-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.Λίγη είναι αυτή? Για πέρνα μια βόλτα από το Gilli Diet.
-
Λίγη δεν λες τίποτα...συνήθως έχει πάνω του καμιά δεκαετία ιατρικών περιοδικών (που βγαίνουν σε 10ήμερη βάση πλέον), μια μυθολογία και τουλάχιστον 2 βιβλία πρώην διπλωματών του ελληνικού κράτους. Επίσης, συχνά κουβαλάει όλη μου την καλοκαιρινή προίκα, οπότε...
...ο μύθος θα έπρεπε να μετατραπεί σε 'παλιά σουπερμίνι που χρησίμευαν ως μικρές αποθήκες'!
Και όχι, αντίθετα με ό,τι λέει το 'Gilly Diet' δεν ξυρίζω τα μαλλιά μου για να ελαττωθεί το βάρος αλλά και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Clio μου ζυγίστηκε κιόλας στο ΚΤΕΟ, για τον Govus που τα συζητούσαμε...
Βάρος κατασκευαστή για το Clio 1.4 16V (όχι για τη συγκεκριμένη έκδοση): 980kg
Μετρημένο στο ΚΤΕΟ 10240Ν--->1043kg (Κατανομή 63,9-36,1 μπρος-πίσω).
Η έκδοση είναι η 3d Cover 2001 με τους 4AB, ABS, ζάντες αλουμινίου 14' και A/C. Μέσα είχε μισό ρεζερβουάρ (περίπου 30 λίτρα βενζίνης) και όλα τα υγρά. Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.Άρα τα +100 κιλά για το δικό μου φαντάζουν λογικά !!
Σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ πήγες; Ρωτάω, γιατί στο δημόσιο του Χολαργού δεν έχουν τέτοιες 'πολυτέλειες' (ή τουλάχιστον δεν είχαν προ 4ετίας+...) !! -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Clio μου ζυγίστηκε κιόλας στο ΚΤΕΟ, για τον Govus που τα συζητούσαμε...Βάρος κατασκευαστή για το Clio 1.4 16V (όχι για τη συγκεκριμένη έκδοση): 980kg
Μετρημένο στο ΚΤΕΟ 10240Ν--->1043kg (Κατανομή 63,9-36,1 μπρος-πίσω).Η έκδοση είναι η 3d Cover 2001 με τους 4AB, ABS, ζάντες αλουμινίου 14' και A/C. Μέσα είχε μισό ρεζερβουάρ (περίπου 30 λίτρα βενζίνης) και όλα τα υγρά. Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.
Άρα να υποθέσω ότι το δικό μου θα είναι λίγο βαρύτερο επειδή είναι πεντάπορτο...
Θα έχει όμως καλύτερη κατανομή βάρους!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Άρα τα +100 κιλά για το δικό μου φαντάζουν λογικά !!
Σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ πήγες; Ρωτάω, γιατί στο δημόσιο του Χολαργού δεν έχουν τέτοιες 'πολυτέλειες' (ή τουλάχιστον δεν είχαν προ 4ετίας+...) !!Σε παραπέμπω στο αρμόδιο θέμα...
Περί ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ζυγίσματα, έλεγχοι κλπ. είναι πράγματα του Σατανά για τα Δημόσια ΚΤΕΟ. Μόνο χαρτόσημο και επανέλεγχο έχει στο δημόσιο ΚΤΕΟ. Όπως έμαθα ότι και το ζύγισμα στα μηχανολογικά γραφεία (που λέγαμε για το δικό σου) είναι όνειρο θερινής νυκτός. Οπότε, όταν πας σε κάνα ΚΤΕΟ, ρίξε μια ματιά στο χαρτί...Cliodriver, το δικό σου ως 5θυρο υποτίθεται ότι έχει 20 κιλά διαφορά (1000 αντί για 980, σύμφωνα με τον κατασκευαστή).
-
αμαν ρε φιλε με τον κουβα σου...
-
λοιπον αυτος ο αισθητηρας βολαν (νομιζω αυτος ειναι) ειναι το χειροτερο στοιχειο πανω στο κλιο 2...
προβλημα με πολλαπλασιαστες δεν ειχαμε ποτε αλλα αυτος ο αισθητηρας σου σπαει τα νευρα..
-
Αναμένετε ποστ στο horroadstories, έχετε να ρίξετε πολύ γέλιο!
-
Και τι κάνει αυτός ο αισθητήρας βολάν;
-
Βασικά, όταν ο αισθητήρας δεν δουλεύει, το αμάξι δεν ξεκινάει. Τόσο απλά. Είνια το λεγόμενο 'ματάκι'.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Και τι κάνει αυτός ο αισθητήρας βολάν;μην μαθεις..βασικα μας χτυπησε απροσμενα αυτη τη φορα..
-
Πολύ μπροστά σε αξιοπιστία MAZDA KAI FORD .
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Πολύ μπροστά σε αξιοπιστία MAZDA KAI FORD .Στους αισθητήρες βολάν αναφέρεσαι ή σε κάτι γενικότερο ;
-
Το θέμα λέγεται 'Εντυπώσεις μπλα μπλα μπλα από Clio 1.4 16V' και νομίζεις ότι δεν κολλάει πουθενά η αξιοπιστία της Mazda και Ford; Γελιέσαι φίλε μου Govus...
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Βασικά, όταν ο αισθητήρας δεν δουλεύει, το αμάξι δεν ξεκινάει. Τόσο απλά. Είνια το λεγόμενο 'ματάκι'.Οταν αρχίσει να τα φτύνει ο αισθητήρας, το αμάξι θέλει περισσότερες στροφές της μίζας για να πάρει μπρός - όταν τα φτύσει εντελώς απλά δεν παίρνει.
Πάντως επειδή ο αισθητήρας αυτός ρυθμίζει την ανάφλεξη αν αρχίσει να τα φτύνει προκαλεί και πτώση στην απόδοση/ρεταρίσματα ορισμένες φορές...
-
τη πρωτη φορα που τη παθαμε ηταν σταδιακο αν θυμαμαι καλα..
αυτη ομως χτυπησε ακαριαια ισως και λογω καυσωνα..τουλαχιστον δεν υπεπεσε κατι τετοιο στη προσοχη μου..
-
Κόστος;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Κόστος;45 ευρώπουλα.
Βέβαια τώρα αλλαξε το ανταλλακτικό και η Ρενώ πουλάει το νέο 27 ευρώ και το νέο φυσάκι και καλωδίωση που χρειάζεται... 70 ευρώ (!).
Φυσικά στο εμπόριο βρίσκει κανείς ακόμα άνετα τον παλιό των 45 ευρώ...
-
6,2 lt/100km με εκδρομές στη Χαλκιδική. Μέτριο φορτίο, χαλαρές ταχύτητες, μόνιμα A/C και μερικά ξεσπασματάκια με χαρωπές ουρές. Θα έπεφτε και άλλο (στα 6 περίπου όπως το υπολογίζω) αν δεν το χρησιμοποιούσα και μέσα στην πόλη για αρκετά χιλιόμετρα. Άρα, προσεγγίζω αρκετά στην κατανάλωση ταξιδίου 100%.
Ο adis4gr στο επόμενο ρεζερβουάρ έκανε 7,4 και με τη δική μου προσπάθεια το έριξα στο 6,8. Άλλος τρόπος οδήγησης, με περισσότερα πάτα-άσε. Σε χρόνο μικρές οι διαφορές.
Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!