Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα Μέτρα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέα Μέτρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    37
    90
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ψήφισα την τρομοκράτηση των οδηγών, αλλά πρέπει να σημειώσω ότι είδα στις ειδήσεις πως μόνο την πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου ΚΟΚ, έγιναν εισπράξεις από πρόστιμα ύψους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης erou έγραψε:
        Δεν το έχεις κάνει ποτέ; Δεν έχεις βαρεθεί να περιμένεις μόνος σου στο φανάρι ποτέ;

        Εννοειται ποτε!

        Παντως τα εχουμε ξαναπει:

        1. Η τωρινη γενια δεν συνετιζεται με τπτ.

        2. Οι επομενες γενιες θελουν εκπαιδευση, να καταλαβαινουν πχ.γιατι πρεπει να βαζουμε ζωνη.

        3. Θελουμε λιγο πιο 'εξυπνα' προστιμα, πχ. περνας με κοκκινο =>300

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          farmakopoios last edited by

          Καποια γεγονοτα..

          1. Ανεκαθεν η ΣΟΒΑΡΗ αστυνομευση ελαμπε δια της απουσιας της στους δρομους
          2. Εβγαιναν και γραφανε αβερτα οταν επεφτε συρμα απο τους διοικητες για να βγαλουν κανενα φραγκο
          3. Ακομα κ οταν σε σταματουσαν σε εγραφαν για πολυ μικροτερη παραβαση αν ησουν λιγο ευγενικος
          4. Επειδη στις μικρες πολεις τουλαχιστον ολοι γνωριζονται ξαφνικα ανακαλυπτεις οτι αυτος που σε γραφει ειναι μπατζανακης της γιαγιας του ξαδερφου σου και φευγεις κυριος/κυρια

          Ολα αυτα καλλιεργουν ενα κλιμα 'ελα μωρε και να με σταματησουν θα την γλιτωσω και το πολυ πολυ να δωσω ενα ελαχιστο ποσο. Γιατι δυστυχως ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ μερικοι ποσο εγκληματικες ειναι καποιες παραβασεις που επιδειδονται συνεχως!

          Και για να μην το παιξω ο σουπερ τιμιος και δεν ξερω τι αλλο.. Τα ορια ταχυτητας οταν οι συνθηκες το επιτρεπουν δυσκολευομαι να τα τηρησω αλλα ΠΑΝΤΑ ειμαι μονος μου στο αμαξι κ αν κανω μλκια θα φαω το δικο μου το κεφαλι κ οχι κανενος αλλου.

          Με εχουν σταματησει για αλκοτεστ ενα βραδι προφανως δεν ειχα πιει τπτ αλλα ειχα αναμενους προβολεις ομιχλης(ειλικρινα μοναδικη φορα απο τοτε δεν τους εχω χρησιμοποιησει χωρις λογο) κ δεν φορουσα ζωνη.. ΔΕΝ με γραψανε..ΑΝ εγω ημουν οτι να ναι προφανως κ θα ξαναναβα και προβολεις κ θα εκανα οτι γουσταρα.

          Συμπερασμα: Η λυση του προβληματος δεν ειναι τα υψηλα προστιμα αλλα το πως θα μπορεσουν να αντιληφθουν οι οδηγοι τους κινδυνους που κριβει καθε παραβαση που κανουν και φυσικα η επιβολη του αναλογου προστιμου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            erou last edited by

            Εκτός όμως από το αλκοόλ που συνήθως δεν το καταλαβαίνει αυτός που έχει πιει...

            Αυτό πάλι με την έκπτωση, μου έχει τύχει κι εμένα. Έκανα τον καλό και μου κάνανε σκόντο...

            υγ, επειδή πριν φάνηκα κακό παιδί που πέρασα το κόκκινο στην ερημιά, ποτέ μα ποτέ δεν έχω πιει οταν προκειται να οδηγήσω. Ο καθένας λοιπόν κρίνει τις σοβαρές και τις μη σοβαρές παραβάσεις μόνος του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Ψήφισα τρομοκρατία, χωρίς όμως να είναι απαραίτητα κακό εκ μέρους του κράτους. Από τη στιγμή που όλοι κάνουμε τις γνωστές μας εθνικές καγκουριές και δεν αλλάζουμε μυαλά με τίποτα, καλά κάνουν και μας βάζουν δάχτυλο! Αυτό το μέτρο όμως είναι ανούσιο όταν μαθαίνουμε ένα σωρό μαλάκίες στ σχολείο και όχι κυκλοφοριακή αγωγή...

              Τώρα περί των ορίων ταχύτητας καλά κάνουν και τα βάζουν και τα κυνηγάνε γιατί όριο ταχύτητας δεν μπάινεισε ένα δρόμο μόνο αναλόγως της ταχύτητας που μπορείς να στρίψεις αλλά και βάση της ταχύτητας που βλέπεις, έχω βαρεθεί να το αναλύω το θέμα αυτό. Τώρα περί κόκκινου και νύχτας θεωρητικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην παραβίαση τους. Οι ερυθροί σηματοδότες μπάινουν στους κόμβους όπου υπάρχει υπερβολική κίνηση συνήθως και σπάνια όπου δεν υπάρχει ορατότητα. Τότε γιατί μας λές 'θεωρητικά'? Μα γιατί επειδή είναι νύχτα και όλοι οι 'εγώ δεν είμαι κοντράκιας αλλά ξέρω ότι τα όρια είναι ηλιθια και πάω λίγο πιο γρήγορα' το πατάνε, δεν μπορείς να τους δεις όταν βγαίνεις από το φανάρι σου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                erou last edited by

                Ειδικά για το όριο ταχύτητας έχω να πω τα εξής:

                Ψιλόβροχο, γλίτσα στο δρόμο, μπετονιέρα φορτωμένη, φθαρμένα λάστιχα.
                Μέρα στεγνή, ας πούμε porsche GT4, καινούργια.

                Ίδιο όριο ταχύτητας και για τους δύο; Εμένα η λογική μου λέει να βάλεις το χαμηλότερο όριο να είναι ασφαλής η μπετονιέρα, αλλά μη σταματήσεις την porsche μετά που το παραβίασε, είναι γελοίο πως να το κάνουμε; Βγάζει μάτι ότι το κάνεις για να εισπράξεις πρόστιμο και όχι για την ασφάλεια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dinosm last edited by

                  Ο χρήστης erou έγραψε:
                  Ο καθένας λοιπόν κρίνει τις σοβαρές και τις μη σοβαρές παραβάσεις μόνος του.

                  Φίλε μου είσαι λάθος. Το ποια παράβαση είναι σοβαρή και ποια όχι δεν είναι υποκειμενικό θέμα. Αν έκρινε ο καθένας ποια παράβαση του επιτρέπεται να κάνει και ποια όχι τότε θα επικρατούσε ο νόμος της ζούγκλας και θα έκανε ο καθένας ότι νόμιζε αυτός σωστό. Οι παραβάσεις είναι καθορισμένες σύμφωνα με τον ΚΟΚ και όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να το σεβόμαστε είτε μας αρέσει είτε όχι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    erou last edited by

                    Μα συμφωνώ. Αυτό λέω κι εγώ, ότι τελικά κακώς ο καθένας κρίνει μόνος του τι είναι σπουδαίο και τι όχι. Όπως έγραψα και προηγουμένως ή οι κανονισμοί εφαρμόζονται για όλους ή δεν εφαρμόζονται καθόλου.

                    Απλώς υπάρχουν περιθώρια ανεκτικότητας ανάλογα με την περίσταση, όπως στο θέμα ορίου ταχύτητας μπετονιέρας - porsche.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης travelman έγραψε:
                      Τώρα περί των ορίων ταχύτητας καλά κάνουν και τα βάζουν και τα κυνηγάνε γιατί όριο ταχύτητας δεν μπάινει σε ένα δρόμο μόνο αναλόγως της ταχύτητας που μπορείς να στρίψεις αλλά και βάση της ταχύτητας που βλέπεις, έχω βαρεθεί να το αναλύω το θέμα αυτό.

                      Ειδικά για το όριο ταχύτητας έχω να πω τα εξής:

                      Ψιλόβροχο, γλίτσα στο δρόμο, μπετονιέρα φορτωμένη, φθαρμένα λάστιχα.
                      Μέρα στεγνή, ας πούμε porsche GT4, καινούργια.

                      Ίδιο όριο ταχύτητας και για τους δύο; Εμένα η λογική μου λέει να βάλεις το χαμηλότερο όριο να είναι ασφαλής η μπετονιέρα, αλλά μη σταματήσεις την porsche μετά που το παραβίασε, είναι γελοίο πως να το κάνουμε; Βγάζει μάτι ότι το κάνεις για να εισπράξεις πρόστιμο και όχι για την ασφάλεια...

                      Έτσι όπως τα λέει ο erou είναι.
                      Στο Σουλτανάτο τα όρια μπαίνουν για συνθήκες νύχτας με ψιλόβροχο, ομίχλη, γλιτσα στο δρόμο και αυτοκίνητα 2 τόνων 1.000 κυβικών που έχουν φθαρμένα λάστιχα, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

                      Το πρόβλημα είναι ότι τα όρια είναι τόσο γελοία που έχουμε μάθει να μην τα υπολογίζουμε...

                      Μην ξεχνάμε όμως υπέρ ποιου εισπράτονται τα πρόστιμα, είναι γνωστό ότι οι δήμοι παρακαλάνε/διατάζουν την τροχαία να στηθεί με radar για να γίνει η είσπραξη από ξένους περαστικούς...

                      Λέτε να θέλει κανένας να αλλάξουν τα γελοία όρια ταχύτητας;

                      Όταν λέμε ότι ζούμε σε Σουλτανάτο με πασάδες, αγάδες, τσιφλικάδες και γκιαούρηδες ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...

                      _

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                        Ξεφύγαμε όμως από το αρχικό, τι στόχο πετυχαίνουν τα νέα μέτρα, που δεν είναι νέα, απλώς ακριβότερα...

                        Ας 'κόστιζαν' το κράνος και η ζώνη 10 ευρώ και θα βλέπαμε αν θα τα φόραγε πάνω από το 30% των οδηγών.

                        Btw, ποτέ μου δεν κατάλαβα με ποια λογική μπαίνει Φόρος Προστιθέμενης Αξίας, έστω και μειωμένος, σε κάτι όπως το κράνος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          erou last edited by

                          Διότι εδώ είναι η εκλογική περιφέρεια Μαυρογιαλούρου (ή Σουλτανάτο ή πείτε το όπως θέλετε, αλλά έτσι είναι). Και εδώ οι έξυπνοι εισπράτουν από τους χαζούς, στους οποίους λένε και παραμύθι για να μη ξεσηκωθούν. Το παραμύθι: 'Εγώ βρε κουτό για το καλό σου το κάνω'. 'Κι αν σε δέρνω, σε δέρνω για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος'

                          Και το αστείο είναι ότι πολύ το πιστεύουν και το υποστηρίζουν κιόλας (δείτε αρχικά Posts).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Δεν βλέπω πουθενά την επιλογή 'Για να σώσει ζωές'.

                            Την ξέχασες, ή μήπως η ψηφοφορία είναι μόνο για όσους πιστεύουν ότι ο νέος ΚΟΚ φτιάχτηκε για να γεμίσει τα ταμεία του κράτους;

                            Γιατι αγαπητε Χρηστο, αν ηταν ηθελαν να μας σωσουν τις ζωες και νοιαζονταν τοσο πολυ για μας... απλα θα εφαρμοζαν ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ τον ηδη υπαρχοντα ΚΟΚ ο οποιος ειναι επαρκεστατος και τα προστιμα σε επιπεδα που 'κατανοουσες' το λαθος σου

                            Προσωπικα δεν βρισκω λογικη στα νεα μετρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              Αυτό το διάβασες, αγαπητέ corsair;

                              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                              Να συμπληρώσω και εγώ κάτι. Θεωρώ ότι ο νέος ΚΟΚ δεν χρειαζόταν. Ο παλιός θα ήταν υπέρ-αρκετός για να μειώσει τα τροχαία, αν εφαρμοζόταν με αυστηρότητά.

                              Το θέμα λοιπόν δεν είναι να αυξηθούν τα πρόστιμο (για κράνος λόγου χάρη), αλλά οι πιθανότητες να πληρώνει ο παραβάτης οδηγός, έστω και μικρότερα ποσά.

                              Αν ο κάθε συστηματικός παραβάτης του ΚΟΚ (όπως εγώ για παράδειγμα στο θέμα της ταχύτητας) ήξερε ότι είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να τον γράψουν κάθε φορά που παραβιάζει το όριο (ή οδηγεί χωρίς ζώνη, ή περνάει με κόκκινο, ή παρκάρει στα πεζοδρόμια, ή οδηγεί με το κινητό στο χέρι), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν, ακόμα και αν τα πρόστιμα ήταν πιο μικρά.

                              Κρίνοντας από την προσωπική μου εμπειρία, θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να βάζεις εξοντωτικά πρόστιμα στους ελάχιστους φουκαράδες που πιάνεις γιατί αυτό δεν χρησιμεύει παραδειγματικά στους υπόλοιπους. Εγώ οδηγώ με 200άρες στον αυτοκινητόδρομο ακριβώς γιατί γνωρίζω ότι οι πιθανότητες να με σταματήσουν σε μπλόκο είναι πάρα πολύ μικρές. Αντίθετα, αν η τροχαία δείξει στους οδηγούς ότι κάθε φορά που 'γράφουν' τον ΚΟΚ έχουν μεγάλες πιθανότητες να πληρώσουν πρόστιμο, θα έχει κάνει μεγάλα βήματα για την προώθηση της οδικής ασφάλειας.

                              Για πες μου την γνώμη σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dpurpler last edited by

                                Αναφέρθηκε και παραπάνω, ο Τετράδης στην περασμένη Κυριακάτικη τα είπε όλα και συμφωνώ μαζί του.

                                Επίσης, δεν μπορώ να δεχθώ ότι αυτός είναι ο νόμος και πρέπει να τον σεβόμαστε όπως είναι. Δεν μπορούμε δηλαδή να κάνουμε κριτική στον νόμο αν αυτός κατά την γνώμη μας είναι παράλογος;

                                Έχω βρεθεί σε περιστάσεις (πχ στην αθηνών Πατρών), που αν δεν πας πιο γρήγορα από το ισχύον όριο κινδυνεύεις. Στην κυριολεξία. Σε προσπερνούν συνεχώς, χωρίς να έχουν ορατότητα, βρισκομενοι στο αντίθετο ρεύμα και θα πρέπει να κινείσαι όσο πιο δεξιά μπορείς για να τους διευκολύνεις. Το ταξίδι με αυτές τις συνθήκες γίνεται αφόρητο και επικίνδυνο. Όχι επειδή γουστάρω την ταχύτητα, όχι επειδή είμαι φιλο-παράνομος, αλλά απλά επειδή έτσι είναι. Αντικειμενικά.

                                Τώρα, αν είσαι από τους άτυχους και σε σταματήσουν, και προβάλεις ΑΥΤΗ την δικαιολογία (ότι δηλαδή ΈΚΡΙΝΑ ότι κινούμενος με μικρότερη ταχύτητα κινδύνευα περισσότερο και ήμουν πιο επικίνδυνος για τους άλλους), είτε στον αστυνομικό ειτε σε δικαστήριο, αυτή η άποψη δεν θα γίνει ποτέ αποδεκτή - εκτός αν είσαι του σιναφιού, (δικηγόρος ας πούμε).

                                Αυτό για μένα είναι παράλογο. Ακόμα και το κόκκινο θα μπορούσα να το δεχθώ - στην ερημιά του θεού, μαύρα μεσάνυχτα και με καλή ορατότητα). Την μή ύπαρξη αντιλόγου δεν την δέχομαι με τίποτα.

                                και το άρθρο:

                                Ο ΚΑΙΡΟΣ

                                Με προκήρυξη που έστειλε σε όλες τις εφημερίδες, η Τροχαία Αττικής ανέλαβε την ευθύνη για τη βεβαίωση 1.583 παραβάσεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας την περασμένη Δευτέρα.

                                Από αυτές 166 αφορούσαν υπερβολική ταχύτητα, 166 οδήγηση χωρίς κράνος, 139 οδήγηση χωρίς ζώνη ασφαλείας, 50 χρήση κινητού κατά την οδήγηση, 33 πέρασμα με κόκκινο, 237 παράνομη στάθμευση και 5 επικίνδυνους ελιγμούς.

                                Ηταν η μέρα, που από τα φανάρια της Βουλιαγμένης μέχρι το Παγκράτι οδηγούσα έχοντας μπροστά μου ένα γαλάζιο Typo χωρίς πινακίδες και χωρίς να συναντήσω ούτε έναν τροχονόμο σ' αυτά τα 32 χλμ!

                                Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, θα μου πεις. Γιατί κάθε φορά που θα βρεθείς σ' ένα απίστευτο και ασυνήθιστο μποτιλιάρισμα, οι πιθανότητες να βρίσκεται τροχονόμος στο επίμαχο φανάρι και να ρυθμίζει την κίνηση είναι εννέα στις δέκα.

                                Είναι πραγματικά κακό, όμως, για μερικές άλλες λεπτομέρειες, που έχουν σχέση με την κάλυψη των ψυχιατρικών αναγκών του λαού. Εξηγούμαι: Ο νέος ΚΟΚ, χωρίς να αλλάξει σε τίποτε ως προς την οδική συμπεριφορά, προσθέτει μηδενικά στα ήδη υπάρχοντα πρόστιμα για παραβάσεις.

                                Θέλει να μας πει δηλαδή, ότι ο εγκληματίας που κάνει τον καμπόσο και περνάει με κόκκινο το κάνει επειδή του πέφτουν φτηνά τα 100 ευρώ, ενώ τώρα θα σκεφτεί τα 300!

                                Πρέπει να ζεις στην κοσμάρα σου και μακριά από αυτή την πόλη για να μην ξέρεις, ότι η τήρηση των κανόνων ασφαλείας στους δρόμους δεν είναι θέμα τσιγκουνιάς και εισοδηματικής πολιτικής. Είναι θέμα αστυνόμευσης.

                                Και, ενώ η αστυνόμευση είναι ένα πολύ κακό πράγμα, όταν κυνηγάει ψιλικατζήδες και αφήνει ανενόχλητους εμπόρους, όταν βαράει αθώους και όταν παρακολουθεί φρονήματα, είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν ελέγχει τους δρόμους. Οχι με τα ματάκια του μεγάλου αδελφού, αλλά με τα ματάκια των μικρών αδερφών της τροχαίας.

                                Γιατί στους δρόμους ο κόσμος ο φτωχός, ο λαϊκός, ο μετανάστης, ο νέος και ο παππούς χάνει τη μισή του μέρα μέσα στα λεωφορεία, που αγκομαχάνε στους λεωφορειόδρομους, που πήζουν πάλι από ταξί, Ι.Χ., φορτηγά και μηχανές.

                                Δεν πήζουν επειδή μπαίνουν όλοι αυτοί. Πήζουν επειδή δεν υπάρχει -και δεν υπήρχε ποτέ- συστηματική τροχονόμευση. Ποτέ.

                                Οπως, καλή ώρα, λειτουργεί περιστασιακά και άρπα κόλλα όοοολο το ελληναριό, έτσι και η τροχαία βγαίνει πού και πού με καθορισμένα μπλόκα, σήμερα για ζώνες, αύριο για κράνη, μεθαύριο για κόκκινο, και όποιον πάρει ο χάρος.

                                Τελειώνουν τα αραιά και που μπλόκα, τελειώνει και η τροχονόμευση για τον υπόλοιπο μήνα, άσε που σχεδόν όλη η Αττική δεν έχει δει τροχαίο εδώ και χρόνια.

                                Τότε γιατί αλλάζουμε τον κώδικα με πιο βαριά πρόστιμα; Για να κάνουμε ντόρο.

                                Οι 9 στους 10 οδηγούν χωρίς ζώνες. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Οι 10 στους 10 τελευταίους, που πετυχαίνουν τα φανάρια περνάνε με κόκκινο την ώρα, που οι πεζοί έχουν ξεκινήσει να πατάνε με πράσινο στη διάβαση. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Οι 10 στους 10 άμα βαρέσει το κινητό μιλάνε κι οδηγούν ταυτοχρόνως, είτε σαν μεθυσμένοι, είτε σαν τρελοί, είτε σαν χελώνες. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Οι 7 στους 10 παρατάνε τ' αμάξια όπου βρουν και στα παλιά τους τα παπούτσια αν έχουν κλείσει δρόμο, σπίτι, πεζοδρόμιο. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Οι 9 στις 10 μηχανές σταματάνε με κόκκινο μέσα στις διαβάσεις των πεζών, και στ' αρ... τους. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Οι 5 στους 10 στις εθνικές οδούς πάνε με 80 χλμ. στην αριστερή λωρίδα, που είναι πάντα ταχείας κυκλοφορίας, και δεν το κουνάνε, χωρίς να καταλαβαίνουν και γιατί τους ανάβεις τα φώτα. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Τα σκουπιδιάρικα, αντί να μαζεύουν μόνο τη νύχτα, είναι ξαμολημένα όλη τη μέρα παντού, συχνά πηγαίνοντας ανάποδα (!) τους δρόμους, με αποτέλεσμα απίστευτο μποτιλιάρισμα στην περιοχή και τρελή μόλυνση κάθε ζωντανού οργανισμού που κυκλοφορεί. Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Για τους κάδους που τους αφήνουν ΟΛΟΥΣ ορθάνοιχτους σε όλη την Αθήνα θα σου πω άλλη φορά.

                                Δεκάδες ταξί και Ι.Χ. και φορτηγά ξερνάνε μαύρη φρίκη από τις εξατμίσεις ανενόχλητα. Ενα απ' αυτά, ένα παμπάλαιο, κυκλοφορεί με κυβερνητικές πινακίδες του υπουργείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, του κέντρου Αιμοδοσίας! Γιατί; Γιατί μπορούν.

                                Ε, όλοι αυτοί μπορούν γιατί δεν μπορεί η τροχαία. Δεν είναι εδώ. Δεν ήτανε ποτέ εδώ. Υπάρχει μόνο για τα μάτια. Και για ν' ανοίγει δρόμο στα πήγαιν' έλα του πρωθυπουργού και του προέδρου.

                                Τα εξωπραγματικά πρόστιμα του νέου ΚΟΚ είναι το πιο ηλίθιο μέτρο και το πιο ρηχό, που πάρθηκε ποτέ. Με τη σφραγίδα της Βουλής, τρομάρα της. Και πάρθηκε, γιατί η αστυνομία και το υπουργείο του κ. Λιάπη αδυνατούν να βγάλουν τροχονόμους στο δρόμο. Είναι λίγα τα κορόιδα, που μπορούν να λούζονται τη σκόνη και το νέφος. Και πολλοί οι εξυπνάκηδες, που επανδρώνουν τα κάθε είδους γραφεία.

                                Κι ακόμα πιο πολλοί οι εξυπνάκηδες, που αφήνουν κάθε μέρα στους δρόμους τα νεύρα τους, την αξιοπρέπειά τους, τις ώρες τους, και 1.650 νεκρούς το χρόνο.

                                Αλλά, είπαμε. Εχουμε τους δρόμους που μας αξίζουν.

                                Μαζεύτηκαν και οι 8 ηγέτες των πλουσιότερων χωρών του κόσμου στη Γερμανία για να επιβεβαιώσουν τη μοιρασιά του κόσμου.

                                Ορίστε; Δε μαζεύονται γι' αυτό; Μπα! Και γιατί μαζεύονται. Για να αποφασίσουν πόσα γκαζαέρια θα εκτοξεύσουν οι καμινάδες των εργοστασίων για να προστατευτεί ο σαυροειδής τοξοκρόταυρος στις Αλουίτιες Νήσους;

                                Την Τρίτη η ανθρωπότητα καμώθηκε ότι την ένοιαξε για το περιβάλλον. Αν την ένοιαζε θα 'χε καταργήσει τον ηλεκτρισμό.

                                Και έφυγε στα 67 του ο Σωτήρης Μουστάκας. Η κωμωδία ετελείωσε.

                                Επίσης, το Εφετείο Κακουργημάτων καταδίκασε σε τρις ισόβια και σε πολυετείς φυλακίσεις τον υπεύθυνο γραμματείας της Παντείου και τους πρώην πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις της Σχολής, γιατί καρπώθηκαν και κατασπατάλησαν τα λεφτά της. Δεν ξέρω τι είναι πιο εξοντωτικό. Οι ποινές ή να φας για πάρτη σου τα λεφτά που προορίζονται για τις σπουδές των παιδιών.

                                Τέλος, ο επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης με την ετήσια έκθεσή του για τη λειτουργία του Δημοσίου καταγγέλλει, ότι «οι κάθε λογής αρμόδιοι και αιρετοί ενθαρρύνουν αντί να τιμωρούν τη διαφθορά και την κακοδιοίκηση», δείχνοντας εφορίες, πολεοδομίες, νοσοκομεία, δήμους και αναφωνεί «είναι κράτος αυτό;».

                                Ούτε μπορντέλο, κύριέ μου. Γιατί τα μπορντέλα έχουν καλοδιαχείριση.

                                ΥΓΡε παιδί μου, πας σε μια ακρογιαλιά και βλέπεις μια να χαϊδεύεται δίπλα σε μια σημαία, ακούγοντας στο cd τον εθνικό ύμνο. Την πας μέσα; Να μη σου πω ότι οι πιθανότητες να τη δει και ν' αρχίσει να χαϊδεύεται αυτός που φώναξε την αστυνομία στο Art Athina, είναι συντριπτικά μεγαλύτερες. Με τοιαύτας αντισεξουαλικάς αντιλήψεις θα ενισχύσομεν την αναπαραγωγήν του έθνους;

                                Γ. Παπαδόπουλος Τετράδης tetradis@enet.gr.

                                http://www.enet.gr/online/online_hprint ... d=71145292

                                ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 10/06/2007

                                Copyright © 2007 Χ. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
                                  ...

                                  Αυτή είναι η μόνη περίπτωση που όντως και εγώ συμφωνώ ότι το να τηρείς τα όρια ίσως είναι υπερβολή. Αλλά όλους αυτούς τους γκαζάκηδες (ας μην κρυβόμαστε και εγώ το πατάγα αλλά τώρα προσπαθούμε ...να το κόψουμε) που τρέχουν σε άδειους δρόμους δύσκολα τους βρίσκω δίκια. Τέλοσπάντων επειδή έχω βαρεθεί να γράφω τα ίδια και τα ίδια περί ταχύτητας εδώ θα δεις τι εννοώ...

                                  http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=25008

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    erou last edited by

                                    Και έρχεται λοιπόν η ώρα που σε σταματάει ο τροχαίος ο οποίος αντί να είναι κάπου και να ρυθμίζει την κίνηση να διευκολύνει τον κόσμο να πάει στη δουλειά του, είναι διορισμένος να φέρει λεφτά πίσω το μεσημέρι που θα επιστρέψει. Τι του λές; Όλα αυτά που γράψαμε εδώ; Ή κάνεις αυτό που ξέρουμε όλοι, κάνεις τον καλό και τον ευγενικό για να κερδίσεις την έκπτωση στην κλήση;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                      Πως ακριβώς σώζει ζωές όταν τη στήνουν στην ευθεία με το διάζωμα και τις τρεις λωρίδες που έχει όριο ταχύτητας 70 και σε γράφουν; Αν θέλουν να κάνουν κάτι, ας φτιάξουν τους δρόμους, ας ρυθμίσουν τα φανάρια και ας βάλουν τροχονόμους στα επικίνδυνα σημεία. Και ας κάνουν ελέγχους το βράδυ στα πραγματικα επικίνδυνα σημεία. Όλα τα άλλα είναι υποκρισία.

                                      Όσο για την επιλογή, υπάρχει ανάλογη του να μας συνετίσουν πληρώνοντας. Διότι αν είναι τόσο υπεράνω χρήματος, ας μην εισέπραταν $ για τις παραβάσεις.

                                      Mην είσαι απόλυτος, θα σώσει και κάποιες ζωές.
                                      Η πιο κοντινή απάντηση για μένα είναι η 'τρομοκράτηση των οδηγών'.

                                      Συμφωνώ κι εγώ σε αυτό. Μέσω της 'τρομοκρατίας' θέλουν να μας κάνουν να θυμηθούμε όλα αυτά που γνωρίζουμε (δε περνάμε με κόκκινο π.χ. ) αλλά δε τα εφαρμόζουμε στο δρόμο. Απάντηση ο συνδυασμός 3 - 5.

                                      Δεν ξέρω για εσάς και πραγματικά θα ήθελα να το ακούσω αλλά εγώ έχω φάει πολλές φορές πρόστιμο για υπέρβαση ορίου ταχύτητας, πάντα στις ευθείες της παραλιακής, 3 λωρίδες, ορατότητα, Κυριακή πρωί, μόνος μου και με υπέρβαση του ορίου από 70 σε 100. Μία φορά έφαγα πρόστιμο για παραβίαση κόκκινου, Κυριακή ξημερώματα, σε φανάρι στη Βάρκιζα που κρατάει 4 λεπτά, χειμώνα - καλοκαίρι, πρωί - βράδυ, ήμουν μόνος μου, δεν είχε περάσει κανένας στο τετράλεπτο, είχα **ορατότητα εκατοντάδων μετρων και με έγραψαν περαστικοί τροχαίοι.
                                      **
                                      Πολλές ζωές έσωσαν με τα πρόστιμα που πλήρωσα...

                                      Δε φτάνει που την έκανες την έκανες και σε λάθος χρονικό σημείο.
                                      Εκτός αν δεν είναι όπως τα γράφεις, γιατί, *'είχα ορατότητα εκατοντάδων' *μέτρων και δεν είδες το περιπολικό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        2-3 πράγματα...

                                        Τις τελευταίες μέρες εγώ βλέπω οτι 9/10 φοράνε ζώνη.... παλιά 9/10 ΔΕΝ φοράγαν ζώνη.

                                        Το πρόβλημα με τους ερυθρούς σηματοδότες δεν θα υπήρχε έαν α)Βάζανε κυκλικές πλατείες παντού (UK-style) ή β) έξυπνα φανάρια. Σε κάθε περίπτωση η παραβίαση είναι ηλίθια..... αλλά τουλαχιστον θα γλυτώναμε να περιμένουμε 5 λεπτά σε φανάρια το βράδυ που δεν υπάρχει ψυχή.

                                        Τα όρια ταχύτητας είναι επίσης ανόητα... ειδικά οταν δεν έχουν πινακίδες και βάζουν οτι βρούν... π.χ Κορίνθου-Πατρών που πριν κάποιες μέρες είχα δει πινακίδα (30) σε μιά γωνία.... γιατί αυτό τους περίσσευε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                          Δε φτάνει που την έκανες την έκανες και σε λάθος χρονικό σημείο.
                                          Εκτός αν δεν είναι όπως τα γράφεις, γιατί, *'είχα ορατότητα εκατοντάδων' *μέτρων και δεν είδες το περιπολικό;

                                          Μάλλον το περιπολικό ήρθε απο κάποιον κάθετο αρκετά πίσω και δεν τον είδε-πρόσεξε.
                                          Γενικά σε αυτό το δρόμο, τα φανάρια έχουν λόγο ύπαρξης, αλλά κάποιες ώρες όπως στις 5 το πρωί, μάλλον δεν τηρούνται από κανέναν (και γι'αυτό ακόμα και με πράσινο πρέπει να ελέγχουμε-τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω).
                                          Όσες φορές έχω πάει βόλτα μικρές ώρες (3 ως 6 το πρωί-μη ρωτήσετε το λόγο... ), όταν σταματάω στο κόκκινο σε άδειο δρόμο (πολλές φορές έχω να συναντήσω αμάξι και 10 λεπτά είτε στο ρεύμα μου είτε στο αντίθετο) νιώθω χαζός και δυστυχώς αυτή η αίσθηση ενισχύεται βλέποντας τους ντόπιους να σταματάνε και να φεύγουν με κόκκινο κι εγώ σα μ@λ@κ@ς να τους κοιταώ περιμένοντας να ανάψει πράσινο.

                                          ΥΓ:Δε λέω ότι δεν κάνω το σωστό, αλλά ΑΝ κάποιος κάνει πολύ συχνά τη διαδρομή και βλέπει συνεχώς τους άλλους να το κάνουν και κανείς να μην την πληρώνει, ε...άνθρωπος είναι κι αυτός και θα παρασυρθεί.

                                          ΥΓ2:Ο νέος ΚΟΚ επιτρέπει πλέον τα μηχανάκια να περνάνε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα?Ρωτάω γιατί είχα ένα διαπληκτισμό με ένα 2τροχο και μου είπε ότι τώρα με τον νέο ΚΟΚ είναι νόμιμος, και φυσικά επειδή δεν ήξερα (αν ισχύει ή όχι αυτό που λέει), έβγαλα το σκασμό και ζήτησα και συγνώμη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Οδηγώ σε δημόσιους δρόμους από 18 χρόνων (άρα 2 χρόνια ) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ποτέ, μα ποτέ δεν έχω περάσει κόκκινο φανάρι, όσο αργά το βράδυ και όσο έρημος και να ήταν ο δρόμος. και ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα μ@λ@κ@ς για αυτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr