Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Αμερικής 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Αμερικής 2007
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 9 / 11
    Formula 1
    41
    202
    886
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Ο αγωνας ουτε χαλια, ουτε εξαιρετικος.

      Ο Λουης συνεχιζει να εντυπωσιαζει, οχι μονο (τοσο) με την ταχυτητα, οσο με τη σταθεροτητα και την ψυχραιμια του.

      Ο Αλονσο πιστευω ακομα πως εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες για τον τιτλο, ειδικα αν οι Φερραρι μπορεσουν να μπουν σφηνα στη συνεχεια, ωστε να ειναι εφικτες διαφορες μεγαλυτερες των 2 βαθμων σε καθε αγωνα μεταξυ των ΜακΛαρεν (να σταματησουν δηλ. τα 1-2).

      Ο Κιμι(σης) ξυπνησε!
      Μονο που επρεπε να βαλει το ξυπνητηρι ΠΡΙΝ την εκκινηση

      Μπραβο στον Βετελ, κριμα για το Ναυαγο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by

        [OFFTOPIC]
        Και κατι ακομα. Υπαρχουν ρατσιστικα σχολια, που γινονται 'με την καλη εννοια';
        Ειναι κατι σαν το 'ολιγον εγκυος' μηπως;
        Αν ενας χρηστης αποκαλει αραπη τον Χαμιλτον και π...... τη Σκλαβουνου, μπορει να το κανει για 'πλακα';;;
        Παραβιαζει ή οχι τον κανονισμο του φορουμ; Και αν ναι, γιατι δεν επιβαλλεται καποια ποινη;

        Λυπαμαι που ξεφευγω απο το θεμα. Λυπαμαι επισης που κανω υποδειξεις στους mods. Ειμαι (πολυ) υπερ του χαλαρου moderating που ασκουν, το οποιο θεωρω βασικο συστατικο της επιτυχιας του φορουμ. Ωστοσο σε μερικα θεματα, νομιζω θα επρεπε να ειναι πιο ευαισθητοι (αυστηροι) και λιγοτερο ανεκτικοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sprsk
          sprsk last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          απο τι ειπε ο Πουρναρακης (με την Φερραρι μπλουζα-απαραδεκτο-τεσπα)ναι μπηκε στα ρεκορ ο Vettel

          O Πουρναράκης έχει φορέσει κατα καιρούς ένα σωρό διαφορετικές μπλούζες. Ferrari, Bar κλπ... Ήταν απαράδεκτος και όταν φόραγε μπλούζα BAR ας πούμε?

          Φυσικά και όχι ......... η F1 δεν είναι Ποδόσφαιρο ...........
          Καλό θα ήταν ορισμένοι να το καταλάβουν αυτό .


          Εξω απο την παράγκα του Εκλεστον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
            Ο αγωνας ουτε χαλια, ουτε εξαιρετικος.

            Ο Λουης συνεχιζει να εντυπωσιαζει, οχι μονο (τοσο) με την ταχυτητα, οσο με τη σταθεροτητα και την ψυχραιμια του.

            Ο Αλονσο πιστευω ακομα πως εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες για τον τιτλο, ειδικα αν οι Φερραρι μπορεσουν να μπουν σφηνα στη συνεχεια, ωστε να ειναι εφικτες διαφορες μεγαλυτερες των 2 βαθμων σε καθε αγωνα μεταξυ των ΜακΛαρεν (να σταματησουν δηλ. τα 1-2).

            Ο Κιμι(σης) ξυπνησε!
            Μονο που επρεπε να βαλει το ξυπνητηρι ΠΡΙΝ την εκκινηση

            Μπραβο στον Βετελ, κριμα για το Ναυαγο.

            +1

            [OFFTOPIC]
            Και κατι ακομα. Υπαρχουν ρατσιστικα σχολια, που γινονται 'με την καλη εννοια';
            Ειναι κατι σαν το 'ολιγον εγκυος' μηπως;
            Αν ενας χρηστης αποκαλει αραπη τον Χαμιλτον και π...... τη Σκλαβουνου, μπορει να το κανει για 'πλακα';;;
            Παραβιαζει ή οχι τον κανονισμο του φορουμ; Και αν ναι, γιατι δεν επιβαλλεται καποια ποινη;

            Λυπαμαι που ξεφευγω απο το θεμα. Λυπαμαι επισης που κανω υποδειξεις στους mods. Ειμαι (πολυ) υπερ του χαλαρου moderating που ασκουν, το οποιο θεωρω βασικο συστατικο της επιτυχιας του φορουμ. Ωστοσο σε μερικα θεματα, νομιζω θα επρεπε να ειναι πιο ευαισθητοι (αυστηροι) και λιγοτερο ανεκτικοι.

            +2


            Με κάλυψες ..........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Ο χρήστης tls έγραψε:
              Λέει ο ένας μια μπαρούφα,γράφει ο άλλος +1

              Έλεος ρε παιδιά,εκνευρίζομαι

              Φτιάξε φραπέ και άραξε.
              Ή δώσε μας τα φώτα σου με τα μεγαλειώδη ποστς σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                farmakopoios last edited by

                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                Λέει ο ένας μια μπαρούφα,γράφει ο άλλος +1

                Έλεος ρε παιδιά,εκνευρίζομαι

                Φτιάξε φραπέ και άραξε.
                Ή δώσε μας τα φώτα σου με τα μεγαλειώδη ποστς σου.

                +1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                  Λέει ο ένας μια μπαρούφα,γράφει ο άλλος +1

                  Έλεος ρε παιδιά,εκνευρίζομαι

                  Φτιάξε φραπέ και άραξε.
                  Ή δώσε μας τα φώτα σου με τα μεγαλειώδη ποστς σου.

                  Τα έχει Δώσει τα φώτα του Με ρατσιστικές τοποθετήσεις συνεπικουρόντας τοποθετήσεις φίλων ομοιδεατών του όπως .....

                  an parei araphs odhgos protathlima f1 tote prepei na katargithei o thesmos.
                  den prokeitai na to parei omos. pote.

                  Καλά τα λες φίλε μου...
                  KKK rulezzzzzzzzzzzzzzzz


                  ρε ουστ ....................

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vengas last edited by

                    Ο χρήστης tls έγραψε:
                    Εγώ θα μιλήσω όταν πρέπει.
                    Τώρα αφήνω εσάς τους άσχετους

                    Να φροντίσεις να μην χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς. Και ναι, είναι παρεξηγίσιμοι. Επόμενα παρόμοια posts θα διαγράφονται! [kouk].

                    Φίλε tls μεχεις μπερδεψει
                    τελικά τι υποστηρίζεις Αλόνσο ή Χάμιλτον ?

                    Μην κάνετε quote τέτοιες δημοσιεύσεις. Κάνετε ακόμα πιο δύσκολη την διαγραφή τους!! [kouk]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                      Και μάλιστα με την... ταπεινή Ρενό? Κόψε κάτι ρε φίλε!

                         Aυτο για πλακα το λες να υποθεσω;
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        patro last edited by

                        καλα αμα εναι ο αλονσο νεκρος απορω σε τι κατασταση βρισκονται οι μασσα - κιμι που δεν ειχαν τη τυχη να φτασουν καν στο επιπεδο του.

                        εχει καταντησει απιστευτα βαρετο αυτο το pole - νικη.

                        ταυτοχρονα φανηκε μεσα απο τις γραμμες ποσο αντιαλονσικοι ειναι τελικα στον alpha , το αναφερω , δε με ενοχλει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geo-f1 last edited by

                          Ο χρήστης patro έγραψε:

                          ταυτοχρονα φανηκε μεσα απο τις γραμμες ποσο αντιαλονσικοι ειναι τελικα στον alpha , το αναφερω , δε με ενοχλει.

                          Παραδειγμα...
                          Αυστραλια 2006...Gastone τον ανεβαζει τυχερο τον κατεβαζει!!! (που το SC εχει μπει 3-4 φορες και εχει εκμιδενισει την διαφορα που εχτιζε ο ισπανος)

                          Μοντρεαλ 2007 (Ο Χαμιλτον διεπρεψε παρολο που το SC εκανε την εμφανιση του στην πιστα πολλες φορες και εκμιδενισε τις διαφορες)

                          Αντε βγαλε ακρη....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Στον Α ειναι πασιγνωστοι αντι-αλονσικοι αλλα πλεον δε χρειαζεται να το αναφερουμε.

                            Αυτο που μενει απο τα 2 GP της Αμερικης (πλην του προφανους και απιστευτου Χαμιλτον) ειναι το ποσο τραγικες εμφανισεις και επιλογες εκανε η Φερραρι στους πρωτους 4 αγωνες που ειχε το πανω χερι. Τα προηγουμενα χρονια η Ρενω στους ιδιους αγωνες καθαριζε το πρωταθλημα, τωρα η Φερραρι αποτυγχνοντας παταγωδως να εκμεταλευτει το διαστημα υπεροχης, μενει πολυ πισω απο εναν αντιπαλο που απλα εκμεταλευεται τη δυναμη του. Τωρα τη Φερραρι δεν της αρκει να ισορροπησει την παρτιδα, αλλα και να περασει σαφως μπροστα ή εστω να ερθει μια τριπλη ισορροπια, με την BMW να ανακατευει την τραπουλα. Επειδη το β δεν προκειται να γινει και το α ειναι πολυ δυσκολο, κλαφτα Χαραλαμπε.

                            Εγω θα σταθω στην αισθητη και πολυ ουσιαστικη ανοδο στην αποδοση των Ρενω που περασε στα ψιλα, αλλα τουλαχιστον δειχνει οτι το παλευουν και μαλιστα δυνατα.

                            Το πουλεν μου (Σατο) με δικαιωσε για αλλη μια φορα Παλικαρισιο προσπερασμα απο αυτα που σπανια βλεπουμε συνοδευμενο απο γελοια εξοδο. Οτι και να πειτε προσφερει θεαμα απλοχερα

                            Τελος ο Αλονσος. Οτι και να εχει πει η προπαγανδα, φετος δεν τον παει. Με ολα τα σετ ελαστικων εκτος απο αυτο που χρησιμοποιησαν για το τελευταιο δοκιμαστικο και στο 1ο στιντ ηταν ταχυτερος, ηταν αργοτερος εκει που μετρουσε πιο πολυ. Δεν μπορω να ξερω τι εγινε μετα την προσπαθεια προσπερασματος, αλλα αν και οπωσδηποτε κατι εγινε, ο τροπος που αντιμετωπισε το ολο θεμα, δειχνει οτι προς το παρον το κακομαθημενο δεν ειναι αυτος στην ομαδα. Στο κατω-κατω, στο Ιντι μπορεις να προσπερασεις. Στο Μονακο; Για ποιο λογο διαμαρτυρονταν ο ενας και για ποιον ο αλλος;

                            ΥΓ Αν ο Αλονσο αποκαλουσε καποιον που πηρε 2 πρωταθληματα στα μουτρα του Σουμαχερ οτι δεν ξαναειχε πιεση στην καρριερα του, πως θα αντιδρουσαν οι κομπλεξικοι του φορουμ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              og2002gr last edited by

                              Μπραβο σε Hamilton-McLaren. Mετα και τη σημερινη νικη του Hamilton και την αδυναμια του Alonso να νικησει μετα τα όσα εγιναν και ειπώθηκαν, δεν βλεπω κανενα πλεονηελτημα του Alonso στη μαχη για τον τιτλο.

                              Κατα τα αλλα γνωριμο το σκηνικο, η F1 εχει καταντησει αηδια. Οπως ειναι η καταξε στον 3ο-4ο γυρω ετσι ειναι και στο τελος. Ουτε ενα προσπερασμα ρε γμτ;;

                              ΥΓ: Μηπως ο Trulli κανει την καλυτερη του χρονια φέρνοντας αλλο ενα εκπληκτικό αποτέλεσμα; Η Toyota δεν ειναι καν στις top5 ομάδες, αλλα ο τρελο-Jarno εκει σταθερος παντα στην 8αδα!! Και δεν βρίσκεται ένας να το αναφερει αλλα μου μιλατε για τον Rosberg και τον Kubica.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                patro last edited by

                                greo να προσθεσω οτι και περυσι ετσι εγινε.
                                η φερραρι εχασε για ελαχιστα δεκατα στον πρωτο αγωνα και μετα ξυπησε στην ιμολα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                                  Στον Α ειναι πασιγνωστοι αντι-αλονσικοι αλλα πλεον δε χρειαζεται να το αναφερουμε.

                                  Xαλλλαρά...δεν χρειάζεται να μας πείσει για το αντίθετο ο ΤΠ...δεν είμαστε χαζοί.

                                  ΥΓ Αν ο Αλονσο αποκαλουσε καποιον που πηρε 2 πρωταθληματα στα μουτρα του Σουμαχερ οτι δεν ξαναειχε πιεση στην καρριερα του, πως θα αντιδρουσαν οι κομπλεξικοι του φορουμ;

                                  +οο ... πέστα Χρυσόστομε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    επειδη κανει ζεστη τρελη και δε μπορω να γραφω κατεβατα..

                                    μπραβο στον χαμιλτον..και μονο το οτι εχει φερει τον ναντο σε δυσκολη θεση φτανει και περισσευει απο εναν ρουκι..
                                    νομιζω οτι ο ναντο θα απαντησει συντομα γιατι δεν ειναι και το στυλ του να τα παραταει..στο κατω κατω ειναι ο δις...

                                    η φερραρι κανει καποιες καλες βολτες και ευτυχως που ειναι κοκκινη και μας θυμιζει κατι..

                                    το ιδιο παει και για μας..τη ταπεινη ρενω που σιγα σιγα ανεβαινει..καλη δουλεια απο τον κοβα και απο τον αλλον αν και δε πιστευω να φτασουμε τη bmw..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Τα πήρε στο κρανίο ο Alonso

                                      Στον 38ο γύρο του γκραν πρι της Ινδιανάπολης, ο Ferando Alonso προσπάθησε να περάσει τον πρωτοπόρο και teammate του, Lewis Hamilton. Ο Ισπανός κόλλησε πίσω από τον Βρετανό στο οβάλ κομμάτι, βγήκε από το slipstream και οι δύο McLaren ήρθαν δίπλα-δίπλα. Η επαφή που θα ισοδυναμούσε με καταστροφή για τα ασημί βέλη, απείχε ελάχιστα εκατοστά. Η προσπάθεια του Alonso δεν απέφερε καρπούς αφού έστριψε ξανά δεύτερος αλλά θεωρητικά, είχε ακόμα άφθονες ευκαιρίες να πετύχει τον στόχο του. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε.

                                      Ο πανικόβλητος απ’ όσα έβλεπε, Ron Dennis, άρχισε να πατάει ότι κουμπιά επικοινωνίας υπήρχαν στο pit wall απαιτώντας από τους πιλότους του να λειτουργήσουν συντηρητικά και να μην ρισκάρουν. Δευτερόλεπτα μετά, οι δύο MP4-22 επιστρέφουν στο οβάλ κομμάτι μόνο που αυτή τη φορά ο Alonso κάνει μία αψυχολόγητη κίνηση, αλλάζοντας γραμμή και περνώντας ακριβώς μπροστά από το pit wall.

                                      Στη μετάδοση της τηλεόρασης του Alpha, δήλωσα πεπεισμένος ότι αυτή ήταν κίνηση εκνευρισμού. Ο τρόπος με τον οποίο ο Alonso εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του στις εντολές του Dennis που τον ήθελαν απλά να ακολουθεί σε σχηματισμό τον Hamilton. Άλλωστε όλο τον υπόλοιπο αγώνα, δεν προσπάθησε απολύτως τίποτα...

                                      Επειδή δεν ανακάλυψα την Αμερική και η αίσθηση που είχα ήταν ανάλογη με την αίσθηση πολλών άλλων συναδέλφων, μετά τον αγώνα ο Alonso ρωτήθηκε σχετικά αλλά χαμογελώντας δήλωσε ότι ήθελε να βγει στον καθαρό αέρα για να ψύξει τα φρένα του. Δήλωση που εμένα που φάνηκε αρκετά ψεύτικη. Στο συγκεκριμένο κομμάτι του αγώνα ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα και τα ρημάδια τα φρένα του θα άντεχαν τουλάχιστον άλλη μία επίθεση στη διεκδίκηση της πρωτοπορίας. Άλλωστε και που τα κρύωσε, τι κατάλαβε; Μήπως αυτό του έδωσε έξτρα ώθηση στη συνέχεια; Όχι. Απλά στη ζωή άρα και στην formula 1, όλα είναι δανεικά. Όπως στον Καναδά ο Dennis απαγόρεψε στον Hamilton να επιδιώξει να περάσει, έτσι στην Ινδιανάπολη υποχρέωσε τον Alonso να μείνει στη θέση του.

                                      Η αντίδραση του πρώτου ήταν να κάνει δηλώσεις μετά τον αγώνα, η οποίες προκάλεσαν κύμα διαμαρτυρίας των Βρετανών δημοσιογράφων που θεώρησαν ότι το ταλέντο τους αδικήθηκε ενώ ο πολύ πιο έμπειρος στις δημόσιες σχέσεις Alonso, απάντησε με τον τρόπο του. Έδειξε τη δυσφορία του αλλά εκεί που έπρεπε να πει το ποίημα του, μπροστά δηλαδή στα μικρόφωνα και τις κάμερες, το έκανε. Δεν προκάλεσε ντόρο και γκρίνιες με τα λεγόμενα του και απλά άφησε πράγματα να εννοηθούν.

                                      «Η αλήθεια είναι ότι σε εκείνο το σημείο του αγώνα, ο Fernando ήταν ταχύτερος», παραδέχθηκε ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh. Ωστόσο ο Βρετανός είχε τη δική του θεωρεία αφού δήλωσε ότι έτσι ο Alonso έδειξε τον εκνευρισμό προς τον Hamilton επειδή και καλά δεν συναινούσε στον να τον αφήσει να περάσει. Καλά κουραφέξαλα δηλαδή...

                                      Δυστυχώς για αυτούς, ο κόσμος είναι πλέον συνειδητοποιημένος και ξέρει ότι η formula 1 είναι μία μάχη όχι μόνο μονοθεσίων αλλά και χορηγών. Χρημάτων και συμφερόντων. Και κάθε ιδιοκτήτης ομάδας προτιμά δύο μονοθέσια στον τερματισμό παρά μία συναρπαστική μάχη την οποία θα χαρεί ο κόσμος αλλά ενδεχομένως να του στοιχήσει. Και αυτό δεν αφορά μόνο τη McLaren. Και η Ferrari τα ίδια έκανε με τον Kimi να κατεβάζει συνεχώς, μέχρι το σημείο που κόλλησε πίσω από τον Massa. Και μετά, τίποτα..

                                      18/06/2007 | MSFREE - Πάνος Σεϊτανίδης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greo last edited by

                                        Ορθως τα πηρε ο Αλονσος και μονο και μονο που συγκρινονται οι δυνατοτητες προσπερασης του Μονακο με αυτες στην Ινδιαναπολη. Οτι και να πει μετα για τη βρετανικη προπαγανδα θα ειναι λιγο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          phaethon last edited by

                                          Oκ, αλλά εδώ που τα λέμε, ο Alonso προσπάθησε κάποιες φορές να περάσει κανονικά. Τόσο στην εκκίνηση, που ήταν και το πλέον λογικό (θυμόμαστε, πάντως, ότι κάτι τέτοιο δεν έγινε στο ΜΟνακό αντίστροφα) όσο και αργότερα στον αγώνα μια φορά, αλλά και κατά την έξοδο από τα pit stops που βρισκόταν πίσω από το Lewis δεν έδειξε να θέλει να μείνει πίσω. Απλά προφανώς δεν τον άφηναν να ξαναδοκιμάσει. Ανακόλουθο με βάση όσα λέγανε στο Monaco...

                                          Επίσης, οι διαφορές σε απόδοση μπορεί να δικαιολογηθούν στιγμιαία από την καμπύλη απόδοσης των Bridgestone που όντως παρουσιάζουν μια προσωρινή πτώση μετά τους πρώτους γύρους από τα pit stop. Αναγκαστικά, εφόσον δεν μπαίνουν ταυτόχρονα μέσα, η διαφορά αυτή μπορεί να είναι εμφανής όταν είναι κοντά οι οδηγοί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                            Επίσης, οι διαφορές σε απόδοση μπορεί να δικαιολογηθούν στιγμιαία από την καμπύλη απόδοσης των Bridgestone που όντως παρουσιάζουν μια προσωρινή πτώση μετά τους πρώτους γύρους από τα pit stop. Αναγκαστικά, εφόσον δεν μπαίνουν ταυτόχρονα μέσα, η διαφορά αυτή μπορεί να είναι εμφανής όταν είναι κοντά οι οδηγοί.

                                            Δεν μπορει να ειναι αυτο, ο Ισπανος σε αρκετα σημεια πριν ο καραφλας υποδειξει τον νικητη εδειξε τη ταχυτητα του. Αντε, γεμισαμε Τοντ το κερατο μου Κριμα για αυτο τον Ροζμπεργκ, αξιζει κατι καλυτερο απο αυτη τη ταλαιπωρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 9 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr