Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    78
    301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n_olympios last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.

      Λίγη είναι αυτή? Για πέρνα μια βόλτα από το Gilli Diet.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Λίγη δεν λες τίποτα...συνήθως έχει πάνω του καμιά δεκαετία ιατρικών περιοδικών (που βγαίνουν σε 10ήμερη βάση πλέον), μια μυθολογία και τουλάχιστον 2 βιβλία πρώην διπλωματών του ελληνικού κράτους. Επίσης, συχνά κουβαλάει όλη μου την καλοκαιρινή προίκα, οπότε...

        ...ο μύθος θα έπρεπε να μετατραπεί σε 'παλιά σουπερμίνι που χρησίμευαν ως μικρές αποθήκες'!

        Και όχι, αντίθετα με ό,τι λέει το 'Gilly Diet' δεν ξυρίζω τα μαλλιά μου για να ελαττωθεί το βάρος αλλά και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
          Το Clio μου ζυγίστηκε κιόλας στο ΚΤΕΟ, για τον Govus που τα συζητούσαμε...
          Βάρος κατασκευαστή για το Clio 1.4 16V (όχι για τη συγκεκριμένη έκδοση): 980kg
          Μετρημένο στο ΚΤΕΟ 10240Ν--->1043kg (Κατανομή 63,9-36,1 μπρος-πίσω).
          Η έκδοση είναι η 3d Cover 2001 με τους 4AB, ABS, ζάντες αλουμινίου 14' και A/C. Μέσα είχε μισό ρεζερβουάρ (περίπου 30 λίτρα βενζίνης) και όλα τα υγρά. Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.

          Άρα τα +100 κιλά για το δικό μου φαντάζουν λογικά !!
          Σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ πήγες; Ρωτάω, γιατί στο δημόσιο του Χολαργού δεν έχουν τέτοιες 'πολυτέλειες' (ή τουλάχιστον δεν είχαν προ 4ετίας+...) !!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cliodriver last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
            Το Clio μου ζυγίστηκε κιόλας στο ΚΤΕΟ, για τον Govus που τα συζητούσαμε...

            Βάρος κατασκευαστή για το Clio 1.4 16V (όχι για τη συγκεκριμένη έκδοση): 980kg
            Μετρημένο στο ΚΤΕΟ 10240Ν--->1043kg (Κατανομή 63,9-36,1 μπρος-πίσω).

            Η έκδοση είναι η 3d Cover 2001 με τους 4AB, ABS, ζάντες αλουμινίου 14' και A/C. Μέσα είχε μισό ρεζερβουάρ (περίπου 30 λίτρα βενζίνης) και όλα τα υγρά. Σαβούρα λίγη σχετικά, ρεζέρβα-γρύλο-πυροσβεστήρες κλπ.

            Άρα να υποθέσω ότι το δικό μου θα είναι λίγο βαρύτερο επειδή είναι πεντάπορτο...

            Θα έχει όμως καλύτερη κατανομή βάρους!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Ο χρήστης Govus έγραψε:

              Άρα τα +100 κιλά για το δικό μου φαντάζουν λογικά !!
              Σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ πήγες; Ρωτάω, γιατί στο δημόσιο του Χολαργού δεν έχουν τέτοιες 'πολυτέλειες' (ή τουλάχιστον δεν είχαν προ 4ετίας+...) !!

              Σε παραπέμπω στο αρμόδιο θέμα...
              Περί ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ζυγίσματα, έλεγχοι κλπ. είναι πράγματα του Σατανά για τα Δημόσια ΚΤΕΟ. Μόνο χαρτόσημο και επανέλεγχο έχει στο δημόσιο ΚΤΕΟ. Όπως έμαθα ότι και το ζύγισμα στα μηχανολογικά γραφεία (που λέγαμε για το δικό σου) είναι όνειρο θερινής νυκτός. Οπότε, όταν πας σε κάνα ΚΤΕΟ, ρίξε μια ματιά στο χαρτί...

              Cliodriver, το δικό σου ως 5θυρο υποτίθεται ότι έχει 20 κιλά διαφορά (1000 αντί για 980, σύμφωνα με τον κατασκευαστή).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                αμαν ρε φιλε με τον κουβα σου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  λοιπον αυτος ο αισθητηρας βολαν (νομιζω αυτος ειναι) ειναι το χειροτερο στοιχειο πανω στο κλιο 2...

                  προβλημα με πολλαπλασιαστες δεν ειχαμε ποτε αλλα αυτος ο αισθητηρας σου σπαει τα νευρα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Αναμένετε ποστ στο horroadstories, έχετε να ρίξετε πολύ γέλιο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Και τι κάνει αυτός ο αισθητήρας βολάν;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        famas last edited by

                        Βασικά, όταν ο αισθητήρας δεν δουλεύει, το αμάξι δεν ξεκινάει. Τόσο απλά. Είνια το λεγόμενο 'ματάκι'.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                          Και τι κάνει αυτός ο αισθητήρας βολάν;

                          μην μαθεις..βασικα μας χτυπησε απροσμενα αυτη τη φορα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montzo last edited by

                            Πολύ μπροστά σε αξιοπιστία MAZDA KAI FORD .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              govus last edited by

                              Ο χρήστης montzo έγραψε:
                              Πολύ μπροστά σε αξιοπιστία MAZDA KAI FORD .

                              Στους αισθητήρες βολάν αναφέρεσαι ή σε κάτι γενικότερο ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Το θέμα λέγεται 'Εντυπώσεις μπλα μπλα μπλα από Clio 1.4 16V' και νομίζεις ότι δεν κολλάει πουθενά η αξιοπιστία της Mazda και Ford; Γελιέσαι φίλε μου Govus...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  silencer51 last edited by

                                  Ο χρήστης famas έγραψε:
                                  Βασικά, όταν ο αισθητήρας δεν δουλεύει, το αμάξι δεν ξεκινάει. Τόσο απλά. Είνια το λεγόμενο 'ματάκι'.

                                  Οταν αρχίσει να τα φτύνει ο αισθητήρας, το αμάξι θέλει περισσότερες στροφές της μίζας για να πάρει μπρός - όταν τα φτύσει εντελώς απλά δεν παίρνει.

                                  Πάντως επειδή ο αισθητήρας αυτός ρυθμίζει την ανάφλεξη αν αρχίσει να τα φτύνει προκαλεί και πτώση στην απόδοση/ρεταρίσματα ορισμένες φορές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    τη πρωτη φορα που τη παθαμε ηταν σταδιακο αν θυμαμαι καλα..

                                    αυτη ομως χτυπησε ακαριαια ισως και λογω καυσωνα..τουλαχιστον δεν υπεπεσε κατι τετοιο στη προσοχη μου..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Κόστος;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silencer51 last edited by

                                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                        Κόστος;

                                        45 ευρώπουλα.

                                        Βέβαια τώρα αλλαξε το ανταλλακτικό και η Ρενώ πουλάει το νέο 27 ευρώ και το νέο φυσάκι και καλωδίωση που χρειάζεται... 70 ευρώ (!).

                                        Φυσικά στο εμπόριο βρίσκει κανείς ακόμα άνετα τον παλιό των 45 ευρώ... 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          6,2 lt/100km με εκδρομές στη Χαλκιδική. Μέτριο φορτίο, χαλαρές ταχύτητες, μόνιμα A/C και μερικά ξεσπασματάκια με χαρωπές ουρές. Θα έπεφτε και άλλο (στα 6 περίπου όπως το υπολογίζω) αν δεν το χρησιμοποιούσα και μέσα στην πόλη για αρκετά χιλιόμετρα. Άρα, προσεγγίζω αρκετά στην κατανάλωση ταξιδίου 100%.

                                          Ο adis4gr στο επόμενο ρεζερβουάρ έκανε 7,4 και με τη δική μου προσπάθεια το έριξα στο 6,8. Άλλος τρόπος οδήγησης, με περισσότερα πάτα-άσε. Σε χρόνο μικρές οι διαφορές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 4 / 4
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr