-
Υπάρχει κάπου τέτοιο θέμα.
-
Ποια αυτοκινητα θεωρειτε αξιοπιστα???
Δηλ ποια εχουμε ακουσει , εχουμε την αισθηση οτι ειναι αξιοπιστα και οχι ποια απο προσωπικες εμπειριες τα βρηκαμε αξιοπιστα?
Και αν ειναι απο προσωπικες εμπειριες τοτε γιατι να ειναι μονο μια μαρκα?Εγω μπορει να ειχα στην οικογενεια μαζδα και τουοτα και να μου βγηκαν και τα δυο το ιδιο αξιοπιστα , γιατι να πρεπει να ψηφισω μονο το ενα.G60 δεν ειναι θεμα προτιμησεων , αμφισβητισης αποτελεσματων και γενικοτερα οπαδισμου , αλλα για πρακτικους και επιστημονικους λογους η ερευνα δεν μπορει να αποδωσει κανενα σοβαρο αποτελεσμα!
Το μονο που θα βγει ειναι η επιβεβαιωση οτι οι ελληνες θεωρουν αξιοπιστα τα γερμανικα και τα τουοτα , εκτος αν ολοι ψηφισουν με χαλαροτητα και χιουμορ αναλογα της σοβαροτητας της ερευνας ,οπως και γω που θα ριξω την ψηφο μου στην αλφα!!
ΥΓ δεν θελω να προσβαλω απλα μια παρατηρηση κανω.
-
ναι.... μονο που κανουν λαθος για τα γερμανικα
να καναμε μια ερευνα ποια θεωρουμε ΑΝαξιοπιστα.
εγω παντως πιστευω οτι μεσα αποτο δειγμα του φορουμ μπορουν να βγουν καλα συμπερασματα. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η ψηφοφορια θα μπορουσε να γινει σαν αυτη του Car of the year.. Αλλα καποιος πρεπει να κατσει να τα μαζεψει μετα..
δηλ?
πχ Ο καθενας να μπορει να δωσει 20 ποντους με αριστα το 10 για ΕΝΑ αυτοκινητο και στην συνεχεια να μοιρασει τους υπολοιπους..
Αλλα παλι θα βγει 'ποιο αυτοκινητο ΘΕΩΡΟΥΜΕ πιο αξιοπιστο και οχι ποιο ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξιοπιστο'Edit: Εννοω κατι σαν αυτο For the final round of voting, each jury member has 25 points to distribute among the finalists. The points must be distributed to at least five cars, with no more than ten to any one car, and no joint top marks.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω παντως πιστευω οτι μεσα αποτο δειγμα του φορουμ μπορουν να βγουν καλα συμπερασματα.
Το οτι το δειγμα ειναι σοβαρο , υψηλου μορφωτικου επιπεδου , με τεχνικες γνωσεις κλπ (αν αυτο εννοεις) δεν καθιστα την ερευνα αξιοπιστη αλλα εντονα κατευθυνομενη.Μια ερευνα ειναι αξιοπιστη ΜΟΝΟ αν εχει τυχαιο δειγμα!
Αλλα το προβλημα της συγκεκριμενης ερευνας δεν ειναι το δειγμα (αφου αυτο ειναι αναγκαιο 'κακο') αλλα ο τροπος διατυπωσης του ερωτηματος και ο τροπος επιλογης της απαντησης.
-
αυτή η δημοσκόπιση μπορεί να χρησιμέυσει και σαν κατανομή μάρκας στα μέλη του φόρουμ, δλδ να μάθουμε ποιας μάρκας αυτοκίνητα οδηγούνε
-
Εγω δεν θεωρω κανενα αυτοκινητο αξιοπιστο,ολα στα χερια μου λυγίζουν
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
αυτή η δημοσκόπιση μπορεί να χρησιμέυσει και σαν κατανομή μάρκας στα μέλη του φόρουμ, δλδ να μάθουμε ποιας μάρκας αυτοκίνητα οδηγούνεΛες και δεν ξέρουμε.
Βασικά, ο ποπόλαρος τι αμάξι οδηγεί;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αυτή η δημοσκόπιση μπορεί να χρησιμέυσει και σαν κατανομή μάρκας στα μέλη του φόρουμ, δλδ να μάθουμε ποιας μάρκας αυτοκίνητα οδηγούνε
Λες και δεν ξέρουμε.
Βασικά, ο ποπόλαρος τι αμάξι οδηγεί;
Ταξι
-
Εγώ παρακολουθώ τις εξελίξεις στις ΗΠΑ γιατί
-το δείγμα το θεωρώ μεγάλο
-είναι ψείρες
-έχουν εμπειρία γιατί τα αυτοκίνητα είναι φθηνά και με τα leasing αλλάζουν συχνά μοντέλα αρά μπορούν και συγκρίνουν (βλέπεις περιπτώσεις απο Merc σε ΒΜW και μετά σε Lexus.......... που στην ελλάδα γίνεται 1 στα 1000)
-είναι ώριμη αγορα και ανταγωνιστική... με κανόνες όπου πχ αν το αμάξι δεν επισκευαστει σε κάποιες λογικές ημέρες το παίρνουν πίσω οι αντιπρόσωποι, χωρίς πολλά πολλά..... όπου τα TSB και τα recalls τηρούνται ευλαβικά (Ευρώπη ξύπνα.... Ελλάδα ξύπνα.... που δεν μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι σε 10 αντιπροσωπειες)Δείτε μια προσέγγιση τους
-
Σύμφωνα με όσα αυτοκίνητα πέρασαν από τα χέρια μας(εμού και της οικογένειάς μου), Νισσάν(Σάνυ, Πριμέρα, Μίκρα), Φίατ(Σειτσέντο, Τσικουετσέντο), ΒΜW 5, και Όπελ (Ασκόνα και προηγούμενο Κόρσα), κανένα δεν έβγαλε τίποτα πέραν των σέρβις.
Υ.Γ.: Πρέπει να σημειώσω ωστόσο ότι δεν είχαν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια ηλικία(π.χ.το Σάνυ υπάρχει και βασιλεύει ακόμα χωρίς να χαμπαριάζει και είναι μοντέλο 91' Β --- η BMW ίδιας ηλικίας πουλήθηκε από τον πατέρα μου για πιο καινούργιο, και το Φίατ και Όπελ, πρώην αυτοκίνητα των γονιών μου, άλλα αντικαταστάθηκαν για αγορά καινούργιων και το ένα από αυτά λόγω καταστροφής σε ατύχημα).
Υ.Γ2.: Τώρα, για αυτοκίνητα που δεν κατείχαμε, ΔΕΝ μπορώ να εκφέρω γνώμη, δεν πάει να λέει και ο Πάπας ότι είναι αγιασμένα απ' το Θεό(πόσο μάλλον για το τι λένε τα περιοδικά και οι διάφοροι 'ειδικοί' που κρίνουν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο ηλικίας μόλις 2 χρόνων ) .
Υ.Γ3.: ΔΕΝ μπορώ να ψηφίσω μόνο ένα(αν και ξεχωρίζω σίγουρα κάποιο ανάμεσά τους), γιατί θα έπρεπε να συγκρίνω μεταξύ αυτοκίνητων ιδίων χρόνων(και ΣΙΓΟΥΡΑ τουλάχιστον 5ετίας και πάνω, για τα δικά μου κριτήρια).
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αλλάζουν συχνά μοντέλα αρά μπορούν και συγκρίνουν (βλέπεις περιπτώσεις απο Merc σε ΒΜW και μετά σε Lexus.......... που στην ελλάδα γίνεται 1 στα 1000)Η συχνότητα αλλαγής αυτοκινήτου ισχύει και στην ελλάδα πλέον,όχι φυσικά στο βαθμό των αμερικανών.
Απλά απέχει πολύ απ αυτούς στο συγκεκριμένο θέμα της παράθεσης όχι τόσο ποσοστιαία αλλά γιατί ο έλληνας είναι σε θέση να αλλάξει 10 μερσεντές και να μη πάρει ούτε ένα λεξους.
Επιλογή με βάση το πρεστίζ δηλ κι ας έχει να αντιμετωπίσει χίλια μύρια προβλήματα.
Απ την άλλη ο αμερικάνος έχει ψυχρή λογική(και καλά κάνει για μένα).
Τιιιιιι?
Δεν κάνει?
Εχει προβλήματα?
Τον πούλο,άλλη μάρκα.Για αυτό κι εκεί επιβιώνουν οι εταιρίες που σέβονται τον καταναλωτή.
Κατα τα άλλα συμφωνώ
-
Διάλεξα την τελευταία επιλογή και συγκεκριμενοποιώ:
TRIGANO.....
Και όπως φαίνεται και από τις σχετικές πωλήσεις: http://www.seaa.gr/data/pdf/2007-5-b.pdf και την ανάλυση σε επιμέρους μοντέλα: http://www.seaa.gr/data/segments/2007-5-seg.pdf
φαίνεται ως ικανότατο δείγμα για μια στατιστική αξιοπιστίας.....
Προτιμώ δε το GRANDUKA.....1 είναι και δεν έχει χαλάσει..... -
η μια ψήφος της BMW είναι μωβ ή βλέπω λάθος?
-
Εγώ προσωπικά την πάτησα μια φορά σε αγορά αφού ικανοποιημένος από Mitsubishi ξαναπήρα......... και τελικά και built in Europe ήταν ... και βλάβες έβγαλε και παμπριζ περίμενα 2 βδομάδες γιατί δεν είχαν στην αποθήκη και τελικά και πολλά λεφτά εχασα στην μεταπώληση!!!!!
Απο την άλλη μπορεί να αγοράσεις Toyota και να νιώθεις θεός με το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο και να ανακαλύψεις ότι λόγω νεότητας το νέο σου RAV να έχει προβληματική ανάρτηση, τρεμοπαίζει το καπώ, να έχεις θόρυβο στο τιμόνι, να ξεφλουδίζουν πλαστικά ή σε μερικά να μπάνει νερό της βροχής και ενώ υπάρχει παγκόσμιο TSB για όλα αυτά να πρέπει να μάχεσαι στην ελληνική αντιπροσωπεία να αποδείξεις τα αυτονόητα!!!!!
Όλα χαλάνε αλλά και εδώ είμαστε Ουγκάντα
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δε νομίζω ότι έχει να προσφέρει κάτι η συγκεκριμένη δημοσκόπηση έτσι όπως είναι διαμορφωμένη. Είναι αρκετές μάρκες από τις παραπάνω που θεωρώ αξιόπιστες, αλλά καλούμαι να ψηφίσω μόνο μία; Ποια να ψηφίσω λοιπόν; Και θα ψηφίσω βάσει όσων έχω δει στα αυτοκίνητα που είχα, ή και ό,τι έχω ακούσει/διαβάσει; Η ψηφοφορία θα απεικονίζει άποψη για τα πράγματα, ή πραγματική εμπειρία από περιπτώσεις που μας έχουν συμβεί;Και εγώ νομίζω πως καλώς η κακώς έτσι έχουν τα πράγματα οπότε είναι αδύνατον να καταλήξουμε σε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα μέσω αυτής της δημοσκόπησης.
Αν είναι να γίνει συζήτηση περί αξιοπιστίας, θεωρώ καλύτερο να αναρτηθούν αποτελέσματα κάποιας επίσημης έρευνας.
Μια έρευνα που φαίνεται να αντικατοπτρίζει αυτό που ζητάμε είναι αυτή της Warranty Direct καθώς δεν φαίνεται να υπεισέρχονται υποκειμενκοί παράγοντες στα κριτήριά της όπως σε άλλες έρευνες. Επιπλέον για την εταιρία αυτή το Reliability Index(το οποίο είναι αναλυτικότατο) που παρουσιάζει είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο και για την ίδια καθώς βασίζεται σε αυτό προσφέροντας επεκτάσεις εγγυήσεως.
Warranty Direct: http://www.warrantydirect.co.uk/index.html?
Reliability Index: http://www.reliabilityindex.co.uk/default.html?apc=3128339010848601 -
Τις έχω βάλει και εγώ κάποια στιγμη αυτές την έρευνα στο forum...και άκουσα διάφορες θεωρίες για αποτελέσματα που δεν 'άρεσαν'
-
Αυτό είναι ένα δελτίο τύπου απο την παραπάνω έρευνα που περιέχει κάπως πιο συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα.:
http://www.warrantydirect.co.uk/press/56.doc -
Ο χρήστης mak έγραψε:
Αυτό είναι ένα δελτίο τύπου απο την παραπάνω έρευνα που περιέχει κάπως πιο συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα.:
http://www.warrantydirect.co.uk/press/56.docεντάξει οι γιαπωνέζοι έχουν υψηλό δείκτη αξιοπιστίας σε όλες τις έρευνες. Όμως βλέπω εταιρείες που λ.χ. στην Βρετανία έχουν καλή φήμη σε θέματα αξιοπιστίας(βλ. σκοντα) να βρίσκονται κάτω του μέσου όρου στην συγκεκριμένη έρευνα. Κανείς πάντως δεν θα πρέπει ν' αμφισβητήσει την άποψη ότι ο τρόπος χρήσης ενός αυτοκινήτου δεν έχει άμεση σχέση με την αξιοπιστία του.
-
Aν αναφέρεσαι σε αντίστοιχη έρευνα του Top Gear....κι αυτή έχει ανάλογα χαρακτηριστικά με του Auto Triti απλά έχει μεγαλύτερο δείγμα και ίσως ( λέω ίσως ) λόγω αυτού να έχει και λίγο καλύτερη αξιοπιστία. Αν και εγώ έχω και πάλι τις αμφιβολίες μου
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΥΤ/ΤΩΝ