-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτο που λεει ειναι πιο αυτοκινητο θα παει πιο γρηγορα σε μια ΟΡΕΙΝΗ στριφτερη διαδρομη.
Re Γιαννάρα, επειδή είμαι περίεργος, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις ποιό αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο σε ορεινή στριφτερή διαδρομή και κυρίως **πώς τεκμηριώνεται αυτό ** από το evo;
σε μια ορεινη και ανηφορικη διαδρομη θελοντως και μη θα κερδισει αυτο που εχει παραπανω ροπη / δυναμη και κυριως στις χαμηλομεσεες.
φυσικα ολα αυτα απο την στιγμη που μπορουν τα αυτοκινητα μεταξυ τους να παραγουν πανομοιοτυπα ποσοστα προσφυσης.
αν ομως μιλαμε για πατημενα flat και εν τελει κατηφορικα κομματια τοτε τον περισσοτερο ρολο τον παιζει η αναρτηση , το πλαισιο, το balance.
αν συμφωνουμε στην παραπανω σκεψη τοτε γιατι να μην αποδεχτουμε οτι το κορσα θα τα καταφερει καλυτερα σε μια ανηφορικη διαδρομη και ΠΡΟΣΟΧΗ μιλαμε **μονο **για χρονο , ΟΧΙ για διασκεδαση και αισθηση....
Όχι ρε Γιάνναρε, δεν συμφωνώ με τίποτα από όλα αυτα...
Γενικεύσεις είναι και αφορισμοί. Και εικασίες.
Αλλά εγώ ρώτησα αν τεκμηριώνεται η ταχύτητα σε ορεινή, έστω, και ανηφορική, έστω, διαδρομή από το Evo.
Στήσανε χρονόμετρα, έχουν διαγράμματα με φρένα, επιταχύνσεις κ.λπ, επανέλαβαν τη δοκιμασία για ορισμένες φορές, οι παράμετροι του πειράματος ήταν σταθεροί; Κ.λπ, κ.λπ...Εκτός κι αν οι άνθρωποι δήλωσαν ρητά ότι 'η αίσθησή μας είναι είναι το Corsa, το χ, το ψ, είναι ταχύτερο σε αυτές τις συνθήκες'...
Οπότε, όπως καταλαβαίνεις από την 'αίσθηση ότι' μέχρι το 'γνωρίζω ότι' υπάρχει μία απόσταση...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ναι φιλαρακι , γιατι τελικα δεν προσεχεις τι διαβαζεις ακριβως και απλα ξεφυλιζεις και φτανεις στον επιλογο του αρθρου βγαζοντας επιπολαια συμπερασματα...
Αμα σ'αρεσει ρε φιλε.Εγω ούτε διάβασα το άρθρο,ούτε και πρόκειται να το κάνω.Οταν τιοθεται μια αποψη στο φόρουμ,βαση αυτης θα κάνουμε σχόλια.ποιός σου ειπε πώς θα αγορασω το περιοδικο για να το διαβασω;
Εαν εχεις διαφορετική γνωμη,και τη θεωρεις ως σωστη,γραψτην σαν ανθρωπος και κόφ'τις εξυπνάδες και τις μαγκιές.
εγω σου απαντησα σε αυτο : οταν ελεγα εγω για την υποκειμενικότητα των δοκιμαστων και αυτοαποκαλούμενων 'ειδικών' δημοσιογραφων,κάποιοι επέμεναν στην αποδοχη των απόψεών τους
και σε κανενα αλλο.
και δεν νομιζω ποτε να σου μιλησα με εξυπναδα , ειρωνια και μαγκια.
οτι να΄ναι εισαι ρε.Εδω στο παραπάνω κουότ,λές:
ναι φιλαρακι , γιατι τελικα δεν προσεχεις τι διαβαζεις ακριβως και απλα ξεφυλιζεις και φτανεις στον επιλογο του αρθρου βγαζοντας επιπολαια συμπερασματα...
που δεν εχει καμία σχεση με τα λεγόμενά μου περι υποκειμενικής κρίσης των δημοσιογράφων,και το:
πολλα λές αντρεα
ειναι πολύ μαγκικο,και να σου κοπει.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
και δεν νομιζω ποτε να σου μιλησα με εξυπναδα , ειρωνια και μαγκια.
Ρε συ Γιάννη, τα 'άιντε ξεκολλάτε' κλπ χτυπανε πολύ άσχημα.
-
Εγω παιδία πιστεύω ότι η αίσθηση που το κάθε αυτοκίνητο αφήνει στον κάθενα οδηγό είναι μοναδική! Δε μπορώ να κρίνω τα δύο αυτοκίνητα εαν δεν τα έχω οδηγήσει για τουλάχιστον από ένα μήνα! Τι να λέμε τωρα....τζάμπα μαλώνουμε και χαλάμε τις καρδιές μας! Και τα δύο είναι όπλα! και τα δύο απευθύνονται σε διαφορετικό προφίλ αγοραστή!
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Δε μπορώ να κρίνω τα δύο αυτοκίνητα εαν δεν τα έχω οδηγήσει για τουλάχιστον από ένα μήνα!Mια χαρά νομίζω πως μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο μετά από μία σχετικά γρήγορη βόλτα. Απλά για μια ολοκληρωμένη άποψη θα πρέπει να το ζήσεις και σε καθημερινή χρήση.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Mια χαρά νομίζω πως μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο μετά από μία σχετικά γρήγορη βόλτα.Μπα δε νομίζω...
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Εγω παιδία πιστεύω ότι η αίσθηση που το κάθε αυτοκίνητο αφήνει στον κάθενα οδηγό είναι μοναδική! Δε μπορώ να κρίνω τα δύο αυτοκίνητα εαν δεν τα έχω οδηγήσει για τουλάχιστον από ένα μήνα! Τι να λέμε τωρα....τζάμπα μαλώνουμε και χαλάμε τις καρδιές μας! Και τα δύο είναι όπλα! και τα δύο απευθύνονται σε διαφορετικό προφίλ αγοραστή!Μια από τα ίδια. Ανακαλύπτω κάθε τόσο ότι έχω σχηματισμένη λάθος ή αρκετά ανολοκλήρωτη άποψη για αυτοκίνητα, αν δεν τα πατήσω στο λαιμό για πολλά-πολλά χιλιόμετρα. Με μικρές βόλτες, δεν παίρνω μυρωδιά, ειδικά αν μιλάμε για αυτοκίνητα με διαφορετικά, πολύ διαφορετικά στοιχεία.
-
Στο πολυ ασχετο (δεν διαβασα αν αναφερθηκε) το corca οpc διαθετει το ποιο ψαγμενο μπακετ που εχω καθησει ever!!!!
Ουτε το astra δεν εχει τετοιο,κυριολεκτικα καθεσε κ το φορας,μοναδικη αισθηση -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ουτε το astra δεν εχει τετοιο,κυριολεκτικα καθεσε κ το φορας,μοναδικη αισθησηΠιστευω πως το καθισμα του Αστρα ειναι καλυτερο..ειναι αρκετα πιο ''χωστο'' με πιο ψηλα πλαινα!
Του Κορσα μου φανηκαν καπως ''ρηχα''..δεν ξερω
-
Σε λουκ παντως του Corsa ειναι αλλου!
Δεν ξερω ποσοι απο σας διαβασατε το συγκριτικο στους 4 τροχους με το clio rs...πανω κατω οι εντυπωσεις που αφησε το corsa ηταν αυτες που περιμεναμε...Εγω να σταθω σε μερικα σημεια με πρωτο τις επιδοσεις που ομολογω τις περιμενα λιγο καλυτερες,αλλα οι μετρησεις εγιναν με 41 βαθμους οποτε ειναι λογικο να ειναι λιγο πεσμενες!Επισης ο συντακτης λεει οτι το πισω μερος δε συμμετεχει ιδιαιτερα στο στριψιμο σε αντιθεση με οσα εχουμε διαβασει μεχρι τωρα στα αγγλικα δοκιμαστικα(καλα,δεν περιμενα να'ναι κ rallye αλλα λεμε τωρα).Το μπροστινο ομως εχει αρκετα καλη προσφυση!Εντυπωση μου εκαναν οι πολυ κοντες πρωτες 3 σχεσεις στο corsa παρα τον τουρμπο κινητηρα!
Μια ερωτηση...ξερει κανεις το βαρος που δινουν οι 4Τ αν ειναι αποβαρο ή με οδηγο μεσα;;; -
το πηρε ενας φιλος μου ο οποιος δεν εχει ιδεα απο αμαξια.οδηγουσε ενα μπραβο 1.4 για 3 χρονια.θα το εχει σε 3βδομαδες περιπου θα σας εχω εντυπωσεις.
ελπιζω να το παρω οταν το στρωσει!
-
Μπορεί κάποιος να ποστάρει τις σημαντικότερες μετρήσεις επιδώσεων των 4τροχών για το corsaOPC, γιατί στο συγκριτικό του evo έχει τις μετρήσεις του κατασκευαστή.
Ευχαριστώ
-
Αγόρασε το περιοδικό....το συγκριτικό είναι καλό,και έχει στοιχεία στα τεχνικά που αξίζει να γνωρίζεις,πέρα από τις επιδόσεις,αν σε ενδιαφέρει το αυτοκίνητο..
Αν πάλι επιμένεις,θα βρω χρόνο να γράψω το απόγευμα τους χρόνους
-
0-60: 3.4
0-100: 7.2
0-160: 16.4
0-400μ: 15.2/147Κm/h
0-1000μ: 28.4/184Κm/h
Τελική: 225Με 3η, 30-50 σε 2.8, 50-80 σε 3.2, 80-110 σε 3.8
Με 4η, 40-60 σε 3.9, 80-110 σε 5.1, 120-140 σε 3.7
Με 5η, 50-70 σε 4.6, 80-110 σε 6.2, 120-140 σε 4.8
Με 6η, 80-110 σε 7.7, 120-140 σε 6.3. -
-
Ευχαριστώ πολύ. Το corsa opc υπάρχει ήδη στην οικογένεια απλά ημουν περίεργος. Και βασικά μόλις αγόρασα και το περιοδικό
-
εκανα μια αναγνωση το τεστ..
η αληθεια ειναι οτι ειναι πορνειο.. δεν εβγαλα συμπερασμα γιατι τη μια το κλιο εχει φοβερο πλαισιο που το ξεπερναει το μινι αλλα και το κορσα δε παει πισω τη στιγμη που το σεατ ιμπιζα κουπρα εχει διασκεδαστικη συμπεριφορα (εκει ακριβως ηταν που εχασα τις αισθησεις μου..)
σιγουρα φταιει και η μεταφραση..τεσπα, θα μπορουσε το τεστ να γινει εδω φανταζομαι μπας και καταλαβαινα και τπτ..μπορει στο αγγλικο πρωτοτυπο να βγαινανε καλυτερα τα συμπερσματα..
δεν εμεινα ικανοποιημενος απο το τεστ αν και νομιζω οτι μερικα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, δε χρειαζεται να τα πει καποιος 'ειδικος'..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εκανα μια αναγνωση το τεστ..η αληθεια ειναι οτι ειναι πορνειο.. δεν εβγαλα συμπερασμα γιατι τη μια το κλιο εχει φοβερο πλαισιο που το ξεπερναει το μινι αλλα και το κορσα δε παει πισω τη στιγμη που το σεατ ιμπιζα κουπρα εχει διασκεδαστικη συμπεριφορα (εκει ακριβως ηταν που εχασα τις αισθησεις μου..)
σιγουρα φταιει και η μεταφραση..τεσπα, θα μπορουσε το τεστ να γινει εδω φανταζομαι μπας και καταλαβαινα και τπτ..μπορει στο αγγλικο πρωτοτυπο να βγαινανε καλυτερα τα συμπερσματα..
δεν εμεινα ικανοποιημενος απο το τεστ αν και νομιζω οτι μερικα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, δε χρειαζεται να τα πει καποιος 'ειδικος'..
κάνεις τεστ 'με το ματι' δηλαδη?
ή βαση της χωρας κατασκευης και του ονοματος?
γιατι αν ειναι ετσι, δε χρειαζεται να ξαναγορασουμε περιοδικα ή να διαβαζουμε δοκιμες
-
δε χρειαζεται να εισαι ειδικος για να δεις οτι το ιμπιζα πλην της ευθειας δε μπορει να συναγωνιστει τα υπολοιπα..
ακομα και στο προηγουμενο κλιο επρεπε να φτασεις το κινητρα πανω απο τις 4500 χιλιαδες για να αρχισει το μικρο να συμπεριφερεται αγρια...ως εκει ηταν πληρως ανταγωνιστικο με το 1.4 μου..
ο αγοραστης του κορσα opc ειναι ο ιδιος ανθρωπος με τον αγοραστη ενος κλιο rs?
ο αγοραστης ενος μινι θα μπει σε αντιπροσωπεια της σεατ για να δοκιμασει το ιμπιζα κουπρα?
και κει που διαβαζεις οτι το κορσα εχει καλη αναρτηση κτλ κτλ ξαφνικα διαβαζεις για αναπηδησεις σε ανωμαλιες... τι πιο καλο για ενα τετοιο αμαξι..
γενικα το τεστ ειναι λιγο τρικυμια και το περιοδικο τουλαχιστον εμενα δε με εχει συνηθισει σε τετοια..καποιο προβλημα θα υπηρχε..
υγ. σε τεστ που εχει μεσα το μινι και το κλιο (αντε και το κορσα) το ιμπιζα κουπρα εχει εντονη εστιαση στην οδηγηση....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δε χρειαζεται να εισαι ειδικος για να δεις οτι το ιμπιζα πλην της ευθειας δε μπορει να συναγωνιστει τα υπολοιπα..ακομα και στο προηγουμενο κλιο επρεπε να φτασεις το κινητρα πανω απο τις 4500 χιλιαδες για να αρχισει το μικρο να συμπεριφερεται αγρια...ως εκει ηταν πληρως ανταγωνιστικο με το 1.4 μου..
ο αγοραστης του κορσα opc ειναι ο ιδιος ανθρωπος με τον αγοραστη ενος κλιο rs?
ο αγοραστης ενος μινι θα μπει σε αντιπροσωπεια της σεατ για να δοκιμασει το ιμπιζα κουπρα?
και κει που διαβαζεις οτι το κορσα εχει καλη αναρτηση κτλ κτλ ξαφνικα διαβαζεις για αναπηδησεις σε ανωμαλιες... τι πιο καλο για ενα τετοιο αμαξι..
γενικα το τεστ ειναι λιγο τρικυμια και το περιοδικο τουλαχιστον εμενα δε με εχει συνηθισει σε τετοια..καποιο προβλημα θα υπηρχε..
υγ. σε τεστ που εχει μεσα το μινι και το κλιο (αντε και το κορσα) το ιμπιζα κουπρα εχει εντονη εστιαση στην οδηγηση....
απο που τα 'βλεπεις' ολα αυτα, δε μπορω να καταλαβω!
να πω οτι τα οδηγησες (βολτα εστω) και εχεις προσωπικη αποψη, πασο.
δε μιλαω για το συγκεκριμενο τεστ, αλλα προτιμωτερο να διαβασεις 2-3 τεστ και να βγαλεις συνολικα ενα συμπερασμα, παρα να κανεις εκτιμησεις χωρις καν να εχεις μπει μεσα σε αυτα τα αυτοκινητα!!!
οχι τιποτε αλλο, αλλα καποιοι μιλανε για στερεοτυπα:
αλφα - χαλαει
ιαπωνικα - δε στριβουν
κτλ κτλ κτλ...
Opel Corsa OPC + GSi 2007