-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
-
- Το ορθόν να γράφετε .
Οσο για το Golf το οποίο έχει η αδερφή μου αν εξαιρέσεις τον κινητήρα και τα 140 αλογα σε καμία περίπτωση δεν είναι Alfa .
---- Κουβάς με καλό κινητήρα είναι πάντα κουβάς ............... Σπύρος.
κουβάς δεν είναι...είναι άψογα στημένο για μικρομεσσαίο χατς μπακ...μην τρελαθούμε κιόλας...
και η ΑΡ147 κουβάς είναι ...ίδιο μέγεθος έχουν...με την λογική σου...
τα περι συναισθήματος τα προσπερνώ...159 έχει ο πατέρας μου...αλλά η ψυχρή ωμή δύναμη του Golf είναι άλλο πράγμα...τόσο που να σκέφτομαι για GT...
Το κουβάς πάει στο σχήμα όχι στο στήσιμο ούτε στο μέγεθος. Μην μπερδεύεσε
Κοίτα 140 άλογα έχει όχι 300. (ψυχρή ωμή δύναμη) πιστεύω ότι απλά το γράφεις υπερβολικά για να δώσεις έμφαση .
Φυσικά και θα προτιμούσα την 159 (2,2 γαι εμένα) χωρίς να με χαλάει ιδιαίτερα η 1,9 κάτι ξέρει ο πατέρας σουθα απαντήσω παράλληλα και στον Tecnik.
κουβάς σε τί ? μπορείς να το διευκρινίσεις?
Στο σχήμα φυσικά .........
Δεν είπα ότι δεν είναι καλό αυτ/το τουναντίον ....
Αλλά ειναι σαν την άσχημη γυναικα με την την μεγαλη προίκα την πέρνεις για τα λεφτά της .
Και μετά απο λίγα χρόνια την χωρίζεις για μία νεότερη κουκλάρα .Είσης να πώ ότι προτεινα την νέα Alfa 149 και κανένα απο τα 2 υπάρχοντα γιατι αλλάζουν σε 1 χρόνο.
Εαν η επιλογή είναι 'Soni kai kala' για τωρα τότε .......... Bravo 1.6 150hp
-
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
-
- Το ορθόν να γράφετε .
Οσο για το Golf το οποίο έχει η αδερφή μου αν εξαιρέσεις τον κινητήρα και τα 140 αλογα σε καμία περίπτωση δεν είναι Alfa .
---- Κουβάς με καλό κινητήρα είναι πάντα κουβάς ............... Σπύρος.
κουβάς δεν είναι...είναι άψογα στημένο για μικρομεσσαίο χατς μπακ...μην τρελαθούμε κιόλας...
και η ΑΡ147 κουβάς είναι ...ίδιο μέγεθος έχουν...με την λογική σου...
τα περι συναισθήματος τα προσπερνώ...159 έχει ο πατέρας μου...αλλά η ψυχρή ωμή δύναμη του Golf είναι άλλο πράγμα...τόσο που να σκέφτομαι για GT...
Το κουβάς πάει στο σχήμα όχι στο στήσιμο ούτε στο μέγεθος. Μην μπερδεύεσε
Κοίτα 140 άλογα έχει όχι 300. (ψυχρή ωμή δύναμη) πιστεύω ότι απλά το γράφεις υπερβολικά για να δώσεις έμφαση .
Φυσικά και θα προτιμούσα την 159 (2,2 γαι εμένα) χωρίς να με χαλάει ιδιαίτερα η 1,9 κάτι ξέρει ο πατέρας σουθα απαντήσω παράλληλα και στον Tecnik.
Μιλάω για το GT...το γράφω άλλωστε...170 άλογα και ροπή στον θεό δεν τα λες λίγα όταν πριν λίγα χρόνια μας είχανε πρήξει με τα 120 της 147...
Για το κουβάς κατανοητό.
Για την 159 την 2,2 έχει ο πατέρας μου...εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει...βαριά και φαρδιά μου φαίνεται δεν ξέρω. Too much for me. Προτιμούσα την 156.
-
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
κουβάς σε τί ? μπορείς να το διευκρινίσεις?
Στο σχήμα φυσικά .........
Δεν είπα ότι δεν είναι καλό αυτ/το τουναντίον ....
Αλλά ειναι σαν την άσχημη γυναικα με την την μεγαλη προίκα την πέρνεις για τα λεφτά της .
Και μετά απο λίγα χρόνια την χωρίζεις για μία νεότερη κουκλάρα .Είσης να πώ ότι προτεινα την νέα Alfa 149 και κανένα απο τα 2 υπάρχοντα γιατι αλλάζουν σε 1 χρόνο.
υποκειμενικό το 'κουβάς' (το Golf το 2009 έρχεται Ελλάδα)
Εαν η επιλογή είναι 'Soni kai kala' για τωρα τότε .......... Bravo 1.6 150hp
τώρα, υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο; πωλείται στις εκθέσεις;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
νομιζω οτι η εποχη της 147 ως αγορα νεου αμαξιου περασε...δηλαδη μονο ως μτχ θα ελεγα να το σκεφτεις γιατι με τα λεφτα αυτα παιρνεις κατι σαφως πιο δυνατο και πιο καινουριο...και οχι απαραιτητως το γκολφ..
Το καλύτερο συμπέρασμα που έχει γραφτεί σε αυτές τις 3 σελίδες.
'Όχι απαραιτήτως το Γκολφ;' Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω για να αγοράσει κανείς; Το μόνο που απομένει είναι το Τογιότα Άουρις/Κορόλα.
Fiat Bravo 1.4 TJet @ 150HP ίσως;
Μήπως δεν κυκλοφορεί καν το Bravo στην Ελλάδα ακόμα?
Δεν ξέρω, εγώ στην έκθεση το είδα ζωντανά μια φορά πάντως και μπήκα και μέσα.
@__technik__
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μιλάω για το GT...το γράφω άλλωστε...170 άλογα και ροπή στον θεό δεν τα λες λίγα όταν πριν λίγα χρόνια μας είχανε πρήξει με τα 120 της 147...
Για το κουβάς κατανοητό.
Για την 159 την 2,2 έχει ο πατέρας μου...εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει...βαριά και φαρδιά μου φαίνεται δεν ξέρω. Too much for me. Προτιμούσα την 156.
Απο λάθος έγγραψα 140 . γιατί σκεφτόμουν το φίλο με το Topic για το TSi
Για τα 170 είμαι κάθετα αντίθετος και το έχω γράψει και παλιότερα αν θες μπορώ να στο αναλύσω.
Καί είμαι αντίθετος όχι για αν είναι καλό το Golfaki αλλά με τον τρόπο που το έχουν τιμολογίσει.Εχω οδηγήσει 159 2.2 και στο ταξίδι είναι Super .Αν και θα την ήθελα με 220 + άλογα.
Αλλά απο στήσιμο παραδίδει μαθήματα οδηγικής συμπεριφοράς. Ούτε η 3αρα δεν είναι έτσι. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με γεια! Καλορίζικο! Είχα διαβάσει πως το 1.6 δεν έχει όμως σημαντικά καλύτερες επιδόσεις από το 1.4. Τι διαφορά τιμής έχουν; Αν είναι μικρή, καλά έκανες και πας για το 1.6, αν είναι μεγάλη, μήπως έχεις χρόνο να το ξανασκεφτείς;
Νομίζω πως και η μεταπώληση των 1.4 θα είναι και πιο εύκολη, καθώς ο Έλληνας ακόμη δεν έχει ξεπεράσει τις φοβίες του...Ευχαριστώ πολύ Μπορεί οι επιδόσεις να μην έχουν τυπικά μεγάλες διαφορές (γύρω στο 1,5 δευτερόλεπτο σε όλες τις μετρήσεις) όμως η διαφορά στην απόδοση της ροπής είναι μεγάλη! 14 Kg στις 5000 το 1.400άρι ενώ 15.7 στις 4.200 (!!!) το 1.600άρι, κάτι που θεωρώ σημαντικό για την ελαστικότητα του κινητήρα (εντάξει δεν είναι και TSI...) . Η διαφορά τιμής είναι στα 1.400ευρώ, μαζί αλλάζουν και κάποια άλλα πράγματα (πιο σφιχτή ανάρτηση, 17άρια ελαστικά - οκ, λίγο υπερβολή τα τελευταία).
(Τελικά έπρεπε να πάω μια κατηγορία πάνω... αναγκαστικά... οπότε no Ypsilon )
Νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει για την χρήση που το προορίζω, καθώς δεν θα με απασχολήσει η μεταπώληση για τα επόμενα 7 χρόνια! -
Οι δημοσιεύσεις για τον οπαδισμό διασπάστηκαν και πήγαν εδώ:
-
Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Προς Nikos147.Σχετικά με αυτό που έγραψες για το ό,τι η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που αφήνει εμάς ικανοποιημένους συμφωνώ και επαυξάνω. Προσωπικά, δεν είμαι πορωμένος με κάποια συγκεκριμένη μάρκα. Αν μου αρέσει κάτι το παίρνω. Και στη συγκεκριμένη στιγμή ήθελα κάτι πιο γρήγορο από αυτό που έχω. Η 147 είναι κούκλα, είναι πιο σβέλτη από το Φορντ, αλλά δεν έχει τις επιδόσεις του Γκολφ. Όσον αφορά το στήσιμο του Γκολφ δεν μου φάνηκε τόσο διαφορετικό από το Φόκους μου, οπότε με ικανοποίησε σε γενικές γραμμές. Το ότι πήρα το Γκολφ δε σημαίνει ότι η Άλφα είναι για τα μπάζα ή ότι το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου. Και κάτι τελευταίο:προσωπικά εύχομαι και οι TSI, και οι Τ-jet της Φίατ, αλλά και τα τούρμπο των Όπελ και PSA-BMW να βγουν αξιόπιστα. Όσο περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει τόσο θα βελτιώνουν οι εταιρείες τα μοντέλα τους με κερδισμένους εμάς.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας -
Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Προς Nikos147.Σχετικά με αυτό που έγραψες για το ό,τι η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που αφήνει εμάς ικανοποιημένους συμφωνώ και επαυξάνω. Προσωπικά, δεν είμαι πορωμένος με κάποια συγκεκριμένη μάρκα. Αν μου αρέσει κάτι το παίρνω. Και στη συγκεκριμένη στιγμή ήθελα κάτι πιο γρήγορο από αυτό που έχω. Η 147 είναι κούκλα, είναι πιο σβέλτη από το Φορντ, αλλά δεν έχει τις επιδόσεις του Γκολφ. Όσον αφορά το στήσιμο του Γκολφ δεν μου φάνηκε τόσο διαφορετικό από το Φόκους μου, οπότε με ικανοποίησε σε γενικές γραμμές. Το ότι πήρα το Γκολφ δε σημαίνει ότι η Άλφα είναι για τα μπάζα ή ότι το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου. Και κάτι τελευταίο:προσωπικά εύχομαι και οι TSI, και οι Τ-jet της Φίατ, αλλά και τα τούρμπο των Όπελ και PSA-BMW να βγουν αξιόπιστα. Όσο περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει τόσο θα βελτιώνουν οι εταιρείες τα μοντέλα τους με κερδισμένους εμάς.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας -
Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Προς Nikos147.Σχετικά με αυτό που έγραψες για το ό,τι η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που αφήνει εμάς ικανοποιημένους συμφωνώ και επαυξάνω. Προσωπικά, δεν είμαι πορωμένος με κάποια συγκεκριμένη μάρκα. Αν μου αρέσει κάτι το παίρνω. Και στη συγκεκριμένη στιγμή ήθελα κάτι πιο γρήγορο από αυτό που έχω. Η 147 είναι κούκλα, είναι πιο σβέλτη από το Φορντ, αλλά δεν έχει τις επιδόσεις του Γκολφ. Όσον αφορά το στήσιμο του Γκολφ δεν μου φάνηκε τόσο διαφορετικό από το Φόκους μου, οπότε με ικανοποίησε σε γενικές γραμμές. Το ότι πήρα το Γκολφ δε σημαίνει ότι η Άλφα είναι για τα μπάζα ή ότι το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου. Και κάτι τελευταίο:προσωπικά εύχομαι και οι TSI, και οι Τ-jet της Φίατ, αλλά και τα τούρμπο των Όπελ και PSA-BMW να βγουν αξιόπιστα. Όσο περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει τόσο θα βελτιώνουν οι εταιρείες τα μοντέλα τους με κερδισμένους εμάς.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας -
Σόρρυ για το τριπλό ποστ, κόλλησε η μ...
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Προς Nikos147.Σχετικά με αυτό που έγραψες για το ό,τι η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που αφήνει εμάς ικανοποιημένους συμφωνώ και επαυξάνω. Προσωπικά, δεν είμαι πορωμένος με κάποια συγκεκριμένη μάρκα. Αν μου αρέσει κάτι το παίρνω. Και στη συγκεκριμένη στιγμή ήθελα κάτι πιο γρήγορο από αυτό που έχω. Η 147 είναι κούκλα, είναι πιο σβέλτη από το Φορντ, αλλά δεν έχει τις επιδόσεις του Γκολφ. Όσον αφορά το στήσιμο του Γκολφ δεν μου φάνηκε τόσο διαφορετικό από το Φόκους μου, οπότε με ικανοποίησε σε γενικές γραμμές. Το ότι πήρα το Γκολφ δε σημαίνει ότι η Άλφα είναι για τα μπάζα ή ότι το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου. Και κάτι τελευταίο:προσωπικά εύχομαι και οι TSI, και οι Τ-jet της Φίατ, αλλά και τα τούρμπο των Όπελ και PSA-BMW να βγουν αξιόπιστα. Όσο περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει τόσο θα βελτιώνουν οι εταιρείες τα μοντέλα τους με κερδισμένους εμάς.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σαςΣυγχαρητήρια για την επιλογή σου!! Με το καλό να το παραλάβεις και να το ευχαριστηθείς. Καλοτάξιδο και σιδερένιο να'ναι!
-
Μάλλον σε μπέρδεψα με το 'πήρα'. Δεν το παρήγγειλα ακόμη. Αλλά θα το κάνω σίγουρα. Μάλλον θα το καθυστερήσω λίγο για να προλάβω τις νέες εκδόσεις GT Sport.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Μάλλον σε μπέρδεψα με το 'πήρα'. Δεν το παρήγγειλα ακόμη. Αλλά θα το κάνω σίγουρα. Μάλλον θα το καθυστερήσω λίγο για να προλάβω τις νέες εκδόσεις GT Sport.Κάπου διάβασα ότι θα μπαίνει στο Golf GT και TSI το εξωτερικό πακέτο του GTI...ισχύει? Αυτό εννοείς σαν έκδοση GT Sport?
-
Αυτό ακριβώς.Το διάβασα και στο site του Drive οπότε λογικά θα ισχύει.Θα τελειώσω με τη δουλειά μου (σε 2 βδομάδες τελειώνω) και θα το κοιτάξω με την ησυχία μου. Ούτως ή άλλως η απόφαση έχει ληφθεί
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Κάπου διάβασα ότι θα μπαίνει στο Golf GT και TSI το εξωτερικό πακέτο του GTI...ισχύει? Αυτό εννοείς σαν έκδοση GT Sport?Ας ελπίσουμε ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο και ευτυχώς απ' όσο ξέρω δεν πρόκειται να γίνει. Για BMW την πέρασες την VW να βγάζει πακέτα GTi σε αντιστοιχία των Μ-pack για τα ψώνια;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κάπου διάβασα ότι θα μπαίνει στο Golf GT και TSI το εξωτερικό πακέτο του GTI...ισχύει? Αυτό εννοείς σαν έκδοση GT Sport?
Ας ελπίσουμε ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο και ευτυχώς απ' όσο ξέρω δεν πρόκειται να γίνει. Για BMW την πέρασες την VW να βγάζει πακέτα GTi σε αντιστοιχία των Μ-pack για τα ψώνια;
Κι όμως...ισχύει...
http://carscoop.blogspot.com/2007/05/vw ... -trim.html
-
Καλημέρα σε όλους.
Πριν από δύο χρόνια είχα αντίστοιχο δίλημμα (Α3, Golf 1.6FSI, 116, A147) και αν και γερμανόφιλος κατέληξα στην 147 120 fl. Δεν το μετάνιωσα για την επίλογη μου. Πιστεύω ότι η 147 είναι ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς και να το βλέπεις. Όπως ήδη αναφέρθηκε το οδηγείς για ευχαρίστηση και όχι απλά για να μεταφερθείς κάπου.
Θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποια μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν:
Γράφτηκε ότι ο κινητήρας είναι ξεπερασμένος, καίει, δεν τραβάει κλπ. Πριν βγούνε όμως οι turbo τον χαρακτήριζαν ποίημα στα 1,6 λίτρα (ήχος όχι θόρυβος, ευστροφία, τράβηγμα ιδιαίτερα στις ύψηλές στροφές χωρίς να είναι κακός χαμηλά). Συμφωνώ ότι με σκληρή χρήση καίει αλλά όχι υπερβολικά όπως γράφουνε πολλοί.
Δεν έχει χώρους: Με τα προ εξαετίας δεδομένα το αυτοκίνητο είχε καλούς χώρους με τα σημερινά μέτριους. Πάντως 4 άτομα θα αισθανθούν και θα ταξιδέψουν άνετα και ξεκούραστα. Έχω κάνει αρκετά πολύωρα ταξίδια και το αυτοκίνητο είναι ξεκούραστο ακόμα και σε σύγκριση με οικογενειακά αυτοκίνητα. Η 6η σχέση στο κιβώτιο θα ήταν καλοδεχούμενη.
Αξιοπιστία: Έχω 64000 χλμ. και μέχρι τώρα η μόνη επισκευή που έκανα ήταν μία αντικατάσταση τροχαλίας (στην εγγύηση).Υπάρχουν πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα. Πιστεύω ότι είναι σε τι αυτοκίνητο θα πέσεις.
Στιβαρότητα: Τα γερμανικά δείχνουν-είναι πιο στιβαρά αν και πιστεύω ότι η fl ειναι βελτιωμένη σε σχέση με τα προ fl σε αυτόν τον τομέα.
Συντήρηση: Θέλει πιο συχνη συντήρηση (20000 χλμ αντι 30000 χλμ ) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Λογικά και περισσότερα έξοδα.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η 147 είναι αντικειμενικά ένα πραγματικά καλό και ευχάριστο αυτοκίνητο. Είναι καλύτερο απόσο νομίζει πολύς κόσμος. Από τη μία οι φανατικοί φίλοι της Alfa που το λατρεύουν και από την άλλη ορκισμένοι γερμανόφιλοι, γαλλόφιλοι και 'γιαπωνέζοι' που το θεωρούνε 'κουβά'. Και μόνο που έχει γίνει τόση συζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο, σημαίνει ότι είναι κάτι το ξεχωριστό. Όπως όλα έχει τα υπέρ και τα κατά. Το βασικότερο μειονέκτημα του είναι η ηλικία του. Είναι ένα αυτοκίνητο που παρά τις όποιες βελτιώσεις έχει δεχτεί είναι ~ 6-7 ετών και λογικό είναι να δυσκολεύεται απέναντι στον ανταγωνισμό. Γι
αυτό και ετοιμάζεται η 149.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο μάλλον θα στρεφόμουνα σε κάτι πιο σύγχρονο με turbo ή να περίμενα την 149. Σίγουρα υπάρχουν και άλλες πολύ καλές προτάσεις στην κατηγορία και με καλύτερο value for money. Όμως και τα δύο χρόνια που έχω την 147 με έχει κερδισει σαν αυτοκίνητο και με ευχαριστεί να την οδηγώ. Αν και γερμανόφιλος.
Ευχαριστώ. -
Καλημέρα σε όλους.
Πριν από δύο χρόνια είχα αντίστοιχο δίλημμα (Α3, Golf 1.6FSI, 116, A147) και αν και γερμανόφιλος κατέληξα στην 147 120 fl. Δεν το μετάνιωσα για την επίλογη μου. Πιστεύω ότι η 147 είναι ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς και να το βλέπεις. Όπως ήδη αναφέρθηκε το οδηγείς για ευχαρίστηση και όχι απλά για να μεταφερθείς κάπου.
Θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποια μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν:
Γράφτηκε ότι ο κινητήρας είναι ξεπερασμένος, καίει, δεν τραβάει κλπ. Πριν βγούνε όμως οι turbo τον χαρακτήριζαν ποίημα στα 1,6 λίτρα (ήχος όχι θόρυβος, ευστροφία, τράβηγμα ιδιαίτερα στις ύψηλές στροφές χωρίς να είναι κακός χαμηλά). Συμφωνώ ότι με σκληρή χρήση καίει αλλά όχι υπερβολικά όπως γράφουνε πολλοί.
Δεν έχει χώρους: Με τα προ εξαετίας δεδομένα το αυτοκίνητο είχε καλούς χώρους με τα σημερινά μέτριους. Πάντως 4 άτομα θα αισθανθούν και θα ταξιδέψουν άνετα και ξεκούραστα. Έχω κάνει αρκετά πολύωρα ταξίδια και το αυτοκίνητο είναι ξεκούραστο ακόμα και σε σύγκριση με οικογενειακά αυτοκίνητα. Η 6η σχέση στο κιβώτιο θα ήταν καλοδεχούμενη.
Αξιοπιστία: Έχω 64000 χλμ. και μέχρι τώρα η μόνη επισκευή που έκανα ήταν μία αντικατάσταση τροχαλίας (στην εγγύηση).Υπάρχουν πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα. Πιστεύω ότι είναι σε τι αυτοκίνητο θα πέσεις.
Στιβαρότητα: Τα γερμανικά δείχνουν-είναι πιο στιβαρά αν και πιστεύω ότι η fl ειναι βελτιωμένη σε σχέση με τα προ fl σε αυτόν τον τομέα.
Συντήρηση: Θέλει πιο συχνη συντήρηση (20000 χλμ αντι 30000 χλμ ) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Λογικά και περισσότερα έξοδα.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η 147 είναι αντικειμενικά ένα πραγματικά καλό και ευχάριστο αυτοκίνητο. Είναι καλύτερο απόσο νομίζει πολύς κόσμος. Από τη μία οι φανατικοί φίλοι της Alfa που το λατρεύουν και από την άλλη ορκισμένοι γερμανόφιλοι, γαλλόφιλοι και 'γιαπωνέζοι' που το θεωρούνε 'κουβά'. Και μόνο που έχει γίνει τόση συζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο, σημαίνει ότι είναι κάτι το ξεχωριστό. Όπως όλα έχει τα υπέρ και τα κατά. Το βασικότερο μειονέκτημα του είναι η ηλικία του. Είναι ένα αυτοκίνητο που παρά τις όποιες βελτιώσεις έχει δεχτεί είναι ~ 6-7 ετών και λογικό είναι να δυσκολεύεται απέναντι στον ανταγωνισμό. Γι
αυτό και ετοιμάζεται η 149.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο μάλλον θα στρεφόμουνα σε κάτι πιο σύγχρονο με turbo ή να περίμενα την 149. Σίγουρα υπάρχουν και άλλες πολύ καλές προτάσεις στην κατηγορία και με καλύτερο value for money. Όμως και τα δύο χρόνια που έχω την 147 με έχει κερδισει σαν αυτοκίνητο και με ευχαριστεί να την οδηγώ. Αν και γερμανόφιλος.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Fiat Bravo 1.4 TJet @ 150HP ίσως;
Πολύ καλή επιλογή και ενδεχομένως εφάμιλλη.Αλλα είναι FIAT φιλε μου και ως γνωστο τα FIAT «τα παντρεύεσαι».Και θα σου απαντήσω με συγκεκριμένο παράδειγμα:
Πηγαίνοντας στη WV για να κλείσω το TSI πήγα με τον ξάδερφο μου που έχει ένα STILO ’94 full εξτρα (με γυάλινη οροφη κτλ)και 25,000 χλμ που του κοστησε γυρω στα 17-18000 ευρα.
Επειδη παντρεύτηκε και έχει και παιδάκι πλέον το 3d δεν τον βολεύει ενδιαφέρθηκε για το JETTA TSI.Όλα καλά και ωραία όταν ήρθε η ωρα να συζητηθεί το οικονομικό μιλήσανε για ανταλλαγή .Νωρίτερα εμένα για το ALMERA σενταν 2001 Μοντέλο με 120.000 χλμ μου έδινε 4500-5000 ευρω χωρις καν να το δει σε αυτόν του είπε τα εξής:
Φερτό να το δούμε να περάσει από έλεγχο και θα πάρουμε και μια δεύτερη γνώμη από την Fiat !!!Τι θέλω να πω;;Το παίρνεις ,ενδεχομένως το ευχαριστιέσαι κιόλας αλλά όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις θα φας μια ξενερα σα και αυτή του δικού μου!!!
Alfa 147 Imola ή Golf TSI Sportline;