Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 315
    • 316
    • 128 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    76442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bathan
      bathan last edited by

      Φίλτατε Μίλτο (και λοιπές δυνάμεις βεβαίως βεβαίως) μετά την αλλαγή του λαδιού (Liqui Moly 5w30 αντί του 'εξαιρετικού τηγανόλαδου' Divinol) στο Mazda μου παρατήρησα τα εξής :
      **Βελτίωση της κατανάλωσης : **
      με ένα γέμισμα (BP 95άρα) έκανα ταξίδι στην πατρίδα μου και επιστροφή, συνολικά 740 χλμ (Εθνική και επαρχιακοί δρόμοι). Ποτέ στο παρελθόν δεν έκανα το ίδιο ταξίδι με ΕΝΑ μόνο γέμισμα, ποτέ ως τώρα δεν έκανα πάνω από 600 χλμ. πριν ανάψει λαμπάκι, έχω κερδίσει τουλάχιστον 100 χλμ.
      O trip λέει μ/κ από 8.5 έως 9.5 ενώ πριν δεν έπεσα ποτέ κάτω από 10.1 (να σημειώσω πως δεν έκανα reset το trip γιατί δεν το σκέφτηκα οπότε δεν είναι απόλυτα σωστά τα νούμερα, το έκανα προχτές που ξαναγέμισα για να δώ τί γίνεται σε κίνηση κυρίως μέσα στην πόλη)
      Λειτουργία κινητήρα :
      Αν και δεν είχα ποτέ κραδασμούς στο ρελαντί ή θόρυβο έχω την εντύπωση πως δουλεύει πλέον πιό ομαλά το μοτέρ

      Μόλις τελειώσει το καλοκαίρι (που πάντα ζορίζονται τα αυτοκίνητα) και περάσει το 6άμηνο ζωής των λαδιών, θα αλλάξω τα LM και θα βάλω κάτι ακόμη καλύτερο (πιθανόν Motul που τα εμπιστεύομαι χρόνια)

      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hammer_ last edited by

        Ποιά απ'όλα τα Divinol-τηγανόλαδα σου έβαζαν; Τα κλασσικά 5W50 Synthetic;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bathan
          bathan last edited by

          Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
          Ποιά απ'όλα τα Divinol-τηγανόλαδα σου έβαζαν; Τα κλασσικά 5W50 Synthetic;

          Οχι τα 5w30 που είναι νομίζω ημισυνθετικά

          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hammer_ last edited by

            Ο χρήστης bathan έγραψε:

            Ποιά απ'όλα τα Divinol-τηγανόλαδα σου έβαζαν; Τα κλασσικά 5W50 Synthetic;

            Οχι τα 5w30 που είναι νομίζω ημισυνθετικά

            Οκ, τουλάχιστον εκεί ακολουθούν τις οδηγίες της Mazda. Στα MX-5 (η περίπτωσή μου) που η Mazda λέει στο manual μόνο 0W30 ή 5W30, εκείνοι βάζουν 5W50... Άντε βρες άκρη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nick_st last edited by

              Κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού το Σ/Κ περίπου 600 km παρατήρησα ότι όταν κρατούσα για ένα μεγάλο διάστημα τις στροφές γύρω στις 4.000-4.400rpm όταν “έκοβα” & οι στροφές “έπεφταν” στις 2.200-2.400rpm χτυπούσε το alarm της πίεσης λαδιού, μόλις του “τραβούσα” μία με δύο γκαζιές σταματούσε αμέσως ή σχεδόν αμέσως. Αν το πήγαινα χαλαρά δεν εμφανιζόταν αυτό το σύμπτωμα. Η θερμοκρασία του ψυγείου νερού κυμαινόταν στους 80-85 βαθμούς δηλαδή φυσιολογικά, το λάδι είναι “φρέσκο” & η κατανάλωση λαδιού στα 1.500km που έχω κάνει –1.000km σε αυτοκινητόδρομο- από την αλλαγή λαδιού ήταν κοντά στα 200ml. Δεν παρατήρησα αυξημένη κάπνα στο λάδι, θα έλεγα μάλιστα ότι η κάπνα είναι μάλλον μειωμένη. Θεωρώ ότι είναι θέμα αυξημένης θερμοκρασίας λαδιού αλλά δεν ξέρω αν φταίει το ιξώδες (Motul X-Lite 0W30) ή έχει αρχίσει να τα παίζει η αντλία λαδιού μου, ή πολύ απλά η αντλία δεν “σηκώνει” αυτό το ιξώδες. Το αυτοκίνητο είναι Golf III 1.4. Θα ήθελα την γνώμη σας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opc last edited by

                Σε leon 1.8T μπορώ να βάλω xcel full synthetic 5-50?
                Προδιαγραφές:
                API GRAVITY: 34.0
                FLASH POINT: 220
                VISCOSITY: (100C):17.50 (40C): 110.0
                VISCOSITY INDEX:170
                POUR POINT: -42

                Τα ίδια λάδια θα μπορούσαν να μπούν και σε corolla 1.4 G6 / 2001?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
                  Θα ήθελα την γνώμη σας.

                  Εγώ θα το άλλαζα με 40άρι . Το golfάκι τα έχει τα χρονάκια του και πιθανόν να έχει φθορές ή το καύσιμο μείγμα να μην είναι ακριβώς τέλειο με αποτέλεσμα να αραιώνει το λάδι ( το οποίο βρίσκεται στα όρια του 40αριού , μπορείς να το πείς άνετα 35άρι.)
                  Ο πιο αρμόδιος να απαντήσει είναι η ίδια η motul. Στείλε mail Ελλάδα ή Γαλλία αν και μάλλον Ελλάδα θα σε στείλουν οι Γάλλοι.

                  Σε leon 1.8T μπορώ να βάλω xcel full synthetic 5-50?

                  Δεν υπάρχει 50άρι που να καλύπτει κάποια από τις προδιαγραφές της VW των τελευταίων 2-3 ετών.
                  Το εργοστάσιο προτείνει 30άρι , δες το manual. Εγώ μέχρι 40άρι θα έβαζα άνετα. Να έχουν προδιαγραφές VW 503.01 ή VW 504.00 ή 502.00 (η τελευταία είναι για 40άρι).

                  Τα ίδια λάδια θα μπορούσαν να μπούν και σε corolla 1.4 G6 / 2001?

                  Γενικά τα 50άρια πλέον δεν προτείνονται από κανέναν κατασκευαστή(πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Όμως αν το manual του 2001 το επιτρέπει, τότε μπορείς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
                    Θεωρώ ότι είναι θέμα αυξημένης θερμοκρασίας λαδιού αλλά δεν ξέρω αν φταίει το ιξώδες (Motul X-Lite 0W30) ή έχει αρχίσει να τα παίζει η αντλία λαδιού μου, ή πολύ απλά η αντλία δεν “σηκώνει” αυτό το ιξώδες. Το αυτοκίνητο είναι Golf III 1.4. Θα ήθελα την γνώμη σας.

                    Σύμφωνα με αυτά που παρατήρησες κι εγώ έτσι το βλέπω... Συμφωνώ με αυτά που σου προτείνει ο Γιάννης.

                    bathan, απλά χαίρομαι που επέλεξες το σωστό λιπαντικό για τον κινητήρα του Mazda σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tommaso last edited by

                      Ρε παιδια αφηστε τα λιπαντικα βραδιατικα και πειτε τι να κανω με αυτην την αντλια βενζινης ? Σε ποιο βενζινα να παω για να εχω καλης ποιοτητας και φθηνη βενζινη στα νοτια προαστια? ποσες αντλιες θα αγορασω για το gof tsi επιτελους? θα τραβηξω τις κοτσιδες μου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        @Nick_St
                        ΑΥΡΙΟ να δεις γιατί δεν έχει πίεση λαδιού ο κινητήρας, βουλωμένη αναρρόφηση αντλίας, φίλτρο, χαλασμένη αντλία; Αν δεν έχει αρκετή πίεση στις 2000 στροφές, δεν φταίει το πολύ λεπτό λάδι (στο ρελαντί ζεστό θα είχες πρόβλημα - όχι με στροφές). Εγώ θα έβαζα κάτι που να σηκώνει αρκετή πίεση, 15W40 ή 15W50 (για το καλοκαίρι τουλάχιστον).

                        @bathan
                        σιγά να μην είναι αυτές οι τεράστιες διαφορές από το λιπαντικό - μετράς με διαφορετικές συνθήκες - το καλοκαίρι πάντα καίει λιγότερο.΄

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nik_marin last edited by

                          Ποια η γνώμη σας για τα παρακάτω λάδια (Greddy) τα ξέρετε? Λένε τίποτα?

                          http://www.greddy.com/home/?id=200
                          http://www.racinglab.com/greddy-oil-gr1-004.html
                          http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=24

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tommaso last edited by

                            Ναι τα ξερω αυτα τα λαδια Μαrin.
                            Ξεχνας οτι εχεις ενα αυτοκινητο καινομιζεις οτι εχεις Buggati με τα συγκεκριμενα λαδια. Και ολα γινονται ξαφνικα υπεροχα στη ζωη σου.
                            Συγγνωμη,δεν αντεχα αλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              miltellas last edited by

                              Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
                              Ποια η γνώμη σας για τα παρακάτω λάδια (Greddy) τα ξέρετε? Λένε τίποτα?

                              http://www.greddy.com/home/?id=200
                              http://www.racinglab.com/greddy-oil-gr1-004.html
                              http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=24

                              Δεν τα γνωρίζω αλλά βλέπω ότι η σειρά GR είναι Group IV/V. Τα έχεις βρει στην Ελλάδα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nik_marin last edited by

                                Τα έχει φίλος μηχανικός στο σύνεργο του τώρα τελευταία (τα 10-60)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Νομίζω το 'καλό' είναι το 10W60, ανθεκτικό και με πρόσθετα για κινητήρες με ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ για τη μέρα της πίστας. Όχι καθημερινό λάδι που (υποθέτω) δεν κάνει το καταλύτη να χαίρεται (πρόσθετα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bathan
                                    bathan last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    @bathan
                                    σιγά να μην είναι αυτές οι τεράστιες διαφορές από το λιπαντικό - μετράς με διαφορετικές συνθήκες - το καλοκαίρι πάντα καίει λιγότερο.΄

                                    Λεωνίδα το ίδιο ταξίδι έχω κάνει (και με το Mazda) πολλές φορές και χειμώνα και καλοκαίρι, με το ίδιο περίπου φορτίο (δλδ μέχρι εκεί που δεν παίρνει ) οπότε έχω σαφή εικόνα για την βελτίωση κατανάλωσης. Πάντα στα 600 χλμ έπρεπε να βάλω βενζίνη.
                                    Δεν ξέρω τελικά αν η βελτίωση έρχεται από την αλλαγή του λιπαντικού αλλά είναι πολύ πιθανό.
                                    Στο προηγούμενό μου αυτοκίνητό μου (Rover 414) μόλις άλλαξα τα λάδια του σε Motul 4100 (15w 50) βελτιώθηκε σημαντικά η κατανάλωση (Εμπειρικά στο 5χίλιαρο είχα κερδίσει περίπου 100 χλμ)

                                    Ερώτηση, γιατί το καλοκαίρι καίει λιγότερο το μοτέρ;

                                    Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης bathan έγραψε:
                                      Ερώτηση, γιατί το καλοκαίρι καίει λιγότερο το μοτέρ;

                                      Καλοκαιρινά καύσιμα, κρύα εκκίνηση, πιο λεπτά λάδια (ζεστά) και άλλα. Ο κλιματισμός αυξάνει τη κατανάλωση αλλά μόνο σε εξαιρετική ζέστη που δουλεύει πολύ. Δημοσιευμένες καταναλώσεις δείχνουν μικρότερη κατανάλωση το καλοκαίρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Εκτός εάν το πλακώνεις πολύ οπότε οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με fuel dilution (λόγω του πλακώματος) φέρνουν ευκολότερα το λιπαντικό στην φάση της εξάτμισης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ιδού το νέο MSDS και TDS του περίφημου Castrol LongTec 0W30 ή LongLife II 0W30.
                                          http://129.35.64.91/bpglis/lsdsukf.nsf/ ... 013502.pdf
                                          http://129.35.64.91/bpglis/lubtds.nsf/t ... enDocument
                                          Όπως βλέπετε από τα τέλη Νοεμβρίου 2006 δεν είναι πλέον Group IV/V αλλά Group III/IV. Και τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι σαφώς υποδεέστερα. Είναι καλό 30ρι αλλά όχι από τα κορυφαία πλέον.
                                          Το περιμέναμε αυτό να γίνει, όταν συζητούσαμε το γιατί η Castrol δεν διαφήμιζε την PAO σύνθεση του 0W30 της.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Για να δούμε πως θα πάω εγώ που συνεχίζω με το Forester και τα 5w20 με αυτές τις θερμοκρασίες. Προς το παρόν με 2500 χλμ (και 11000 χλμ σύνολο) δεν βλέπω αισθητή πτώση στάθμης λιπαντικού. Ετοιμάζομαι την Κυριακή για Αθήνα-Χαλκιδική. Θα δούμε…

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 128 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr