-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
θα σου πω απλά ότι ισχυρίζονται ότι λόγω αεροδυναμικής σχεδίασης το τζάμι καθαρίζεται όταν το αυτοκίνητο κινείται...εν κινήσει σε βροχή πράγματι βλέπεις πίσω αλλά πιστεύω ότι ένας υαλοκαθαριστήρας δεν θα ήταν περιττός. Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά ούτε και άριστα. Η ορατότητα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά δεν με ενοχλεί.Οκ, κατανοητό .. Εν κινήσει, το γνώριζα οτι λόγω αεροδυναμικής, καθαρίζεται.. Το θέμα όμως είναι τι γίνεται όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση..!! Η όταν πηγαίνεις με χαμηλές ταχύτητες..!
-
Εύχεσαι να υπάρχει Πακιστανός στο φανάρι.
-
Ο χρήστης lfour έγραψε:
θα σου πω απλά ότι ισχυρίζονται ότι λόγω αεροδυναμικής σχεδίασης το τζάμι καθαρίζεται όταν το αυτοκίνητο κινείται...εν κινήσει σε βροχή πράγματι βλέπεις πίσω αλλά πιστεύω ότι ένας υαλοκαθαριστήρας δεν θα ήταν περιττός. Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά ούτε και άριστα. Η ορατότητα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά δεν με ενοχλεί.
Οκ, κατανοητό .. Εν κινήσει, το γνώριζα οτι λόγω αεροδυναμικής, καθαρίζεται.. Το θέμα όμως είναι τι γίνεται όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση..!! Η όταν πηγαίνεις με χαμηλές ταχύτητες..!
Όταν είσαι ακίνητος το νερό 'κάθεται' σε πολύ μικρές μπιλίτσες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικά μην σε ανησυχεί τόσο η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα, το πρόβλημα της ορατότητας πίσω οφείλεται imho περισσότερο στις φαρδιές κολώνες, που κάνουν την όπισθεν... λίγο αγχωτική.
-
Ο χρήστης lfour έγραψε:
θα σου πω απλά ότι ισχυρίζονται ότι λόγω αεροδυναμικής σχεδίασης το τζάμι καθαρίζεται όταν το αυτοκίνητο κινείται...εν κινήσει σε βροχή πράγματι βλέπεις πίσω αλλά πιστεύω ότι ένας υαλοκαθαριστήρας δεν θα ήταν περιττός. Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά ούτε και άριστα. Η ορατότητα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά δεν με ενοχλεί.
Οκ, κατανοητό .. Εν κινήσει, το γνώριζα οτι λόγω αεροδυναμικής, καθαρίζεται.. Το θέμα όμως είναι τι γίνεται όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση..!! Η όταν πηγαίνεις με χαμηλές ταχύτητες..!
βλέπεις από το κάτω τζάμι που είναι σχεδόν κάθετο...δεν ξέρω γιατί αλλά δεν στέκεται εύκολα το νερό εκεί. Όπως σου έγραψα τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά δεν είναι και άριστα...όταν το συνηθίσεις απλά δεν σε ενοχλεί.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
θα σου πω απλά ότι ισχυρίζονται ότι λόγω αεροδυναμικής σχεδίασης το τζάμι καθαρίζεται όταν το αυτοκίνητο κινείται...εν κινήσει σε βροχή πράγματι βλέπεις πίσω αλλά πιστεύω ότι ένας υαλοκαθαριστήρας δεν θα ήταν περιττός. Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά ούτε και άριστα. Η ορατότητα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά δεν με ενοχλεί.Γκουχ γκουχ όχι ακριβώς.....
Η HONDA ισχυρίζεται ότι τα κρύσταλλα της είναι υδροφοβικά (hydrophobic coating).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τραγικά αλλά ούτε και άριστα. Η ορατότητα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά δεν με ενοχλεί.
Γκουχ γκουχ όχι ακριβώς.....
Η HONDA ισχυρίζεται ότι τα κρύσταλλα της είναι υδροφοβικά (hydrophobic coating).
Κάπως έτσι είναι. Με κάπιο μαγικό τρόπο το νερό δεν κάθεται επάνω
-
Το αλείφουν με άθλιο rain-x
-
Το πρόβλημα παρατηρείται στα περισσότερα, hatchback, από τα νερά που πετάνε οι πίσω τροχοί. Πιο έντονο είναι όταν το τζάμι είναι σχεδόν κάθετο η τελείως κάθετο. Στο Civic λογικά δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την κλίση που έχει η πίσω πόρτα.
-
Πόσοι είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι του 1800?
-
Ο χρήστης Bezbozny έγραψε:
:offtopicviii: Πόσοι είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι του 1800?Σχετικα τώρα με τη βροχή και το πίσω τζαμι, χτες το απογευμα που έριχνε οικοσκευες, μια χαρά έβλεπα πίσω. Και με πολλά και με λίγα χλμ.Το 'αγγουρι' πίσω είναι η αεροτομή που σε εμποδίζει να βλεπεις πλήρως τι γινεται πίσω σου.Ιδιως στο παρκάρισμα.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
:offtopicviii: Πόσοι είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι του 1800?
Σχετικα τώρα με τη βροχή και το πίσω τζαμι, χτες το απογευμα που έριχνε οικοσκευες, μια χαρά έβλεπα πίσω. Και με πολλά και με λίγα χλμ.Το 'αγγουρι' πίσω είναι η αεροτομή που σε εμποδίζει να βλεπεις πλήρως τι γινεται πίσω σου.Ιδιως στο παρκάρισμα.
Γιαυτο το λογο ολοι οι αντιπροσωποι δινουν δωρο τους αισθητηρες παρκαρισματος.Χωρις αυτους θα ηθελε 'μαγεια' για να παρκαρεις!
Παντως ειναι θεμα συνηθειας μετα απο λιγο.Αν του παρεις τον αερα ειναι παιχνιδακι.Ασχετο επι του θεματος αλλα σχετικο με το διαστημοπλοιο:
Εχει κανει κανεις το πρωτο service?αν ναι ποσο κοστισε?
Πλησιαζει ο καιρος και θα ηθελα να δω αν υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ των συνεργειων.
Εχω κανει 5000χλμ μεχρι τωρα(5 μηνες) και παρατηρησα οτι εχει καψει λιγο λαδι.
Εχει καψει σε αλλον λαδια? -
Μπορεί κάποιος από τους κατόχους του 1.8 να γράψει εμπειρίες και κόστη?
-
Ο χρήστης sharkman έγραψε:
:offtopicviii: Πόσοι είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι του 1800?
Εχει κανει κανεις το πρωτο service?αν ναι ποσο κοστισε?
Πλησιαζει ο καιρος και θα ηθελα να δω αν υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ των συνεργειων.
Εχω κανει 5000χλμ μεχρι τωρα(5 μηνες) και παρατηρησα οτι εχει καψει λιγο λαδι.
Εχει καψει σε αλλον λαδια?Ψάξε προηγούμενες δημοσιεύσεις μου. Έχω κάνει 4 service
-
Ο χρήστης sharkman έγραψε:
:offtopicviii: Πόσοι είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι του 1800?
Σχετικα τώρα με τη βροχή και το πίσω τζαμι, χτες το απογευμα που έριχνε οικοσκευες, μια χαρά έβλεπα πίσω. Και με πολλά και με λίγα χλμ.Το 'αγγουρι' πίσω είναι η αεροτομή που σε εμποδίζει να βλεπεις πλήρως τι γινεται πίσω σου.Ιδιως στο παρκάρισμα.
Γιαυτο το λογο ολοι οι αντιπροσωποι δινουν δωρο τους αισθητηρες παρκαρισματος.Χωρις αυτους θα ηθελε 'μαγεια' για να παρκαρεις!
Παντως ειναι θεμα συνηθειας μετα απο λιγο.Αν του παρεις τον αερα ειναι παιχνιδακι.Ασχετο επι του θεματος αλλα σχετικο με το διαστημοπλοιο:
Εχει κανει κανεις το πρωτο service?αν ναι ποσο κοστισε?
Πλησιαζει ο καιρος και θα ηθελα να δω αν υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ των συνεργειων.
Εχω κανει 5000χλμ μεχρι τωρα(5 μηνες) και παρατηρησα οτι εχει καψει λιγο λαδι.
Εχει καψει σε αλλον λαδια?είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.com
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
**είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...**έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.comπως αλλαζουν οι καιροι εεεεεεεεεε??????
καλησπερα κιολας.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
**είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...**έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.com
πως αλλαζουν οι καιροι εεεεεεεεεε??????
καλησπερα κιολας.
καλησπέρα σπύρο...είναι ενδιαφέρον να το διαβάσεις και εσύ...έχει εναν μηχανισμό που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος του κύλινδρου για καλύτερη λίπανση του...δεν ξέρω αν είναι τεχνολογία που χρησιμοποιεί μόνο η χόντα στο r18a2 ή an την υιοθετούν και άλλοι κατασκευαστές στους κινητήρες τους. Αν βρω το λινκ θα σας το ανεβάσω για να το δείτε και εσείς. Ήταν κάπου στο honda.com
-
το λινκ που σας υποσχέθηκα...υπομονή όμωςδιότι είναι αργό στο φόρτωμα ακόμα και με την δυάρα dsl που έχω...
http://world.honda.com/HDTV/news/2005-4050705a/
pistons oil jets...
-
Παιδιά μεταξύ άλλων, ενδιαφέρομαι και για το HONDA CIVIC SEDAN η και το 5άθυρο αλλά στα 1.8 πάει πολύ από οικονομικής πλευράς. Για το 1.4 δε το συζητώ. Είχα διαβάσει όμως από περσι στους (4τροχούς και άλλα περιοδικά) και από την αρχική εμφάνιση μάλιστα του 1.8 οτι του χρόνου δηλαδή φέτος θα ερχόταν και μία νέα έκδοση με 1.6 λίτρα. Γνωρίζετε κάτι περισσότερο μιας και ακόμα δεν έχω δει να επιβεβαιώνεται η τότε πληροφορία?
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
το λινκ που σας υποσχέθηκα...υπομονή όμωςδιότι είναι αργό στο φόρτωμα ακόμα και με την δυάρα dsl που έχω...http://world.honda.com/HDTV/news/2005-4050705a/
pistons oil jets...
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον βίντεο!
-
http://world.honda.com/HDTV/news/2005-4 ... index.html
Αυτό για τον christos.dimou που το οδηγεί...και για όσους ενδιαφέρονται
Ηonda Civic 2005