Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 358
    • 359
    • 360
    • 361
    • 362
    • 389
    • 390
    • 360 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panagiotis87 last edited by

      Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
      Στα service επίσης πρέπει να έκαναν κάποιες αλλαγές. Στα πρώτα λάδια 10.000 χλμ ή 6 μήνες και στα επόμενα κάθε 10.000 χλμ ανεξαρτήτως διάρκειας.

      Αυτο απο ποτε ισχυει? Ειναι σιγουρο?? Αν ναι ειναι αρκετα θετικο γι'αυτο αν γνωριζει καποιος λεπτομερειες ας ενημερωσει!

      Οσον αφορα τη χωρα προελευσης του 4θυρου ειναι σιγουρο οτι ερχεται τωρα πια απο Τουρκια. Τωρα εδω κ ποσο καιρο δεν ξερω, τελευταια παντως... Ισως απο το 2008

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        kastorianos

        Κοίταξε σε παρακαλώ το τελευταίο γράμμα πριν την τελική αρίθμηση στο VIN. Αν είναι S τότε μιλάμε για Suzuka Ιαπωνία.

        Πάντως για να επαινέσω τα γένια μου (που δεν έχω) το υβριδικό για την ώρα είναι final assembly JAPAN.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kastorianos last edited by

          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
          kastorianos

          Κοίταξε σε παρακαλώ το τελευταίο γράμμα πριν την τελική αρίθμηση στο VIN. Αν είναι S τότε μιλάμε για Suzuka Ιαπωνία.

          Πάντως για να επαινέσω τα γένια μου (που δεν έχω) το υβριδικό για την ώρα είναι final assembly JAPAN.

          Χρήστο δεν χρειάζεται να κοιτάξω το Vin. Το ταμπελάκι στην πόρτα του οδηγού το γράφει ξεκάθαρα. Made in turkey. Ακόμα και στην άδεια κυκλοφορίας γράφει ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ: ΗΟΝDA TURKEY. Στο δικό μου στο ταμπελάκι γράφει japan.

          Παναγιώτη δεν είμαι 100% σίγουρος για αυτό που είπα για τα service (θα το διασταυρώσω και από άλλους). Αν ισχύει πάντως, θα ισχύει για τα αυτοκίνητα που έχουν 10 ετη εγγύηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
            ....

            ΟK δώσε και σε εμάς το VIN για να γνωρίζουμε και το designation των Συμμάχων...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vargas last edited by

              σημερα εκλεισα το TYPE S , ελπιζω να πανε ολα καλα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης vargas έγραψε:
                σημερα εκλεισα το TYPE S , ελπιζω να πανε ολα καλα...

                Καλοτάξιδο να είναι και εσύ να είσαι καλά να το χαίρεσαι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vargas last edited by

                  thanx φιλε... κ επισης ευχαριστω πολυ τον pipikikino για τις πληροφοριες του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Προφανώς η νέα διοίκηση αποφάσισε να κάνει εισαγωγή από εκεί για λόγους διαθεσιμότητας και κερδοφορίας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      Προφανώς η νέα διοίκηση αποφάσισε να κάνει εισαγωγή από εκεί για λόγους διαθεσιμότητας και κερδοφορίας

                      θεωρώ αμφίβολη την κερδοφορία αφού το made in japan και το συνώνυμο της ποιότητας κατασκευής που αυτό συνεπάγεται, αντικαθίσταται από το εργοστάσιο χώρας που δημιουργεί τουλάχιστον ...αμηχανία στους Έλληνες. Δεν θεωρώ όμως ότι το αυτοκίνητο θα είναι χειρότερο...ψυχολογικό θα είναι το θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spyros-s last edited by

                        θα αγόραζε για παράδειγμα κάποιος αυτοκίνητο made in 'Macedonia' (*);;;
                        Είναι ρίσκο για κάποιον εισαγωγέα αυτό. Εδώ σφουγγάρια αγοράζεις και αν βλέπεις το made in turkey χαλιέσαι... Τέλος πάντων η αγορά θα δείξει...

                        (*) Για όσους δεν ξέρουν πρόκειται για το κρατίδιο στα βόρεια μας σύνορα γνωστό μέχρι πρόσφατα ως Σκόπια, Γιουγκοσλαβία, βαρδάσκα ή κάτι τέτοιο γαμώ το διάολο τους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                          Προφανώς η νέα διοίκηση αποφάσισε να κάνει εισαγωγή από εκεί για λόγους διαθεσιμότητας και κερδοφορίας

                          θεωρώ αμφίβολη την κερδοφορία αφού το made in japan και το συνώνυμο της ποιότητας κατασκευής που αυτό συνεπάγεται, αντικαθίσταται από το εργοστάσιο χώρας που δημιουργεί τουλάχιστον ...αμηχανία στους Έλληνες. Δεν θεωρώ όμως ότι το αυτοκίνητο θα είναι χειρότερο...ψυχολογικό θα είναι το θέμα.

                          Οι αποφάσεις της διοίκησης κρίνονται μακροπρόθεσμα και κυρίως από την νέα διοίκηση. Δηλαδή ποτέ δεν είναι στη θέση τους οι διοικούντες όταν αυτή η απόφαση θα επιφέρει θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα. Στατιστικά μιλάω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kastorianos last edited by

                            Η αλήθεια είναι ότι με διάφορες συζητήσεις που έγιναν για το made in turkey Honda είδα μεγάλο προβληματισμό από πολλούς. Πολλοί έλεγαν ότι δεν θα το αγόραζαν λόγω καταγωγής. Κάποιος είπε μάλιστα στον φίλο μου να τους το γυρίσει πίσω και να απαιτήσει τα λεφτά του. Το κακό είναι ότι ο φίλος μου πήρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που το είχε μεράκι και την επόμενη μέρα είχε ήδη χαλαστεί.
                            Τα Toyota δηλαδή πως τα αγοράζουμε εμείς οι Έλληνες (από τις πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις στην Ελλάδα) που τα περισσότερα γίνονται στην γείτονα χώρα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Νομίζω ότι μόνο το verso γίνεται στην Τουρκία και τόσα χρόνια οι δημοσιογράφοι το πνίγουνε... Να δουμε αν θα πνίξουν και το honda τώρα..

                              Οταν λέω το πνίγουνε εννοω ότι δεν γράφουν το άρθο... 'Το τούρκικο αυτοκίνητο' ... όπως όταν γράφουν 'Το ιαπωνικό.....'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                η σενταν κορόλλα δεν κατασκευάζεται στην γείτονα χώρα;;; Βέβαια θα έχει και τα θετικά της η όλη κατάσταση...γρηγορότερη αποστολή ανταλλακτικών(συνδυάστε το με την αναμενόμενη συνεργασία του Σ με εξωτερικό συνεργάτη στον τομέα των ανταλλακτικών) ενώ ίσως αυτή είναι και φθηνότερη με νέα τιμολογιακή πολιτική. Μην τα βάψετε μαύρα...ίσως δεν είναι κακό αυτό που συνέβη. Την υπόλοιπη Ευρώπη την τροφοδοτεί αποκλειστικά το εργοστάσιο της Τουρκίας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gs7776 last edited by

                                  Molis evala azoto (30psi) anti gia aera se ola ta lastixa tou Civic.
                                  Paratirisa arketi miosi sta kopanimata kai genika kalyteri aporofisi ton kradasmon apo tis diafores lakouves kai anomalies tou dromou.

                                  Episis 8etiko einai oti den afksomionete h piesi sta elastika toso oso otan einai gemismena me kanoniko aera.

                                  Domikaste to. Aksizei! Kostizei 5Euro se ka8e lastixo.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    μου κάνει εντύπωση που είδες τόση μεγάλη διαφορά. Μάλλον είχες παραφουσκωμένα τα λάστιχα με αέρα(πολλές φορές τα μηχανήματα στα βενζινάδικα δείχνουν στο γάμο του καραγκιόζη ή τα μετράμε ζεστά και έχουμε λαθεμένη ένδειξη) οπότε είδες τρελή βελτίωση. Στο σιβικ με τα 225 η παραπάνω πίεση γίνεται πάντα αντιληπτή...
                                    Πέρα από το πλεονέκτημα της μη ανάγκης ελέγχου των ελαστικών σε τακτά χρονικά διαστήματα δεν καταλαβαίνω γιατί να πληρώσει κανείς για άζωτο. Σε τελική ανάλυση θα το έκαναν και οι κατασκευαστές...

                                    Ερώτηση προς γνώστες: Εφόσον το άζωτο είναι ελαφρύτερο από τον αερά (αν θυμαμαι καλά ο αέρας περιέχει 78% από αυτό ) υπάρχει περίπτωση να έχεις δυσαρεστες αλλαγές στην συμπεριφορά του ελαστικού;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                      Ερώτηση προς γνώστες: Εφόσον το άζωτο είναι ελαφρύτερο από τον αερά (αν θυμαμαι καλά ο αέρας περιέχει 78% από αυτό ) υπάρχει περίπτωση να έχεις δυσαρεστες αλλαγές στην συμπεριφορά του ελαστικού;;;

                                      Με τον αέρα να βρίσκεται στο 1.0 το ατμοσφαρικό Ν2 είναι στο 0.972 και το εργαστηριακό Ν2 στο 0.97 (πηγή http://www.engineeringtoolbox.com/speci ... d_334.html) δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι.

                                      Το θετικό με το Ν2 είναι ότι συμπεριφέρεται καλύτερα στις αλλαγές θερμοκρασίας καθώς είναι λιγότερο δραστικό από τον αέρα. Βέβαια από την Φ1 μαθαίνουμε ότι η Φερράρι πέρυσι έπαιζε με CO2 που είναι πολύ πιο σταθερό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-s last edited by

                                        Δηλαδή εσύ Χρήστο θεωρείς ότι το άζωτο είναι καλή επιλογή για τα λάστιχα μας; Είναι δυνατόν ο φίλος μας να είδε πράγματι βελτίωση με την αλλαγή αυτή; Δεν το έχω ακούσει ποτέ αυτό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                          Δηλαδή εσύ Χρήστο θεωρείς ότι το άζωτο είναι καλή επιλογή για τα λάστιχα μας; Είναι δυνατόν ο φίλος μας να είδε πράγματι βελτίωση με την αλλαγή αυτή; Δεν το έχω ακούσει ποτέ αυτό...

                                          Το άζωτο προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα μέσα σε μία πίστα αλλά στην καθημερινή οδήγηση θεωρώ πρακτικά αδύνατο να διακρίνει κανείς διαφορά.

                                          Συμφωνώ στο προηγούμενο post ότι τα ελαστικά ήταν φουσκωμένα στο Θεό που είναι πολύ πιο plausible. Είναι πολύ πιο κρίσιμο να υπάρχει η σωστή πίεση στα ελαστικά και αυτός είναι ο κύριος παράγοντας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tzouvar last edited by

                                            EXOYME KANENA REVIEW ΤΟ HYBRID???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 360 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr