Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 44
    • Best 0
    • Groups 0

    kastorianos

    @kastorianos

    ΙΔ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    44
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location KOZANH

    kastorianos Unfollow Follow

    Latest posts made by kastorianos

    • RE: Ηonda Civic 2005

      Τέσσερα χρόνια συμβίωσης με το Civic 4D. Εμπειρίες

      Νομίζω ότι είναι ο καιρός πλέον εμείς οι κάτοχοι Civic να κάνουμε μία αποτίμηση της συμβίωσης μας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μετά από 3 – 4 χρόνια μπορούμε να σχηματίσουμε μια ξεκάθαρη άποψη, τι μας αρέσει, τι μας ενοχλεί κ.λ.π.

      Ξεκινάω πρώτος εγώ. Hoda Civic 4θυρο, αγορά Ιανουάριος 2007.

      Χιλιόμετρα 87000
      Τα περισσότερα από αυτά εκτός πόλης. Ειδικά το τελευταίο χρόνο που απέκτησε η οικογένεια και αυτοκίνητο πόλης το civic ξεκουράζεται στο γκαράζ.

      Σέρβις
      Όλα στην ώρα τους. Το τυπικό σέρβις (λάδια, φίλτρα κ.λ.π.) περίπου στα 100 με 120 € (με λάδια Honda για τον συγκεκριμένο κινητήρα, λίγο ακριβά αλλά μάλλον τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.)
      Το ακριβότερο σέρβις (στα 60000 χλμ) περίπου στα 220 €
      Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος από το κόστος (έχω ακούσει ιστορίες από φίλους μου που το χρυσοπληρώνουν το σέρβις.

      Ελαστικά
      3 σετ μέχρι τώρα. Τα πρώτα ελαστικά (μαμίσια Brigestone Turanza) κρίθηκαν ανεπαρκέστατα για τις καιρικές συνθήκες της βόρειας Ελλάδας. Τώρα παίζω μεταξύ Michelin Primacy (καλοκαίρι) και Michelin Alpin (χειμώνα).

      Ζημιές - Αβαρίες
      Κανένα πρόβλημα. Ακόμα και τα δισκόφρενα είναι τις μάνας του και από ότι φαίνεται θα πάνε καμιά 40.000 χιλιόμετρα ακόμα.
      Μόνο ένα σπασμένο προβολάκι μπροστά. Μου στοίχισε ο κούκος αηδόνι. Έσκασα 220 €.

      Κατανάλωση
      Μάλλον κατατάσω τον εαυτό μου σε αυτούς που έχουν βαρύ δεξί πόδι. Το ρεκόρ μου πάντως είναι να βγάλω 648 χιλιόμετρα με 42 λίτρα σε διαδρομή κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους. Το σίγουρο είναι ότι μπορούν να βγουν και καλύτερες τιμές αν έχεις αρκετή υπομονή.

      Τι μου αρέσει
      Εξακολουθεί να μου αρέσει σχεδιαστικά. Το εσωτερικό αν και κάποια στιγμή το συνηθίζεις αλλά όταν μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο νοσταλγείς κατευθείαν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του ταμπλο. Εκτίμησα αφάνταστα το Cruise Control και την άνεση που σου δίνει το αυτοκίνητο όταν κινείσαι σε αυτοκινητόδρομους. Έχω γράψει σε μια μέρα μόνο περισσότερα από 1.000 χιλ.
      Επίσης μου αρέσει που ανοίγεις το καπό του κινητήρα και δεν βλέπεις ίχνος διαρροής λαδιού. Όσα αυτοκίνητα έχω δει και με λιγότερα χιλιόμετρα πάντα στην φλάντζα του καπακιού της κεφαλής βλέπεις λάδια να τρέχουν. Φυσικά και ποτέ δεν έχω συμπληρώσει λάδι ούτε κάτι άλλο.

      Τι δεν μου αρέσει.
      Γέρνει πολύ στις στροφές. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτοκίνητο που θα σου κάνει κέφι να κινηθείς γρήγορα σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές.
      Επίσης με εκνευρίζουν τα έντονα σημάδια φθοράς στο λεβιέ ταχυτήτων και στο κουμπί της έντασης του ραδιοφώνου στο τιμόνι.

      Θα ξανά αγόραζα Honda;
      Ίσως. Πολύ πιθανών. Δεν ξέρω πως θα είμαι εκείνη την ώρα και τι μοντέλα θα κυκλοφορούν στην αγορά. Το σίγουρο είναι ότι είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο. Δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα και αυτός ήταν βασικά ένας λόγος που κατά την αγορά στράφηκα στα Honda (ήμουν γερά καμένος από παλιότερα αυτοκίνητα).
      Τον κινητήρα του εξακολουθώ να τον βρίσκω πολύ καλό αλλά πλέον στην αγορά κυκλοφορούν ευρέως μικρότεροι κινητήρες που υπόσχονται περισσότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Honda Civic 4d vs Toyota Corolla (κα sedan)

      Μου κάνει εντύπωση κάτι. Είμαι 1.92 και 110 κιλά.. Εγώ είμαι μια χαρά με την ηλιοροφή πάντως, δεν έχω κανένα πρόβλημα (εννοείται ότι το κάθισμα του οδηγού το έχω τέρμα κάτω στην καθ’ ύψος ρύθμιση). Όσον αφορά το ύψος είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που αισθάνθηκα άνετα μέσα, ενώ έχω μπει και σε αυτοκίνητα που και χωρίς ηλιοροφή δεν χωρούσα….., έτσι απλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Honda Civic 4d vs Toyota Corolla (κα sedan)

      Ο χώρος αποσκευών είναι όντως ρηχός σε ύψος. Απλά έχει αρκετό βάθος. Ρεζέρβα έχω κανονική. Η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι σχετικά καλή. Εγώ που μετακινούμε σε μικρή πόλη με μικρό κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν έχω ξεπεράσει σε καμία περίπτωση τα 10 λιτ/ 100 χλμ. εντος πόλης. Γύρω στα 7 με 8 είμαι.
      Στην εθνική με 6η και 120 χλμ έχεις περίπου 3500 στροφές στο στροφόμετρο. Σε αυτές τις ταχύτητες οι θόρυβοι που ακούγονται είναι λίγοι κυρίως αεροδυναμικοί (από τους καθρέφτες μάλλον) και από τα λάστιχα. Πάνω από τις 4000 στροφές μπαίνει και ο θόρυβος του κινητήρα που για μένα είναι ευχάριστος.
      Τα 4θυρα γίνονται σίγουρα στην Τουρκία πλέον εδώ και ένα χρόνο και όποιος σου πει το αντίθετο έχει λάθος.
      Δες και την περίπτωση (αν το αντέχει και το πορτοφόλι σου βέβαια) να πάρεις την έκδοση ES. Αυτά που παίρνεις παραπάνω σαν αξεσουάρ αξίζουν τα λεφτά τους. (ηλιοροφή, Cruise Control, 6δισκο mp3, κ.α.)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Honda Civic 4d vs Toyota Corolla (κα sedan)

      Προς τον αναποφάσιστο φίλο. Είμαι κάτοχος CIVIC 4θ εδώ και δύο χρόνια.
      Για το Honda δεν ισχύει αυτό με την ρεζέρβα (αν βάλεις πιο μικρή μπλα μπλα μπλα...). Είναι μεν μικρό το άνοιγμα των αποσκευών αλλά είναι ικανοποιητικός ο χώρος. Για τα σέρβις σε εμένα ισχύει το εξάμηνο ή 10.000 χλμ. Όποιο έρθει πρώτο. Μικρό το κόστος όμως, κάτω από τα 100 ευρώ το τυπικό σέρβις + δεν έχεις να αλλάξεις και ιμάντα χρονισμού.
      Ακριβά όντως τα ανταλλακτικά. Ενδεικτικά αναφέρω το προβολάκι ομίχλης, κόστος 205 €.
      Ο πίνακας οργάνων μην σε τρομάζει (στην αρχή μου ήρθε κάπως ), τον συνηθίζεις πολύ γρήγορα, εκτιμάς απεριόριστα την εργονομία του και όταν μετά θα μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο θα νομίζεις ότι μπήκες σε αντίκα.
      Το μοτεράκι είναι από τα πιο δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. Εύστροφο και οικονομικό. Αν έχεις ελαφρύ πόδι θα δεις καταναλώσεις μοτοποδηλάτου. Εγώ που είμαι γενικός βαρυπόδαρος (λόγω κιλών) έχω κάνει και 650 χλμ με 42 λίτρα σε επαρχιακό δίκτυο.
      Το αρνητικό του σημείο θεωρώ ότι είναι η μαλακή του ανάρτηση για τα γούστα μου και η κλίση του αμαξώματος σε στροφές.

      Βασικά πήγαινε διάλεξε αυτό που σου αρέσει περισσότερο ανάμεσα σε αυτά τα 2. Και τα δύο είναι καλά. Πάντως για το Honda που το πρότεινα σε κάποιους φίλους (3 στον αριθμό) που το πήραν μετά από μένα δεν άκουσα ακόμα κανα βρίσιμο.
      Α, ένα θέμα επίσης είναι ότι από πέρσι τέτοιο καιρό κατασκευάζονται πλέον στην Τουρκία και όχι made in japan.
      Αν θες να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο, εδώ είμαστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

      ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

      ...Βενζινάς: (χώνοντας την αντλία) Πόσα χιλιόμετρα έκανες;
      Οδηγός : 650.....

      ...Η αντλία χτυπάει στα 41 λίτρα ....

      6.3 λίτρα στα εκατό .... εντυπωσιακό. Για πες μας συνθήκες.....

      Συνθήκες…χμμμ
      Γύρω στα 300 χλμ σε Εγνατία οδό, ταχύτητες πέρι τα 120 σε καμία περίπτωση πάνω από 140.
      Αρκετά χλμ σε επαρχιακούς δρόμους της Χαλκιδικής με ταχύτητες από 70 μέχρι 100, και σπανιότερα σε εξάρσεις προσπεράσεων πάνω από 130+. Γενικώς κίνηση ιδιαίτερη δεν υπήρχε (μποτιλιαρίσματα και τέτοια) αλλά κινήθηκα αρκετά σε κατοικημένες περιοχές.
      Η αλήθεια είναι ότι είχα πάντα το νου μου στο δεξί πόδι και προσπαθούσα να εκμεταλλευτώ στο έπακρο την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου, αποφεύγοντας τα φρεναρίσματα.
      Μεγάλος ψεύτης το trip comp όπου έδειχνε 5.6 λ/100χλμ. Όταν η πραγματική κατανάλωση ήταν γύρω στα 6.3
      Αυτά
      Η επιστροφή ήταν λίγο πιο ενεργοβόρα μια που στην Εγνατία κυνηγιόμουν με ένα mini cooper.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Ηonda Civic 2005

      ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

      Το σκηνικό διαδραματίζετε μεσημεριανές ώρες σε μεγάλο βενζινάδικο γνωστής εταιρείας κάπου στην Χαλκιδική.

      Βενζινάς: Το υβριδικό είναι;
      Οδηγός Honda: Όχι. Ευκαιρία όμως να δούμε πόσο έχει κάψει από το προηγούμενο γέμισμα.
      Βενζινάς: (χώνοντας την αντλία) Πόσα χιλιόμετρα έκανες;
      Οδηγός : 650.
      Βενζινάς: Πόσο;
      Οδηγός : 650. Μαλακό δεξί πόδι, ξέρεις τώρα.
      Βενζινάς: Βγάζει τόσα; Δεν το περίμενα. Άναψε λαμπάκι;
      Οδηγός : Όχι ακόμα!!
      Βενζινάς: Το δικό μου (μου δείχνει παρκαρισμένη γνωστή φινετσάτη ιταλίδα) για 650 χλμ θα χρειαζόταν 60 λίτρα
      Οδηγός: …………………………..

      Η αντλία χτυπάει στα 41 λίτρα και ο βενζινάς γυρίζει προς την ιταλίδα μάλλον με ένα άγριο και απορημένο ύφος. Η συζήτηση δεν συνεχίστηκε. Πιθανότατα δεν με πίστεψε. Έβαλα το κλειδί στην μίζα και συνέχισα για τα επόμενα 600+ χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Η αλήθεια είναι ότι με διάφορες συζητήσεις που έγιναν για το made in turkey Honda είδα μεγάλο προβληματισμό από πολλούς. Πολλοί έλεγαν ότι δεν θα το αγόραζαν λόγω καταγωγής. Κάποιος είπε μάλιστα στον φίλο μου να τους το γυρίσει πίσω και να απαιτήσει τα λεφτά του. Το κακό είναι ότι ο φίλος μου πήρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που το είχε μεράκι και την επόμενη μέρα είχε ήδη χαλαστεί.
      Τα Toyota δηλαδή πως τα αγοράζουμε εμείς οι Έλληνες (από τις πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις στην Ελλάδα) που τα περισσότερα γίνονται στην γείτονα χώρα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
      kastorianos

      Κοίταξε σε παρακαλώ το τελευταίο γράμμα πριν την τελική αρίθμηση στο VIN. Αν είναι S τότε μιλάμε για Suzuka Ιαπωνία.

      Πάντως για να επαινέσω τα γένια μου (που δεν έχω) το υβριδικό για την ώρα είναι final assembly JAPAN.

      Χρήστο δεν χρειάζεται να κοιτάξω το Vin. Το ταμπελάκι στην πόρτα του οδηγού το γράφει ξεκάθαρα. Made in turkey. Ακόμα και στην άδεια κυκλοφορίας γράφει ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ: ΗΟΝDA TURKEY. Στο δικό μου στο ταμπελάκι γράφει japan.

      Παναγιώτη δεν είμαι 100% σίγουρος για αυτό που είπα για τα service (θα το διασταυρώσω και από άλλους). Αν ισχύει πάντως, θα ισχύει για τα αυτοκίνητα που έχουν 10 ετη εγγύηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Νοσταλγώντας το αυτοκινητιστικό παρελθόν μου παραθέτω φωτογραφίες των αυτοκινήτων που είχα για κάποιο διάστημα στην κατοχή μου. Το πρώτο με το τελευταίο τα χωρίζουν 34 χρόνια και φυσικά ένα τεράστιο τεχνολογικό χάσμα. Επίσης κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικής δεκαετίας. (Datsun 1973 father’s car, Fiat Uno Turbo 1989, Citroen ZX 1995, Civic 2007).




      Η επιλογή (εκτός από το πρώτο όπου ήταν «αναγκαστική» επιλογή) έχει να κάνει περισσότερο με την φάση τις ζωής που περνούσα (ηλικία, οικογένεια, οικονομική κατάσταση) παρά με το ύφος – χαρακτήρα – φιλοσοφία του κάθε αυτοκινήτου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kastorianos
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Χθες φιλαράκι παρέλαβε το 4Θ hondaki του. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο αναστατωμένος. Το Honda του είναι made in Turkey!!!!!!!
      Πότε έγινε αυτό ρε παιδιά????. Νέο εργοστάσιο η Honda στην Τουρκία? Και η πλάκα είναι ότι τον επηρέασε θετικά στην επιλογή του το γεγονός ότι το 4θυρο είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Η πλάκα είναι ότι εντόπισα αρκετές μικροδιαφορές (μετά από 1 χρόνο με το δικό μου, μπορώ να παρατηρήσω και το παραμικρό) με το «παλιότερο» 4Θ. Έχουν καταρχήν αλλάξει οι υαλοκαθαριστήρες (είναι από τα πρώτα πράγματα που παρατηρείς γιατί αυτό βλέπεις μπροστά σου). Διαφορές στα χειριστήρια των φλας και υαλοκαθαριστήρων καθώς και εσωτερικό κλείδωμα του χώρου αποσκευών (Με κλειδί κάτω αριστερά στον μοχλό που ανοίγει καπό – ρεζερβουάρ). Επίσης λιγάκι διαφορετικό το ύφασμα των καθισμάτων και άλλες μικρές διαφορές ανάξιας αναφοράς. Εξωτερικά λασπωτήρες μπρος – πίσω στον στάνταρ εξοπλισμό το μόνο διαφορετικό.
      Στα service επίσης πρέπει να έκαναν κάποιες αλλαγές. Στα πρώτα λάδια 10.000 χλμ ή 6 μήνες και στα επόμενα κάθε 10.000 χλμ ανεξαρτήτως διάρκειας. Ισχύει η δεκαετής εγγύηση. Επίσης από Δευτέρα τέλος στην έκπτωση των 1000

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kastorianos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr