-
Λαδια εχεις ελενξει;
-
Ωστήρια
Το αυτοκίνητο τραβούσε κανονικά?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ΩστήριαΉ στρόφαλος;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ωστήρια
Ή στρόφαλος;
Δε νομίζω να είναι κουζινέτο,γιατί απ' ότι καταλαβαίνω το κάνει μόνο όταν ζοριστεί ή όταν το λάδι φτάσει σε σχετικά υψηλή θερμοκρασία.
Αν ήταν κουζινέτο θα το έκανε σχεδόν συνέχεια με ζεστό κινητήρα,τουλάχιστον στα πρώτα στάδια φθοράς του.Αντίθετα το πιστόνι μπορεί να κάνει τέτοιες μ@λακίες,να χτυπάει ή στην 'ποδιά' του ή στον πείρο,όταν ζεσταθεί ικανοποιητικά.
Τα ωστήρια ίσως δεν μπορούν να λειτουργήσουν όταν το ιξώδες του λαδιού μειωθεί δραματικά.
-
η απόδοση του αυτοκινητου δεν είχε μειωθεί και τα λάδια κανονικότατα και φρεσκα...
PS. Μετά από μικρή στάση και αφού σταμάτησε ο θόρυβος συνέχισα για 300+ ΚΜ απροβλημάτιστα.. έως και τώρα που μιλάμε δουλεύει μια χαρα.
-
Τι λάδια του βάλατε?
-
Το μοτέρ έχει σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων;
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι λάδια του βάλατε?Τι να του έβαλαν ρε Μάκη; Της μαμάς του το λάδι θεωρητικά θα έχει μέσα ακόμη. Υπάρχει περίπτωση να έχουν βάλει πολύ λεπτο λάδι λες; Πάμε στα 'Τεχνικά' καλύτερα το θέμα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι λάδια του βάλατε?
Τι να του έβαλαν ρε Μάκη; Της μαμάς του το λάδι θεωρητικά θα έχει μέσα ακόμη.
Αν είναι έτσι τότε είναι ya ta baza.....
Υπάρχει περίπτωση να έχουν βάλει πολύ λεπτο λάδι λες; Πάμε στα 'Τεχνικά' καλύτερα το θέμα.
To πρόβλημα δεν είναι στο ψιλό λάδι αλλά στο παραπάνω αν φυσικά αυτό υφίαστατε.
Ακου 20κ km τα λάδια!! -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μοτέρ έχει σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων;Γιατί ρε συ,το δικό σου δεν έχει?
Τα φανάρια δεν είναι στο στάνταρ εξοπλισμό στα γαλλικά? -
Λυπάμαι, δεν είμαι μηχανικός vag για να ξέρω.
Και φυσικά είναι στον στάνταρ, δεν είναι golf που έχει τα 'ενεργητικά' (μην μας πάρουν και για γκέι) προσκέφαλα στα έξτρα.Μήπως είναι λοιπόν η βαλβίδα ανακύκλωσης που κάνει έτσι; Μόνο στο ρελαντί τον ακούει αυτόν τον θόρυβο;
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να έχουν βάλει πολύ λεπτο λάδι λες; Πάμε στα 'Τεχνικά' καλύτερα το θέμα.
To πρόβλημα δεν είναι στο ψιλό λάδι αλλά στο παραπάνω αν φυσικά αυτό υφίαστατε.
Ακου 20κ km τα λάδια!!Μαλλον 2000Km οταν το πρωτοεκανε.Tωρα εχει 5500Km.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Λυπάμαι, δεν είμαι μηχανικός vag για να ξέρω.
Και φυσικά είναι στον στάνταρ, δεν είναι golf που έχει τα 'ενεργητικά' (μην μας πάρουν και για γκέι) προσκέφαλα στα έξτρα.Μήπως είναι λοιπόν η βαλβίδα ανακύκλωσης που κάνει έτσι; Μόνο στο ρελαντί τον ακούει αυτόν τον θόρυβο;
δεν ακουγόταν μόνο στο ρελαντί, σε όλο το φάσμα των στροφών.
Που βρίσκεται η βαλβίδα ανακλυκλωσης?κάτω από.. το πάνω πάνω πλαστικό καπάκι που καλύπτει την μηχανή?
-
Aν το ακούς σε όλο το φάσμα, χλωμό έως άσπρο να είναι αυτή. Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις αυτό που λέει ο G60...
-
ixnhlath παρατήρησες πτώση απόδοσης του μοτέρ (σαν κόμπιασμα ή οτιδήποτε άλλο) ή μόνο το θόρυβο που έκανε?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
ixnhlath παρατήρησες πτώση απόδοσης του μοτέρ (σαν κόμπιασμα ή οτιδήποτε άλλο) ή μόνο το θόρυβο που έκανε?όχι, δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Μερικοί, από ότι διάβαζα σε άλλο φόρουμ, είχαν πρόβλημα με ιμάντα βεντιλατέρ. Στο συνεργείο δεν μπορούσαν να βρούν τπτ. Κ μου ειπαν όταν τον ξανακάνει να το παω επιτοπου.
-
Ο χρήστης ixnhlaths έγραψε:
Γεια σας,Σχετικά με τον λόγο που έιχα ξεκινήσει αυτήν την ενότητα..
Εν περιλήψει..
είμαι κάτοχος του TSI με τα 140HP. Έχοντας διανύσει συνολικά 2000ΚΜ, και εβρισκόμενος σε ορεινή διάδρομη προς καρπενήσι(πριν από 2μήνες περίπου), ύστερα από ζόρικες ανηφόρες, είχα ακούσει έναν πολύ ανησυχητικό θόρυβο.
Το αμάξι έκανε στην κυριολεξία σαν τρακτερ.. Ένας άλλος χαρακτηρισμός αυτού του θορύβου που προερχόταν από το εσωτερικό της μηχανής, θα μπορούσε να είναι: 'σα χαλασμένο ντίζελ,.. ή ποδήλατο με καπακι από παγωτό μανταλωμένο στις ακτίνες'Anyway, μετα από κάνα 20λεπτο και αφού κρύωσε δεν τον ξαναεκανε..μέχρι και χτες και έχοντας στο κοντέρ 5500ΚΜ. Σε μποτιλιάρισμα ζόρικο κάπου πριν την Λάρισα, Ύστερα από 1 ώρα σταματα ξεκίνα, ξεκίνησε σιγά σιγά το ίδιο πράγμα. Στην αρχή το έκανε με πατημένο συμπλέκτη μόνο κ μετά συνεχώς.
Αφού έκανα στην άκρη για 15 λεπτά περίπου, με σβηστό κινητήρα, σταμάτησε. Επισκεπτόμενος το συνεργείο μου είπαν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι από τη στιγμή που όλα φαίνονται οκ. Ξανα πέρνα μόλις το ξανακάνει. Αυτά..
Ο ήχος ηχογραφήθηκε-(βιντεοσκοπήθηκε) από κινητό Ν70 και σας τον παραδίδω προς εξέταση..
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχε ένας φίλος 2 φορές μέσα σε 2 χρόνια με 1600 fsi αλλά σε αυτόν όταν το έκανε δεν ξαναπήρε μπροστά ποτέ. 2 κινητήρες εκτός με τον τελευταίο την πρωτοχρονιά. Δεν πιστεύω να είσαι τοσο αθώος να μην το πάς σε άλλη αντιπροσωπεία και να ζητήσεις να στο περάσουν για έλεγχο με κάρτα επισκευής γιατί μετά θα σου λένε δεν σε ξέρουμε... κρίμα
-
Τι φορματ είναι αυτό mp4? Απαράδεκτος
δεν παίζουν με τίποτα.Μπορεί να έχει χαλάσει αυτό που κρατάει το ρουλεμάν του συμπλέκτη και όταν υπερθερμαίνεται να φεύγει από τη θέση του και να χτυπάει τα ελατήρια/δάχτυλα στο συμπλέκτη/πλατό (τα σπάει).
-
παίζουν άνετα με VLC, BSPlayer, Quicktime και...WindowsMediaPlayer με το plugin για το container...
-
Εμένα παίδες αυτός ο ντιζελοειδής ήχος μου φέρνει στο μυαλό λανθασμένο χρονισμό.
Έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού το TSI?
Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...