-
Συγνωμη αλλα...διαβασα ότι τα σαζμαν τον peugeot σε αποτρεπουν απο το να χασεις αλλαγη?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Συγνωμη αλλα...διαβασα ότι τα σαζμαν τον peugeot σε αποτρεπουν απο το να χασεις αλλαγη?Λάθος διατύπωση ίσως. Κλασσικό πεζό στις μακριές διαδρομές, αλλά με το συγκεκριμένο (όπως και στο 307 και στο 406) αλλαγή δεν έχω χάσει ποτέ.
-
Ε πες το έτσι....και είμουνα ετοιμος αυριο πρωι πρωι, να παω στην Dakar να τους ξεχεσω ότι μου δώσανε σαζμαν απο άλλο αμαξι!
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Youtube VideoTo 4πορτο κάμπριο 407...
Με μια λέξη: Φοβερό!
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
To 4πορτο κάμπριο 407...
Με μια λέξη: Φοβερό!
Κρίμα που δεν βγαίνει στην παραγωγή....
-
Χθες έκανα Service 15.000Km στο 207 1.6.
Για λάδια, φιλτρο λαδιού, καμπίνας & αέρος πλήρωσα 162 Εuro!
Σαν πολλά δεν είναι (60 Euro Εργασία).
Αυτά τα έκανα και μόνος μου, αλλά έλα που είναι στην εγγύηση!
Ξέχασα!!! & κάρτα καυσαερίων!!! -
Πάνω κάτω τόσα είναι. Φίλτρο αέρας και καμπίνας εσύ ζήτησες να σου αλλάξουν ή μόνοι τους;
-
Μια ερώτηση προς τους Πεζωλόγους.
Ενας φίλος μου έχει αυτές τις μέρες ενα 407 σαν αμάξι αντικατάστασης επειδή το δικό του ειναι στο συνεργείο για επισκευή.
Την 2η ή 3η μέρα οδήγησης του 407 του έβγαλε μύνημα 'Engine Temperature High' και άναψε και η ενδειξη Depollution Fault.
Απο τότε όλη την ώρα ειναι αναμμένες οι συγκεκριμένες ενδείξεις.
Γνωρίζω πως ο αισθητήρας θερμοκρασίας ειναι συνηθισμένη βλάβη στα σύγχρονα Πεζώ.
Υπάρχει όμως κίνδυνος για τον κινητήρα? Λογικά οταν ανιχνευθεί βλάβη στον αισθητήρα θα δουλεύει στο φούλ το κύκλωμα ψύξης, right?
-
Αν έχει κάποιο πρόβλημα ο κινητήρας και δεν είναι χαλασμένος αισθητήρας, ο κινητήρας θα πάθει μεγάλη ζημιά και θα τον πληρώσει ο φίλος σου που οδηγούσε με την ένδειξη αναμμένη.
-
Η ενδειξη ανάβει με το που βάζει μπρος με το αμάξι εντελώς κρύο (π.χ. παρκαρισμένο κανα 12ωρο).
Οπότε υποθέτω οτι ειναι ο αισθητήρας (για τον συγκεκριμένο έχω ακούσει και απο φίλο με 307 που του έβγαλε βλάβη στην παραλαβή απο την αντιπροσωπεία, του τον άλλαξαν επιτόπου).
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μια ερώτηση προς τους Πεζωλόγους.Ενας φίλος μου έχει αυτές τις μέρες ενα 407 σαν αμάξι αντικατάστασης επειδή το δικό του ειναι στο συνεργείο για επισκευή.
Την 2η ή 3η μέρα οδήγησης του 407 του έβγαλε μύνημα 'Engine Temperature High' και άναψε και η ενδειξη Depollution Fault.
Απο τότε όλη την ώρα ειναι αναμμένες οι συγκεκριμένες ενδείξεις.
Γνωρίζω πως ο αισθητήρας θερμοκρασίας ειναι συνηθισμένη βλάβη στα σύγχρονα Πεζώ.
Υπάρχει όμως κίνδυνος για τον κινητήρα? Λογικά οταν ανιχνευθεί βλάβη στον αισθητήρα θα δουλεύει στο φούλ το κύκλωμα ψύξης, right?
Ο δείκτης θερμοκρασίας τι λέει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πάνω κάτω τόσα είναι. Φίλτρο αέρας και καμπίνας εσύ ζήτησες να σου αλλάξουν ή μόνοι τους;Εγώ - δεν ήθελαν να τα αλλάξουν αλλά ήταν πραγματικά σε άθλια
κατάσταση, ιδίος αυτό της καμπίνας. -
Της καμπίνας και σε μένα σπάνια βγάζει πάνω από 15K. Αν το κρατήσω παραπάνω μειώνεται σημαντικά η δύναμη του AC
-
Πρίν μερικές μέρες το 207cc της αδελφής μου έβγαζε ανα τακτά διαστήματα Depollution system faulty και δέν κρατούσε καλό ρελαντί και έσβηνε.
Το πήγαμε στη Peugeot και απ ότι μου είπανε έκαναν upgrade στο software του εγκεφάλου. Μέχρι τώρα όλα καλά.
EDIT: Είναι το ατμοσφαιρικό 1600.
-
Mε τα 110; Ναι, είναι γνωστό αυτό. Συνήθως λύνεται με την τηλεφόρτωση.
έντιτ: με τα 120 είναι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε τα 110; Ναι, είναι γνωστό αυτό. Συνήθως λύνεται με την τηλεφόρτωση.Αυτό με το upgrade του εγκεφάλου δεν το καταλαβαίνω. Upgrades βγαίνουν για να διορθώσουν bugs στο πρόγραμμα της ECU.
Ο εγκέφαλος έχει ενα Χ πρόγραμμα το οποίο είτε λειτουργεί είτε όχι - μια βλάβη που εμφανίζεται στο άσχετο ενώ πριν το αμάξι δούλευε κανονικά δεν μπορεί να ειναι θέμα software. Γίνεται κάπως corrupted η EEPROM της ECU????
-
Μπορεί υπό συγκεκριμένες συνθήκες να δει πρόβλημα ενώ δεν υφίσταται. Αυτό λύνεται με τις αναβαθμίσεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε τα 110; Ναι, είναι γνωστό αυτό. Συνήθως λύνεται με την τηλεφόρτωση.110 έχει το ατμοσφαιρικό? Για 120 μου το πουλήσανε εμένα πάντως
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Mε τα 110; Ναι, είναι γνωστό αυτό. Συνήθως λύνεται με την τηλεφόρτωση.
110 έχει το ατμοσφαιρικό? Για 120 μου το πουλήσανε εμένα πάντως
Προφανώς έχεις τον καινούριο 120άρη που είναι συνεργασία BMW-PSA.
PEUGEOT FORUM