Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα [#6]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα [#6]
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 73
    • 74
    • 49 / 74
    Περί αυτοκίνησης
    145
    1476
    1706
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
      Αν η κοκκινοπουλου ειναι το φαναρι που πας για ζωγράφου, απλα τις ώρες αιχμης επηζε κυριολεκτικα με την συνδρομη των φοιτητων, οποτε το παραπανω φαναρι, ισως βοηθαει λιγο.

      Ας άφηναν τότε από την πύλη Κατεχάκη μόνο στο ρεύμα ανόδου, δηλ. να μην υπάρχει το φανάρι και να μην διακόπτεται η ροή. Δηλ. από Μεσογείων - Κατεχάκη να μπαίνεις δεξιά ενώ από Αλιμο - Κατεχάκη να στρίβεις αριστερά Κοκκινοπούλου και πάλι αριστερά ΕΜΠ στα 200 απέναντι από την πισίνα.

      Αλλά δεν μπορεί ολόκληρο ΕΜΠ να μπαίνει από την ταπεινή πύλη Κοκκινοπούλου, πρέπει να έχει σπέσιαλ πύλη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        Αν η κοκκινοπουλου ειναι το φαναρι που πας για ζωγράφου, απλα τις ώρες αιχμης επηζε κυριολεκτικα με την συνδρομη των φοιτητων, οποτε το παραπανω φαναρι, ισως βοηθαει λιγο.

        Ας άφηναν τότε από την πύλη Κατεχάκη μόνο στο ρεύμα ανόδου, δηλ. να μην υπάρχει το φανάρι και να μην διακόπτεται η ροή. Δηλ. από Μεσογείων - Κατεχάκη να μπαίνεις δεξιά ενώ από Αλιμο - Κατεχάκη να στρίβεις αριστερά Κοκκινοπούλου και πάλι αριστερά ΕΜΠ στα 200 απέναντι από την πισίνα.

        Αλλά δεν μπορεί ολόκληρο ΕΜΠ να μπαίνει από την ταπεινή πύλη Κοκκινοπούλου, πρέπει να έχει σπέσιαλ πύλη...

        Σωστός.... και αναστροφή στην Καισαριανή στην Γέφυρα!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Επιπλέον................
          Έκανα το Τρίπολη - Αθήνα την Κυριακή ..................... αν δείτε την αριστερή λωρίδα Κυριακή βράδυ κατά τις τρείς τα ξημερώματα μετά την επιστροφή των Ούνων θα εκπλαγείτε με τα σημάδια από τα φρεναρίσματα στα γνωστά ως συνήθως σημεία!!!!!
          Αποστάσεις ρε γκιόζηδες!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης cpp έγραψε:
            Επιπλέον................
            Έκανα το Τρίπολη - Αθήνα την Κυριακή ..................... αν δείτε την αριστερή λωρίδα Κυριακή βράδυ κατά τις τρείς τα ξημερώματα μετά την επιστροφή των Ούνων θα εκπλαγείτε με τα σημάδια από τα φρεναρίσματα στα γνωστά ως συνήθως σημεία!!!!!
            Αποστάσεις ρε γκιόζηδες!!!!

            Πλακα δε, εχουν αυτα που καταλληγουν πανω στη νισηδα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Αποστάσεις οι μεν... αλλά και όχι ηλίθιες επιβραδύνσεις οι δε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Σωστά τα λες A-Viper7 αλλά το φανάρι αυτό είναι τελείως λάθος. Δηλαδή η έξοδος από την Κοκκινοπούλου γιατί δεν έκανε στο ΕΜΠ και πρέπει να 'κόβει' μια από τις σημαντικότερες αρτηρίες της Αθήνας ?

                Μεγάλη κουβέντα αν και δεν πιστεύω ότι είναι λάθος, γιατί σε ώρα σχολάσματος παλία στην Κοκκινοπούλου γινόταν ΚΟΛΑΣΗ. 20' απλώς για να βγω από το ΕΜΠ. Και θεωρώ περισσότερο λάθος το γεγονός ότι πιο κάτω κόβεται όλη η ροή ανα 50 μέτρα για να εξυπηρετούνται κτίρια (από το ένα ρεύμα είναι νοσοκομεία, εντάξει το δέχομαι, αλλά από το άλλο ρεύμα είναι κάτι εντελώς άσχετο και προφανώς μη-επείγον!!!).

