-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η πεταλούδα είναι στον κύκλο μέσα, κάτω από τις φίσες.Οποτε χρειαζεται και ενα κολιε γιατι αυτα που βαζουν ειναι μιας χρησης.
Στο πουντο που την καθαρισα την Δευτερα βρηκα πανω στην μεταλλικη σιτα που εχει πριν την πεταλουδα κομματια απο μυγακια .Εβγαλα και το φιλτρο και ειδα οτι ειχε πεσει το λαστιχο που υπαρχει στο καπακι για να στεγανωνει κατω απο το φιλτρο και ρουφαγε αερα και κατευθειαν!!!!
-
Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;
Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!
Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι ) -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;
Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!
Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι )Το θυμάμαι, το θυμάμαι!
Η δικιά μου 'τοπική αντιπροσωπεία' είναι 400 χλμ μακρυά. Αυτούς της Αλεξ/πολης δεν θέλω να τους βλέπω χωρίς σοβαρό λόγο, οπότε μάλλον θα πρέπει να μάθεις εσύ! -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πήραν τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου μου ( δεν είναι στο όνομά μου) από την τοπική αντιπροσωπεία ότι βγήκε κάποιου είδους αναβάθμιση του software η οποία γίνεται δωρεάν (προφανώς). Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Λέτε να λύθηκε και κείνο το ηλίθιο πρόβλημα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας;
Α ρε άτιμη Φιατ, μόλις 4 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου σου πήρε για να βγάλεις αναβαθμισμένο software. Εξυπηρέτηση λεμεεε!
Λες γι αυτό να με έψαχνε η FIAT στο (πρώην) σπίτι μου? Μου είχε πει πριν μέρες η μάνα μου ότι με είχαν πάρει τηλ. από τη FIAT αλλά έχω μετακομίσει...
Για μάθε, για μάθε (κι έχω κι εγώ το ζήτημα με την ημερομηνία, αν θυμάσαι )Το θυμάμαι, το θυμάμαι!
Η δικιά μου 'τοπική αντιπροσωπεία' είναι 400 χλμ μακρυά. Αυτούς της Αλεξ/πολης δεν θέλω να τους βλέπω χωρίς σοβαρό λόγο, οπότε μάλλον θα πρέπει να μάθεις εσύ!Μπορεί να πάρω κάνα τηλέφωνο
-
Δώσε μου λογαρισμό τραπεζης να σου βάλω τα έξοδα της κλήσης, τσιφούτη!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.
Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.Αυτά από εμένα.
Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.
Θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς.Φίλος έχει το 207 1.4 και μόλις 8 μήνες με την αγορά του,έχει προβλήματα στα ηλεκτρικά.
--Το τζάμι,ενώ το ανεβάζει,πέφτει μόνο του...
--Δεν παίζει το CD τώρα τελευταία
--Τα αλάρμ του ανάβουνε όποτε τους καπνίσει
και το βασικότερο : του χει σβήσει μερικές φορές ο κινητήρας ενώ περνούσε πάνω απο λακόύβα.Όταν τους ρώτησε,του είπανε 'είναι ο αισθητήρας για την περίπτωση ανατροπής που κόβει τον κινητήρα' και οτι απλά 'είναι ευαίσθητος'!!!Αυτές τις μέρες θα το πάει για επισκευή.Εύχομαι να αποδειχθεί οτι απλά,ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.
Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.
Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.Αυτά από εμένα.
Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.
Θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς.Φίλος έχει το 207 1.4 και μόλις 8 μήνες με την αγορά του,έχει προβλήματα στα ηλεκτρικά.
--Το τζάμι,ενώ το ανεβάζει,πέφτει μόνο του...
--Δεν παίζει το CD τώρα τελευταία
--Τα αλάρμ του ανάβουνε όποτε τους καπνίσει
και το βασικότερο : του χει σβήσει μερικές φορές ο κινητήρας ενώ περνούσε πάνω απο λακόύβα.Όταν τους ρώτησε,του είπανε 'είναι ο αισθητήρας για την περίπτωση ανατροπής που κόβει τον κινητήρα' και οτι απλά 'είναι ευαίσθητος'!!!Αυτές τις μέρες θα το πάει για επισκευή.Εύχομαι να αποδειχθεί οτι απλά,ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά...
O Θανάσης το πήρε εδώ και καιρό το 207.
Όσον αφορά το παράθυρο, τι εννοείς πέφτει μόνο του; Κατεβαίνει με τον μηχανισμό; Αν ναι, αυτή είναι η λειτουργία εμποδίου του παραθύρου. Να τους πεις να ελέγξουν τους οδηγούς αν είναι καθαροί, αλλιώς να σου αλλάξουν το σύστημα. Για το cd, δεν ξέρω. Τα αλάρμ πρώτη φορά το ακούω, σε κανένα peugeot δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Μήπως μπερδεύεσαι με την αυτόματη λειτουργία τους; Σε τι λακούβα είχες πέσει; Μικρή ή μεγάλη;
-
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΥΝΗΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ PANDA 4X4
ΙΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟ
Vehicle Recall DetailsVehicle Recall Details
Reference : R/2007/012
Manufacturer Ref :
Make: FIAT
Model : IDEA, PUNTO, PANDA, GRANDE PUNTO AND STILO
Launch Date : 20/04/2007
Numbers Involved : 1757
Build Start Date : 01/05/2006
Build End Date : 31/05/2006Details
Details
Concern : ENGINE POWER MAY BE LOST
Description : It is possible that breakage of the ancillary devices pulley on the crankshaft may occur. Should this happen there is the possibility that engine power and functions such as power assisted steering and braking assistance may be lost.
Remedial Action : Recalled vehicles will have the crankshaft pulley inspected and changed should this be necessary.
Vehicle Id : ZFA19900000010004 to ZFA19900000010004
ZFA19200000583184 to ZFA19200000630209
ZFA18800004972397 to ZFA18800004972397
ZFA19900001000014 to ZFA19900001094860
ZFA18800000793362 to ZFA18800000902645
ZFA35000000092100 to ZFA35000000132472
ZFA19900000000688 to ZFA19900000087968
ZFA19200000576160 to ZFA19200000576160
ZFA16900000475266 to ZFA16900000640654
ZFA18800004990567 to ZFA18800004999998
ZFA18800005352627 to ZFA18800005352627http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
multipanteras
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
O Θανάσης το πήρε εδώ και καιρό το 207.
Όσον αφορά το παράθυρο, τι εννοείς πέφτει μόνο του; Κατεβαίνει με τον μηχανισμό; Αν ναι, αυτή είναι η λειτουργία εμποδίου του παραθύρου. Να τους πεις να ελέγξουν τους οδηγούς αν είναι καθαροί, αλλιώς να σου αλλάξουν το σύστημα. Για το cd, δεν ξέρω. Τα αλάρμ πρώτη φορά το ακούω, σε κανένα peugeot δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Μήπως μπερδεύεσαι με την αυτόματη λειτουργία τους; Σε τι λακούβα είχες πέσει; Μικρή ή μεγάλη;
Σόρυ,νόμιζα οτι ακόμα το σκεφτόταν...
1.Ναι,μόνο του και απότομα.
2.Δεν ξέρω περισσότερα για τα αλάρμ.Έτσι μου είπε,ως κάτοχος,άρα μάλλον δεν συγκαταλλέγεται ως αυτόματη λειτουργία...
3.Δεν μέτρησα και τη διάμετρο,αλλά μια νορμάλ λακούβα του είδους Athenious-Athenious
Πέρα απο την πλάκα,αυτό με τη μηχανή,είναι το σοβαρότερο.Δεν είναι και λίγο να χάνεις τα υδραυλικά σου στα καλά του καθουμένου...Το είπα και πιο πάνω,μακάρι να αποδειχθεί οτι απλά ήταν ελαττωματικά τα ηλεκτρικά ωστέ να αλλαχθούν το συντομότερο.
-
Δυο ανεπαναληπτα μοντέλα...
Fiat Otto Vu: the obscure sports car
http://www.ritzsite.net/Fiat_8V/01_Fiat8V.htm
Fiat Dino 1966 - 1972: a poor man's Ferrari...
-
Χαιρετω την παρεα των ''Φιατακιδων''( ) κ μη!
Εγω τον οκτωβριο του '04 εγινα κατοχος ενος FiaT Panda Dynamic 1,2...
(μεταξυ μασ τωρα,το εχω 50-50 με την οικογενεια )
Προσωπικα,δεν εχω κανενα παραπονο..δεν εχει βγαλει το παραμικρο κ ειναι κ οικονομικο(με την αναλογη χρηση βεβαια!)..το αμαξακι το εχω κατασυμπαθισει..κ λογω αυτης της συμπαθειας,θελω να κανω κινησεις αποκτησης κ του Panta 1,4(100hp) (παρολο που μου φαινεται ακριβο..αλλα τι να κανουμε...θυσιες..)
Υπαρχει κανενας κατοχος να μου πει εντυπωσεις??Υ.Γ.: υπαχει κανενα site Panda club η εστς Fiat club?
Ευχαριστω!
-
Μόλις το άκουσα στο ράδιο:
Grande Punto με 10 χρόνια δωρεάν συντήρηση από τη ΛΑΜΔΑ. Έχει ακούσει κανείς περισσότερα για την προσφορά να μάθουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει η δωρεάν συντήρηση;
-
Εχω απορία..
Υπαχει κανενα site Panda club η εστω Fiat club?(για να τα λενε οι fiatακιδες! ) -
http://www.fiatpandaclub.co.uk
Δυστυχως ελληνικο club κατοχων Panda ή γενικο για Φιατ δεν υπαρχει..
-
thanks pasxos...
παντως ειναι κριμα που δεν υπαρχει fiat club στην Ελλαδα... -
Κι ακόμη συμμετέχουν σε αγώνες.
Κι έχουν βγάλει και καλούς απογόνους
-
Ο χρήστης alekosjunior έγραψε:
παντως ειναι κριμα που δεν υπαρχει fiat club στην Ελλαδα...Πάντως υπάρχουν 3-4 'Punto Club'.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μου θυμίζει το δικό μου (Zastava ήταν, αλλά το ίδιο πάνω κάτω είναι ).
Είναι και ίδιο χρώμα και ίδια μάσκα και κάπου εδώ....τελειώνουν οι ομοιότητες!
Πάντως μιλάμε για αυτοκίνητο πολύ μπροστά από την εποχή του, σε χώρους, κράτημα και γενικά τεχνολογία! Παρουσιάστηκε το '69 και είχε ανεξάρτητη ανάρτηση ΠΑΝΤΟΥ, μπροστά McFerson (ουσιαστικά το 128 έδειξε τον δρόμο για το πως θα φτιάχνονταν το 99% των μπροστινών αναρτήσεων στο μέλλον...) πίσω ψαλίδια με εγκάρσιο φύλλο σούστας στο ρόλο του ελατηρίου για να μην χάνει χώρο το εσωτερικό, κινητήρας με μαντεμένιο μπλοκ και αλουμινένια κεφαλή με επικεφαλής εκκεντροφόρο, μονά και διπλά καρμπυρατέρ, και πολλά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα...
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό κράτημα για την εποχή του (μόνον το ΜΙΝΙ είχε καλύτερο λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους) στα μικρά αυτοκίνητα, και εξαιρετικές επιδόσεις από 1100 κ.εκ μοτερ... Βέβαια μετά μπήκαν και μεγαλύτερα...
Στην Ελλάδα συχνά μπαίναν οι 1.3 και 1.5 και 1.6 του gruppo από Ritmo και Delta συνήθως... Ο συνδυασμός με διπλό καρμπυρατέρ ή πόσο μάλλον με δύο διπλά ήταν....τρομακτικός! Το δικό μου με 1.3 , ένα διπλό Weber και 5άρι σασμάν (το 4άρι του 1100 ήταν υπερβολικά κοντό...) πήγαινε σφαίρα , στην ανηφόρα με 2α έπρεπε να προσέχεις το σπινιάρισμα διαρκώς (13άρες ζάντες...) ενώ στην βροχή, σπίνιαρε ακόμη και με 3η από την δύναμη!
Αν το χαμήλωνες (με την....παραδοσιακή μέθοδο, κόβω ελατήρια και προφορτίζω την ράβδο... ), γίνοταν σαν καρτ, αλλά ήθελε προσοχή λόγω νευρικών αντιδράσεων!
Αρε FIAT, σου πήρε λίγο χρόνο αλλά ξύπνησες! Καποτε είχε τα διαμάντια 500, 127, 128, 124 Spider, Χ1/9, Α112 για να μην μιλήσω και για διάφορες Lancia!
Ελπίζω τώρα που κατάλαβαν τι μ@λ@κες ήταν τόσο καιρό και βγάζουν καλά αυτοκίνητα, να αποκτήσουν πάλι την ικανότητα να βγάζουν απίστευτα αυτοκίνητα όπως τότε! Το GP , το Panda και το 500 που έρχεται, δείχνουν πως το μέλλον μας επιφυλλάσει ωραίες εκπλήξεις! -
2 ερωτησεις:
1η: Ο συμπλεκτης οταν δεν ειναι ντιζατος, ρυθμιζεται αυτοματα?
2η: Οταν γυρναω το κλειδι στη θεση 1 (εκει που δινει ρευμα και κανει τα τσεκ ο εγκεφαλος) ακουω την τρομπα βενζινης (νομιζω) να δουλευει για περιπου 3''. Σημαινει κατι αυτο? (Δεν το ακουω πρωτη φορα, το κανει καθε φορα που βαζω μπρος)
FIAT FORUM