Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 241
    • 242
    • 161 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    13854
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Όχι ρε, μπερδεύτηκε με την forthnet.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης adrivas έγραψε:
        Anyway, 1500 κιλα για τετρακινητο σενταν με V6 ειναι λογικο νουμερο.

        V8.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vengas last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          Anyway, 1500 κιλα για τετρακινητο σενταν με V6 ειναι λογικο νουμερο.

          V8.

          της Φερραρι ο κινητηρας?????
          και μονο το ουρλιαχτο του καθε μερα να ακους, μια χαρα ειναι τα 90000
          ελπιζω να μην αλλαξουν ομως τον ηχο του...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης vengas έγραψε:

            Anyway, 1500 κιλα για τετρακινητο σενταν με V6 ειναι λογικο νουμερο.

            V8.

            της Φερραρι ο κινητηρας?????

            Της 8C για την ακρίβεια.

            και μονο το ουρλιαχτο του καθε μερα να ακους, μια χαρα ειναι τα 90000
            ελπιζω να μην αλλαξουν ομως τον ηχο του...

            Γιατί να το κάνουν αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης vengas έγραψε:
              wind tunel δε θα χει πισω κατω κατω
              εκτος απο την αθλια αεροτομη και τις τεραστιες ζαντες δεν εχει κατι πανω της που να δειχνει ειδικη εκδοση

              Θα έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες -με κάποιου είδους διαχύτη πίσω ώστε να μη χρειάζεται φτερούγα- και φαρδύτερα φτερά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης meco έγραψε:

                **200kg **ligotero apo 159

                Πώς θα γίνει αυτό; Με δεδομένο ότι θα είναι 4κίνητη από πού θα κερδίσουν σε βάρος; Θα βάλουν λεπτότερα τζάμια; Θα βάλουν χειρότερης ποιότητας μοκέτες;
                Και αν δεν τα κάνουν όλα αυτά θα αντικαταστήσουν (όπου είναι εφικτό) κάθε βαρύ μεταλλικό εξάρτημα του αυτοκίνητου με ανθρακονημάτινο?
                Και αν το κάνουν αυτό πόσο θα στοιχίζει η GTA μετά; 200K

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  **200kg **ligotero apo 159

                  Πώς θα γίνει αυτό; Με δεδομένο ότι θα είναι 4κίνητη από πού θα κερδίσουν σε βάρος; Θα βάλουν λεπτότερα τζάμια; Θα βάλουν χειρότερης ποιότητας μοκέτες;
                  Και αν δεν τα κάνουν όλα αυτά θα αντικαταστήσουν (όπου είναι εφικτό) κάθε βαρύ μεταλλικό εξάρτημα του αυτοκίνητου με ανθρακονημάτινο?
                  Και αν το κάνουν αυτό πόσο θα στοιχίζει η GTA μετά; 200K

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Συνοψίζω:
                    4κίνηση με 3 διαφορικά, V8 κινητήρας (450-500 άλογα;) βάρος 1500κιλά και τιμή 90'000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      [quote='meco']Συνοψίζω:
                      4κίνηση με 3 διαφορικά, V8 κινητήρας (450-500 άλογα;) βάρος 1500κιλά και τιμή 90'000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης adrivas έγραψε:
                        Anyway, 1500 κιλα για τετρακινητο σενταν με V6 ειναι λογικο νουμερο.

                        Γύρω στα 1465 κιλά ζυγίζει το Evo 9. Το οποίο (α) έχει πλαίσιο 5ετίας και άρα ελαφρύτερο (β) έχει σπαρτιάτικο εξοπλισμό (γ) έχει 4κύλινδρο μοτέρ (έστω και με μαντεμένιο μπλοκ) (δ) είναι rally replica και όχι luxury sport sedan.

                        Αν πετύχουν οι Ιταλοί 1500 κιλά για την GTA με παρόμοιες διαστάσεις, τετρακίνηση και επιπλέον V8, βαρύ αρχικό πλαίσιο και πλήρη εξοπλισμό δρόμου, τότε Αλλά μου φαίνεται δυσκολότατο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          [quote='HighFidelity'][quote='meco']Συνοψίζω:
                          4κίνηση με 3 διαφορικά, V8 κινητήρας (450-500 άλογα;) βάρος 1500κιλά και τιμή 90'000

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stayrros46 last edited by

                            Mόνο 1200 κιλά είναι η F430?
                            edit:τώρα το τσέκαρα,γύρω στα 1450 είναι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
                              Mόνο 1200 κιλά είναι η F430?
                              edit:τώρα το τσέκαρα,γύρω στα 1450 είναι

                              Σωστά. Δίκιο έχεις.

                              Άρα δύσκολα την βλέπω να είναι 1500 κιλά η 159 GTA...για να δούμε...

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                project940 last edited by

                                Ο κινητηρας V8 ζυγιζει περιπου 20 κιλα περισσοτερα απο τον V6 3.2

                                ΟΙ μεγαλυτεροι σε διαστασεις τροχοι καθως και διαφορες σε εξοπλισμο ηλεκτρονικων και φρενων θα επιβαρυνουν το βαρος 30-40 κιλα

                                χρηση νεας γενιας ατσαλιου STR18 της Thyssen Krupp για το αμαξωμα χανει καπου 90-100 κιλα απο το αμαξωμα αναλογα την εκδοση

                                Η GTA θα ειναι οντως ελαφρωμενη με χρηση αλουμινιου και ανθρακονηματων σε καποια σημεια του αμαξωματος(προφυλακτηρες,καπο,πορτες,οροφη στη Brera GTA) σπορ ελαφρια καθισματα ελαφρυτερα πανελ για τις πορτες κτλπ εχοντας ενα κερδος τουλαχιστον 100 κιλων

                                ανανεωμενη μεταδοση της τετρακινησης που επιβαρυνει κατα 40 λιγοτερα απο την προηγουμενη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης project940 έγραψε:
                                  Ο κινητηρας V8 ζυγιζει περιπου 20 κιλα περισσοτερα απο τον V6 3.2

                                  ΟΙ μεγαλυτεροι σε διαστασεις τροχοι καθως και διαφορες σε εξοπλισμο ηλεκτρονικων και φρενων θα επιβαρυνουν το βαρος 30-40 κιλα

                                  χρηση νεας γενιας ατσαλιου STR18 της Thyssen Krupp για το αμαξωμα χανει καπου 90-100 κιλα απο το αμαξωμα αναλογα την εκδοση

                                  Η GTA θα ειναι οντως ελαφρωμενη με χρηση αλουμινιου και ανθρακονηματων σε καποια σημεια του αμαξωματος(προφυλακτηρες,καπο,πορτες,οροφη στη Brera GTA) σπορ ελαφρια καθισματα ελαφρυτερα πανελ για τις πορτες κτλπ εχοντας ενα κερδος τουλαχιστον 100 κιλων

                                  ανανεωμενη μεταδοση της τετρακινησης που επιβαρυνει κατα 40 λιγοτερα απο την προηγουμενη

                                  ΟΚ alfa8c2900...είσαι πανταχού παρόν βλέπω...

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:

                                    Ο κινητηρας V8 ζυγιζει περιπου 20 κιλα περισσοτερα απο τον V6 3.2

                                    ΟΙ μεγαλυτεροι σε διαστασεις τροχοι καθως και διαφορες σε εξοπλισμο ηλεκτρονικων και φρενων θα επιβαρυνουν το βαρος 30-40 κιλα

                                    χρηση νεας γενιας ατσαλιου STR18 της Thyssen Krupp για το αμαξωμα χανει καπου 90-100 κιλα απο το αμαξωμα αναλογα την εκδοση

                                    Η GTA θα ειναι οντως ελαφρωμενη με χρηση αλουμινιου και ανθρακονηματων σε καποια σημεια του αμαξωματος(προφυλακτηρες,καπο,πορτες,οροφη στη Brera GTA) σπορ ελαφρια καθισματα ελαφρυτερα πανελ για τις πορτες κτλπ εχοντας ενα κερδος τουλαχιστον 100 κιλων

                                    ανανεωμενη μεταδοση της τετρακινησης που επιβαρυνει κατα 40 λιγοτερα απο την προηγουμενη

                                    ΟΚ alfa8c2900...είσαι πανταχού παρόν βλέπω...

                                    Μη λες ονόματα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      project940 last edited by

                                      Ο κινητηρας V8 ζυγιζει περιπου 20 κιλα περισσοτερα απο τον V6 3.2

                                      ΟΙ μεγαλυτεροι σε διαστασεις τροχοι καθως και διαφορες σε εξοπλισμο ηλεκτρονικων και φρενων θα επιβαρυνουν το βαρος 30-40 κιλα

                                      χρηση νεας γενιας ατσαλιου STR18 της Thyssen Krupp για το αμαξωμα χανει καπου 90-100 κιλα απο το αμαξωμα αναλογα την εκδοση

                                      Η GTA θα ειναι οντως ελαφρωμενη με χρηση αλουμινιου και ανθρακονηματων σε καποια σημεια του αμαξωματος(προφυλακτηρες,καπο,πορτες,οροφη στη Brera GTA) σπορ ελαφρια καθισματα ελαφρυτερα πανελ για τις πορτες κτλπ εχοντας ενα κερδος τουλαχιστον 100 κιλων

                                      ανανεωμενη μεταδοση της τετρακινησης που επιβαρυνει κατα 40 λιγοτερα απο την προηγουμενη

                                      alfa8c2900
                                      **
                                      alfisti.gr**

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        project940 last edited by

                                        *well that depends on the solutions they choose to adopt.

                                        Lightweight panels
                                        Light alloy wheels (definitely not those 19')
                                        Thinner carpeting in the interior and boot
                                        Lighter racing seats (the front pair in the 8C will do just fine)
                                        Removal of extra electronics
                                        Removal of extra luxury items (windshades, cupholders, that crap)
                                        Thinner glass

                                        I reckon that'll save you 100kg + 90 from the lightened 159 Base car is 190kg.

                                        but your engine and transmission is heavier. So thats -80kg AT LEAST
                                        so being optimistic I say 110kg lighter..*

                                        you forget the additional 40kgr minus from the reworked Q4...the engine is 20kgr heavier than the 3.2, and the gearbox shouldn't be heavier cause would be a reworked version of the M40 that already uses 159 2.4 and 3.2 so you're not right.They could use also aluminium & carbon fiber for some body parts....surely the Brera GTA will have a carbon fiber roof instead of the glass one...
                                        The mule is about 200kgr lighter than the 159 3.2 with the V8 engine and transmission.
                                        As for electronics they could have even more, like ARC anti roll control & SDC synaptic damping control, at least as options

                                        italiaspeed

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          copy-paste?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petros_x last edited by

                                            ναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 161 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr