Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 270
    • 271
    • 52 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5415
    73689
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Η πεταλούδα είναι στον κύκλο μέσα, κάτω από τις φίσες.

      Οποτε χρειαζεται και ενα κολιε γιατι αυτα που βαζουν ειναι μιας χρησης.

      Στο πουντο που την καθαρισα την Δευτερα βρηκα πανω στην μεταλλικη σιτα που εχει πριν την πεταλουδα κομματια απο μυγακια .Εβγαλα και το φιλτρο και ειδα οτι ειχε πεσει το λαστιχο που υπαρχει στο καπακι για να στεγανωνει κατω απο το φιλτρο και ρουφαγε αερα και κατευθειαν!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;

        Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koutsan last edited by

          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
          Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;

          Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!

          Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
          Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Ο χρήστης koutsan έγραψε:

            Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;

            Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!

            Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
            Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι )

            Το θυμάμαι, το θυμάμαι!
            Η δικιά μου 'τοπική αντιπροσωπεία' είναι 400 χλμ μακρυά. Αυτούς της Αλεξ/πολης δεν θέλω να τους βλέπω χωρίς σοβαρό λόγο, οπότε μάλλον θα πρέπει να μάθεις εσύ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koutsan last edited by

              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

              Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;

              Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!

              Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
              Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι )

              Το θυμάμαι, το θυμάμαι!
              Η δικιά μου 'τοπική αντιπροσωπεία' είναι 400 χλμ μακρυά. Αυτούς της Αλεξ/πολης δεν θέλω να τους βλέπω χωρίς σοβαρό λόγο, οπότε μάλλον θα πρέπει να μάθεις εσύ!

              Μπορεί να πάρω κάνα τηλέφωνο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Δώσε μου λογαρισμό τραπεζης να σου βάλω τα έξοδα της κλήσης, τσιφούτη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                  Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.

                  Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
                  Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.

                  Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
                  Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.

                  Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.

                  Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
                  Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.

                  Αυτά από εμένα.

                  Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.

                  Θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς.Φίλος έχει το 207 1.4 και μόλις 8 μήνες με την αγορά του,έχει προβλήματα στα ηλεκτρικά.
                  --Το τζάμι,ενώ το ανεβάζει,πέφτει μόνο του...
                  --Δεν παίζει το CD τώρα τελευταία
                  --Τα αλάρμ του ανάβουνε όποτε τους καπνίσει
                  και το βασικότερο : του χει σβήσει μερικές φορές ο κινητήρας ενώ περνούσε πάνω απο λακόύβα.Όταν τους ρώτησε,του είπανε 'είναι ο αισθητήρας για την περίπτωση ανατροπής που κόβει τον κινητήρα' και οτι απλά 'είναι ευαίσθητος'!!!

                  Αυτές τις μέρες θα το πάει για επισκευή.Εύχομαι να αποδειχθεί οτι απλά,ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                    Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.

                    Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
                    Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.

                    Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
                    Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.

                    Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.

                    Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
                    Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.

                    Αυτά από εμένα.

                    Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.

                    Θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς.Φίλος έχει το 207 1.4 και μόλις 8 μήνες με την αγορά του,έχει προβλήματα στα ηλεκτρικά.
                    --Το τζάμι,ενώ το ανεβάζει,πέφτει μόνο του...
                    --Δεν παίζει το CD τώρα τελευταία
                    --Τα αλάρμ του ανάβουνε όποτε τους καπνίσει
                    και το βασικότερο : του χει σβήσει μερικές φορές ο κινητήρας ενώ περνούσε πάνω απο λακόύβα.Όταν τους ρώτησε,του είπανε 'είναι ο αισθητήρας για την περίπτωση ανατροπής που κόβει τον κινητήρα' και οτι απλά 'είναι ευαίσθητος'!!!

                    Αυτές τις μέρες θα το πάει για επισκευή.Εύχομαι να αποδειχθεί οτι απλά,ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά...

                    O Θανάσης το πήρε εδώ και καιρό το 207.

                    Όσον αφορά το παράθυρο, τι εννοείς πέφτει μόνο του; Κατεβαίνει με τον μηχανισμό; Αν ναι, αυτή είναι η λειτουργία εμποδίου του παραθύρου. Να τους πεις να ελέγξουν τους οδηγούς αν είναι καθαροί, αλλιώς να σου αλλάξουν το σύστημα. Για το cd, δεν ξέρω. Τα αλάρμ πρώτη φορά το ακούω, σε κανένα peugeot δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Μήπως μπερδεύεσαι με την αυτόματη λειτουργία τους; Σε τι λακούβα είχες πέσει; Μικρή ή μεγάλη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cambof last edited by

                      ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΥΝΗΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ PANDA 4X4

                      ΙΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟ
                      Vehicle Recall Details

                      Vehicle Recall Details

                      Reference : R/2007/012
                      Manufacturer Ref :
                      Make: FIAT
                      Model : IDEA, PUNTO, PANDA, GRANDE PUNTO AND STILO
                      Launch Date : 20/04/2007
                      Numbers Involved : 1757
                      Build Start Date : 01/05/2006
                      Build End Date : 31/05/2006

                      Details

                      Details

                      Concern : ENGINE POWER MAY BE LOST
                      Description : It is possible that breakage of the ancillary devices pulley on the crankshaft may occur. Should this happen there is the possibility that engine power and functions such as power assisted steering and braking assistance may be lost.
                      Remedial Action : Recalled vehicles will have the crankshaft pulley inspected and changed should this be necessary.
                      Vehicle Id : ZFA19900000010004 to ZFA19900000010004
                      ZFA19200000583184 to ZFA19200000630209
                      ZFA18800004972397 to ZFA18800004972397
                      ZFA19900001000014 to ZFA19900001094860
                      ZFA18800000793362 to ZFA18800000902645
                      ZFA35000000092100 to ZFA35000000132472
                      ZFA19900000000688 to ZFA19900000087968
                      ZFA19200000576160 to ZFA19200000576160
                      ZFA16900000475266 to ZFA16900000640654
                      ZFA18800004990567 to ZFA18800004999998
                      ZFA18800005352627 to ZFA18800005352627

                      http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp


                      multipanteras

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetz last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                        O Θανάσης το πήρε εδώ και καιρό το 207.

                        Όσον αφορά το παράθυρο, τι εννοείς πέφτει μόνο του; Κατεβαίνει με τον μηχανισμό; Αν ναι, αυτή είναι η λειτουργία εμποδίου του παραθύρου. Να τους πεις να ελέγξουν τους οδηγούς αν είναι καθαροί, αλλιώς να σου αλλάξουν το σύστημα. Για το cd, δεν ξέρω. Τα αλάρμ πρώτη φορά το ακούω, σε κανένα peugeot δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Μήπως μπερδεύεσαι με την αυτόματη λειτουργία τους; Σε τι λακούβα είχες πέσει; Μικρή ή μεγάλη;

                        Σόρυ,νόμιζα οτι ακόμα το σκεφτόταν...
                        1.Ναι,μόνο του και απότομα.
                        2.Δεν ξέρω περισσότερα για τα αλάρμ.Έτσι μου είπε,ως κάτοχος,άρα μάλλον δεν συγκαταλλέγεται ως αυτόματη λειτουργία...
                        3.Δεν μέτρησα και τη διάμετρο,αλλά μια νορμάλ λακούβα του είδους Athenious-Athenious
                        Πέρα απο την πλάκα,αυτό με τη μηχανή,είναι το σοβαρότερο.Δεν είναι και λίγο να χάνεις τα υδραυλικά σου στα καλά του καθουμένου...

                        Το είπα και πιο πάνω,μακάρι να αποδειχθεί οτι απλά ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά ωστέ να αλλαχθούν το συντομότερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Δυο ανεπαναληπτα μοντέλα...

                          Fiat Otto Vu: the obscure sports car

                          http://www.ritzsite.net/Fiat_8V/01_Fiat8V.htm

                          Fiat Dino 1966 - 1972: a poor man's Ferrari...

                          http://www.ritzsite.net/Fiat_Dino/01_Fiat_Dino.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alekosjunior last edited by

                            Χαιρετω την παρεα των ''Φιατακιδων''( ) κ μη!
                            Εγω τον οκτωβριο του '04 εγινα κατοχος ενος FiaT Panda Dynamic 1,2...
                            (μεταξυ μασ τωρα,το εχω 50-50 με την οικογενεια )
                            Προσωπικα,δεν εχω κανενα παραπονο..δεν εχει βγαλει το παραμικρο κ ειναι κ οικονομικο(με την αναλογη χρηση βεβαια!)..το αμαξακι το εχω κατασυμπαθισει..κ λογω αυτης της συμπαθειας,θελω να κανω κινησεις αποκτησης κ του Panta 1,4(100hp) (παρολο που μου φαινεται ακριβο..αλλα τι να κανουμε...θυσιες..)
                            Υπαρχει κανενας κατοχος να μου πει εντυπωσεις??

                            Υ.Γ.: υπαχει κανενα site Panda club η εστς Fiat club?

                            Ευχαριστω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              Μόλις το άκουσα στο ράδιο:

                              Grande Punto με 10 χρόνια δωρεάν συντήρηση από τη ΛΑΜΔΑ. Έχει ακούσει κανείς περισσότερα για την προσφορά να μάθουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει η δωρεάν συντήρηση;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alekosjunior last edited by

                                Εχω απορία..
                                Υπαχει κανενα site Panda club η εστω Fiat club?(για να τα λενε οι fiatακιδες! )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  http://www.fiatpandaclub.co.uk

                                  http://www.fiatforum.com

                                  Δυστυχως ελληνικο club κατοχων Panda ή γενικο για Φιατ δεν υπαρχει..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alekosjunior last edited by

                                    thanks pasxos...
                                    παντως ειναι κριμα που δεν υπαρχει fiat club στην Ελλαδα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Κι ακόμη συμμετέχουν σε αγώνες.

                                      Κι έχουν βγάλει και καλούς απογόνους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης alekosjunior έγραψε:
                                        παντως ειναι κριμα που δεν υπαρχει fiat club στην Ελλαδα...

                                        Πάντως υπάρχουν 3-4 'Punto Club'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                          Μου θυμίζει το δικό μου (Zastava ήταν, αλλά το ίδιο πάνω κάτω είναι ).
                                          Είναι και ίδιο χρώμα και ίδια μάσκα και κάπου εδώ....τελειώνουν οι ομοιότητες!
                                          Πάντως μιλάμε για αυτοκίνητο πολύ μπροστά από την εποχή του, σε χώρους, κράτημα και γενικά τεχνολογία! Παρουσιάστηκε το '69 και είχε ανεξάρτητη ανάρτηση ΠΑΝΤΟΥ, μπροστά McFerson (ουσιαστικά το 128 έδειξε τον δρόμο για το πως θα φτιάχνονταν το 99% των μπροστινών αναρτήσεων στο μέλλον...) πίσω ψαλίδια με εγκάρσιο φύλλο σούστας στο ρόλο του ελατηρίου για να μην χάνει χώρο το εσωτερικό, κινητήρας με μαντεμένιο μπλοκ και αλουμινένια κεφαλή με επικεφαλής εκκεντροφόρο, μονά και διπλά καρμπυρατέρ, και πολλά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα...
                                          Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό κράτημα για την εποχή του (μόνον το ΜΙΝΙ είχε καλύτερο λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους) στα μικρά αυτοκίνητα, και εξαιρετικές επιδόσεις από 1100 κ.εκ μοτερ... Βέβαια μετά μπήκαν και μεγαλύτερα...
                                          Στην Ελλάδα συχνά μπαίναν οι 1.3 και 1.5 και 1.6 του gruppo από Ritmo και Delta συνήθως... Ο συνδυασμός με διπλό καρμπυρατέρ ή πόσο μάλλον με δύο διπλά ήταν....τρομακτικός! Το δικό μου με 1.3 , ένα διπλό Weber και 5άρι σασμάν (το 4άρι του 1100 ήταν υπερβολικά κοντό...) πήγαινε σφαίρα , στην ανηφόρα με 2α έπρεπε να προσέχεις το σπινιάρισμα διαρκώς (13άρες ζάντες...) ενώ στην βροχή, σπίνιαρε ακόμη και με 3η από την δύναμη!
                                          Αν το χαμήλωνες (με την....παραδοσιακή μέθοδο, κόβω ελατήρια και προφορτίζω την ράβδο... ), γίνοταν σαν καρτ, αλλά ήθελε προσοχή λόγω νευρικών αντιδράσεων!
                                          Αρε FIAT, σου πήρε λίγο χρόνο αλλά ξύπνησες! Καποτε είχε τα διαμάντια 500, 127, 128, 124 Spider, Χ1/9, Α112 για να μην μιλήσω και για διάφορες Lancia!
                                          Ελπίζω τώρα που κατάλαβαν τι μ@λ@κες ήταν τόσο καιρό και βγάζουν καλά αυτοκίνητα, να αποκτήσουν πάλι την ικανότητα να βγάζουν απίστευτα αυτοκίνητα όπως τότε! Το GP , το Panda και το 500 που έρχεται, δείχνουν πως το μέλλον μας επιφυλλάσει ωραίες εκπλήξεις!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            2 ερωτησεις:

                                            1η: Ο συμπλεκτης οταν δεν ειναι ντιζατος, ρυθμιζεται αυτοματα?

                                            2η: Οταν γυρναω το κλειδι στη θεση 1 (εκει που δινει ρευμα και κανει τα τσεκ ο εγκεφαλος) ακουω την τρομπα βενζινης (νομιζω) να δουλευει για περιπου 3''. Σημαινει κατι αυτο? (Δεν το ακουω πρωτη φορα, το κανει καθε φορα που βαζω μπρος)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 52 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr