Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Εγώ μόνο χθες είδα 3 charade gtti, 4 punto GT και 2 renault 5.
Λέει κάτι αυτό;
Εγώ μόνο χθες είδα 447 civic του 1983, 377 Datsun 120Υ του 1978 και 2679 κορόλλες του 1976....
Άσε μας ρε φίλε.....
Να ρωτήσω κάτι; Τι σημασία έχει τι γινόταν πριν τόσα χρόνια; Αν ήταν έτσι δεν θα αγόραζε κανείς Hyundai γιατί έφτιαχναν το Excel, ή Skoda γιατί έφτιαχναν το Target!
Τι συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις για το σημερινό Civic , βλέποντας τον πρόγονό του, με 20+ χρόνια στην πλάτη του;
Δεν διαφωνώ για την αξιοπιστία του ΠΑΛΙΟΥ, γιατί έχει αποδειχτεί με τα χρόνια... Για το καινούριο, ξέρουμε κάτι;
Γιατί δηλαδή ένα turbo να σε στείλει στο συνεργείο καλά και σώνει; Εντάξει ίσως χρειαστεί μετά από 100Κ ή 200Κ χιλιόμετρα ένα σέρβις η τουρμπίνα, αλλά αυτά τα χιλιόμετρα θα έχουν γίνει ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΑΝΕΤΟΤΕΡΑ χάρη σ' αυτήν!
Δεν θα τολμούσα να προτείνω ποτέ το Astra με 140 άλογα από 1.8 λίτρα σε κάποιον ΣΗΜΕΡΑ! Αν θα πάει να το πουλήσει μετά, ξέρεις τι θα πάρει; Όταν στην αγορά θα υπάρχουν και τα 1.6Τ;
Και το Civic, αν δεν είχε αυτήν την τόσο εντυπωσιακή εμφάνιση το 5Θ, θα πουλούσε τόσο καλά νομίζεις; Γιατί δεν βλέπουμε sedan καθόλου; Γιατί όλοι το αγοράζουν για την εμφάνιση του 5θ... Αν ήταν κοινότυπο όπως όλα τα προηγούμενα, μόνον οι πιστοί της Honda θα το αγόραζαν, όπως τα προηγούμενα, ειδικά με τις τιμές του Σαρακάκη...
Τέλος κάτι ακόμη για προβληματισμό: στην Ευρώπη άνω του 50% των νέων αυτοκινήτων είναι diesel... Ή για την ακρίβεια, turbo-diesel. Φαντάζομαι όλοι αυτοί (κάποια....εκατομμύρια!) θα τρέχουν στα συνεργεία ν' αλλάζουν τουρμπίνες καθότι είναι...αναλώσιμο ε;
Εγώ λέω πως πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και ν' ανάψουμε μια λαμπάδα ίσα με το...μπόι, όλων των εταιρειών που μας έδωσαν άλογα από λίγα κυβικά χάρη στα turbo, αφού με το φορολογικό μας σύστημα, ήταν ο μόνος τρόπος να δούμε επιδόσεις της προκοπής! Τώρα δεν έχουμε ανάγκη καμία 'βελτίωση' και κανέναν Μαστρο-Μήτσο!
Αν πάλι κάποιος δεν νοιάζεται για την απόδοση, ας πάρει Civic, Corolla, Accent η Cee'd. Αλλά ας σταματήσει να μας τα κάνει @@ με την καραμέλα της αξιοπιστίας...