Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 1325
    • 1326
    • 46 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154953
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetz last edited by

      Η τιμή της είναι όλα τα λεφτά.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        winmik last edited by

        Στο bmwusa.com, στα future vehicles-->all new M3:

        'Some companies change the grille.We change the game'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyot last edited by

          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
          Μία καλή,κατα τα γροφόμενα,βελτίωση της 335i:

          http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _335i.html

          Εντυπωσιακή και... πανάκριβη.
          Η ανάρτηση, σύμφωνα με τη Hartge, χαμηλώνει το αυτοκίνητο 30μμ (σε σχέση με την Μ ανάρτηση ή με την -θεωρητική, αφού δεν τοποθετείται στις 335- στάνταρ ανάρτηση των Ε92;)

          Οι ζάντες, ίδιας διαμέτρου με των Στάγιερ του ΕΣ (έλεος). Οι φρενούκλες 356μμ της ΑΡR πρέπει να χωράνε και σε 18άρες.

          Το μπλοκέ διαφορικό λέει ότι είναι της Quaife (και όχι της GKN, αυτούσιο της Μ3 ε46 όπως ξέραμε). Επίσης τι σημαίνει '70%' σε τύπου Τόρσεν μπλοκέ διαφορικό; Μήπως 2:1;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetz last edited by

            ^
            Πλάκα κάνεις για τις ζάντες??Η Hartge ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ σε ζάντες για στάγιερ....

            Όλη της γκάμα έχει τεράστια κομμάτια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              micz last edited by

              Βρε παιδιά θέλω τη γνώμη σας για κάτι που με απασχολεί αυτό το διάστημα. Παίζεται να ανταλλάξω το Μ3 Ε46 (μου το ζήτησε κάποιος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της BMW) για τα μάτια μιας 325 Ε92 κουπέ ''κούτα''.

              Εγώ δεν θέλω να βάλω παραπάνω χρήματα για να πάρω μια μεγαλύτερη έκδοση. Ξέρω ότι από εμπορικής πλευράς με συμφέρει (η Μ είναι 2001 μοντέλο αλλά η κατάστασή της άριστη και το ξέρει αυτό ο αντιπρόσωπος).

              Το θέμα είναι (και αν κάποιος έχει εμπειρία από 325 καινούργια ας την καταθέσει) πόσο πολύ θα με ξενερώσει αν συγκριθεί με την Μ.

              Υ.Γ. ''Πάει'' καθόλου ή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Αυτό το ξέρεις ότι θα ξενερώσεις του θανατά, θες να στο επιβεβαιώσουμε και μεις;

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  micz last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Αυτό το ξέρεις ότι θα ξενερώσεις του θανατά, θες να στο επιβεβαιώσουμε και μεις;

                  Έχεις απόλυτο δίκιο Dim (απλά το σκέφτηκα ''εμπορικά''), και μάλλον ''άκυρο'' θα δώσω, αλλά ήθελα να δω πόσο πολύ θα ξενερώσω ακόμα και σε σύγκριση με το Golf GTi V που είχα!

                  Αλήθεια ρε παιδιά πως πάει σε σύγκριση έστω με την 325ci E46 (η οποία με ικανοποιούσε στο θέμα των επιδόσεων)? Αλήθεια, είναι τόσο βαρύ, ώστε τραβάει μεγάλο ζόρι και ακόμα αληθεύει ότι θα αντικατασταθεί με τον τρίλιτρο παρόμοιας απόδοσης?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tobajara last edited by

                    Φιλε MICZ ρωτα τον Pad(Παντελη), αυτος ξερει καλα.Αν θυμαμαι καλα ειχε κανει δοκιμαστικη βολτα και του ειχε φανει ο κινητηρας πολυ λιγος.Βεβαια αυτο ειναι και λιγο υποκειμενικο,ομως μετα την Μ το χαος.Θα σου κακοφανει η μειωση ιππων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      micz last edited by

                      Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
                      Φιλε MICZ ρωτα τον Pad(Παντελη), αυτος ξερει καλα.Αν θυμαμαι καλα ειχε κανει δοκιμαστικη βολτα και του ειχε φανει ο κινητηρας πολυ λιγος.Βεβαια αυτο ειναι και λιγο υποκειμενικο,ομως μετα την Μ το χαος.Θα σου κακοφανει η μειωση ιππων.

                      Ναι ναι φίλε Tobajara τον περιμένω να απαντήσει (να δω τι θα πει τώρα )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                        Έχεις απόλυτο δίκιο Dim (απλά το σκέφτηκα ''εμπορικά''), και μάλλον ''άκυρο'' θα δώσω, αλλά ήθελα να δω πόσο πολύ θα ξενερώσω ακόμα και σε σύγκριση με το Golf GTi V που είχα!

                        Επειδη από 1.8Τ πήγα σε 325, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι θα ξενερώσεις στην αρχή .Εαν για σενα αποτελει βασικη προτεραιότητα να σκάβεις την άσφαλτο και να αφηνεις τους παντες πισω,να εισαι σιγουρος οτι θα ξενερωσεις πολύ!Η 325 εχει πιο gentle χαρακτήρα,ενω αυτοκινητα τυπου Μ ειναι σκληροπυρηνικα.Μια δοκιμη θα σε πεισει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pad last edited by

                          Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                          Φιλε MICZ ρωτα τον Pad(Παντελη), αυτος ξερει καλα.Αν θυμαμαι καλα ειχε κανει δοκιμαστικη βολτα και του ειχε φανει ο κινητηρας πολυ λιγος.Βεβαια αυτο ειναι και λιγο υποκειμενικο,ομως μετα την Μ το χαος.Θα σου κακοφανει η μειωση ιππων.

                          Ναι ναι φίλε Tobajara τον περιμένω να απαντήσει (να δω τι θα πει τώρα )

                          Mιχάλη...τα έμαθα απο το τηλέφωνο τα νέα...
                          Δώστο Μιχάλη....δώστο...πριν γίνει κανά κακό...
                          Άν βαρεθείς. η 325 θα πωληθεί πανεύκολα...
                          (Άκουσε με μια φορά ρε!! )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyot last edited by

                            Aν το ζητούμενο είναι να ξεφορτωθεί προληπτικά την Μ3 για υπαρκτούς ή υποτιθέμενους λόγους αξιοπιστίας / κόστους συντήρησης, έχει καλώς.

                            Ότι η 325 θα του φανεί το απόλυτο ψοφίμι, είναι γεγονός, όμως.
                            Εδώ πέρα, ψοφίμι μου φάνηκε εμένα η 325 σε τεστ-ντράιβ (σε σχέση με τα 30 κιλά ροπής του 1,8Τ και δη για λιγότερο βάρος, της Οκτάβια), πόσο μάλλον αν έχεις μάθει με 37 κιλά (άσε τα αλόγατα).

                            Δεν είναι θέμα 'χαρακτήρα' και κουραφέξαλα, είναι θέμα αμείλικτων αριθμών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tiger last edited by

                              Παλι τα ισοπεδωσαμε ολα,δεν ειναι ψοφιμι,απλως λειπει η σπιρταδα που εχει ενα αυτοκινητο τελειως σπορ οπως η Μ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                Aν το ζητούμενο είναι να ξεφορτωθεί προληπτικά την Μ3 για υπαρκτούς ή υποτιθέμενους λόγους αξιοπιστίας / κόστους συντήρησης, έχει καλώς.

                                Ότι η 325 θα του φανεί το απόλυτο ψοφίμι, είναι γεγονός, όμως.
                                Εδώ πέρα, ψοφίμι μου φάνηκε εμένα η 325 σε τεστ-ντράιβ (σε σχέση με τα 30 κιλά ροπής του 1,8Τ και δη για λιγότερο βάρος, της Οκτάβια), πόσο μάλλον αν έχεις μάθει με 37 κιλά (άσε τα αλόγατα).

                                Δεν είναι θέμα 'χαρακτήρα' και κουραφέξαλα, είναι θέμα αμείλικτων αριθμών.

                                +1000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pad last edited by

                                  Αναλωθήκαμε με τα νέα μοντέλα...και ξεχάσαμε το θρύλο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    E, δεν ξεχνιέται αυτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      micz last edited by

                                      Mετά και από τα σχόλια σας (ο Coyot έχει απόλυτο δίκο) ομολογώ ότι το σκέφτομαι ακόμα, αλλά αυτή τη φορά το μυαλό μου πάει και στην 335 (για την οποία όμως θα πρέπει να περιμένω πάνω από 5 μήνες, δίνουν ανοιχτή ημερομηνία επειδή η BMW αδυνατεί να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση- η δε cabrio 335 δεν παραδίδεται καν γι' αυτό το χρόνο στην Ελλάδα επειδή το βάρος δίνεται σε άλλες αγορές, έτσι μου είπαν από την επίσημη αντιπροσωπεία τουλάχιστον).

                                      Τι γίνεται ρε παιδιά με αυτήν την 335? Άντε να έρθει και το Audi S5 (να πάνε και μερικοί προς αυτή τη πλευρά) για να πάρουμε και μεις σειρά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Εγω για την 325 περιμενα περιπου 4 μηνες,για ενα μοντελο που κυκλοφορει στην αγορά τουλάχιστον ένα χρόνο ήδη.
                                        Την 335 φανταζομαι οτι πιο ευκολα θα την βρεις μεταχειρισμενη σε κανα χρονο παρα με παραγγελια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Νέο διαφορικό από Μάριτο 2007, στις Ε92 με ενσωματωμένη την 'κορώνα' στην κάσα (σωστή ορολογία;)
                                          http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 178&page=6

                                          Όπερ, λέει, καθιστά δυσχερέστερη και ακριβότερη την τοποθέτηση μπλοκέ.
                                          Βασίληηηηη!....
                                          Εxplain, please!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                            Νέο διαφορικό από Μάριτο 2007, στις Ε92 με ενσωματωμένη την 'κορώνα' στην κάσα (σωστή ορολογία;)
                                            http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 178&page=6

                                            Όπερ, λέει, καθιστά δυσχερέστερη και ακριβότερη την τοποθέτηση μπλοκέ.
                                            Βασίληηηηη!....
                                            Εxplain, please!

                                            Οντως, μετά τον Μάρτιο 07 η κορώνα δεν είναι βιδωτή αλλά είναι σώμα με το κέλυφος του διαφορικού. Μάλλον η ροπή της 335 ταλαιπωρούσε πολύ το διαφορικό και η BMW αποφάσισε να εξαλείψει τη πιθανότητα ξεβιδώματος της κορώνας. (έχει μάθει το μάθημα από τις Ε36 Μ3 όπου είχαν προβλήματα). Στο Ε90 φορουμ υποστηρίζουν ότι το έκανε επίτηδες ... δε νομίζω.

                                            Δυστυχώς αυτό σε αναγκάζει να πάρεις έτοιμο ολόκληρο το διαφορικό είτε από την Diffsonline (δισκάτο), είτε να αγορασθεί κορώνα από προγενέστερο και να βιδωθεί το Quaife/Drexler (διαδικασία που θα απαιτήσει shimming από γνώστη)
                                            Ετσι όπως εξελίχθηκαν η Diffsonline είναι σίγουρη επιλογή αν και θα κοστίσει αρκετά. Αλλη επιλογή είναι η Drexler, όμως πρέπει να τους στείλεις το διαφορικό σου και μια κορώνα και να το μοντάρουν αυτοί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 46 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr