-
Ο χρήστης MAX POWER έγραψε:
Den einai aparadekto i etairia pou kataskeuazei ena autokinito na to poulaei 60-70xil me ka8aro kerdos safos mikrotero apo to poso auto kai to elliniko kratos na pairnei 70xil etsi xoris logo?Nai alla auto symbainei kai se alles xwres (Dania, Ollandia). Min 3exnas oti kapoios kosmos stin Ellada bgazei xrimata maura kai ypoti8etai oti h forologia sta autokinita 8a ferei pisw merika apo auta.
-
με 50,000 ευρω επιπλεον το RS6 γινεται RS550 απο την Sportec.
για ν'αναψω τα αιματα...
-
ναι το χω δει σε τεστ...
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
με 50,000 ευρω επιπλεον το RS6 γινεται RS550 απο την Sportec.για ν'αναψω τα αιματα...
MONO???????????????????
Psilopramata............... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Sx please να με πας μια βόλτα στην Χαλκίδα. Κερνάω γαρίδες, παγωτά, τα πάντα.
Μάλλον τα καύσιμα 800 οκτανίων θα πρέπει να κεράσεις...τα άλλα που ανέφερες είναι ψίχουλα
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Sx please να με πας μια βόλτα στην Χαλκίδα. Κερνάω γαρίδες, παγωτά, τα πάντα.
Μάλλον τα καύσιμα 800 οκτανίων θα πρέπει να κεράσεις...τα άλλα που ανέφερες είναι ψίχουλα
Και καύσιμα κερνάω, αλλά δεν παίρνω απάντηση
-
ΘΑ ΠΩ THN AΠOΨH MOY ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΤΗΝ ''ΤΥΧΗ'' ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΗΜΙ AUDI RS6 ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.
ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΠΟΥ ΕΞΩΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΚΑΔΟΡΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ .
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ-ΩΣ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ STATION(ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙ)ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΑΚΟΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ. ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ 450 ΑΛΟΓΑ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ RS6. ΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΣΤΗΝ AUTOBAHN ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ''ΕΠΑΙΖΑ'' ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ''ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΗ'' MERCEDES S 500 -
TO RS6 pou odigaei o tews einai me 3enes pinakides kykloforias (140 xil eurw einai polla akoma kai gia auton).
Se auta ta lefta kalitera mia Porsche, sorry.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
TO RS6 pou odigaei o tews einai me 3enes pinakides kykloforias (140 xil eurw einai polla akoma kai gia auton).Se auta ta lefta kalitera mia Porsche, sorry.
Χμμμμ... Ναι αλλά με την Porsche δεν θα παθαίνουν την πλάκα της ζωής τους κάτι τύποι που νομίζουν ότι η Ε200 Kompressor είναι το μόνο αυτοκίνητο που δικαιούται να είναι στην αριστερή λωρίδα (ακόμα κι αν πάει με 60 ), ούτε θα σε κοιτάνε υποτιμητικά αν μια μέρα βαριέσαι να το πας γρήγορα...
Για να μην αναφέρω και το τι θα πάθουν με το RS6 σε χαμηλή πτήση κάτι πειραγμένα SaxoPuntoRallα στα φανάριαΚαι είναι το ιδανικό αμάξι για γυναίκα... Την ρίχνεις (γιατί βλέπει station και σου λέει αυτός έχει καλό σκοπό... το οικογενειακό το αγόρασε από τώρα...) μετά εξαφανίζεστε σε χρόνο dt από τον κόσμο και βρίσκεστε σε εκείνο το απομονωμένο σημείο στην εξοχή, όπου θα σας φανούν πάρα πολύ χρήσιμοι οι μεγάλοι χώροι (και το ότι αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα, άνετα...ξαπλώνουν 2 άτομα ). Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;;;
Τώρα με τόσα πλεονεκτήματα, στα 140 χιλιάρικα θα κολλήσουμε;;;
-
αχχχχ... το άτιμο το λόττο..... δε μας κάθετε ρε γαμώτο.....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΣΤΗΝ AUTOBAHN ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ''ΕΠΑΙΖΑ'' ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ''ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΗ'' MERCEDES S 500Κρίνοντας από το γεγονός ότι και τα δύο (S500 και RS6) έχουν κόφτη στα 250 μάλλον θα είχε πολύ ενδιαφέρον η κόντρα...Θα ήταν ο ένας κολλημένος στον άλλο αλλά κανείς δε θα προσπερνούσε...
Αααχ αυτοί οι κόφτες στους Γερμανούς...Ευτυχώς μας σκέφτηκε με την M3 CSL η BMW,καθότι σε τιμή ευκαιρίας (να,λίγο πιο φτηνή από το RS6! ) παίρνεις ημιαγωνιστικό με slicks και τον κόφτη απενεργοποιημένο (για κατόχους αγωνιστικής license).
Έφυγα για M3 CSL...Τι περιμένω 206RC και μαλ@@@@@ τέτοιες...Αααααχ... -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
ΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΣΤΗΝ AUTOBAHN ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ''ΕΠΑΙΖΑ'' ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ''ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΗ'' MERCEDES S 500
Κρίνοντας από το γεγονός ότι και τα δύο (S500 και RS6) έχουν κόφτη στα 250 μάλλον θα είχε πολύ ενδιαφέρον η κόντρα...Θα ήταν ο ένας κολλημένος στον άλλο αλλά κανείς δε θα προσπερνούσε...
Αααχ αυτοί οι κόφτες στους Γερμανούς...Ευτυχώς μας σκέφτηκε με την M3 CSL η BMW,καθότι σε τιμή ευκαιρίας (να,λίγο πιο φτηνή από το RS6! ) παίρνεις ημιαγωνιστικό με slicks και τον κόφτη απενεργοποιημένο (για κατόχους αγωνιστικής license).
Έφυγα για M3 CSL...Τι περιμένω 206RC και μαλ@@@@@ τέτοιες...Αααααχ...ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ''ΧΩΡΙΣ ΚΟΦΤΗ RS6'' ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.
ΤΙΘΕΤΑΙ BEBAIA ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ: ΣΤΑ 250 ΕΧΟΥΝ ΚΟΦΤΗ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ RS6 ΩΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΝΑ STATUS SYMBOL ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ; ; ; -
Nomizw oti o koftis afaireitai an exeis enan kollito se synergeio BMW/Audi, oxi?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;;;Nomizw oti h Cayenne Turbo 8a ekane megalyteri zimia genikws...
-
Λοιπόν, σήμερα είχα την τύχη να μπώ μέσα σε ένα RS6 station και ομολογώ ότι...δεν είναι για οικογενειάρχες!
Ίσως επειδή είναι station...ίσως.
Πάντως είναι καταπληκτικό...τουλάχιστον -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Λοιπόν, σήμερα είχα την τύχη να μπώ μέσα σε ένα RS6 station και ομολογώ ότι...δεν είναι για οικογενειάρχες!
Ίσως επειδή είναι station...ίσως.
Πάντως είναι καταπληκτικό...τουλάχιστονγια λέγε, για λέγε....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Λοιπόν, σήμερα είχα την τύχη να μπώ μέσα σε ένα RS6 station και ομολογώ ότι...δεν είναι για οικογενειάρχες!
Ίσως επειδή είναι station...ίσως.
Πάντως είναι καταπληκτικό...τουλάχιστονγια λέγε, για λέγε....
Ότι και να πώ είναι λίγο...Ωραία τα καλούδια που έχει μέσα, όπως άλλωστε και κάθε άλλο αυτοκίνητο της κλάσεως αυτής, άπλετοι χώροι,
ΑΛΛΑ :
To θέμα είναι ο κινητήρας του που κάνει θαύματα στο δρόμο.
Σημειώστε : κινητήρας 4.2 biturbo, quattro, με κιβώτιο tiptronic, ροπή 57,1 kgm στις 1950 σ.α.λ. και δε σημαζεύεται...Eκρηκτικές επιδόσεις από στάση καθώς και εν κινήσει που κάνουν τα σωθικά σου να κολήσουν πίσω (μάταια προσπαθούσα να κινηθώ προς τα εμπρός !) κυρίως μέχρι τα 100 km, τα οποια έρχονται σε 4,7'' περίπου.
Εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονός οτι είναι ένα πάρα πολύ πρακτικό, εύχρηστο, φιλικό και ευκολοδήγητο αμάξι πάρά τις εκρηκτικές επιδόσεις.
Ωραίο είναι.....να βλέπεις σε φανάρι την 911 carrera να ξαφνιάζεται όταν το RS6 βρίσκεται αρκετές ρόδες μπροστά.
Ωραίο είναι......να βγαζει το χερι έξω απο το παράθυρο ο οδηγός της 911 carrera στο επόμενο φανάρι, θέλοντας να δείξει σεβασμό στο ''υπερόπλο'' που οδηγείς.
Ωραίο είναι.....που είναι ένα τετράτροχο του οποίου η εξωτερική σχεδίαση δεν σε προειδεάζει με τίποτα για το τί έπεται, το αμάξωμά του δεν ''φωνάζει'' ΤΡΕΧΩ.
Ωραίο είναι......να το οδηγείς αργά έστω κι αν οι συνθήκες σου επιτρέπουν να τρέξεις πιο πολύ μές στην πόλη.
Ωραίο είναι......για να κάνεις τη διαδρομή ''ιταλική-γαλλική'' ριβιέρα σαν βόλτα στο συνοικιακό καφέ.Αλήθεια, προς τα πού πέφτει η AUTOBAHN ; ...
-
Θα σταθώ σε κάτι που είπες. Πραγματικά, το καλό αυτοκίνητο δεν είναι ανάγκη να ωρύεται 'κοιτάξτε με, όλα επάνω μου δείχνουν ότι έχω πολλά άλογα'. Ναι, αυτό είναι μπηχτή για κάποια υπερβολικά οχήματα.
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
αν θελει ο ιδιοκτητης να τα 'χωσει' στις
ευθειες η/και ανοικτες καμπες καποιες Carrera και ορισμενα κοκκινα
ιταλικα μαλλον 'κοκκινιζουν' απο ντροπη.!!Καλά,ηρέμησε...
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
αν θελει ο ιδιοκτητης να τα 'χωσει' στις
ευθειες η/και ανοικτες καμπες καποιες Carrera και ορισμενα κοκκινα
ιταλικα μαλλον 'κοκκινιζουν' απο ντροπη.!!Καλά,ηρέμησε...
Δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά κάποιες boxster και 911 coupe, ίσως και κανα κόκκινο ιταλικό (456Μ ?), όντως να ''κοκκίνιζαν'' από ντροπή στο δρόμο.
Ίσως...
AUDI RS6...το αυτοκίνητο του κλασσικού οικογενειάρχη!!!