                Και λάθος να είναι το φανάρι (δεν είμαι συγκοινωνιολόγος για να μπορώ να υποστηρίξω την μία ή την άλλη άποψη) έχει κανείς το δικαίωμα να το παραβιάζει έτσι ασύστολα;

                Αλέξανδρε, ΑΡΚΕΤΑ μέτρα πριν το φανάρι έχει άλλο πορτοκαλί που αναβοσβήνει για να προειδοποιεί τους οδηγούς...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stayrros46 last edited by

                  Ρε παιδιά το φανάρι είναι αδύνατον να μην το δεις!
                  Αναβοσβήνει πορτοκαλί τόσα μέτρα πριν!
                  Καλά όταν το χαν προτωβάλλει αλλά τώρα είναι μήνες εκεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    phaethon last edited by

                    Για το θέμα του σηματοδότη του Ε.Μ.Π. στην Κατεχάκη:

                    Αναβοσβήνει το φανάρι πολύ πριν, αλλά με ταχύτητες περίπου 110+ km/h που παρατηρούνται όταν είναι άδειος ο δρόμος, η κατάσταση γίνεται κάπως 'ενδιαφέρουσα', κάτι που αποτυπώνεται με τα σημάδια από τα φρεναρίσματα λίγο πριν. Περισσότερο φταίει το ότι οι περισσότεροι ψιλοχαζεύουν και επειδή δε 'φαίνεται' από μακρυά κάποια διασταύρωση στο σημείο δε δίνουν σημασία εύκολα.

                    Το φανάρι δεν κόβει την Κατεχάκη σε ανησυχητικό βαθμό. Εξηγώ:
                    Η κυκλοφοριακή ικανότητα ενός δρόμου (ένα διάστημά του που μελετάμε τελοσπάντων) ορίζεται από την ελάχιστη ικανότητα που παρατηρείται σε σημείο της. Το φανάρι του Ε.Μ.Π. επιτρέπει πολύ μεγαλύτερο χρόνο πρασίνου απ'ότι το επόμενο στη διασταύρωση Κατεχάκη-Κοκκινοπούλου. Επίσης, από την Κοκκινοπούλου μέχρι τη Μεσογείων δεν υπάρχει κάποια σημαντική εισροή-εκροή (παρά μόνο από τα Νοσοκομεία ή το Badminton) και οι ουρές που δημιουργούνται φτάνουν ακόμα και πριν το φανάρι του Ε.Μ.Π., οπότε σε εκείνη τη φάση που η κυκλοφορία καταρρέει δεν κάνει και μεγάλη διαφορά αν έχεις φανάρι ή όχι καθώς είσαι ακίνητος.
                    Οκ, μπορεί να σου σπάει τα νεύρα αν σε πετύχει σε άδειο δρόμο, αλλά κρατάει ελάχιστα.

                    Στην έξοδο από το Ε.Μ.Π. στην Κατεχάκη υπάρχουν πριν τους σηματοδότες αισθητήρες εδάφους για επενεργούμενη σηματοδότηση. Δε γνωρίζω αν λειτουργούν καλά ή όχι (θα το ρωτήσω προσεχώς, γιατί είναι συχνό το φαινόμενο να μη δουλεύουν οι αισθητήρες) αλλά θεωρητικά υπάρχουν για να μην εμποδίζεται άσκοπα η κυκλοφορία της Κατεχάκη αν δεν υπάρχει ζήτηση για έξοδο από το Ε.Μ.Π. .

                    Νομίζω συνολικά το πρόβλημα που δημιουργείται στις ώρες αιχμής για όσους βγαίνουν από την Πολυτεχνειούπολη είναι αρκετά σημαντικό σε σχέση με τη μικρή όχληση που προκαλεί και δικαιολογεί αυτή τη ρύθμιση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                      Για το θέμα του σηματοδότη του Ε.Μ.Π. στην Κατεχάκη:

                      Αναβοσβήνει το φανάρι πολύ πριν, αλλά με ταχύτητες περίπου 110+ km/h που παρατηρούνται όταν είναι άδειος ο δρόμος, η κατάσταση γίνεται κάπως 'ενδιαφέρουσα', κάτι που αποτυπώνεται με τα σημάδια από τα φρεναρίσματα λίγο πριν. Περισσότερο φταίει το ότι οι περισσότεροι ψιλοχαζεύουν και επειδή δε 'φαίνεται' από μακρυά κάποια διασταύρωση στο σημείο δε δίνουν σημασία εύκολα.

                      Το φανάρι δεν κόβει την Κατεχάκη σε ανησυχητικό βαθμό. Εξηγώ:
                      Η κυκλοφοριακή ικανότητα ενός δρόμου (ένα διάστημά του που μελετάμε τελοσπάντων) ορίζεται από την ελάχιστη ικανότητα που παρατηρείται σε σημείο της. Το φανάρι του Ε.Μ.Π. επιτρέπει πολύ μεγαλύτερο χρόνο πρασίνου απ'ότι το επόμενο στη διασταύρωση Κατεχάκη-Κοκκινοπούλου. Επίσης, από την Κοκκινοπούλου μέχρι τη Μεσογείων δεν υπάρχει κάποια σημαντική εισροή-εκροή (παρά μόνο από τα Νοσοκομεία ή το Badminton) και οι ουρές που δημιουργούνται φτάνουν ακόμα και πριν το φανάρι του Ε.Μ.Π., οπότε σε εκείνη τη φάση που η κυκλοφορία καταρρέει δεν κάνει και μεγάλη διαφορά αν έχεις φανάρι ή όχι καθώς είσαι ακίνητος.
                      Οκ, μπορεί να σου σπάει τα νεύρα αν σε πετύχει σε άδειο δρόμο, αλλά κρατάει ελάχιστα.

                      Στην έξοδο από το Ε.Μ.Π. στην Κατεχάκη υπάρχουν πριν τους σηματοδότες αισθητήρες εδάφους για επενεργούμενη σηματοδότηση. Δε γνωρίζω αν λειτουργούν καλά ή όχι (θα το ρωτήσω προσεχώς, γιατί είναι συχνό το φαινόμενο να μη δουλεύουν οι αισθητήρες) αλλά θεωρητικά υπάρχουν για να μην εμποδίζεται άσκοπα η κυκλοφορία της Κατεχάκη αν δεν υπάρχει ζήτηση για έξοδο από το Ε.Μ.Π. .

                      Νομίζω συνολικά το πρόβλημα που δημιουργείται στις ώρες αιχμής για όσους βγαίνουν από την Πολυτεχνειούπολη είναι αρκετά σημαντικό σε σχέση με τη μικρή όχληση που προκαλεί και δικαιολογεί αυτή τη ρύθμιση.

                      Εχχμ, αυτο ειναι το θεμα του παλλομενου πορτοκαλι φαναριου στην μεση του (φαινομενικα) πουθενα. Οταν βλεπεις τετοιο φαναρι και δεν βλεπεις για ποιον λογο υπαρχει, να περιμενεις να βρεθεις προ εκπληξεως και να φρεναρεις προκαταβολικα. Λιγο μυαλο ρε παιδια (οχι εσυ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michaliss last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        Εχχμ, αυτο ειναι το θεμα του παλλομενου πορτοκαλι φαναριου στην μεση του (φαινομενικα) πουθενα. Οταν βλεπεις τετοιο φαναρι και δεν βλεπεις για ποιον λογο υπαρχει, να περιμενεις να βρεθεις προ εκπληξεως και να φρεναρεις προκαταβολικα. Λιγο μυαλο ρε παιδια (οχι εσυ).

                        Βασικά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι τόσο 'στη μέση του πουθενά'. Αν ο οδηγός είναι κάπως παρατηρητικός, βλέπει πως παρακάτω έχει φανάρι. Μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο σημείο είναι μια τεράστια ευθεία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Χρειάστηκε να πάω Χαλκιδική και να γυρίσω πριν λίγο.
                          Κίνηση αρκετή...Και πάμε
                          Ζώο ο οδηγός του X-trail που με πήγε καροτσάκι στην μισή ανηφόρα της Καρδίας με 90 και θυμήθηκε να κάνει στην άκρη κάπου στα μισά.
                          Ζώο ο οδηγός φορτηγού χωρίς ΚΑΝΕΝΑ φώς
                          Ζώο ο οδηγός ημιφορτηγού χωρίς πίσω φώτα
                          Ζώο ο οδηγός Α3 που κινούνταν με τα μεγάλα φώτα μονίμως αναμέννα
                          Ζώο ο οδηγός παπιού ( καλά αυτός παίζει να ήθελε και να αυτοκτονήσει ) που βγήκε με το ΜΑΥΡΟ παπάκι του με ΜΑΥΡΑ ρούχα και χωρίς κάνενα απολύτως φώς στην Εθνική
                          Ζώο ο βλάκας με το Almera που πήγαινε δεξιά με 60 και είχε δημιούργησει κίνηση από το πουθενά...Φυσικά το χέρι αεριζόταν πάνω στην πόρτα....

                          Και σε όλα αυτά ατύχημα λίγο μετά τον κόμβο του Μεσημερίου στο ρεύμα προς Χαλκιδική. Δεν ξέρω τι έγινε γιατί εγώ επέστρεφα. Είχε 2 γερανούς της οδικής, περιπολικό ενώ λιγό μετά είδα και ασθενοφόρο να πηγαίνει προς τα εκεί. Ελπίζω να μην ηταν σοβαρό....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Βασικα το φαναρι για το πανεπιστημιο κοκκινιζει, όταν εχει κοπει η ανοδος της κατεχακη (κοκκινοπουλου πως την λενε τεσπα) κα ιεχει αναψει το φαναρι απο παπαγου, επισης σε 350 μετρα (αντε να ειναι 400 παραπανω δεν ειναι) ποσα χλμ προλαβαινει να πιασει ενα συμβατικο αμαξι για να εχεις φρεναρισματα κατω? Η αλλη ρυμθιση του φαναριου, που κοβει την κατεχακη και οχι το φαναρι του παπαγου εινα ιοντως σπαστικη αλλα δεν θυμαμαι ποτε παιζει αυτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Εχχμ, αυτο ειναι το θεμα του παλλομενου πορτοκαλι φαναριου στην μεση του (φαινομενικα) πουθενα. Οταν βλεπεις τετοιο φαναρι και δεν βλεπεις για ποιον λογο υπαρχει, να περιμενεις να βρεθεις προ εκπληξεως και να φρεναρεις προκαταβολικα. Λιγο μυαλο ρε παιδια (οχι εσυ).

                              Χμμ, σωστά. Πάντως το θέμα είναι το εξής: οι ρυθμίσεις οι κυκλοφοριακές και οι περί οδικής ασφάλειας γίνονται με παρατηρήσεις του τί πραγματικά συμβαίνει, όχι με βάση του τί θα είχαν υποχρέωση οι οδηγοί να κάνουν.

                              Ο καθηγητής μας στην Οδοποιϊα θυμάμαι μας έλεγε: 'ένας καλός συγκοινωνιολόγος πρέπει βλέποντας τα σχέδια να μπορεί να βάλει εκκλησάκια στις στροφές', εννοώντας πως πρέπει να διαισθανόμαστε πού μπορεί να προκύψει πρόβλημα ασφαλείας, άσχετα με το πόσο καλομελετημένο είναι ένα κομμάτι.

                              Ο σηματοδότης μπορεί να πληροί όλες τις προδιαγραφές που ορίζονται από τους κανονισμούς, π.χ. αποστάσεις με βάση την κατηγορία του δρόμου, παρατηρούμενες ταχύτητες, διάρκεια παλλόμενης σηματοδότησης, συντονισμός με επερχόμενους σηματοδότες (δε νομίζω να είναι συντονισμένα τα συγκεκριμένα, αλλά λέμε τώρα).

                              Όμως η πράξη, από τα φρεναρίσματα και την καθημερινή εμπειρία, δείχνει πως στο σημείο υπάρχει πρόβλημα. Προσωπικά το θεωρώ αρκετά σημαντικό, αλλά δεν παύει να είναι απλά προσωπική άποψη, έστω και με κάποια επιστημονική βάση, λόγω αντικειμένου.
                              Κατ'εμέ, μπορεί ο προειδοποιητικός σηματοδότης να τοποθετηθεί νωρίτερα, να μπει και δεύτερος ή, ακόμα καλύτερα, να τοποθετηθεί προειδοποιητική πινακίδα (μεταβαλλόμενων μηνυμάτων, ή και σταθερή) με το που ξεκινά η ευθυγραμμία στην κατωφέρεια. (π.χ. 'προσοχή, έξοδος οχημάτων από Πολυτεχνειούπολη', σε αντιστοιχία με τα εργοτάξια)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Κοιτα το σημειο δεν το ξερω, αλλα οταν μου λες οτι ενω υπαρχει παλλομενο πορτοκαλι και μερικοι παρ'ολα αυτα χαζευουν και δεν βλεπουν το κοκκινο μετα (ειδικα εδω που απο οτι καταλαβα ειναι ευθεια και οχι φαναρι μετα απο καποια στροφη), μονο στην ανυπερβλητη μλκια του Ελλην Οδηγου μπορω να το αποδοσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad-max-13 last edited by

                                  Μια παρατηρηση αναφορα μονο ...
                                  σε campus της Αγγλιας το οποιο σε ωρες αιχμης παρκαρουν περισσοτερα απο 2.000 αυτοκινητα φοιτητων καθηγητων και προσωπικου υπαρχουν μονο 2 εισοδοι έξοδοι οι οποιοι δεν εχουν προτεραιοτητα και βγαινουν σε δευτερευουσα αρτηρια

                                  στα 2 χρονια που ημουνα εκει (με αυτοκινητο) ποτε η αναμονη εξοδου δεν κρατησε περισσοτερο απο 2-3 λεπτα με απολυτη ταξη και ησυχια...

                                  τωρα βεβαια οταν στο δρομο που βγαινει στην κοκκινοπουλου (απεναντι απο την εισοδο του αθλητικου κεντρου και της αστυνομιας) βλεπω καθηγητες (?) (ετσι φωναζε ενας απο την σταση λεωφορειου) να παραβιαζουν ασυστολα το φαναρι, τοτε καταλαβαινω γιατι απο εκει μεσα βγαινουν ορισμενα ζωα απο οπου να ναι και οπως να ειναι....ακομα και απο την εισοδο βγαινουν με οποιο δασκαλο καθησεις τετοπια γραμματα θα μαθεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    a-viper7 last edited by

                                    Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                    μονο 2 εισοδοι έξοδοι οι οποιοι δεν εχουν προτεραιοτητα και βγαινουν σε δευτερευουσα αρτηρια

                                    ποτε η αναμονη εξοδου δεν κρατησε περισσοτερο απο 2-3 λεπτα με απολυτη ταξη και ησυχια...

                                    Ακριβώς λόγω της πρώτης πρότασης, ισχύει η δεύτερη. Αλλίως είναι να 'κόψεις' μια δευτερεύουσα αρτηρία και αλλιώς να 'κόψεις' την Κατεχάκη. Δυστυχώς έχουμε την 'ατυχία' το ΕΜΠ να βρίσκεται στη συμβολή 2 μεγάλων οδικών αξόνων. Ε, κάπως πρέπει να βγούμε και εμείς από εκεί μεσα!

                                    Ζώα λοιπόν όσοι βγαίνουν με κόκκινο από το ΕΜΠ, αλλά ΖΩΑΡΕΣ όσοι περνάνε με όσα το κόκκινο φανάρι της Κατεχάκη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wagner669 last edited by

                                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                      Σωστά τα λες A-Viper7 αλλά το φανάρι αυτό είναι τελείως λάθος. Δηλαδή η έξοδος από την Κοκκινοπούλου γιατί δεν έκανε στο ΕΜΠ και πρέπει να 'κόβει' μια από τις σημαντικότερες αρτηρίες της Αθήνας ?

                                      Μεγάλη κουβέντα αν και δεν πιστεύω ότι είναι λάθος, γιατί σε ώρα σχολάσματος παλία στην Κοκκινοπούλου γινόταν ΚΟΛΑΣΗ. 20' απλώς για να βγω από το ΕΜΠ. Και θεωρώ περισσότερο λάθος το γεγονός ότι πιο κάτω κόβεται όλη η ροή ανα 50 μέτρα για να εξυπηρετούνται κτίρια (από το ένα ρεύμα είναι νοσοκομεία, εντάξει το δέχομαι, αλλά από το άλλο ρεύμα είναι κάτι εντελώς άσχετο και προφανώς μη-επείγον!!!).

                                      Και λάθος να είναι το φανάρι (δεν είμαι συγκοινωνιολόγος για να μπορώ να υποστηρίξω την μία ή την άλλη άποψη) έχει κανείς το δικαίωμα να το παραβιάζει έτσι ασύστολα;

                                      Αλέξανδρε, ΑΡΚΕΤΑ μέτρα πριν το φανάρι έχει άλλο πορτοκαλί που αναβοσβήνει για να προειδοποιεί τους οδηγούς...

                                      Ναι, το ξερω.
                                      2 φορες μου ετυχε στο 'κατεβα' προς Κεντρο, τον καιρο που πρωτομπικε το φαναρι.
                                      Το μαθα πια

                                      -Σημερα, εκει.... Περναω λιγο πριν την εξωδο για Περιφ.Υμμητου μια γκομενα μ ενα Lexus RX400h 'οικολογικος τιρανοσαυρος'... Την χαζευω και φευγω. Ειμαι μεσαια και φτανω στο φαναρι του ΕΜΠ το οποιο ειναι κοκκινο.
                                      Φρεναρω και το Lexus ειναι πισω μου και πλησειαζει με τα 'οσα'....
                                      Φρεναρει αποτομα, κορναρει και παιζει φωτα.....
                                      (!!!!!!!!!!)
                                      Σταματαω και μπανω στη δεξια να την κραξω!
                                      Κατεβαζει παραθυρο ....
                                      -Χιλια συγνωμη, δεν ειχα δει το φαναρι....
                                      -Ποιο φανρι;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Για την είσοδο από Κοκκινοπούλου προς το Ε.Μ.Π. έχω ειδικό tip για να μην περιμένετε καν στο (ελάχιστο) κόκκινο.

                                        Ο σηματοδότης είναι ρυθμισμένος ώστε να ανάβουν μαζί τα πράσινα για αριστερά κι ευθεία. Μετά, κοκκινίζει αυτό για αριστερά και το άλλο για ευθεία παραμένει πράσινο για περισσότερο. Τη στιγμή αυτή (και αν δεν είστε ήδη αριστερά σε θέση για στροφή), μπορείτε να κάνετε δεξιά, μπαίνοντας στο μικρό δρομάκι που οδηγεί στην αστυνομία. Κάνετε μια μικρή αναστροφή (δεν υπάρχει απαγορευτικό!) και περιμένετε σχεδόν... καθόλου για να περάσετε νομιμότατα κάθετα ακριβώς απέναντι, προσέχοντας όμως όσους βγαίνουν από το ΕΜΠ με κατεύθυνση προς τα κάτω.

                                        Συστήνεται μόνο για όσους βιάζονται πολύ κι έχουν πολύ καλή σχέση με τους καθρέφτες τους!

                                        Ζώα λοιπόν όσοι βγαίνουν με κόκκινο από το ΕΜΠ, αλλά ΖΩΑΡΕΣ όσοι περνάνε με όσα το κόκκινο φανάρι της Κατεχάκη.

                                        Συμφωνάω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wagner669 last edited by

                                          Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                                          Εχχμ, αυτο ειναι το θεμα του παλλομενου πορτοκαλι φαναριου στην μεση του (φαινομενικα) πουθενα. Οταν βλεπεις τετοιο φαναρι και δεν βλεπεις για ποιον λογο υπαρχει, να περιμενεις να βρεθεις προ εκπληξεως και να φρεναρεις προκαταβολικα. Λιγο μυαλο ρε παιδια (οχι εσυ).

                                          Βασικά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι τόσο 'στη μέση του πουθενά'. Αν ο οδηγός είναι κάπως παρατηρητικός, βλέπει πως παρακάτω έχει φανάρι. Μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο σημείο είναι μια τεράστια ευθεία.

                                          Το προβλημα ειναι οτι καμια φορα, απογευματακι συνηθως, το φαναρι δεν φαινεται γιατι εχει τις κολονες φωτισμου πισω.
                                          Εγω το παθαινω εκει και στην Λ.Βουλιαγμενης στο φαναρι της Harley.
                                          Βλεπω το δευτερο και δεν καταλαβαινω το πρωτο....
                                          Εχω ρηξει κατι φρεναρισματα εκει....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                            Σωστά τα λες A-Viper7 αλλά το φανάρι αυτό είναι τελείως λάθος. Δηλαδή η έξοδος από την Κοκκινοπούλου γιατί δεν έκανε στο ΕΜΠ και πρέπει να 'κόβει' μια από τις σημαντικότερες αρτηρίες της Αθήνας ?

                                            Μεγάλη κουβέντα αν και δεν πιστεύω ότι είναι λάθος, γιατί σε ώρα σχολάσματος παλία στην Κοκκινοπούλου γινόταν ΚΟΛΑΣΗ. 20' απλώς για να βγω από το ΕΜΠ. Και θεωρώ περισσότερο λάθος το γεγονός ότι πιο κάτω κόβεται όλη η ροή ανα 50 μέτρα για να εξυπηρετούνται κτίρια (από το ένα ρεύμα είναι νοσοκομεία, εντάξει το δέχομαι, αλλά από το άλλο ρεύμα είναι κάτι εντελώς άσχετο και προφανώς μη-επείγον!!!).

                                            Βασικά (και απευθύνομαι και στο φίλο Phaethon που προφανώς κάτι περισσότερο ξέρει) δε βλέπω κανένα λόγο το φανάρι να κόβει την Κατεχάκη. Δεν είπα να καταργηθεί αυτή η έξοδος του ΕΜΠ, είπα να μην επιτρέπεται να διασχίσεις την Κατεχάκη. Προτείνω να καταργηθεί το φανάρι, όποιος βγαίνει από αυτή την έξοδο να συνεχίζει υποχρεωτικά δεξιά προς την άνοδο της Κατεχάκη, και όποιος θέλει να πάει προς την κάθοδο της Κατεχάκη να βγαίνει από την άλλη έξοδο, της Κοκκινοπούλου.

                                            Για την άλλη έξοδο που λες, που δεν ξέρεις τι είναι, είναι του Badminton, του άλσους στρατού και μιας 'κοπάνας' που έχει εκεί δεξιά όπως κατεβαίνεις και πηγαίνει σε κάτι εγκαταστάσεις του στρατού και συνεχίζει μέχρι Παπάγου. Επίσης άχρηστο, όταν έχει εκδήλωση στο Badminton θα μπορούσε να χρησιμοποιείται επιλεκτικά και τον άλλο χρόνο να είναι σβηστό. Αλλά εκεί δεν είναι τόσο πρόβλημα και διότι τα οχήματα δεν έχουν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και διότι είναι μεταξύ 2 άλλων φαναριών (του ΓΝΑ από τη μία και της Κοκκινοπούλου από την άλλη). Ενώ αυτό του ΕΜΠ είναι το τελευταίο φανάρι στην άνοδο της Κατεχάκη πριν την Καισαριανή (2-3 χλμ.) ενώ στην κάθοδο είναι σε μία ευθεία όπου πολλοί (κακώς, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα) τρέχουν περισσότερο απ΄όσο πρέπει.

                                            Οτι στην Ελλάδα έχουμε πολύ περισσότερα φανάρια απ΄όσα χρειάζονται είναι γνωστό (φταίνε βέβαια και οι οδηγοί που το 'STOP' δεν τους λέει και πολλά).

                                            Και λάθος να είναι το φανάρι (δεν είμαι συγκοινωνιολόγος για να μπορώ να υποστηρίξω την μία ή την άλλη άποψη) έχει κανείς το δικαίωμα να το παραβιάζει έτσι ασύστολα;

                                            Εννοείται!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 49 / 74
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr