Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 315
    • 316
    • 119 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    75097
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astrakitcar last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

      [
      βαζω στο ψυγειο 6,5 λιτρων που εχω 4 λιτρα νερο,2 λιτρα κοκκινο παρφλου και ενα μπουκαλακι water wetter της REDLINE.

      Το παραφλού,δεν πρεπει να μπαίνει χωρις επιπλέον αραίωση;

      εννοω αντιψυκτικο...4 λιτρα νερο και 2 λιτρα αντιψυκτικο κοκκινο με ενα μπουκαλακι watter wetter.περιπου 6,5 λιτρα χωραει τι ψυγειο και τα αλλαζω καθε 2 χρονια ή περιπου 20.000 με 25.000km.

      της opel ειναι συμπυκνωμενο το αναμιγνυω το κουναω,εχω ηδη καθαρισει το ψυγειο και ετοιμος.την δουλεια την κανω μονος μου και ειναι πολυ απλη διαδικασια.

      Milto ενδεχομενως να βαλω στην μοτοσυκλετα το VALEO οπου εκει τα αλλαζω καθε χρονο τα υγρα.γενικως η μηχανη ειναι για εμενα τεστ υγρων φρενων,λαδιων,και ψυκτικων υγρων.κατοπιν αναλογα βαζω στο αυτοκινητο αυτα που εδειξαν καλυτερη συμπεριφορα.
      σαν παραφλου καλο ηταν ενα της IGOL οπου ακομα και καλοκαιρι το βεντιλατερ στην μηχανη δυσκολα ανοιγε,σε αντιθεση με της shell που εβαλα τωρα οπου ακομα και με 25-30 βαθμους στο ρελαντι ανοιγει πολυ συχνα μεσα στην πολη στο φαναρι.

      υγρα φρενων στο Opel εβαλα της AP DOT 4 αλλα με εξωγηινο σημειο βρασμου στους 300 βαθμους+...

      στην μοτο το κλασικο MOTUL 5.1 χωρις να δω καποια κουραση..τα τακακια της SBS αντιθετα μου μαυριζουν τον δισκο..σκληρη παστα και ο δισκος τα εχει παιξει...
      λαδια καλα τα motul,φωλα τα shell,καλα τα IGOL,τα TORCO που εχω τωρα μου αρεσουν ισως πιο πολυ απο ολα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        potge2 last edited by

        Ο χρήστης RedLine έγραψε:

        Μπορεις να παρεις και απο εδω, εχω παρει και εγω στο παρελθων, ειναι γρηγοροι στο service, ας κονομησει και κανενας αλλος, αρκετα εχει κονομησει ο Λαμπριανιδης.
        http://www.raceporter.com/

        πάντως ο καταναλωτής κοιτάζει πάντα το συμφέρον του. Αν ο λαμπριανίδης είναι ο φτηνότερος αυτόν θα προτιμούν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          To water wetter κάνει δουλειά* μόνο σε αμάξια που έχουν σκέτο νερό (αγωνιστικά). Αν έχεις αντιπηκτικό έχει ελάχιστη διαφορά και μόνο ξοδεύεις τα λεφτά σου.

          *μειώνει την επιφανειακή τάση του νερού

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            redline last edited by

            Ο χρήστης potge2 έγραψε:

            Μπορεις να παρεις και απο εδω, εχω παρει και εγω στο παρελθων, ειναι γρηγοροι στο service, ας κονομησει και κανενας αλλος, αρκετα εχει κονομησει ο Λαμπριανιδης.
            http://www.raceporter.com/

            πάντως ο καταναλωτής κοιτάζει πάντα το συμφέρον του. Αν ο λαμπριανίδης είναι ο φτηνότερος αυτόν θα προτιμούν...

            Καλα ενταξει μην βαρας, απλα ανεφερα οτι υπαρχουν και αλλου πηγες στο να βρει καποιος συγκεκριμενα προιοντα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              potge2 last edited by

              Προς Θεού δεν βαράω. Καλά κάνεις και το αναφέρεις αν κι κατ`εμέ θα ταν καλύτερα αν ήταν ελληνικό κατάστημα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bad-boy last edited by

                Απο το εγχειριδιο του Ignis (Μου δωσαν και για Ignis Sport αλλα δε λεει ξεχωριστα κατι για παραφλου οποτε υποτιθεται παω συμφωνα με του απλού Ignis. Το οποιο λεει...)

                'Όταν προσθέτετε ή αλλαζατε ψυκτικό θα πρέπει να χρησιμοποιείτε υψηλής ποιότητας αντιπαγωτικό αιθυλενογλυκόλης και αντιδιαβρωτικό σε διάλυμα αποσταγμένου νερού. Αν η χαμηλότερη θερμοκρασία που αναμένεται στην περιοχή σας είναι στους -15C και άνω, θα πρέπει η συγκέντρωση αντιπαγωτικού στο μείγμα να είναι τουλάχιστον 30% αλλά όχι πάνω από 50%. Αν η θερμοκρασία είναι -16% και κάτω, η συγκέντρωση πρέπει να είναι τουλάχιστο 50%. Αν η συγκέντρωση 50% δεν παρέχει αρκετή αντιπαγωτική προστασία, ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται στο δοχείο του αντιπαγωτικού, για να επιτύχετε το επιθυμητό σημείο πήξης.''

                τι παιζει εδω λοιπον? Η suzuki δε προτεινει παραφλου αλλα μιγμα ατιψυκτικου και απεσταγμενου νερου???
                Δηλ. δε κανει να βαλω απλα ενα παραφλου και να τελειωνω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  To Valeo (π.χ.) είναι αντιπηκτικό έτοιμο (παραφλού) ανακατεμένο με νερό σε σωστές αναλογίες και έχει αντιδιαβρωτικά πρόσθετα. Υπάρχουν και πολλές άλλες καλές μάρκες. Ή το ανακατεύεις εσύ ή το παίρνεις έτοιμο ανακατεμένο - δεν υπάρχει καμία διαφορά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Improved Fuel Efficiency by Lubricant Design : A Review
                    R.I. Taylor & R.C. Coy
                    Shell Research & Technology Centre, Thornton,
                    P.O. Box 1, Chester, CH1 3SH, UK

                    http://www.iantaylor.org.uk/papers.htm

                    Please contact me (at robert dot ian dot taylor at gmail dot com) if you would like to obtain a copy of a paper. Thanks

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      http://physicsweb.org/articles/world/15/2/7

                      βρήκα και αυτό μέσω του παραπάνω....

                      σχετικό με το περιβάλλον αλλά ... πόσο λίγα ξέρουμε...

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astrakitcar last edited by

                        Ο PROTECTIV 112 EINAI ENA AΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΨΥΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΑΣΜΟ (+150C ΣΤΑ 4 bars ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ), ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΞΗ (-35 C) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ

                        ΤΟ PROTECTIV 100 EINAI ENA AΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΨΥΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΑΣΜΟ (+150C ΣΤΑ 3 bars ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ), ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΞΗ (-35 C) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ

                        ποιο απο τα δυο?θελουν αραιωμα με νερο ή ειναι ετοιμα?
                        για opel astra 1.4 βελτιωμενο σε μοτερ αρκετα....
                        ευχαριστω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Σαν πολλα δεν ειναι τα μπαρ; 3 και 4;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                            Ο PROTECTIV 112 EINAI ENA AΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΨΥΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΑΣΜΟ (+150C ΣΤΑ 4 bars ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ), ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΞΗ (-35 C) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ

                            ΤΟ PROTECTIV 100 EINAI ENA AΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΨΥΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΑΣΜΟ (+150C ΣΤΑ 3 bars ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ), ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΞΗ (-35 C) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ

                            ποιο απο τα δυο?θελουν αραιωμα με νερο ή ειναι ετοιμα?
                            για opel astra 1.4 βελτιωμενο σε μοτερ αρκετα....
                            ευχαριστω.

                            Είναι παραφλού. Δεν θέλουν αραίωμα.
                            Το Protectiv 100 αναφέρεται ως ανθεκτικότερο στο βράσιμο από το 112. Το 100 είναι κίτρινο και το 112 είναι ροζ. Δυστυχώς για να κρίνουμε καλύτερα χρειαζόμαστε προσβάσιμα τεχνικά στοιχεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              abs last edited by

                              Πριν κανα χρόνο είχα βάλει στο G12 1 μπουκάλι water wetter ... μετά από 6 μήνες, δείτε τι είχε κάνει ...

                              ... κυριολεκτικά λάσπη .... και το ροζ χρωματάκι του υγρού είχε γίνει καφέ ...

                              Από τότε μόνο Yacco και όλα καλά ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης AbS έγραψε:
                                ... κυριολεκτικά λάσπη .... και το ροζ χρωματάκι του υγρού είχε γίνει καφέ ...

                                Σαν φλάντζα φαίνεται αλλά μερικά ΟΑΤ αντιπηκτικά γίνονται έτσι (λάσπη) όταν χαλάσουν (π.χ. τα ανακατέψεις με διαφορετικό αντιπηκτικό). Δεν έχω ακούσει να κάνει τέτοια πράγματα το water wetter - είναι καλό προϊόν αν το χρησιμοποιείς εκεί που σχεδιάστηκε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  ΛΑΔΙ
                                  Για Mercedes Vito, βενζίνη, προδιαγραφές 229.1, ιξώδες γύρω στο 10W40, κάτι φτηνό (παίρνει 8 λίτρα το άτιμο).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    Mobil ή Agip .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                      Mobil ή Agip .

                                      Τα είδα. Σ' αυτά τα λεφτά παίζει και το durablend. Τίμιο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mousatos last edited by

                                        Καλό αλλά προσωπικά θα προτιμούσα τα άλλα δυο.
                                        Για ένα διάστημα τα συγκεκριμένα valvoline μπαίνανε σε subaru στην Ελλάδα.
                                        Υποτίθεται οτι προσφέρουν πολύ καλύ προστασία όταν τα δουλέυεις σε ζέστη και υψηλές στροφές. Τα είχα βάλει για ένα διάστημα αλλά όταν άρχισαν τα κρύα του χειμώνα με -8 C κάνανε κάτι απαίσιους θορύβους στο ξεκίνημα για 10 δευτ. Δεν άντεξα και τα άλλαξα .
                                        Βέβαια ο φίλος μου ο Primus από την Ουκρανία τα έχει σε εκτίμηση και δεν έχει ακούσει κάποιο παράπονο.
                                        Ίσως έφταιγε κάτι άλλο στην περίπτωσή μου.

                                        Όσο για τα agip , διάβασε τι γράφει εδώ:
                                        'One of major factors to look at, is the quality of the oil you use. This is, perhaps, a controversial matter, but from my experience, I would recommend only the Agip Sint 2000, no, they didn't pay me. You know, it's like that 'suit that was made for you',... just for you. the twin IHI turbos will thank you.'
                                        http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri06h.htm

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                          Όσο για τα agip , διάβασε τι γράφει εδώ:
                                          'One of major factors to look at, is the quality of the oil you use. This is, perhaps, a controversial matter, but from my experience, I would recommend only the Agip Sint 2000, no, they didn't pay me. You know, it's like that 'suit that was made for you',... just for you. the twin IHI turbos will thank you.'
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri06h.htm

                                          Aυτο το λαδι το εβαζα στην 33 και ειχα ελαχιστες απωλειες οταν ξεπερναγαν τις 7500 χλμ,τα αλλαζα καθε 10000χλμ.Μαλλον θα τα βαλω και στο πουντο .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Παιδες μπορει να μην ειμαι ο ειδικος αλλα η καταναλωση λαδιου δεν σημαινει οτι εχει προβλημα το λαδι η δεν ειναι καλο, αλλο το ενα κι αλλο το αλλο πραγμα κι οπως εχει προαναφερθει χιλιαδες φορες παιζουν ενα σωρο παραγοντες ρολο στο αν και ποσο θα καψει ενα μοτερ λαδι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 119 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr