Η Cosworth Technology ειναι Αγγλικη η Γερμανικη εταιρεια ? Διοτι πριν
απο λιγα χρονια εξαγοραστηκε απο την Audi.
[list:2d236dw4]Ειναι Αγγλικη ασχετα που αγορασηκε απ την Audi(δεν το ηξερα )Μια εταρια η οποια εχει την ταυτοτητα της οπως η cosworth απ τα γενοφακια της στην Αγγλια δεν αλλαζει ταυτοτητα σε μια νυχτα με την αγοραπωλησια της.Στις περισσοτερες περιπτωσεις με την εξαγορα της η αλλη εταιρια που ειναι και ποιο δυνατη οικονομικα τη βοηθαει στην ΗΔΗ υπαρχουσα τεχνογνωσια της.Δηλ δεν την αφηνεις σε καμια περιπτωση να χασει την ταυτοτητα της, οπως και δεν ισωπεδωνεις την τεχνογνωσια της.Το οτι φαληρησε δε σημαινει οτι ειναι σκαρτη(οποια εταιρια).Οι λογοι μπορει να πολλοι, απο μαρκετινγκ μεχρι κακοδιαχειρηση.Το να ταυτιστει με την Audi μια τετοια αγορα ειναι ασυμφορη γιατι..........μηχανηματα και εγκαταστασεις εαν θελει μια εταιρια βρισκει παντου και φθηνοτερα [/list:u:2d236dw4][list:2d236dw4]Η Βentley και η Lamborghini ειναι Αγγλικη και Ιταλικη εταιρεια
αντιστοιχα η και οι δυο ειναι Γερμανικες? Διοτι και αυτες πριν λιγα
χρονια εξαγοραστηκαν απο την Αudi. [/list:u:2d236dw4][list:2d236dw4]Ναι ειναι Αγγλικη και Ιταλικη οπως το ειπες.Και εδω ισχυει οτι ειπα παραπανω.Ποιος ο λογος να χασει την ταυτοτητα της η lamborghini?Ουτως η αλλως δεν συμφερει τους γερμανους.Να επεμβουν 'στα σημεια' η στην ποιοτητα ειναι λογικο.Να αλαξουν το στυλ της ειναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ.Γιατι μπορει να φαληρισε αλλα διαθετει αριστη τεχνογνωσια.Αρα κι εδω βλεπουμε οτι η ταυτοτητα παραμενει απλα η διαχειρηση αλλαζει [/list:u:2d236dw4]>Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρεια
τοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια.
[list:2d236dw4]Η Saab ειναι καθαρα Σουηδικη εταιρια.Εταιριες οπως η GM επειδη αδυνατουν τεχνολογικα να ξεφυγουν απ τον αμερικανικο λιθαργο εξαγοραζουν(οικονομικα παντα) εταιριες ιστορικες που προσφερουν μεσα απ την τεχνογνωσια τους το καταλληλο κυρος.Στο συγκεκριμενο θεμα δε συμφερει με τιποτα τον αμερικανο να μεταλαξει τη σουηδικη εταιρια γιατι προσφερει στον ομιλο της σουηδικη υπεροχη.Αυτο σημαινει οτι για να αποκτηθει η συγκεκριμενη υπεροχη απαιτουνται εκτος απο κουλτουρα και φιλοσοφια(αναλογα με το που καταγεται η καθε εταιρια), και ΧΡΟΝΙΑ εξελιξης.Ετσι δεν υφισταται Saab made in usa Μονο στην οικονομικη διοικηση, τιποτα αλλο.Η τεχνογνωσια και τεχνολογια παραμενει Σοηδικη.Εκτος κι αν ειναι τοσο βλητα και αφησουν μονο το σημα και την αμερακονοποιησουν, κατι που δεν τους συμφερει[/list:u:2d236dw4]>...και μια τελευταια απορια, ισως λιγακι παρατραβηγμενη??
Οι Williams-BMW, McLaren-Mercedes αναφερονται ως Αγγλικες Ομαδες,
αν, λεω εγω αν, αποφασισουν να χρησιμοποιησουν κινητηρες απο
την General Motors θα εξακολουθουν να αναφερονται ως Αγγλικες??
[list:2d236dw4]Μια εταρια ειναι λιγο δυσκολο να βγαλει στην F1 πλαισιο και κινητηρα μαζι, κι αυτο οχι γιατι δεν ειναι εφικτο αλλα για λογους κοστους.Εξαλου ειναι ποιο καλα καθε εταιρια να εχει την δικη της τεχνογνωσια σε εναν τομεα.Ετσι στην συγκεκριμεη περιπτωση θεωρουνται ντως αγγλικες ομαδες με βαση το........πλαισιο και γερμανικες με βαση τα........μηχανικα [/list:u:2d236dw4]