-
-
H σειρα δε λεει τιποτα.
Το θεμα ειναι ποσο απεχουν οι αριθμοι μεταξυ τους...
Στη συγκεκριμενη απο αρκετα εως πολυ. -
Το Astra φυσικά και είχε καλύτερα πλαστικά (στην εμφάνιση πάντα) από το Golf. Ομως με την προηγούμενη ψιλοανανέωση του Golf αυτό άλλαξε και δεν ισχύει πια.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Astra φυσικά και είχε καλύτερα πλαστικά (στην εμφάνιση πάντα) από το Golf. Ομως με την προηγούμενη ψιλοανανέωση του Golf αυτό άλλαξε και δεν ισχύει πια.μάλλον εκεί είναι το κλειδί, αφού εγώ μιλάω για περίπου ένα χρόνο πίσω
επίσης συμφωνώ οτι η 1 είναι απράδεκτη για BMW σε αυτό τον τομέα
τέλος αν βάλουμε στο παιχνίδι και Α-Β Class εννοείται οτι είναι αυτές στη κορυφή της προσωπικής μου λίστας -
:iconcool:
2 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με παραπλήσιες όμως επιδόσεις και φιλοσοφία κινητήρα, όπως επίσης και εκπομπές ρύπων αλλά και κατανάλωση. Και τέλος τιμή!
Το Άστρα, εξαιρετικά κατασκευασμένο μέσα κι έξω και το Άουντι το ίδιο, κλειστοφοβικό το Άουντι μέσα, αεράτο το Άστρα ανοιχτό, στρίβουν όπως έρχονται και τα 2, αλλά το Άουντι πιο σφιχτό και με λιγότερες στρεβλώσεις και κραδασμούς στο τιμόνι ελέω καλύτερης στρεπτικής ακαμψίας(όχι όμως το αντίστοιχο ανοιχτό Α3...), και τα 2 με βέβαιη μεταπώληση! -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά τα πλαστικά (θεό τα έχουμε κάνει ήμαρτον) του Opel είναι σαφώς ανώτερα απο Golf. Το Α3 είναι ισάξιο και λίγο καλύτερο στη συναρμολόγηση..
με το Astra ??
oui
η προσωπική μου λίστα σε ποιότητα εσωτερικού μικρομεσαίων είναι με φθίνουσα σειρά
1.Α3
2.Astra
3.Golf
4.BMW 1
κτλΠάνω απο όλα τα παραπάνω είναι το volvo 30 μαζί με την Α
-
Ο χρήστης Ιερεμίας έγραψε:
Το Άστρα, εξαιρετικά κατασκευασμένο μέσα κι έξω και το Άουντι το ίδιο...Θα μου επιτρέψεις φίλε, το Α3 είναι υπερβολικά καλύτερα κατασκευασμένο και με πολύ ανώτερα υλικά μέσα. Απλά καμμία σύγκριση.
Εγώ έχω το Α3 και η γυναίκα μου έχει αλλάξει 3 εταιρικά Astra τα τελευταία 6 χρόνια (τώρα έχει το τελευταίο Astra σε station).
Από εργονομία δε, το Astra είναι Άστα......κλειστοφοβικό το Άουντι μέσα
μάλλον το ΤΤ εννοείς γιατί το Α3 σε σύγκριση με το GTC είναι η μέρα με την νύκτα...
στρίβουν όπως έρχονται και τα 2,
θα μου επιτρέψεις πάλι, αλλά πάλι καμμία σχέση.
Πολύ ανώτερο το Audi, ποιό ευθύβολο, πολύ καλύτερο κράτημα, πολύ ανώτερο στρίψιμο και σου προσφέρει καλύτερη αίσθηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ, αναφέρομαι στο απλό Astra σε σχέση με το A3 Attraction φίλου που έχω οδηγήσει.
Το δικό μου είναι το Ambition που είναι ποιό σκληρό και ποιό χαμηλό και δεν έχω οδηγήσει το Astra με το Sport πρόγραμμα...(όχι όμως το αντίστοιχο ανοιχτό Α3...)
Πέρα από μερικές φωτό δεν έχουμε δεί τίποτα ακόμα αν και θα είναι με υφασμάτινη οροφή και όχι μεταλλική...
Προσωπικά θεωρώ ανώτερη την μεταλλική οροφή πάντως σε σχέση με το ύφασμα.
Ασφάλεια, θόρυβος, στιβαρότητα κλπ...Πάντως για τον φίλο με το δίλλημα έχω να πώ ότι παρόλο που το Audi κερδίζει σε αρκετά σημεία ο διττός χαρακτήρας του Astra είναι όλα τα λεφτά... (για κινητήρες δεν αναφέρομαι, τα άλογα είναι περίπου τα ίδια)
Και εγώ αν αποφάσιζα τώρα θα είχα το ίδιο πρόβλημα...
-
Ο χρήστης Ιερεμίας έγραψε:
Το Άστρα, εξαιρετικά κατασκευασμένο μέσα κι έξω και το Άουντι το ίδιο...Θα μου επιτρέψεις φίλε, το Α3 είναι υπερβολικά καλύτερα κατασκευασμένο και με πολύ ανώτερα υλικά μέσα. Απλά καμμία σύγκριση.
Εγώ έχω το Α3 και η γυναίκα μου έχει αλλάξει 3 εταιρικά Astra τα τελευταία 6 χρόνια (τώρα έχει το τελευταίο Astra σε station).
Από εργονομία δε, το Astra είναι Άστα......κλειστοφοβικό το Άουντι μέσα
μάλλον το ΤΤ εννοείς γιατί το Α3 σε σύγκριση με το GTC είναι η μέρα με την νύκτα...
στρίβουν όπως έρχονται και τα 2,
θα μου επιτρέψεις πάλι, αλλά πάλι καμμία σχέση.
Πολύ ανώτερο το Audi, ποιό ευθύβολο, πολύ καλύτερο κράτημα, πολύ ανώτερο στρίψιμο και σου προσφέρει καλύτερη αίσθηση.
Το τιμόνι του Astra πάντως είναι ποιό βαρύ σε σχέση με του Α3 που βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χλμ αλλά και πάλι χάνει σε αίσθηση από το Opel.
ΠΡΟΣΟΧΗ, αναφέρομαι στο απλό Astra σε σχέση με το A3 Attraction φίλου που έχω οδηγήσει.
Το δικό μου είναι το Ambition που είναι ποιό σκληρό και ποιό χαμηλό και δεν έχω οδηγήσει το Astra με το Sport πρόγραμμα...(όχι όμως το αντίστοιχο ανοιχτό Α3...)
Πέρα από μερικές φωτό δεν έχουμε δεί τίποτα ακόμα αν και θα είναι με υφασμάτινη οροφή και όχι μεταλλική...
Προσωπικά θεωρώ ανώτερη την μεταλλική οροφή πάντως σε σχέση με το ύφασμα.
Ασφάλεια, θόρυβος, στιβαρότητα αμαξώματος κλπ...Πάντως για τον φίλο με το δίλλημα έχω να πώ ότι παρόλο που το Audi κερδίζει σε αρκετά σημεία ο διττός χαρακτήρας του Astra είναι όλα τα λεφτά... (για κινητήρες δεν αναφέρομαι, τα άλογα είναι περίπου τα ίδια)
Και εγώ αν αποφάσιζα τώρα θα είχα το ίδιο πρόβλημα...
-
**>Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Θα μου επιτρέψεις φίλε, το Α3 είναι υπερβολικά καλύτερα κατασκευασμένο και με πολύ ανώτερα υλικά μέσα. Απλά καμμία σύγκριση.
Εγώ έχω το Α3 και η γυναίκα μου έχει αλλάξει 3 εταιρικά Astra τα τελευταία 6 χρόνια (τώρα έχει το τελευταίο Astra σε station).
Από εργονομία δε, το Astra είναι Άστα... :lol: **Συμφωνώ για εργονομία αναφορικά με θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτήρια όχι για άνεση και ασφάλεια και χειρισμό οδηγού...Για τα υπόλοιπα
δεν είναι καθόλου έτσι.Το Άστρα της γυναίκας σου είναι σε έκδοση 1400 και μάλιστα τη φτωχότερη, η οποίαλλάζει δραματικά σε θέμα ποιότητας υλικών, χρωματισμών, ανάρτησης κτλ...Εκτός και αν έχεις μπεί σε 1.6 Τ και τότε μιλάς εκ πείρας!Εγώ έχω οδηγήσει αντίστοιχο 1600άρι Α3 με 17άρια όπως και πολλά Άστρα διάφορου κυβισμού.τα πλαστικά και το φινίρισμα στο Άστρα δεν συναντώνται αυτή τη στιγμή σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας, καλύτερα και από Μέρκα Α και Β τάξης!μιλάμε ακόμα και κάτω από το νοτυλαπάκι το PVC είναι αφρώδες και γενικά τόσο η διπλή παχιά τσιμούχα στις πόρτες όσο και η στεγανότητα πίσω στην 5η ή 3η πόρτα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες είναι ανύπαρκτη!Με πιεστικό-πλυστικό και αδυνατείς με κλειστές πόρτες να καθαρίσεις τους αρμούς με τις τσιμούχες! Αλλά μιλάμε για εκδόσεις Κόσμο και Σπορ και πάντα΄με κυβισμό 1600 και πάνω!Όχι το Essentia ή το Elegance !!! :iconcool:**>...κλειστοφοβικό το Άουντι μέσα
μάλλον το ΤΤ εννοείς γιατί το Α3 σε σύγκριση με το GTC είναι η μέρα με την νύκτα... :whistlink: **
ναι αλλά το 5θυρο Α3 σε σχέση με το 5θυρο Άστρα είναι από την ανάποδη μέρα με τη νύχτα ειδικά με εκείνη την καταραμένη κεντρική κολώνα-τούνελ στο Α3 που θυμίζει 25κιλο αρνί έτοιμο για σούβλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό!
**
στρίβουν όπως έρχονται και τα 2,
θα μου επιτρέψεις πάλι, αλλά πάλι καμμία σχέση.
Πολύ ανώτερο το Audi, ποιό ευθύβολο, πολύ καλύτερο κράτημα, πολύ ανώτερο στρίψιμο και σου προσφέρει καλύτερη αίσθηση.
Το τιμόνι του Astra πάντως είναι ποιό βαρύ σε σχέση με του Α3 που βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χλμ αλλά και πάλι χάνει σε αίσθηση από το Opel.
ΠΡΟΣΟΧΗ, αναφέρομαι στο απλό Astra σε σχέση με το A3 Attraction φίλου που έχω οδηγήσει.
Το δικό μου είναι το Ambition που είναι ποιό σκληρό και ποιό χαμηλό και δεν έχω οδηγήσει το Astra με το Sport πρόγραμμα... **Το Άστρα δεν το αλλάζει απλά το Σπορ πρόγραμμα...Η έκδοση σπορ είναι πραγματικά 1,5 περίπου πόντο χαμηλωμένη με σκληρότερα χαμηλωμένα ελατήρια και το πιο απίθανο απ'όλα είναι η ηλεκτρονική ανάρτηση IDS+, την οποία ελάχιστοι έχουν στην Ελλάδα και ελάχιστοι απολαμβάνουν εξαιρετική οδήγηση σε κάθε συνθήκη, χώμα κακοτράχαλο δρόμο με 17άρια και 45άρι προφιλ με 1η και αργά, λές και είναι SUV με 60άρι προφίλ!Το ΕSP δε στη συγκεκριμένη περίπτωση επεμβαίνει σε 3 τροχούς και έχει 3 διαφορετικές ρυθμίσεις, μία με άμεση (αλλά και πάλι όχι τόσο γρήγορη ώστε να σε αποκόβει ) επέμβαση, μία αρκετά καθυστερημένη με το πρόγραμμα σπορ σε λειτουργία και μία τελείως εκτός, πράγμα που ελάχιστα αμάξια προσφέρουν με 180+ άλογα. Το θέμα δε είναι, ότι το αμάξι με 17' είναι εξαιρετικά ρυθμίσιμο σε μέτρια άσφαλτο και με φλικάρισμα τοποθετείται συγκρατημένα αλλά ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ!Οι κλίσεις δε είναι ελάχιστες σε σχέση με ένα Α3 ambition (αυτό με τα 17άρια) και επίσης η απόσταση φρεναρίσματος κατά μισό μέτρο (για όσους αυτό μετρά) πιο σύντομη. ας μην ξεχνάμε το τιμόνι με...2,5 στροφές απ'άκρη σε
άκρη!Άμεσο, βαρύ και απλά γύρω από την θέση της ευθείας είναι χαλαρό θυμίζοντάς σου τη φιλοσοφία κατασκευής! -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
26000 για αυτό το αυτοκίνητο με 180 άλογα ούτε η ΚΙΑ δεν μπορεί να δωσει όταν οι άλλοι παλέβουν και κοροιδέυουν τους πελάτες τους δίνοντας 110-115 άλογα στα ίδια χρήματα και με 1500 τόνο βάρος.+1
-
Μόλις γύρισα από την παραλιακή με το Astra TT μου. Φυσικά ανοικτός! Πάντως όπου έβλεπα Α3 (και όχι μόνο) με έπιανε η καρδιά μου.
Τι βλακεία που έκανα και πήρα το ΤΤ! Τι όμορφα που είναι οδηγείς στην Ελλάδα των 9 μηνών ηλιοφάνειας ένα κλειστό αυτοκίνητο! Αύριο κιόλας θα πάω να κάνω ανταλλαγή το ΤΤ μου για ένα κλειστό Α3.
Τι; Και το ΤΤ έχει μεταλική οροφή; Σιγά τα αυγά! δεν έχει όμως τα πλαστικά του Α3. Αδέρφια, Α3 και ξερό ψωμί!
ΥΓ. Πρέπει να με κτύπησε ο ήλιος στο κεφάλι. Πρέπει να το κλείνω που και που!
-
Καλοτάξιδο είπα; Δεν είπα!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!
Πολύ καλή η επιλογή σου πιστεύω. Στην τελική, αν δεν οδηγήσεις τώρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο πότε θα το κάνεις; Όταν φτάσεις στην ηλικία του ΦΙΛΤΑΤΟΥ Κου ΑΡΙΣΤΟΥ -ΕΧΩΚΑΝΕΙΤΕΣΣΕΡΑΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑI'MTHEROXXXORZ- ΠΑΠΑΝΩΤΑ;
OPEL ASTRA TWIN TOP 1.6 TURBO or AUDI A3 1.8 TFSI