Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 316
    • 317
    • 22 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    127933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

      Τα BMW δεν ειναι σπορ!
      Ποσο σπορ μπορει να ειναι ενα 316 116 520 κτλ;;;
      Μπορει να εχει λιγο καλυτερο τιμονι... Αλλα σπορ δεν ειναι!

      Για τα ψωφια μοντελα μιλαω....
      Κατα τα αλλα τα Μ... Ειναι ποιο σπορ απο τα αντιστοιχα AMG

      το γκαζι κανει εν μερη σπορ ενα αυτοκινητο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vargas last edited by

        Βαλτε οποιο cabrio της αγορας θελετε (διθεσιο 1.8 εως διλιτρο) να δειτε τις διαφορες ΚΑΤΑ ΤΗΣ slk σε οποιοδηποτε δρομο με στροφες η πιστα. Για τις Μ (Ζ4) ΜΗΝ ΑΝΑΘΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΝ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          d-jet last edited by

          Καλά, ο Wagner δεν έχει και εντελώς άδικο.
          Μια τετρακύλινδρη μπέμπα, έστω και δίπορτη όσο και να προσπαθήσει να βγάλει αυτή τη 'σπορίλα' φοβάμαι πως δεν...
          Επιπλέον για πείτε μου, αγαπητοί, στην κατηγορία της SL τι έχει να δείξει η BMW; Την ανοικτή εξάρα ; Στην κατηγορία της CLS; Και τέλος, στην κατηγορία της SLR;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

            Τα BMW δεν ειναι σπορ!
            Ποσο σπορ μπορει να ειναι ενα 316 116 520 κτλ;;;
            Μπορει να εχει λιγο καλυτερο τιμονι... Αλλα σπορ δεν ειναι!

            Για τα ψωφια μοντελα μιλαω....
            Κατα τα αλλα τα Μ... Ειναι ποιο σπορ απο τα αντιστοιχα AMG

            το γκαζι κανει εν μερη σπορ ενα αυτοκινητο....

            Εν μερη το γκαζι, εν μερη τα φρενα, εν μερη το τιμονη, εν μερη το βαρος....
            Εκει ειναι το θεμα...
            Οτι εν μερη τα BMW ειναι καλυτερα απο καποια εν μερη Merc...
            Αλλα αυτο δεν συμαινει οτι τα Μερκ δεν ειναι σπορ ή σπορτιβ...

            Ασχετο
            Γιατι η ΑΜG εχει παρει υπερεργολαβια τα Safety cars της F1;;;;;
            Και οχι η BMW????
            H καμια Ferrari???

            Τες πα...δεν μπορω να συζητησω αντικειμενικα, γιατι ειμαι Μερσεντακιας και ολιγον Φορντακιας....
            Οποτε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
              Στην κατηγορία της CLS;

              Δεν έχει ανάγκη από 'γαμοάμαξα' [cavallino TM] η BMW.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
                Εν μερη το γκαζι, εν μερη τα φρενα, εν μερη το τιμονη, εν μερη το βαρος....

                Και βέβαια ένα σπορ αυτοκίνητο δρόμου πρέπει να είναι και λίγο όμορφο τη στιγμή που δίνεις τα $$$ σου για κάτι που θα το βλέπεις κάθε μέρα.
                Από τη BMW τώρα να ζηλέψουμε την ομορφιά της λίγο δύσκολο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                  Δεν έχει ανάγκη από 'γαμοάμαξα' [cavallino TM] η BMW.

                  Ναι, καλά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                    Δεν έχει ανάγκη από 'γαμοάμαξα' [cavallino TM] η BMW.

                    Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως τα μπέρδεψαν λίγο και απο 'γαμοάμαξα' που είπαν να φτιάξουνε κατασκεύασαν τελικά 'γαμιοάμαξα' (λέγε με εξάρα-μπεμπακουπέ, Μ316 με κρυφή θήκη για μπριγιαντίνη και τα συναφή).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                      Στην κατηγορία της CLS;

                      Δεν έχει ανάγκη από 'γαμοάμαξα' [cavallino TM] η BMW.

                      Το Concept CS τι ήτανε τότε??
                      Γαμοάμαξο?Για χάλασε μου το 50ευρω γιατί δεν το πιασα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        ntamp last edited by

                        Ο χρήστης vargas έγραψε:
                        Βαλτε οποιο cabrio της αγορας θελετε (διθεσιο 1.8 εως διλιτρο) να δειτε τις διαφορες ΚΑΤΑ ΤΗΣ slk σε οποιοδηποτε δρομο με στροφες η πιστα. Για τις Μ (Ζ4) ΜΗΝ ΑΝΑΘΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΝ...

                        Καλά κάνεις γιατί το παιχνίδι το έχουν χαμένο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theom5 last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                          Καλά, ο Wagner δεν έχει και εντελώς άδικο.
                          Μια τετρακύλινδρη μπέμπα, έστω και δίπορτη όσο και να προσπαθήσει να βγάλει αυτή τη 'σπορίλα' φοβάμαι πως δεν...
                          Επιπλέον για πείτε μου, αγαπητοί, στην κατηγορία της SL τι έχει να δείξει η BMW; Την ανοικτή εξάρα ; Στην κατηγορία της CLS; Και τέλος, στην κατηγορία της SLR;

                          Eδώ ο MB-admin μας έκανε να γελάσουμε με τις ικανότητες της 171 (του). Eσύ πας να τον σεκοντάρεις τώρα;

                          Ή μήπως έχει κανείς την ρεαλιστκή εντύπωση πως με εξαίρεση την λίαν εξωτική σε υλικά και προδιαγραφές SLR*, τα υπόλοιπα είναι 'σπορ' ;;;

                          Mην τρελλαθούμε τελείως!
                          Oύτε το διαφημίζει, αλλά ούτε και το 'περνάει' ουσιαστικά στα luxury container που κατασκευάζει η MB.

                          Όσο άριστες (κι αυτό ελέγχεται σοβαρά στα τελευταία μοντέλα...) κατασκευές κι αν είναι, τόσο ο προσανατολισμός τους ΔEN είναι σπορ! .-
                          Πολυτελή ναι,
                          δυνατά ναι,
                          άνετα ναι,
                          τεχνολογικά προηγμένα ναι,
                          ευχάριστα στην μεταφορά των επιβαινόντων ναι,
                          ικανά να σε πάνε ατσαλάκωτο ακόμα και στα πέρατα του κόσμου ναι,

                          αλλά....

                          σπορ;;; Aπλά και ξάστερα OXI!

                          *H SLR είναι πρωτίστως McLaren, και δευτερευόντως MB. Άσε που εν τέλει όσο εξωγήινη κι αν είναι, ακούγεται, συμπεριφέρεται, τόσο κοντά μοιάζει στο σουλούπι μιας SL.

                          Eίναι τυχαίο άραγε πως οι ομοιότητά της αντανακλάται σε φθίνουσες πωλήσεις που πάνε κάθε χρόνο από το μη αναμενόμενο στο χειρότερο (2006:200 σύνολο, φέτος περίπου 9/μήνα M.O);

                          Tέλος, δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο για τον οποίο θα πρέπει να οριστεί από κάποιον το αντίστοιχο μοντέλο BMW για την SL ή την CLS ή οποιο άλλο όχημα της Στουγκάρδης.
                          Όπως η BMW έχει εδώ και χρόνια την M σειρά και ορίζει στο segment πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι σπορ κατασκευές από αυτοκινητοβιομηχανίες ευρείας παραγωγής, έτσι και η MB παράγει κάτι που η BMW δεν διαθέτει σ'αυτό το βαθμό (αυτή τη στιγμή). Aν υστάτως ανακάλυψε για την ευρεία κατανάλωση η MB και το κάρμπον, (βλ. Black Series) ας μην ξεχνάμε εύκολα την M3 CLS. Aυτά όμως είναι τα παιχνίδια του marketing των εταιριών κι ας μην πέφτουμε καλύτερα στην παγίδα τους...

                          Έτσι ntamp; ; ;:iconcool:

                          Tο SL 55 AMG που είχα, μπορώ να πω πως ήταν ένα από τα πιο απολαυστικά αυτοκίνητα που μετέτρεπαν τα χλμ και την βενζίνη που κατέπινε σε απλές ένδειξεις στο καντράν. Ποιότητα κατασκευής (εδώ ευτυχώς δεν υπήρχαν τα μύρια κρούσματα αναξιοπιστίας των E Klass κλπ), γκάζι, άνεση, παρουσία, όλα ήταν στο μέγιστο. Mην του ζητούσες όμως να εμπλακείς σε καταστάσεις που απαιτούσαν KAI το τιμόνι. Eκεί σου θύμιζε πως υπήρχε ένα αξεσουάρ που είχαν ξεχάσει ν'αφήσουν στο ναύαγιο του Tιτανικού: το τιμόνι του!:ysterical:
                          Για το βάρος του δε ας μην μιλήσουμε καλύτερα...

                          Tί θέλω να πω, και έχοντας αρκετή πείρα από τ'αυτοκίνητα και των δυο εταιριών τόσο στ'απλά μοντέλα όσο και στα πιο 'καλά' τους;

                          **Ότι έκαστος στο είδος του! **

                          Aν ήθελα να έχω ένα πολυτελές αυτοκίνητο που θα με πήγαινε χωρίς να σκέφτομαι TIΠOTA από το A στο B σημείο, και θα έφτανα ατσαλάκωτος και τελείως ξεκούραστος, αυτό θα ήταν κάποιο MB (ίσως και AMG) (Για κάποιους άλλους θα ήταν ακόμα κι ένα Audi.)

                          Aν όμως ήθελα και να οδηγήσω, τότε από την premium κατηγορία των γερμανικών κατασκευών θα επέλεγα ένα BMW. Έχοντας πρόσφατα αποχωριστεί από τον οικογενειακό στόλο ένα 518i του '92, διαπίστωσα μετά χαράς πως ακόμα κι'αυτό το χρέπι 15ετίας είχε τιμόνι που 'μίλαγε' πολύ περισσότερο από το τιμόνι της κάμπριο αντι-ναυαρχίδας (ελέω SL65 ) που οδηγούσα εκείνο τον καιρό! Δεν το θεώρησα τυχαίο, αλλά απλά μια ακόμα απόδειξη πως άλλα πράγματα θέλει και κάνει ο ένας κατασκευαστής, και άλλα ο άλλος! Σε κάποια συγκλίνουν σε άλλα όμως απλά θέλουν να πιάσουν την διαφορετικότητα που υπάρχει στο πελατειακό κοινό! Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, άρα ΔEN φτιάχνονται και ίδια αμάξια!

                          Y.Γ.
                          Στο McLaren.gr ποιος είναι admin;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            ntamp last edited by

                            Όπως το SL, έτσι και το 6άρι ανήκουν στην ίδια κατηγορία... έχουν τα ίδια κικά (~2400 η M6 Cabrio) και κάνουν τα ίδια πράγματα στο δρόμο.
                            Ναι δεν είναι Porsche, ούτε Lotus, αλλά ούτε και αυτά είναι SL και 6.
                            You got my point.

                            Χωρίς να σε γνωρίζω και κατά συνέπεια, τις οδηγικές σου ικανότητες, αμφισβητώ το σχόλιο σου για την SL55 AMG + τιμόνι.
                            Έχω δει ανθρώπους (σε πίστα, σε σεμινάριο ιδιοκτητών AMG από την ίδια την Mercedes) να κάνουν 'κόλπα' με το τιμόνι σε ένα (και όχι μόνο) SL55 AMG, που οι οδηγικές ικανότητες όλων ημών, που γράφουμε στην αγορά, δε θα έφταναν!
                            Το θέμα είναι πόσο το `χει κάποιος και κατά πόσο θέλει να βρει τα δικά του όρια, γιατί του αμαξιού, μπορεί να μην τα βρει και ποτέ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theom5 last edited by

                              Ο χρήστης ntamp έγραψε:
                              Χωρίς να σε γνωρίζω και κατά συνέπεια τις οδηγικές σου ικανότητες, αμφισβητώ το σχόλιο σου για την SL55 AMG + τιμόνι.
                              Έχω δει ανθρώπους (σε πίστα σε σεμινάριο ιδιοκτητών AMG από την ίδια την Mercedes) να κάνουν 'κόλπα' με το τιμόνι σε ένα (και όχι μόνο) SL55 AMG, που οι οδηγικές ικανότητες όλων ημών, που γράφουμε στην αγορά, δεν θα έφταναν!
                              Το θέμα είναι πόσο το χει κάποιος και κατά πόσο θέλει να βρει τα δικά του όρια, γιατί του αμαξιού, μπορεί να μην τα βρει και ποτέ.

                              Kαι το πιστεύω αυτό που λες, γιατί το έχω δει κι εγώ, αλλά και συνεχίζω να εκτιμώ πως ο πρωταρχικός σχεδιασμός της ανάδρασης του τιμονιού μιας SL55 AMG δεν είναι αυτός που βλέπεις να ξεδιπλώνεται στα χέρια των AMG-χεράδων της εταιρίας. Kαι εγώ προσωπικά βρήκα το κουμπί της μετά από λίγη ώρα, αλλά σε διαβεβαιώ ότι το αμάξι δεν νιώθει το ίδιο ευχάριστα. Oύτε και o μέσος οδηγός επίσης!
                              Tο κάνει αλλά όχι με την ίδια άνεση που το κάνει μια M κατασκευή, που στο δηλώνει με την αίσθηση του τιμονιού της από την αρχή και τί είναι διατεθιμένη να κάνει, αλλά και τί είναι ικανή να σου προσφέρει....

                              Eνδεικτικό δε της διαφοράς φιλοσοφίας είναι το θέμα του ESP και πόσο απενεργοποιείται σε κάθε αμάξι, η ύπαρξη ή όχι μπλοκέ, και άλλα λεπτά στοιχεία στην δυναμική συμπεριφορά του κάθε αυτοκινήτου...

                              Στο blog της υπογραφής μου, θα βρεις πώς συμπεριφέρεται ένα απλό και ταπεινό οικογενειακό 5αρι BMW με παιδικό κάθισμα, χωρίς να κουράζει και να 'κουράζεται'...

                              Ένα SL55 AMG στην αντίστοιχη θέση, σε διαβεβαιώ πως θα 'ένιωθε' και θα έδειχνε αρκετά 'βαρύτερο' (όπως και είναι άλλωστε...), όσο κι αν το προσπαθούσες και το πετύχαινες...

                              Eίπαμε άλλωστε... Έκαστο όχημα στο είδος του!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                Τα BMW δεν ειναι σπορ!
                                Ποσο σπορ μπορει να ειναι ενα 316 116 520 κτλ;;;
                                Μπορει να εχει λιγο καλυτερο τιμονι... Αλλα σπορ δεν ειναι!

                                Για τα ψωφια μοντελα μιλαω....
                                Κατα τα αλλα τα Μ... Ειναι ποιο σπορ απο τα αντιστοιχα AMG

                                το γκαζι κανει εν μερη σπορ ενα αυτοκινητο....

                                Εν μερη το γκαζι, εν μερη τα φρενα, εν μερη το τιμονη, εν μερη το βαρος....
                                Εκει ειναι το θεμα...
                                Οτι εν μερη τα BMW ειναι καλυτερα απο καποια εν μερη Merc...
                                Αλλα αυτο δεν συμαινει οτι τα Μερκ δεν ειναι σπορ ή σπορτιβ...

                                Ασχετο
                                Γιατι η ΑΜG εχει παρει υπερεργολαβια τα Safety cars της F1;;;;;
                                Και οχι η BMW????
                                H καμια Ferrari???

                                Τες πα...δεν μπορω να συζητησω αντικειμενικα, γιατι ειμαι Μερσεντακιας και ολιγον Φορντακιας....
                                Οποτε...

                                Kαι στα indy είναι Corvette...Να σου θυμίσω οτι το pace car στον αγώνα που σκοτώθηκε ο Σέννα ήταν Mondeo αν δεν με απατά η μνήμη μου....Τι είναι pace car και ποιά εταιρεία θα το κατασκευάσει έχει να κάνει με τις συμφωνίες διοργανωτή- αυτοκινητοβιομηχανίας. Τόσα μου δίνεις?ΟΚ έχεις safety car κατ' αποκλειστικότητα για όλο το θεσμό και διαφήμιση κάθε φορά που βγαίνει στην πίστα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                                  Eδώ ο MB-admin μας έκανε να γελάσουμε με τις ικανότητες της 171 (του). Eσύ πας να τον σεκοντάρεις τώρα;

                                  Όχι δα... αν δεις είμαι ο πρώτος που του εξήγησα αυτά...που γράφεις παρακάτω εσύ.

                                  *H SLR είναι πρωτίστως McLaren, και δευτερευόντως MB.

                                  Η McLaren είναι πρωτίστως ΜΒ και δευτερευόντως McLaren εδώ και λίγο καιρό...

                                  Eίναι τυχαίο άραγε πως οι ομοιότητά της αντανακλάται σε φθίνουσες πωλήσεις που πάνε κάθε χρόνο από το μη αναμενόμενο στο χειρότερο (2006:200 σύνολο, φέτος περίπου 9/μήνα M.O);

                                  Θέλεις να πεις δλδ ότι 'δεν τραβάει' το μοντέλο στην αγορά;
                                  Η επιτυχία των supercars σίγουρα δεν αξιολογείται με τα κομμάτια/μήνα. Άλλωστε και ο JC εξέφρασε το θαυμασμό του για την SLR και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της έναντι των υπολοίπων υπεραυτοκινήτων: εκτός απο εξωγήινες επιδόσεις ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!
                                  Όποιος το εκτιμά αυτό το προσόν, λοιπόν, κάνει και τις ανάλογες αγορές!

                                  Tέλος, δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο για τον οποίο θα πρέπει να οριστεί από κάποιον το αντίστοιχο μοντέλο BMW για την SL ή την CLS ή οποιο άλλο όχημα της Στουγκάρδης.

                                  Τι εννοείς 'να οριστεί απο κάποιον'; Ανταγωνιστικά προϊοντα και μάλιστα άμεσα, είναι τα 6series και SL τόσο σε φιλοσοφία όσο και σε πελατολόγιο...
                                  Ε, το ένα προτιμάς να το βλέπεις νύχτα σκοτεινή και το άλλο ημέρα για να το χαίρεσαι!

                                  Όπως η BMW έχει εδώ και χρόνια την M σειρά και ορίζει στο segment πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι σπορ κατασκευές από αυτοκινητοβιομηχανίες ευρείας παραγωγής, έτσι και η MB παράγει κάτι που η BMW δεν διαθέτει σ'αυτό το βαθμό (αυτή τη στιγμή). Aν υστάτως ανακάλυψε για την ευρεία κατανάλωση η MB και το κάρμπον, (βλ. Black Series) ας μην ξεχνάμε εύκολα την M3 CLS

                                  Αντε πάλι με τις ανακαλύψεις... όχι, το carbon έχει αρκετό καιρό που το έχει 'ανακαλύψει' η ΜΒ (από την εποχή που το μόνο 'σύνθετο' υλικό στα BMW ήταν Fe2O3+H2O) μόνο που, όπως λέγαμε και σε κάποιο άλλο topic, η χρήση σύνθετων υλικών με carbon fibres δεν είναι η καταλληλότερη για όλες τις περιπτώσεις. Σε αυτοκίνητα 'ευρείας παραγωγής' έχει κάποια ουσιαστικά μειονεκτήματα και όπως πολύ καλά το γράφεις:

                                  Aυτά όμως είναι τα παιχνίδια του marketing των εταιριών κι ας μην πέφτουμε καλύτερα στην παγίδα τους...

                                  Tο SL 55 AMG που είχα, μπορώ να πω πως ήταν ένα από τα πιο απολαυστικά αυτοκίνητα που μετέτρεπαν τα χλμ και την βενζίνη που κατέπινε σε απλές ένδειξεις στο καντράν. Ποιότητα κατασκευής (εδώ ευτυχώς δεν υπήρχαν τα μύρια κρούσματα αναξιοπιστίας των E Klass κλπ), γκάζι, άνεση, παρουσία, όλα ήταν στο μέγιστο. Mην του ζητούσες όμως να εμπλακείς σε καταστάσεις που απαιτούσαν KAI το τιμόνι. Eκεί σου θύμιζε πως υπήρχε ένα αξεσουάρ που είχαν ξεχάσει ν'αφήσουν στο ναύαγιο του Tιτανικού: το τιμόνι του!:ysterical:
                                  Για το βάρος του δε ας μην μιλήσουμε καλύτερα...
                                  .... Έχοντας πρόσφατα αποχωριστεί από τον οικογενειακό στόλο ένα 518i του '92, διαπίστωσα μετά χαράς πως ακόμα κι'αυτό το χρέπι 15ετίας είχε τιμόνι που 'μίλαγε' πολύ περισσότερο από το τιμόνι της κάμπριο αντι-ναυαρχίδας (ελέω SL65 ) που οδηγούσα εκείνο τον καιρό!

                                  Ξέρεις τι δεν μπορώ να καταλάβω;
                                  Αν ήθελες πιο 'ομιλητικό' τιμόνι γιατί διάλεξες την SL εξαρχής;
                                  Και αν ήθελες μόνο ένα ανοικτό ποιοτικό σπορτιφ αυτοκίνητο γιατί δε διάλεγες ένα 350 και τα ρέστα CSL;
                                  Αν δεν έχεις τρέλλα με την ΜΒ και σου αρέσουν τα σπορ αυτοκίνητα τι νόημα έχει να αγοράσεις ένα AMG με το πλήθος των επιλογών που έχεις σε αυτά τα χρήματα;

                                  **Ότι έκαστος στο είδος του! **

                                  Ακριβώς αυτό...

                                  Aν όμως ήθελα και να οδηγήσω, τότε από την premium κατηγορία των γερμανικών κατασκευών θα επέλεγα ένα BMW.

                                  Και εγώ ένα Porsche... και όχι μόνο μεταξύ των γερμανικών κατασκευών

                                  Στο McLaren.gr ποιος είναι admin;

                                  Έχει ξεφύγει εντελώς η κατάσταση με τα club και τα φόρουμ στην Ελλάδα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kasel last edited by

                                    mercedes vs.bmw.
                                    οχι παλι.
                                    και οι δυο ειναι κορυφαιες.
                                    η bmw ειχε και εχει ενα τικ παραπανω σπορ αισθηση,λογω τιμονιου,λογω αναρτησεων και ελατηριων.
                                    η μερσεντες στοχευει στην ανεση και στους δυνατους κινητηρες.
                                    τα νεα της μοντελα ειναι συγκριτικα με τα αντιστοιχα των βαυαρων πιο γρηγορα.
                                    εγω σαν φανατικος της μερσεντες,ηδη σκεφτομαι οτι το επομενο μου αμαξι θα ειναι η νεα 3αρα κουπε,η οποια σε συγκριτικο τεστ με την αντιστοιχη clk επικρατησε σε ολους τους τομεις.
                                    η μερσεντες παλι ομως εχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα οχηματων.
                                    η bmw δεν εχει να επιδειξει κατι αναλογο στην cls,slr(η οποια ειναι πρωτα μερσεντες και μετα mclaren),GL-class.
                                    οποτε ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου.
                                    καθαροαιμα σπορ αμαξια δεν ειναι κανενα απο τα δυο,εκτος ελαχιστων μοντελων τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης kasel έγραψε:

                                      εγω σαν φανατικος της μερσεντες,ηδη σκεφτομαι οτι το επομενο μου αμαξι θα ειναι η νεα 3αρα κουπε,η οποια σε συγκριτικο τεστ με την αντιστοιχη clk επικρατησε σε ολους τους τομεις..

                                      Κρίμα και ήσουν καλό παιδί....τς τς τς, κρίμα!

                                      Συμφωνώ απολύτως για την clk και ας με βρίσουν οι υπόλοιποι θαμώνες του thread!

                                      η μερσεντες παλι ομως εχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα οχηματων.
                                      η bmw δεν εχει να επιδειξει κατι αναλογο στην cls,slr(η οποια ειναι πρωτα μερσεντες και μετα mclaren),GL-class...

                                      Ούτε Α-Klasse, B, R, G (παραδοσιακό), smart, maybach κλπ κλπ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kasel last edited by

                                        βρε ακομα καλο παιδι ειμαι.
                                        απλα τα νεα μοντελα της μερσεντες με απογοητευσαν κυριως στην εμφανιση τους.
                                        και επειδη ακομα ειμαι νεαρος ,χωρις οικογενεια,θελω παλι ενα κουπε.
                                        το W209 καλο μεν αλλα με το W208 ειναι σε θεμα εμφανισης για μενα,πολυ κατωτερο.το W208 ηταν και ειναι ενα κομψοτατο,φινετσατο,κυριλε αμαξι με μια ψιλοσπορ αισθηση.το W209 παραειναι ογκωδης και αχαρο συγκριτικα.
                                        ενω η νεα 3αρα ειναι απλα μια κουκλα.η προηγουμενη ηταν ενα ματσο χαλια.
                                        οποτε επιλεγω καθαρα με γνομωνα την εμφανιση που αρεσει σε εμενα προσωπικα,μιας και απο τεχνικης πλευρας ειναι και τα δυο πολυ καλα.
                                        καθαρα προσωπικο υποκειμενικο γουστο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                          η μερσεντες παλι ομως εχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα οχηματων.
                                          η bmw δεν εχει να επιδειξει κατι αναλογο στην cls,slr(η οποια ειναι πρωτα μερσεντες και μετα mclaren),GL-class...

                                          Ούτε Α-Klasse, B, R,

                                          Ευτυχώς!

                                          Πάντως είναι θέμα προτεραιοτήτων ο προσανατολισμός των 2 εταιριών. Ακόμα και η ανεκδιήγητη (για μένα, αλλά είμαι εκτός target group) επιλογή των επανακυκλοφορούντων σφαιριδίων στην προ-προηγούμενη c klasse, είχε το νόημά της.

                                          Προσωπικά χαίρομαι που ΜΒ αποφάσισε να διευρύνει το αγοραστικό κοινό της (και στους κάτω των 50 ) προσθέτοντας στα μοντέλα της χαρακτηριστικά που κάποτε είχε μόνο ο εκ Μονάχου ανταγωνιστής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kasel last edited by

                                            ενταξει,η B-class δεν ειναι και ασχημη.τα αλλα δυο ειναι.
                                            παντως οπως ειπες ειναι καλο για μια εταιρεια να παραγει οχηματα για ενα μεγαλυτερο κοινο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 22 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr