Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 274
    • 275
    • 276
    • 277
    • 278
    • 656
    • 657
    • 276 / 657
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    13128
    142420
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης Περσευς έγραψε:
      Καλημερα στο φορουμ!

      μια ερωτηση για τους γνωριζοντες..

      Σκεφτομαι την αγορα του 207 1.6 και το ερωτημα που με απασχολει ειναι σχετικα με τον κινητηρα. Ο παλιος 1.6 με τα 110 αλογα ή ο καινουργιος 1.6 με τα 120 ?

      Ειναι τοσο μεγαλες οι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορες (εκτος βεβαια της ιπποδυναμης και της ροπης) που να δικαιολογει το extra κοστος (1100 ευρω ) ?? Αξιζει??

      Ευχαριστω!

      Xmmm... σύνολο πόσο θα σου βγει; Εννοώ με τέλη ταξινομησης κτλ, με το κλειδί στο χέρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ξέρετε για πόσο ακόμα θα πουλιέται το παλιό μοτέρ?
        Προσωπικά θα προτιμούσα το καινούργιο το οποίο και δυνατότερο είναι και οικονομικότερο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takisb last edited by

          Από το site της Lion (configurator)

          207 SPORT 1.6 16V(3Θ)......110HP.........120HP
          Κινητήρας Κυβισμός (cm3) 1587
          Αριθμός κυλίνδρων 4
          Μέγιστη ισχύς kW (HP)........80 (110).......65 (120) ---- ( μάλλον 85 kW εννοούν)
          Στροφές μέγιστης ισχύος.....5800.............6000
          Μέγιστη ροπή Nm (kgm).....147 (14,9).....160 (16,3)
          Στροφές μέγιστης ροπής.....4000.............4250

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            perseys last edited by

            [/quote]

            Xmmm... σύνολο πόσο θα σου βγει; Εννοώ με τέλη ταξινομησης κτλ, με το κλειδί στο χέρι.[/quote]

            Με 110 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 16.642
            Με 120 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 17.742

            δηλαδη ακριβως 1100 ευρω διαφορα.

            1100 ευρω ΜΟΝΟ για διαφορετικο κινητηρα ιδιου κυβισμου (εστω και πιο εξελιγμενο) ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ μεγαλο premium κατα τη γνωμη μου..

            Απ'οτι ρωτησα, θα διωξουν το όποιο στοκ εχουν με τον παλιο κινητηρα και μετα τελος.Μονο με τον καινουργιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                perseys last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?

                Εγω νομιζω οτι το πιανω, οι υπευθυνοι της Peugeot δε ξερω ομως αν εχουν την ιδια αποψη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης Περσευς έγραψε:

                  Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?

                  Εγω νομιζω οτι το πιανω, οι υπευθυνοι της Peugeot δε ξερω ομως αν εχουν την ιδια αποψη...

                  Από ότι έχω καταλάβει ο καινούργιος είναι αρκετά καλύτερος και με καλύτερη κατανάλωση. Γιατί δεν περιμένεις να ξεστοκάρουν (όσο μπορούνε με τέτοια κατρακύλα στις πωλήσεις) και να αγοράσεις αφού το φτηνύνουν. Αποκλείεται να αφήσουν ένα τόσο χαοτικό κενό τιμής μεταξύ 1,4 και 1,6
                  Θα κλαις τα λεφτάκια σου αν πάρεις τώρα το 120, ενώ αν πάρεις το παλιό..θα έχεις το παλιό και θα σπαστείς από την παραλαβή ήδη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    perseys last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                    Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?

                    Εγω νομιζω οτι το πιανω, οι υπευθυνοι της Peugeot δε ξερω ομως αν εχουν την ιδια αποψη...

                    Από ότι έχω καταλάβει ο καινούργιος είναι αρκετά καλύτερος και με καλύτερη κατανάλωση. Γιατί δεν περιμένεις να ξεστοκάρουν (όσο μπορούνε με τέτοια κατρακύλα στις πωλήσεις) και να αγοράσεις αφού το φτηνύνουν. Αποκλείεται να αφήσουν ένα τόσο χαοτικό κενό τιμής μεταξύ 1,4 και 1,6
                    Θα κλαις τα λεφτάκια σου αν πάρεις τώρα το 120, ενώ αν πάρεις το παλιό..θα έχεις το παλιό και θα σπαστείς από την παραλαβή ήδη

                    Ευτυχως ή δυστυχως, αυτο (θα) κανω. Ηδη κοιταω για εναλλακτικες λυσεις.
                    Αλλα ειναι κοροϊδια, και γι'αυτο το συζηταω.

                    Για τοσο 'κοτσους' μας εχουν ?

                    Τεσπα, υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Ο χρήστης Περσευς έγραψε:

                      Τεσπα, υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες

                      Κάτι πορτοκαλιές TJet εκ Τορίνου τις έχεις ακουστά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        m3lkor last edited by

                        Παιδιά η τιμή του 207 με τον 120άρη κινητήρα είναι απαράδεκτη. Δεν μπορεί για ένα (θεωρητικά έστω) μικρό αυτοκίνητο να σου ζητάνε 1000 ευρώ λιγότερα από ένα TSI που προσφέρει ΠΟΛΛΑ περισσότερα σε κάθε τομέα. Βέβαια το 207 για εμένα ανήκει στο ανώτερο τμήμα της μικρής κατηγορίας (το θεωρώ το καλύτερο μικρό αυτή τη στιγμή σαν σύνολο αν αγνοήσουμε την τιμή). Κρίμα να το θάβουν έτσι. Καλύτερα ένα Punto T-Jet που έχει φοβερή ροπή.

                        Το παράξενο είναι ότι ακόμα και σε αυτή την τιμή υπάρχουν άνθρωποι που το αγοράζουν, καθώς τα ετοιμοπαράδοτα έχουν σχεδόν εξαφανιστεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ετυχε να μπω τελευταια σε ενα 207 GT. Πολυ καλο ειναι και δυνατουτσικο. βγαζει ομως προβληματα συμφωνα με τον ιδιοκτητη. Μαλιστα δηλωσε οτι μετανιωσε που δεν πηρε το czt

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Ο χρήστης Περσευς έγραψε:

                            Xmmm... σύνολο πόσο θα σου βγει; Εννοώ με τέλη ταξινομησης κτλ, με το κλειδί στο χέρι.[/quote]

                            Με 110 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 16.642
                            Με 120 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 17.742

                            δηλαδη ακριβως 1100 ευρω διαφορα.

                            1100 ευρω ΜΟΝΟ για διαφορετικο κινητηρα ιδιου κυβισμου (εστω και πιο εξελιγμενο) ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ μεγαλο premium κατα τη γνωμη μου..

                            Απ'οτι ρωτησα, θα διωξουν το όποιο στοκ εχουν με τον παλιο κινητηρα και μετα τελος.Μονο με τον καινουργιο.[/quote]

                            Φυσικα και εχεις δικιο, ειναι τραγικα μεγαλη διαφορά αν σκεφτουμε οτι η Ford στα φιέστα απο τα 1250 στα 1400 κ.εκ θελει (ηθελε τουλαχιστον) 300 € και στο φόκους απο το απλο 1600ρι σε αυτο με τα 115 ηθελε 600 € διαφορά....!

                            Εγω να κανω μια αλλη ερωτηση...το Mini με το μοτερ αυτό, πόσο έχει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              21κάτι βασική.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ξεκινά με 21500 με λιγότερο βασικό εξοπλισμό αν δεν κάνω λάθος ( για τον εξοπλισμό όχι την τιμή). Πάντως δεν νομίζω οτι θα αργήσει να βγεί καινούργια τιμή για το 1.6 με τα 120...πόσα έχουν στοκάρει ποια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Νταξ εχουν μεγάλη διαφορα....αλλα 17.500 ειναι πολλα για το 207 σε 1600 ατμοσφαιρα....απο εξοπλισμο τουλαχιστον εινα ιτο σπορτ πακ ή το σπορ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    m3lkor last edited by

                                    Το sport θα είναι... για το sport pack που είχα ρωτήσει η τιμή ήταν πάνω από 18

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m3lkor last edited by

                                        (Για αποφυγή παρεξηγήσεων, πάνω από 18 εννοώ ότι βγαίνει sport pack με μεταλλικό, αισθητήρες, συναγερμό και το κλειδί στο χέρι)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Ναι καταλαβα....αλλα και πάλι πολλα τα θεωρώ.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Sport
                                            * ABS
                                            * Αυτόματος Κλιματισμός Διπλής Ζώνης
                                            * Αυτόματος υαλοκαθαριστήρας και αυτόματο άναμμα προβολέων
                                            * Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
                                            * Αερόσακος Οδηγού
                                            * Αερόσακος Συνοδηγού
                                            * Ηλεκτρικοί καθρέπτες
                                            * Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
                                            * Προβολείς ομίχλης
                                            * Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
                                            * Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
                                            * Ραδιο-cd player
                                            * Ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα οδηγού
                                            * Ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα συνοδηγού
                                            * Υπολογιστής ταξιδίου
                                            * Τιμόνι με υποβοήθηση
                                            * Υφασμάτινη επένδυση
                                            * Εμπρός Πλευρικοί Αερόσακοι

                                            Sport Pack

                                            *  ABS
                                            * Αυτόματος Κλιματισμός Διπλής Ζώνης
                                            * Αυτόματος υαλοκαθαριστήρας και αυτόματο άναμμα προβολέων
                                            * Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
                                            * Αερόσακος Οδηγού
                                            * Αερόσακος Συνοδηγού
                                            * Ηλεκτρικοί καθρέπτες
                                            * Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
                                            * Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
                                            * Προβολείς ομίχλης
                                            * Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
                                            * Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
                                            * Ραδιο-cd player
                                            * Ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα οδηγού
                                            * Ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα συνοδηγού
                                            * Υπολογιστής ταξιδίου
                                            * Τιμόνι με υποβοήθηση
                                            * Υφασμάτινη επένδυση
                                            * Εμπρός Πλευρικοί Αερόσακοι
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 656
                                            • 657
                                            • 276 / 657
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr