point είναι πως για να βγει η νέα 3άρα cc, κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι Γερμανοί... προς εκεί πάει η τεχνολογία, κ η αγορά... φαντάζομαι πως στο επόμενο ή στο μεθεπόμενο μοντέλο κ η clk cc θα είναι...
-
Μα η Μercedes δεν ήταν η πρώτη που εφάρμοσε τη λογική της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής σε σχέση με την μεταλλική ; Θυμάμαι που το παρουσίασε και ως στοιχείο ασφαλείας.
Κυρτά παρμπρίζ και έλλειψη αίσθησης κάμπριο στα CC, roadster