-
Παιδιά είναι όντως προβληματικά σε εφαρμογές τα νεα HONDA?:hmmm:
Μπορούν οι κάτοχοι να μας διαφωτίσουν? γιατί από βδομάδα θα πάω κλείσω ένα 3θυρο!Μήπως να το αναβάλω γιατί με τόσα χρήματα είναι αυτονόητο όλα να δουλεύοπυν ρολόϊ!
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Παιδιά είναι όντως προβληματικά σε εφαρμογές τα νεα HONDA?:hmmm:
Μπορούν οι κάτοχοι να μας διαφωτίσουν? γιατί από βδομάδα θα πάω κλείσω ένα 3θυρο!Μήπως να το αναβάλω γιατί με τόσα χρήματα είναι αυτονόητο όλα να δουλεύοπυν ρολόϊ!
Αυτα που αναφερονται εδω, δεν ειναι κατι γενικευμενο... και μαλλον λεπτομεριες. Ψιλοθεματακια ολα εχουν, και δεν ειναι κατι ιδιαιτερο. Εαν αυτο σε εμποδιζει, ξεπερασε το...
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Μήπως να το αναβάλω γιατί με τόσα χρήματα είναι αυτονόητο όλα να δουλεύοπυν ρολόϊ!
τα money δεν είναι πανάκεια...τι να πουν δηλ μερικά χρόνια πριν οι κάτοχοι Mercedes...
-
κοιτα, κάποια τριξίματα στα honda τα λύνουν.
Αλλά όχι πάντα τα συνεργείο σου...
Θελω να πω ότι υπάρχουν κατι μάγκες που είναι καλύτεροι από άλλους σε απλά πράγματα... Πχ τρίζει το παράθυρο. Πας στα κεντρικά δε το κάνουν
Πας σε ένα άλλο και το κάνουν τσακ μπάμ.Δηλαδή είναι και θέμα μάστορα.
Τωρα προβλήματα ηλεκτρικά συμβαίνουν, αλλά όχι να παρεις και τον εγκέφαλο στο χέρι.... Οπως πχ σε ακριβά πολυδιαφημιζόμενα αμάξια.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κουφό πράγματι...είναι διαφορετικό από αυτό που λέω...εσύ έχεις το 4πορτό ή το 5πορτο;Σπύρο το 4πορτο έχω..αν και πραγματικά είναι τρίπορτο
Φίλε Καστοριανέ δεν πιάσανε σε εμένα οι αλλαγές στο ραδιόφωνο μόνο τους δυνατούς σταθμούς πάλι πιάνει.. -
Ο χρήστης filipp έγραψε:
κουφό πράγματι...είναι διαφορετικό από αυτό που λέω...εσύ έχεις το 4πορτό ή το 5πορτο;
Σπύρο το 4πορτο έχω..αν και πραγματικά είναι τρίπορτο
Φίλε Καστοριανέ δεν πιάσανε σε εμένα οι αλλαγές στο ραδιόφωνο μόνο τους δυνατούς σταθμούς πάλι πιάνει..ρε γαμώτο αυτά φτιάχνονται στην Ιαπωνία...υποτίθεται ότι εκείνα είναι καλύτερα...
Εγώ πάντως θα το πάω κάποια στιγμή στο συνεργείο για τα πίσω αμορτισερ. Κοπανάνε λίγο...στις μεγάλες λακκούβες ειδικά από την δεξιά μεριά. Ίσως να είναι φυσιολογικό δεν ξέρω...απλά με χαλάει το ...'γκουπ' αφού δεν έχει κάποια επίπτωση στην οδική συμπεριφορά. Ελπίζω να μην με συμβουλέψουν να το...συνηθίσω... -
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Παιδιά είναι όντως προβληματικά σε εφαρμογές τα νεα HONDA?:hmmm:
Μπορούν οι κάτοχοι να μας διαφωτίσουν? γιατί από βδομάδα θα πάω κλείσω ένα 3θυρο!Μήπως να το αναβάλω γιατί με τόσα χρήματα είναι αυτονόητο όλα να δουλεύοπυν ρολόϊ!
ακόμα και σε ματίζ-λαντα-ντάτσια ή κινέζικο όταν κάτι είναι καινούριο ΑΠΑΙΤΕΙΣ να δουλεύει ρολόϊ. Παρόλο που όσα γράφουν οι συνιδιοκτήτες είναι πταίσματα θα πρέπει να μάθουμε και αν οι αντιπροσωπεία ή τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα τα δέχονται ως προβλήματα και τα επιλύουν. Θα ήταν σωστό επομένως να αναφέρουμε εδώ πέρα τις εντυπώσεις μας από την αντίδραση των αντιπροσώπων σε όλα αυτά παρά το αναλογικά ασήμαντο μέγεθος τους.
Υ.Γ. το 3πορτο είναι κουκλί όμως είναι και σκληρότερο από το 5πορτο...αυτό σημαίνει πολύ σκληρό και καθόλου άνετο...οδήγησε το σε λακουβόδρομο πριν το επιλέξεις. Αν το αντέχεις αγόρασες ένα καλό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Υ.Γ. το 3πορτο είναι κουκλί όμως είναι και σκληρότερο από το 5πορτο...αυτό σημαίνει πολύ σκληρό και καθόλου άνετο...οδήγησε το σε λακουβόδρομο πριν το επιλέξεις. Αν το αντέχεις αγόρασες ένα καλό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο
Είχα ένα vts με σκληρή ανάρτηση περίπου 6 έτη!Πέρσι αγόρα ένα HONDA vtec
1.6lt μοντέλο του 2003!Από αυτό είμαι αρκετά ευχαριστημένος μόνο που θα ήθελα πάλι κάτι με πιο sport χαρακτήρα.Γι αυτό σκέφτομαι το civic to 3 θυρο! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Εγώ πάντως θα το πάω κάποια στιγμή στο συνεργείο για τα πίσω αμορτισερ. Κοπανάνε λίγο...στις μεγάλες λακκούβες ειδικά από την δεξιά μεριά. Ίσως να είναι φυσιολογικό δεν ξέρω...απλά με χαλάει το ...'γκουπ' αφού δεν έχει κάποια επίπτωση στην οδική συμπεριφορά. Ελπίζω να μην με συμβουλέψουν να το...συνηθίσω...Το 'γκουπ' μαλλον προερχεται απο τον ημιακαμπτο... Αρα μαλλον αυτο θα σ πουν..
-
Όσον αφορά τα θέματα συναρμογής.
Στο 4θυρό όταν το πήρα το πλαστικό στο δεξί εμπρός φινιστρίνι ήταν εκτός θέσης. Με μία μικρή πίεση και ήρθε στη θέση του. Αίτιο: Μα η τοποθέτηση της οθόνης ενδείξεων του αισθητήρα παρκαρίσματος.
Για το AF τώρα. Με κλειστό το AF πραγματικά αυξάνεται η ευαισθησία του δέκτη αλλά όχι πολύ.
Για την ποιότητα των υλικών. ΙΜΗΟ το 4θυρο προσφέρει αυτό που περίμενα από ένα τυπικό Ιαπωνικό. Ναι δεν είναι Toyota ή HONDA της δεκαετίας του 90 αλλά δεν έχει αντίπαλο.
Για τoυς αποσβεστήρες. Στις εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπούν και στο 4θυρό αλλά αυτό είναι τυπικό σετ των Ιαπωνικών που έχουν μικρότερη απόσβεση συμπίεσης από τους αντιπάλους στην Ευρώπη με αποτέλεσμα να 'τερματίζει' πιο εύκολα η ανάρτηση. Τώρα όσον αφορά τη διαφορά των διπλών ψαλιδιών από τον ημιάκαμπτο στο επίπεδο της άνεσης είναι οριακά καλύτερα τα διπλά ψαλίδια αλλά εκεί που κερδίζεις πραγματικά είναι στο θέμα της πιο προοδευτικής συμπεριφοράς κατά την αποσταθεροποίηση της ουράς (λίγο πριν επεμβεί ο ηλεκτρονικός δαίμων) σε κακό οδόστρωμα. Αν κάποιος ζει σε πολιτισμένες Ευρωπαϊκές χώρες το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μάλλον Ακαδημαϊκού Χαρακτήρα και λίγο θα τον ενοχλήσει. Αυτό διότι τα αμαξώματα έχουν γίνει τόσο άκαμπτα που πρακτικά είναι πολύ πιο εύκολο να ρυθμιστεί η ανάρτηση από ότι παλαιότερα. Στην Ελλάδα όμως σε τυπικό Ελληνικό οδόστρωμα το 4θυρό θα υπερτερούσε αν ήταν το ίδιο σφιχτό στις ρυθμίσεις όσο και το 5θυρο.
Αυτά....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για το AF τώρα. Με κλειστό το AF πραγματικά αυξάνεται η ευαισθησία του δέκτη αλλά όχι πολύ.Μήπως έχει κάποιο κρυφό (δύσκολο να το βρεις) μενού που επιλέγεις LOCAL / DX ?
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Εγώ πάντως θα το πάω κάποια στιγμή στο συνεργείο για τα πίσω αμορτισερ. Κοπανάνε λίγο...στις μεγάλες λακκούβες ειδικά από την δεξιά μεριά. Ίσως να είναι φυσιολογικό δεν ξέρω...απλά με χαλάει το ...'γκουπ' αφού δεν έχει κάποια επίπτωση στην οδική συμπεριφορά. Ελπίζω να μην με συμβουλέψουν να το...συνηθίσω...
Το 'γκουπ' μαλλον προερχεται απο τον ημιακαμπτο... Αρα μαλλον αυτο θα σ πουν..
εγώ πιστεύω ότι κάτι δεν έχει βιδωθεί σωστά...ότι κάτι είναι χαλαρό αφού ακούγεται πίσω δεξιά ΜΟΝΟ σε μεγάλες λακκούβες...άλλωστε παράπονα έχουν κάνει και οι άγγλοι ιδιοκτήτες για το θέμα και κάποιοι ισχυρίζονται ότι τους το έφτιαξαν...(!!!) Εμένα προσωπικά είναι το μοναδικό στοιχείο που μου την έχει σπάσει στο σιβικάκι αφού και το ραδιο πιάνει καλά στην πόλη και δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα τριγμών ή συναρμογής. Μπορώ να δεχτώ την περιορισμένη άνεση αλλά με ενοχλεί ο συγκεκριμένος ήχος σε καινούριο αυτοκίνητο έστω και αν έχει τα ελαφρυντικά των 225 και της παρουσίας ημιάκαμπτου. Δηλαδή το παλιό μου αυτοκίνητο που επίσης είχε ημιάκαμπτο γιατί δεν θορυβούσε έτσι;
Όταν το πάω θα σας ενημερώσω...το θέμα είναι να αποδείξω την ύπαρξη του διότι εκείνοι θα επιχειρήσουν να με πείσουν ότι δεν συμβαίνει τίποτα. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μου αυτοκίνητο που επίσης είχε ημιάκαμπτο γιατί δεν θορυβούσε έτσι;
Όταν το πάω θα σας ενημερώσω...**το θέμα είναι να αποδείξω την ύπαρξη του διότι εκείνοι θα επιχειρήσουν να με πείσουν ότι δεν συμβαίνει τίποτα.**
Σίγα ρε Σπύρο μια βόλτα θα βαλεις τον αρχιμηχανικο μεσα (να βαλει το καλυμμα μην σου λερωσει το μπεζακι ) και θα βγεις στο δρομο ...ε 1~2~3 λακουβες δεν θα βρεις..του φουστη ελληνικος δρομος χωρις λακουβα γινετε??
-
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
μου αυτοκίνητο που επίσης είχε ημιάκαμπτο γιατί δεν θορυβούσε έτσι;
Όταν το πάω θα σας ενημερώσω...**το θέμα είναι να αποδείξω την ύπαρξη του διότι εκείνοι θα επιχειρήσουν να με πείσουν ότι δεν συμβαίνει τίποτα.**
Σίγα ρε Σπύρο μια βόλτα θα βαλεις τον αρχιμηχανικο μεσα (να βαλει το καλυμμα μην σου λερωσει το μπεζακι ) και θα βγεις στο δρομο ...ε 1~2~3 λακουβες δεν θα βρεις..του φουστη ελληνικος δρομος χωρις λακουβα γινετε??
Στέλιο εκείνοι βαριούνται που ζουν...φυσικά θα θέλουν να σε διώξουν για να ξην κάθονται να το ψάχνουν...κλασσικά πράγματα δηλαδή.
Υ.Γ. Εννοείτε ότι θα βάλει κάλυμμα διότι αλλιώς θα τον σκοτώσω το μπεζ θα παραμείνει καθαρό!
-
Φίλε gxaral. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το παράθυρο είναι παρόμοιο με του filipp. Όταν ανεβαίνει το παράθυρο μόνο του πατώντας τέρμα το κουμπάκι, κάπου βρίσκει δυσκολία και ξανά ανοίγει. Από ότι μου είπαν είναι γνωστό το πρόβλημα και ήδη ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι παρήγγειλε λάστιχο και θα το αλλάξω το Σάββατο μαζί με το σέρβις των 10.000 χιλ. Για να δούμε και πόσο θα στοιχήσει το σέρβις.
Όσον αφορά το ραδιόφωνο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει συμβεί και έχει στρώσει. Πιάνω μέχρι και σταθμούς που δεν το περιμένω (π.χ. σταθμούς Αλβανίας). Στο προηγούμενο αυτοκίνητο είχα ένα ακριβό ALPINE που όμως ο δέκτης του δεν είχε τόσο μεγάλη ευαισθησία όσο τώρα με το Honda. Είναι να γελάς και να κλαις μαζί.
Αυτό που μου την έχει δώσει είναι τα μυγάκια. Κυριολεκτικά γίνεται μεγάλη σφαγή. Ο προφυλακτήρας γεμίζει πτώματα. Το κακό είναι ότι δεν καθαρίζει εύκολα και δεν θέλω να χρησιμοποιήσω κάνα ειδικό καθαριστικό γιατί φοβάμαι για το χρώμα.
Κάτι που θέλω να ρωτήσω για τους κατόχους civic με ηλιοροφή. Είναι καλό να χρησιμοποιήσω κάτι για να μην ξεραθεί το λάστιχο από τον ήλιο; (π.χ. σιλικόνη). Μήπως υπάρχει κάνα πρόβλημα; Γνωρίζεται ότι αν κάποια στιγμή το λάστιχο ξεραθεί και σκάσει και πρέπει να το αντικαταστήσετε, θα σας κοστίσει ούτε λίγο, ούτε πολύ γύρω στα 700 ευρώ; ( αλλάζει όλο μαζί με το κρύσταλλο).
[/img] -
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
μου αυτοκίνητο που επίσης είχε ημιάκαμπτο γιατί δεν θορυβούσε έτσι;
Όταν το πάω θα σας ενημερώσω...**το θέμα είναι να αποδείξω την ύπαρξη του διότι εκείνοι θα επιχειρήσουν να με πείσουν ότι δεν συμβαίνει τίποτα.**
Σίγα ρε Σπύρο μια βόλτα θα βαλεις τον αρχιμηχανικο μεσα (να βαλει το καλυμμα μην σου λερωσει το μπεζακι ) και θα βγεις στο δρομο ...ε 1~2~3 λακουβες δεν θα βρεις..του φουστη ελληνικος δρομος χωρις λακουβα γινετε??
στην βολτα ολλοι πρωτοι ειναι τωρα αν θα καταλαβει τιποτα ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ θα το δουμε πολη δυσκολα να βρεις ανθρωπο που γνωριζει καλα την δουλεια του.
-
@Σπυρο
Ξερεις καλα οτι αν μου φερθουν ετσι θα τους κραξω στα μουτρα οπως εχω κανει (σου εχω πει περιστατικο ) και θα ξανακανω.
Σαν πελατης πληρωνω και εχω καποιες Α' απαιτησεις.
Το μπεζακι μεχρι τα χριστουγεννα θα ναι μαυρο (σε παω στοιχημα μια βολτα μεχρι το Σουνιο...με το δικο μου με οδηγο εσενα) αν χασεις σε παω εγω Σουνιο με το δικο σου@Japan.
Στο χέρι σου είναι ,να πας σε συνεργειο που δεν θα σε βλεπουν μονο σαν -
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
@Σπυρο
Ξερεις καλα οτι αν μου φερθουν ετσι θα τους κραξω στα μουτρα οπως εχω κανει (σου εχω πει περιστατικο ) και θα ξανακανω.
Σαν πελατης πληρωνω και εχω καποιες Α' απαιτησεις.
Το μπεζακι μεχρι τα χριστουγεννα θα ναι μαυρο (σε παω στοιχημα μια βολτα μεχρι το Σουνιο...με το δικο μου με οδηγο εσενα) αν χασεις σε παω εγω Σουνιο με το δικο σουτά Χριστούγεννα λοιπόν θα βγάλω το προσωπείο του συντηρητικού οδηγού που φοράω τα τελευταία χρόνια και θα 'οδηγήσω' το τάπερ σου όπως πήγαινα κάποτε το τούρμπο.
Τα κρεμ είναι καθαρά και θα παραμείνουν καθαρά μέχρι τα χριστούγεννα for sure...
Σκέψου ότι για τους επιβάτες...παραλίας έχουν προβλεφθεί ειδικά καλύματα και...στεγνές μετακινήσεις οπότε δενθα λερώσουν τα κρεμ. Να σου πω; Το πρόστιμο από την τροχαία ποιος θα το πληρώσει; -
DX/Local δεν υπάρχει. Απλά στο AF on ο δέκτης πιάνει μόνον σταθμούς που έχουν RDS!!! Απίστευτο αλλά το βεβαίωσα στους πρόποδες του Υμηττού. Αν θέλετε όλους τους σταθμούς χρειάζεται να απενεργοποιήσετε πλήρως τα RDS features (και όχι μόνον το AF αλλά και το TA και το PTY).
Αυτό θα λύσει πλήρως το συγκεκριμένο πρόβλημα. Το update στο software απλά απεμπλέκει την επιλογή ή όχι σταθμού με το RDS on από το γεγονός ότι ο σταθμός αυτός έχει RDS. Απλά στην Αμερική και την Ιαπωνία (αλλά και την λοιπή Ευρώπη) δεν υπάρχει πια σταθμός χωρίς RDS και την πάτησαν οι Ιάπωνες (ΙΜΗΟ).
-
Όσον αφορά τα 3θ, μιας και κάποιοι ρώτησαν:
Όσοι πρόλαβαν και αγόρασαν τα ετοιμοπαράδωτα ήταν 'τυχεροί'. Η κατάσταση για τις παραγγελείες είναι σχεδόν η ίδια με τα 5θ. Επίσης, η ανάρτηση του είναι πράγματι πιο σκληρή απο το 5θ, ειδικά πίσω. Μένω και σε περιοχή γεμάτη με λακκούβες και έργα και το αισθάνομαι καλά... Βέβαια, το ήξερα αυτό και πρίν το πάρω οπότε δεν μπορώ να παραπονεθώ. Το θετικό είναι πως τα καθίσματα είναι μαλακά Και ναι, είναι κουκλί...!
Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ (online, ή και όχι) aftermarket προβολάκια ομίχλης;
Ηonda Civic 2005