-
Θα ηθελα την ακολουθη διευκρινηση επειδη δεν ειμαι και τοσο σχετικος
με τα αυτοκινητα ισως και να ειμαι χαζος after all που λενε και οι Αγγλομαθεις...Η Cosworth Technology ειναι Αγγλικη η Γερμανικη εταιρεια ? Διοτι πριν
απο λιγα χρονια εξαγοραστηκε απο την Audi.
Η Βentley και η Lamborghini ειναι Αγγλικη και Ιταλικη εταιρεια
αντιστοιχα η και οι δυο ειναι Γερμανικες? Διοτι και αυτες πριν λιγα
χρονια εξαγοραστηκαν απο την Αudi.
Η πολυ γνωστη Universal Pictures ειναι Αμερικανικη η Γαλλικη εταιρεια?
Διοτι ανηκει πλεον στην Vivendi η οποια ειναι Γαλλικη εταιρεια.
Οι Columbia Pictures και CBS Records οι οποιες οταν εξαγοραστηκαν απο την Sony και μετονομαστηκαν σε Sony Pictures και Sony Entertainment
ειναι Αμερικανικες η Γιαπωνεζικες εταιρειες?Παραδειγματα υπαρχουν εκατονταδες αν οχι χιλιαδες απο εξαγορες και συγχωνευσεις οι οποιες εγιναν τα τελευταια χρονια.
Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρεια
τοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια....και μια τελευταια απορια, ισως λιγακι παρατραβηγμενη??
Οι Williams-BMW, McLaren-Mercedes αναφερονται ως Αγγλικες Ομαδες,
αν, λεω εγω αν, αποφασισουν να χρησιμοποιησουν κινητηρες απο
την General Motors θα εξακολουθουν να αναφερονται ως Αγγλικες?? -
Θα ηθελα την ακολουθη διευκρινηση επειδη δεν ειμαι και τοσο σχετικος
με τα αυτοκινητα ισως και να ειμαι χαζος after all που λενε και οι Αγγλομαθεις...Η Cosworth Technology ειναι Αγγλικη η Γερμανικη εταιρεια ? Διοτι πριν
απο λιγα χρονια εξαγοραστηκε απο την Audi.
Η Βentley και η Lamborghini ειναι Αγγλικη και Ιταλικη εταιρεια
αντιστοιχα η και οι δυο ειναι Γερμανικες? Διοτι και αυτες πριν λιγα
χρονια εξαγοραστηκαν απο την Αudi.
Η πολυ γνωστη Universal Pictures ειναι Αμερικανικη η Γαλλικη εταιρεια?
Διοτι ανηκει πλεον στην Vivendi η οποια ειναι Γαλλικη εταιρεια.
Οι Columbia Pictures και CBS Records οι οποιες οταν εξαγοραστηκαν απο την Sony και μετονομαστηκαν σε Sony Pictures και Sony Entertainment
ειναι Αμερικανικες η Γιαπωνεζικες εταιρειες?Παραδειγματα υπαρχουν εκατονταδες αν οχι χιλιαδες απο εξαγορες και συγχωνευσεις οι οποιες εγιναν τα τελευταια χρονια.
Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρεια
τοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια....και μια τελευταια απορια, ισως λιγακι παρατραβηγμενη??
Οι Williams-BMW, McLaren-Mercedes αναφερονται ως Αγγλικες Ομαδες,
αν, λεω εγω αν, αποφασισουν να χρησιμοποιησουν κινητηρες απο
την General Motors θα εξακολουθουν να αναφερονται ως Αγγλικες?? -
Θα ηθελα την ακολουθη διευκρινηση επειδη δεν ειμαι και τοσο σχετικος
με τα αυτοκινητα ισως και να ειμαι χαζος after all που λενε και οι Αγγλομαθεις...Η Cosworth Technology ειναι Αγγλικη η Γερμανικη εταιρεια ? Διοτι πριν
απο λιγα χρονια εξαγοραστηκε απο την Audi.
Η Βentley και η Lamborghini ειναι Αγγλικη και Ιταλικη εταιρεια
αντιστοιχα η και οι δυο ειναι Γερμανικες? Διοτι και αυτες πριν λιγα
χρονια εξαγοραστηκαν απο την Αudi.
Η πολυ γνωστη Universal Pictures ειναι Αμερικανικη η Γαλλικη εταιρεια?
Διοτι ανηκει πλεον στην Vivendi η οποια ειναι Γαλλικη εταιρεια.
Οι Columbia Pictures και CBS Records οι οποιες οταν εξαγοραστηκαν απο την Sony και μετονομαστηκαν σε Sony Pictures και Sony Entertainment
ειναι Αμερικανικες η Γιαπωνεζικες εταιρειες?Παραδειγματα υπαρχουν εκατονταδες αν οχι χιλιαδες απο εξαγορες και συγχωνευσεις οι οποιες εγιναν τα τελευταια χρονια.
Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρεια
τοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια....και μια τελευταια απορια, ισως λιγακι παρατραβηγμενη??
Οι Williams-BMW, McLaren-Mercedes αναφερονται ως Αγγλικες Ομαδες,
αν, λεω εγω αν, αποφασισουν να χρησιμοποιησουν κινητηρες απο
την General Motors θα εξακολουθουν να αναφερονται ως Αγγλικες?? -
Η Cosworth Technology ειναι Αγγλικη η Γερμανικη εταιρεια ? Διοτι πριν
απο λιγα χρονια εξαγοραστηκε απο την Audi.[list:2d236dw4]Ειναι Αγγλικη ασχετα που αγορασηκε απ την Audi(δεν το ηξερα )Μια εταρια η οποια εχει την ταυτοτητα της οπως η cosworth απ τα γενοφακια της στην Αγγλια δεν αλλαζει ταυτοτητα σε μια νυχτα με την αγοραπωλησια της.Στις περισσοτερες περιπτωσεις με την εξαγορα της η αλλη εταιρια που ειναι και ποιο δυνατη οικονομικα τη βοηθαει στην ΗΔΗ υπαρχουσα τεχνογνωσια της.Δηλ δεν την αφηνεις σε καμια περιπτωση να χασει την ταυτοτητα της, οπως και δεν ισωπεδωνεις την τεχνογνωσια της.Το οτι φαληρησε δε σημαινει οτι ειναι σκαρτη(οποια εταιρια).Οι λογοι μπορει να πολλοι, απο μαρκετινγκ μεχρι κακοδιαχειρηση.Το να ταυτιστει με την Audi μια τετοια αγορα ειναι ασυμφορη γιατι..........μηχανηματα και εγκαταστασεις εαν θελει μια εταιρια βρισκει παντου και φθηνοτερα [/list:u:2d236dw4][list:2d236dw4]Η Βentley και η Lamborghini ειναι Αγγλικη και Ιταλικη εταιρεια
αντιστοιχα η και οι δυο ειναι Γερμανικες? Διοτι και αυτες πριν λιγα
χρονια εξαγοραστηκαν απο την Αudi. [/list:u:2d236dw4][list:2d236dw4]Ναι ειναι Αγγλικη και Ιταλικη οπως το ειπες.Και εδω ισχυει οτι ειπα παραπανω.Ποιος ο λογος να χασει την ταυτοτητα της η lamborghini?Ουτως η αλλως δεν συμφερει τους γερμανους.Να επεμβουν 'στα σημεια' η στην ποιοτητα ειναι λογικο.Να αλαξουν το στυλ της ειναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ.Γιατι μπορει να φαληρισε αλλα διαθετει αριστη τεχνογνωσια.Αρα κι εδω βλεπουμε οτι η ταυτοτητα παραμενει απλα η διαχειρηση αλλαζει [/list:u:2d236dw4]>Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρειατοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια.[list:2d236dw4]Η Saab ειναι καθαρα Σουηδικη εταιρια.Εταιριες οπως η GM επειδη αδυνατουν τεχνολογικα να ξεφυγουν απ τον αμερικανικο λιθαργο εξαγοραζουν(οικονομικα παντα) εταιριες ιστορικες που προσφερουν μεσα απ την τεχνογνωσια τους το καταλληλο κυρος.Στο συγκεκριμενο θεμα δε συμφερει με τιποτα τον αμερικανο να μεταλαξει τη σουηδικη εταιρια γιατι προσφερει στον ομιλο της σουηδικη υπεροχη.Αυτο σημαινει οτι για να αποκτηθει η συγκεκριμενη υπεροχη απαιτουνται εκτος απο κουλτουρα και φιλοσοφια(αναλογα με το που καταγεται η καθε εταιρια), και ΧΡΟΝΙΑ εξελιξης.Ετσι δεν υφισταται Saab made in usa Μονο στην οικονομικη διοικηση, τιποτα αλλο.Η τεχνογνωσια και τεχνολογια παραμενει Σοηδικη.Εκτος κι αν ειναι τοσο βλητα και αφησουν μονο το σημα και την αμερακονοποιησουν, κατι που δεν τους συμφερει[/list:u:2d236dw4]>...και μια τελευταια απορια, ισως λιγακι παρατραβηγμενη??
Οι Williams-BMW, McLaren-Mercedes αναφερονται ως Αγγλικες Ομαδες,
αν, λεω εγω αν, αποφασισουν να χρησιμοποιησουν κινητηρες απο
την General Motors θα εξακολουθουν να αναφερονται ως Αγγλικες??[list:2d236dw4]Μια εταρια ειναι λιγο δυσκολο να βγαλει στην F1 πλαισιο και κινητηρα μαζι, κι αυτο οχι γιατι δεν ειναι εφικτο αλλα για λογους κοστους.Εξαλου ειναι ποιο καλα καθε εταιρια να εχει την δικη της τεχνογνωσια σε εναν τομεα.Ετσι στην συγκεκριμεη περιπτωση θεωρουνται ντως αγγλικες ομαδες με βαση το........πλαισιο και γερμανικες με βαση τα........μηχανικα [/list:u:2d236dw4]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ποιος ο λογος να χασει την ταυτοτητα της η lamborghini?Ουτως η αλλως δεν συμφερει τους γερμανους.Να επεμβουν 'στα σημεια' η στην ποιοτητα ειναι λογικο.Να αλαξουν το στυλ της ειναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ.Γιατι μπορει να φαληρισε αλλα διαθετει αριστη τεχνογνωσια.Αρα κι εδω βλεπουμε οτι η ταυτοτητα παραμενει απλα η διαχειρηση αλλαζειΑν διαβάσουμε τους 4Τ Ιουλίου που έχουν τεστ της Gallardo (νομίζω το πρώτο μοντέλο της Lambo που σχεδιάστηκε μετά την αγορά από τη VAG), τα σχόλια δεν είναι και τόσο θετικά: πολύ ESP, λίγος / ασαφής χαρακτήρας, λένε (σε δική μου 'μετάφραση'). Οπότε μπορεί να συνέβη αυτό που λες
-
Katse na to miristh afto to thread o gavriil. The Shit's gonna hit the fan. hahaha
-
Για μένα δεν έχει καμία σημασία η καταγωγή μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, και θεωρώ το θέμα του παρόντος θέματος άνευ ουσίας (sorry ttcq). Δεν θεωρώ πως οι εθνικοί προσδιορισμοί έχουν ιδιαίτερο νόημα στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Επίσης δεν θεωρώ πως μπορείς να προσδιορίσεις με ακρίβεια την εθνική καταγωγή μιας πολυεθνικής πολυμετοχικής εταιρείας, και παραδείγματα προς αυτό φέρνω την DaimlerChrysler (ΗΠΑμερικάνικη ή Γερμανική), τη Nissan (Ιαπωνική ή Γαλλική), τη Subaru (Ιαπωνική ή ΗΠΑμερικάνικη) κα.
Αυτό που με απασχολεί είναι οι προδιαγραφές των αυτοκινήτων που κατασκευάζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Οπως είχα αναφέρει στο τεράστιο εκείνο θέμα (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=3252&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=), κατ΄ εμέ ένα αυτοκίνητο είναι ΗΠΑμερικάνικο, Ιαπωνικό, Ευρωπαϊκό, αν έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΗΠΑμερικάνικης, Ιαπωνικής, Ευρωπαϊκής αγοράς. Και αυτό είναι όλο που με ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για μένα δεν έχει καμία σημασία η καταγωγή μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, και θεωρώ το θέμα του παρόντος θέματος άνευ ουσίας (sorry ttcq). Δεν θεωρώ πως οι εθνικοί προσδιορισμοί έχουν ιδιαίτερο νόημα στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Επίσης δεν θεωρώ πως μπορείς να προσδιορίσεις με ακρίβεια την εθνική καταγωγή μιας πολυεθνικής πολυμετοχικής εταιρείας, και παραδείγματα προς αυτό φέρνω την DaimlerChrysler (ΗΠΑμερικάνικη ή Γερμανική), τη Nissan (Ιαπωνική ή Γαλλική), τη Subaru (Ιαπωνική ή ΗΠΑμερικάνικη) κα.Αυτό που με απασχολεί είναι οι προδιαγραφές των αυτοκινήτων που κατασκευάζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Οπως είχα αναφέρει στο τεράστιο εκείνο θέμα (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=3252&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=), κατ΄ εμέ ένα αυτοκίνητο είναι ΗΠΑμερικάνικο, Ιαπωνικό, Ευρωπαϊκό, αν έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΗΠΑμερικάνικης, Ιαπωνικής, Ευρωπαϊκής αγοράς. Και αυτό είναι όλο που με ενδιαφέρει.
Σωστά έτσι έχουν πλέον τα πράγματα!Μιλάμε για πολυεθνικές που επιδιώκουν να φτιάξουν παγκόσμιας αποδοχής προιόντα!!Πώς θα διατηρηθεί ή πως θα βρεθεί η ταυτότητα και η ιδιαιτερότητά τους?
-
Ολα καλα αυτα που λετε, και συμφωνω απολυτα με τον G60POWER, αλλα
ανεξαρτητα αν θελουν να πουλησουν σε παγκοσμιο επιπεδο η οχι, ενα
Huyndai δεν μπορει να περασει ως Ιταλικο αυτοκινητο, οπως και μια
ΒΜW ως Γαλλικο η ενα Αμερικανικο 'πλοιο' για οτιδηποτε αλλο.
Νομιζω οτι υπαρχει 'ταυτοτητα' ακομα, και η οποια, τουλαχιστον εγω, θα
ηθελα να συνεχισει να υπαρχει. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν θεωρώ πως οι εθνικοί προσδιορισμοί έχουν ιδιαίτερο νόημα στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Επίσης δεν θεωρώ πως μπορείς να προσδιορίσεις με ακρίβεια την εθνική καταγωγή μιας πολυεθνικής πολυμετοχικής εταιρείας, και παραδείγματα προς αυτό φέρνω την DaimlerChrysler (ΗΠΑμερικάνικη ή Γερμανική), τη Nissan (Ιαπωνική ή Γαλλική), τη Subaru (Ιαπωνική ή ΗΠΑμερικάνικη) κα.Αυτό που με απασχολεί είναι οι προδιαγραφές των αυτοκινήτων που κατασκευάζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Οπως είχα αναφέρει στο τεράστιο εκείνο θέμα (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=3252&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=), κατ΄ εμέ ένα αυτοκίνητο είναι ΗΠΑμερικάνικο, Ιαπωνικό, Ευρωπαϊκό, αν έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΗΠΑμερικάνικης, Ιαπωνικής, Ευρωπαϊκής αγοράς. Και αυτό είναι όλο που με ενδιαφέρει.
Τελικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι σκέψης για τον προσδιορισμό της ταυτότητας (ή εθνικότητας) μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενδεικτικά:
-
Η 'σύγχρονη' αντίληψη (αυτό που λέει πιο πάνω ο Νάσος - τα ονόματα εντός εισαγωγικών είναι λίγο... αυτοσχέδια αλλά δέχομαι ενστάσεις!) - ότι **η πραγματική ταυτότητα ενός αυτοκινήτου καθορίζεται από τις προδιαγραφές της αγοράς για την οποία προορίζεται. ** Π.χ. άλλο Αμερικάνικη Toyota, άλλο Ευρωπαϊκή, κλπ
-
H 'ρομαντική' αντίληψη - ότι η εθνικότητα του αυτοκινήτου 'βγαίνει' από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της 'σχολής' στην οποία (παραδοσιακά) ανήκει η εταιρία που το δημιούργησε - π.χ. Οι Λαμπρογκίνι είναι Ιταλικές μέχρι να αλλάξει τόσο πολύ η εταιρία που ο πελάτης να νομίζει ότι αγόρασε Audi με σηματάκι τον ταύρο, δηλ. ο χαρακτήρας τους να αλλοιωθεί έτσι ώστε να θυμίζουν Γερμανική αντί Ιταλική 'σχολή'. Ήδη, εδώ, τα πρώτα βήματα ίσως να έχουν γίνει - όπως φάνηκε από τη Γκαγιάρντο. Είναι πάντως λίγο 'γκρι περιοχή', ανάλογα με το πως αντιλαμβάνεται κανείς (ιστορικά) τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα προϊόντα μιας εταιρίας να ξεχωρίζουν από τα αντίστοιχα των άλλων.
Επίσης...
- Η 'καπιταλιστική' αντίληψη (!) - ότι **το μόνο που μετράει για την ταυτοποίηση μιας εταιρίας (και κατά συνέπεια ενός προϊόντος???!) είναι από που προέρχονται τα φράγκα και από που παίρνονται οι μεγάλες αποφάσεις. ** Εκεί, ειδικά αν σε λένε Γαβριηλ, θα ψάξεις να βρες που είναι η έδρα της, τι υπηκοότητα έχει ο διευθύνων σύμβουλος, τα στελέχη του συμβουλίου, οι μέτοχοι κλπ, θα τα ρίξεις όλα σε μια εξίσωση και θα περιμένεις το αποτέλεσμα...
Σαφώς και υπάρχουν άλλοι τρόποι ταυτοποίησης ή παραλλαγές των παραπάνω, στην τελική όμως αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι το προϊόν που παίρνει στα χέρια του ο αγοραστής.
ανεξαρτητα αν θελουν να πουλησουν σε παγκοσμιο επιπεδο η οχι, ενα
Huyndai δεν μπορει να περασει ως Ιταλικο αυτοκινητο, οπως και μια
ΒΜW ως Γαλλικο η ενα Αμερικανικο 'πλοιο' για οτιδηποτε αλλο.
Νομιζω οτι υπαρχει 'ταυτοτητα' ακομα, και η οποια, τουλαχιστον εγω, θα
ηθελα να συνεχισει να υπαρχει.Καμία αντίρηση σε αυτό το επίπεδο. Οι Κορεάτες συνεχώς προσπαθούν να αντιγράψουν Ευρωπαϊκά, όπως και πολλοί άλλοι. Τα κατάφεραν? Χμμμμ...
[Προσθήκη] Kάτι που θα είχε ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου θα ήταν να βάλει κανείς το σημερινό 'επιτελείο' της Βuick ή π.χ. της Pontiac (τυχαία παραδείγματα Αμερικάνικων εργοστασίων) να κάνει μια μικρή έρευνα και κατόπιν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο του Audi RS6, οποιουδήποτε μοντέλου της Porsche, ή έστω του 'ταπεινού' Focus RS. Τι λέτε να έφτιαχναν?...
-
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Ολα καλα αυτα που λετε, και συμφωνω απολυτα με τον G60POWER, αλλα
ανεξαρτητα αν θελουν να πουλησουν σε παγκοσμιο επιπεδο η οχι, ενα
Huyndai δεν μπορει να περασει ως Ιταλικο αυτοκινητο, οπως και μια
ΒΜW ως Γαλλικο η ενα Αμερικανικο 'πλοιο' για οτιδηποτε αλλο.
Νομιζω οτι υπαρχει 'ταυτοτητα' ακομα, και η οποια, τουλαχιστον εγω, θα
ηθελα να συνεχισει να υπαρχει.Καλά το τι έχουν να δούν τα μάτια μας τα επόμενα χρόνια με τις συνεχιζόμενες εξαγορές και συνεργασίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηαχανιών δεν περιγράφεται!!!!
Δεν θα αργήσει η στιγμή που αυτοκίνητο made in china ή india θα έχει εξοπλισμό αμερικάνικου ,ποιότητα γερμανικού,τεχνολογία ιαπωνικού,σχεδίαση ιταλικού,οδηγική συμπεριφορά γαλλικού και πολύ ...χαμηλή τιμή!!!!ε ρε γλέντια μετά με τις !!!! -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δηλαδη, αν μια εταιρεια, παραδειγματος χαριν η Saab, η οποια εξαγοραστηκε απο Αμερικανικη εταιρεια, αν αναφερεται ως Αμερικανικη, τοτε εαν σε 10,20,30 χρονια η εταιρεια Saab πουληθει σε Κινεζικη εταιρεια
τοτε σε 10,20,30 χρονια, καλα να ειμαστε να μιλαμε στο φορουμ, τοτε θα
αναφερομαστε στην Saab ωs Κινεζικη εταιρεια.[list:2epfhcz1]Η Saab ειναι καθαρα Σουηδικη εταιρια.Εταιριες οπως η GM επειδη αδυνατουν τεχνολογικα να ξεφυγουν απ τον αμερικανικο λιθαργο εξαγοραζουν(οικονομικα παντα) εταιριες ιστορικες που προσφερουν μεσα απ την τεχνογνωσια τους το καταλληλο κυρος.Στο συγκεκριμενο θεμα δε συμφερει με τιποτα τον αμερικανο να μεταλαξει τη σουηδικη εταιρια γιατι προσφερει στον ομιλο της σουηδικη υπεροχη.Αυτο σημαινει οτι για να αποκτηθει η συγκεκριμενη υπεροχη απαιτουνται εκτος απο κουλτουρα και φιλοσοφια(αναλογα με το που καταγεται η καθε εταιρια), και ΧΡΟΝΙΑ εξελιξης.Ετσι δεν υφισταται Saab made in usa Μονο στην οικονομικη διοικηση, τιποτα αλλο.Η τεχνογνωσια και τεχνολογια παραμενει Σοηδικη.Εκτος κι αν ειναι τοσο βλητα και αφησουν μονο το σημα και την αμερακονοποιησουν, κατι που δεν τους συμφερει[/list:u:2epfhcz1]
Symfono apolyta.
-
Αυτο ακριβως εννοω με την 'ταυτοτητα' ενος αυτοκινητου, φιλε Nidosan,
κανενας Αμερικανος δεν θα μπορουσε να συλλαβει, σχεδιασει, κατασκευασει ενα RS6 η μια Carrera η μια Μοdena η μια Esprit η
ενα 206 WRC. Οπως και κανεις Ευρωπαιος δεν θα μπορουσε να σχεδιασει
μια Corvette, εχοντας στο μυαλο να κατασκευασει σπορ αυτοκινητο.
Νομιζω οτι οι διαφορες ταυτοτητας ειναι περισσοτερο εμφανεις πλεον,
στα πιο ακριβα και πιο σπορ μοντελα. Αν δουμε τις κατηγοριες απο
1,000 κ.ε. μεχρι και 2,000 κ.ε. , αλλα και πιο πανω, εχω παρατηρησει
οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο, και δεν εχω ακουσει τιποτα για αυτο μεχρι την στιγμη που θα το δω στον δρομο, τοτε πολλεσ φορες πρεπει
να κοιταξω δυο και τρεις φορες για να καταλαβω αν ειναι Γερμανικο,
Ιταλικο η κατι αλλο.
Στα ακριβα ομως, μια Carrera θα προερχεται, μονο, απο το Zuffenhausen
οπως και μια Ferrari απο την Μodena, οπως και μια Corvette απο τα
ναυπηγεια του Detroit -
Μόλις τελείωσα την ανάγνωση της συζήτησης στο link που παρέθεσε ο nass, την οποία δεν είχα προλάβει όταν έγινε πριν από μερικούς μήνες...
Νάσο, έχεις τα συγχαρητήριά μου για το 'ξεκαθάρισμα' που έκανες τότε - δεν ξέρω αν στη θέση σου θα είχα την υπομονή (ειδικά με συνομιλητές που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν την ουσία του θέματος και παίζουν το κρυφτούλι)...
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Αυτο ακριβως εννοω με την 'ταυτοτητα' ενος αυτοκινητου, φιλε Nidosan, κανενας Αμερικανος δεν θα μπορουσε να συλλαβει, σχεδιασει, κατασκευασει ενα RS6 η μια Carrera η μια Μοdena η μια Esprit η ενα 206 WRC. Οπως και κανεις Ευρωπαιος δεν θα μπορουσε να σχεδιασει μια Corvette, εχοντας στο μυαλο να κατασκευασει σπορ αυτοκινητο.
Νομιζω οτι οι διαφορες ταυτοτητας ειναι περισσοτερο εμφανεις πλεον,
στα πιο ακριβα και πιο σπορ μοντελα. Αν δουμε τις κατηγοριες απο
1,000 κ.ε. μεχρι και 2,000 κ.ε. , αλλα και πιο πανω, εχω παρατηρησει
οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο, και δεν εχω ακουσει τιποτα για αυτο μεχρι την στιγμη που θα το δω στον δρομο, τοτε πολλεσ φορες πρεπει
να κοιταξω δυο και τρεις φορες για να καταλαβω αν ειναι Γερμανικο,
Ιταλικο η κατι αλλο.
Στα ακριβα ομως, μια Carrera θα προερχεται, μονο, απο το Zuffenhausen
οπως και μια Ferrari απο την Μodena, οπως και μια Corvette απο τα
ναυπηγεια του DetroitΜήπως λοιπόν θα έπρεπε οι οπαδοί της 'ΗΠΑμερικάνικης ανωτερότητας' να σταματήσουν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και να ασχοληθούν πιο σοβαρά με το γιατί το επίκεντρο της τεχνολογικής εξέλιξης στο χώρο του αυτοκινήτου ΔΕΝ είναι οι ΗΠΑ αλλά η Ευρώπη και η Ιαπωνία?... Μήπως θα έπρεπε να τους προβληματίζει το ότι σχεδόν όλες οι καινούριες τεχνολογίες και λύσεις αναπτύσσονται έξω από τη χώρα τους, από ξένους επιστήμονες, τεχνικούς και σχεδιαστές?... Μήπως θα έπρεπε να τους ανησυχεί το ότι Formula1 και WRC (μαζί με τις τεχνολογίες αιχμής που αντιπροσωπεύουν) είναι Ευρωπαϊκά 'προϊόντα'?...
-
Εμένα πάντως αν μου πει κανένα Αμερικανάκι (*) ότι 'εμείς οι Αμερικάνοι σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε μερικά από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα' κι εννοεί τις Aston Martin επειδή σαν εταιρία έχει αγοραστεί από τη Ford, θα με πιάσουν τα γέλια!!!!!!
'Έλα ρε μεγάλε! Σοβαρά?... Κι εγώ αγόρασα το εστιατόριο που φτιάχνει την καλύτερη μακαρονάδα στον κόσμο, άρα μόλις έκανα τους Έλληνες ως λαό τους μεγαλύτερους experts όποτε ακούγεται η λέξη μακαρονάδα!!!'
(*) Αμερικανάκι = Αμερικάνος που είναι παιδί στον εγκέφαλο και όχι απαραίτητα στο σώμα (έτσι το καταλαβαίνω κι έτσι το χρησιμοποιώ)
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Áõôï áêñéâùò åííïù ìå ôçí 'ôáõôïôçôá' åíïò áõôïêéíçôïõ, öéëå Nidosan,
êáíåíáò Áìåñéêáíïò äåí èá ìðïñïõóå íá óõëëáâåé, ó÷åäéáóåé, êáôáóêåõáóåé åíá RS6 ç ìéá Carrera ç ìéá Ìïdena ç ìéá Esprit ç
åíá 206 WRC. Ïðùò êáé êáíåéò Åõñùðáéïò äåí èá ìðïñïõóå íá ó÷åäéáóåé
ìéá Corvette, å÷ïíôáò óôï ìõáëï íá êáôáóêåõáóåé óðïñ áõôïêéíçôï.
Íïìéæù ïôé ïé äéáöïñåò ôáõôïôçôáò åéíáé ðåñéóóïôåñï åìöáíåéò ðëåïí,
óôá ðéï áêñéâá êáé ðéï óðïñ ìïíôåëá. Áí äïõìå ôéò êáôçãïñéåò áðï
1,000 ê.å. ìå÷ñé êáé 2,000 ê.å. , áëëá êáé ðéï ðáíù, å÷ù ðáñáôçñçóåé
ïôé ïôáí êõêëïöïñçóåé åíá íåï ìïíôåëï, êáé äåí å÷ù áêïõóåé ôéðïôá ãéá áõôï ìå÷ñé ôçí óôéãìç ðïõ èá ôï äù óôïí äñïìï, ôïôå ðïëëåó öïñåò ðñåðåé
íá êïéôáîù äõï êáé ôñåéò öïñåò ãéá íá êáôáëáâù áí åéíáé Ãåñìáíéêï,
Éôáëéêï ç êáôé áëëï.
Óôá áêñéâá ïìùò, ìéá Carrera èá ðñïåñ÷åôáé, ìïíï, áðï ôï Zuffenhausen
ïðùò êáé ìéá Ferrari áðï ôçí Ìodena, ïðùò êáé ìéá Corvette áðï ôá
íáõðçãåéá ôïõ DetroitËéãá ëüãéá ãéá ôá íáõðçãåßá ¨ÅÅÅ
Ôï âáóéêüôåñï ðñüâëçìá ôçò ÇÐáìåñéêÞò
Ç ÅËËÅÉØÇ ÔÁÕÔÏÔÇÔÁÓ -
Ηξερες φιλη Michelle οτι η Aston Martin ηταν Ελληνικη πριν αγορασθει
απο την Ford?? Και ομως, η Aston Martin εξαγορασθηκε απο τον εφοπλιστη
Λιβανο, ενα βημα πριν την οικονομικη της καταρευση, ο οποιος αφου την
εξυγιανε σε 2-3 χρονια την μεταπωλησε στην Ford. Ετσι, οι αμερικανοι
εχουν να το περηφανευονται οτι η συγκεκριμενη εταιρεια ειναι
αμερικανικη.!!!!!!
Οσο για σπορ αμερικανικα αυτοκινητα αυτο μου θυμιζει την προσφατη
διαφημιστικη καμπανια της Eurobank που παιζει στην τηλεοραση........
'αμερικανικα σπορ αυτοκινητα??'
'Ααχαχαχαχαχαχαχχαα...καλο ..'
'Το αλλο με τον Τοτο το ξερεται??'Φιλε gskarmou, το προβλημα με το προβλημα της αμερικης που αναφερεις
ειναι οτι το 'εξαγει' κιολας, με την μορφη της παγκοσμιοποιησης. -
Ηξερες φιλη Michelle οτι η Aston Martin ηταν Ελληνικη πριν αγορασθει
απο την Ford?? Και ομως, η Aston Martin εξαγορασθηκε απο τον εφοπλιστη
Λιβανο, ενα βημα πριν την οικονομικη της καταρευση, ο οποιος αφου την
εξυγιανε σε 2-3 χρονια την μεταπωλησε στην Ford. Ετσι, οι αμερικανοι
εχουν να το περηφανευονται οτι η συγκεκριμενη εταιρεια ειναι
αμερικανικη.!!!!!!Δεν το ήξερα, με μόρφωσες! Δηλαδή (με τη λογική κάποιων) παραλίγο σήμερα να είχαμε το πρώτο 'ΕΛΛΗΝΙΚΟ' ΣΠΟΡ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!! Σαν κι αυτά που οδηγάει ο Τζέημς, no less!!!
-
Οχι ακριβώς.
Η Οικογένεια Πέτρου Λιβανού υποστήριζε οικονομικά τον Victor Gauntlett όταν αυτός ήταν στο τιμόνι της Aston Martin. Μπορείτε να δείτε σχετικά εδώ. http://www.smh.com.au/text/articles/2003/04/13/1050172472030.htmΤώρα ο Κος Gauntlett ήταν μία εξέχουσα προσωπικότητα που ξεκίνησε την δική του επιχείρηση (Pace Patroleum) πουλώντας το σπίτι του.
και σε παρένθεση ΗΠΑμερικάνικη χοχο
-
Ο χρήστης friar έγραψε:
Οχι ακριβώς.
Η Οικογένεια Πέτρου Λιβανού υποστήριζε οικονομικά τον Victor Gauntlett όταν αυτός ήταν στο τιμόνι της Aston Martin. Μπορείτε να δείτε σχετικά εδώ.Έτσι όπως το έγραψες ('στο τιμόνι της Αston Martin') νόμισα στην αρχή πως έτρεχε σε αγώνες ο άνθρωπος!!!
Πάντως πιστεύω δεν έχει νόημα να μηλάμε για 'εθνικότητα' της εταιρίας (ειδικά αν εννοούμε το χρήμα) αλλά του ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ - που παραμένει σχεδιασμένο από ανθρώπους με την ίδια φιλοσοφία κα ιτεχνογνωσία που χαρακτήριζε τα προίόντα της Aston από γενησιμιού της, η οποία είναι καθαρά Βρετανική.
Περι Εθνικοτητας Αυτοκινητοβιομηχανιων...και οχι μονο