-
καταρχας καλησπερα
οι γονεις μου ψαχνουν για ενα αυτοκινητο μικρο για την πολη, γυρω στα 12 με 13 χιλιαρικα.
λογω περιορισμενου χρονου και επειδη δεν τους πολυνοιαζει κιολας, εχουν αναθεσει σε μενα το 'τρεξιμο' που μεχρι ενα σημειο το θεωρω και ευχαριστο
εχουμε ηδη δει κολτ, λαντσια υψιλον, κλιο, γιαρις και ολα εχουν αποκλειστει για διαφορετικους λογους το καθενα. επισης δεν πολυθελουν κορεατικο. η επιλογη της μανας μου ηταν το υψιλον, αλλα αποφασισαν οτι δεν θελουν να δωσουν τοσα λεφτα για ενα μικρο αυτοκινητο.
ετσι, εχουμε καταληξει κυριως σ'αυτα τα δυο (παντα 100 και σουιφτ) και ακουω και αλλες προτασεις (πχ σκεφτομαστε και για φιεστα, 207, κορσα κλπ).
το αυτοκινητο θα κινειται μεσα στην πολη σχεδον παντα, ισως κανει καποιο ταξιδι πολυ σπανια οχι μεγαλυτερο απο 150-200 χλμ (και πολλα λεω).
οι χωροι δεν μας ενδιαφερουν, μας ενδιαφερει η ευκολια χρησης μεσα στην πολη (δηλαδη να μην ειναι κουραστικο), να ειναι αξιοπιστο, και εξοπλισμο σε νορμαλ επιπεδα (δλδ a/c, abs, τουλαχιστον 2 αεροσακοι)
εγω σκεφτομουν και το c2 (το εχουν κατι ξαδερφια και μου φανηκε ευχαριστο) αλλα δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστια κλπ και αν θα βολεψει τους γονεις μου.
εσεις τι πιστευετε για ολα αυτα;
το αυτοκινητο θελουμε να το εχουμε παρει πριν το καλοκαιρι, δηλαδη μεχρι μεσα ιουνιου..
ευχαριστω -
καταρχας καλησπερα
οι γονεις μου ψαχνουν για ενα αυτοκινητο μικρο για την πολη, γυρω στα 12 με 13 χιλιαρικα.
λογω περιορισμενου χρονου και επειδη δεν τους πολυνοιαζει κιολας, εχουν αναθεσει σε μενα το 'τρεξιμο' που μεχρι ενα σημειο το θεωρω και ευχαριστο
εχουμε ηδη δει κολτ, λαντσια υψιλον, κλιο, γιαρις και ολα εχουν αποκλειστει για διαφορετικους λογους το καθενα. επισης δεν πολυθελουν κορεατικο. η επιλογη της μανας μου ηταν το υψιλον, αλλα αποφασισαν οτι δεν θελουν να δωσουν τοσα λεφτα για ενα μικρο αυτοκινητο.
ετσι, εχουμε καταληξει κυριως σ'αυτα τα δυο (παντα 100 και σουιφτ) και ακουω και αλλες προτασεις (πχ σκεφτομαστε και για φιεστα, 207, κορσα κλπ).
το αυτοκινητο θα κινειται μεσα στην πολη σχεδον παντα, ισως κανει καποιο ταξιδι πολυ σπανια οχι μεγαλυτερο απο 150-200 χλμ (και πολλα λεω).
οι χωροι δεν μας ενδιαφερουν, μας ενδιαφερει η ευκολια χρησης μεσα στην πολη (δηλαδη να μην ειναι κουραστικο), να ειναι αξιοπιστο, και εξοπλισμο σε νορμαλ επιπεδα (δλδ a/c, abs, τουλαχιστον 2 αεροσακοι)
εγω σκεφτομουν και το c2 (το εχουν κατι ξαδερφια και μου φανηκε ευχαριστο) αλλα δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστια κλπ και αν θα βολεψει τους γονεις μου.
εσεις τι πιστευετε για ολα αυτα;
το αυτοκινητο θελουμε να το εχουμε παρει πριν το καλοκαιρι, δηλαδη μεχρι μεσα ιουνιου..
ευχαριστω -
καταρχας καλησπερα
οι γονεις μου ψαχνουν για ενα αυτοκινητο μικρο για την πολη, γυρω στα 12 με 13 χιλιαρικα.
λογω περιορισμενου χρονου και επειδη δεν τους πολυνοιαζει κιολας, εχουν αναθεσει σε μενα το 'τρεξιμο' που μεχρι ενα σημειο το θεωρω και ευχαριστο
εχουμε ηδη δει κολτ, λαντσια υψιλον, κλιο, γιαρις και ολα εχουν αποκλειστει για διαφορετικους λογους το καθενα. επισης δεν πολυθελουν κορεατικο. η επιλογη της μανας μου ηταν το υψιλον, αλλα αποφασισαν οτι δεν θελουν να δωσουν τοσα λεφτα για ενα μικρο αυτοκινητο.
ετσι, εχουμε καταληξει κυριως σ'αυτα τα δυο (παντα 100 και σουιφτ) και ακουω και αλλες προτασεις (πχ σκεφτομαστε και για φιεστα, 207, κορσα κλπ).
το αυτοκινητο θα κινειται μεσα στην πολη σχεδον παντα, ισως κανει καποιο ταξιδι πολυ σπανια οχι μεγαλυτερο απο 150-200 χλμ (και πολλα λεω).
οι χωροι δεν μας ενδιαφερουν, μας ενδιαφερει η ευκολια χρησης μεσα στην πολη (δηλαδη να μην ειναι κουραστικο), να ειναι αξιοπιστο, και εξοπλισμο σε νορμαλ επιπεδα (δλδ a/c, abs, τουλαχιστον 2 αεροσακοι)
εγω σκεφτομουν και το c2 (το εχουν κατι ξαδερφια και μου φανηκε ευχαριστο) αλλα δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστια κλπ και αν θα βολεψει τους γονεις μου.
εσεις τι πιστευετε για ολα αυτα;
το αυτοκινητο θελουμε να το εχουμε παρει πριν το καλοκαιρι, δηλαδη μεχρι μεσα ιουνιου..
ευχαριστω -
το c2 ξεχνα το...σα να βαζεις το ριβαλντο δεξι μπακ..
το παντα ειναι μεγαλο σκυλι..εχω γνωστο που ειχε αγορασει απο τα πρωτα που ειχαν ερθει θεσσαλονικη και του χει πιει το αιμα και δεν εχει βγαλει τπτ ακομα...
το σουιφτ πολυ ομορφο αλλα με τα σπεκς σου μαλλον παντα..
-
Πάντα Panda...
-
Παντα.. και κοαλα
-
Το swift και το Panda μου αρεσουν εξισου.
Εχω οδηγησει το Panda και εχω κανει μερικα χλμ σαν συνοδηγος στο Swift.
Το swift μου αρεσε περισσοτερο σαν συνολο, το panda σαν fun to drive.(λογικο αφου δεν οδηγησα το swift)
Mπορει να μη σε ενδιαφερουν οι χωροι, αλλα φαντασου πως εγω (με υψος 1,88 ) τα βρηκα και τα δυο λιγο 'κλειστοφοβικα'. Το swift ομως μου εδωσε την αισθηση του λιγο πιο 'ανετου'.
Απο κινητηρα πανω κατω στα ιδια ειναι.
Το swift παρεχει μεγαλυτερη θεωρητικη ασφαλεια.Απο τα υπολοιπα:
Το colt 'πολυμορφιζει' , μου αρεσει μονο στη 3θυρη εκδοση και δεν εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για την αντιπ/πεια.
Το 207 ξεφευγει λιγο σε μεγεθος και βαρος, με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειναι πιο 'φρεσκο' και προσεγμενο απο το 206.
Το corsa, ειναι κατι σαν το 207.Το Grande Punto δεν το λαμβανετε υπ'οψιν?
-
207
-
ευχαριστω για τις απαντησεις
Το Grande Punto δεν το λαμβανετε υπ'οψιν?
το σκεφτηκα, οταν πηγα στη φιατ τα ειδα και τα δυο, αλλα τα εβαλα κατω και ειδα οτι το παντα, με λιγοτερα λεφτα, θα κανει περισσοτερα πραγματα.. (για τη φαση που το θελουν εννοω)
γιατι ομως οι υπολοιποι υποστηριζετε τοσο το παντα σε σχεση με το σουιφτ;
λογω του κινητηρα; γιατι στο μεγεθος δεν πρεπει να χουν και καμια διαφορα της προκοπης
κανενας κατοχος του σουιφτ ή του παντα να μου πει εντυπωσεις κλπ; θα με βοηθουσε αρκετα.
ευχαριστω -
Ο χρήστης skye έγραψε:
το αυτοκινητο θα κινειται μεσα στην πολη σχεδον παντα, ισως κανει καποιο ταξιδι πολυ σπανια οχι μεγαλυτερο απο 150-200 χλμ (και πολλα λεω).
οι χωροι δεν μας ενδιαφερουν, μας ενδιαφερει η ευκολια χρησης μεσα στην πολη (δηλαδη να μην ειναι κουραστικο)Πολύ καλό κ ωραίο το Panda 100 για κάποιον νέο,αλλά μήπως για τους γονείς που δν έχουν φαντάζομαι ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες,θα είναι λίγο άβολο λόγω σκληρής ανάρτησης κ αρκετού γκάπα-γκούπα?
-
Ίσως γι΄αυτό να ήταν καλή επιλογή η Lancia αλλά όντως είναι ακριβή!
Θα τους βόλευε η άνεση και η πολυτέλεια.
Και τα 95 άλογα του 1,4 μια χαρά και σε ταξιδάκι.
Αλλά κοστίζει το άτιμο... -
Corsa 1.2 Easytronic 12.860 ευρώ και είναι καταπληκτικό για χρήση εντός πόλης!
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Πολύ καλό κ ωραίο το Panda 100 για κάποιον νέο,αλλά μήπως για τους γονείς που δν έχουν φαντάζομαι ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες,θα είναι λίγο άβολο λόγω σκληρής ανάρτησης κ αρκετού γκάπα-γκούπα?
Αμ' έλα που δεν έχει γκάπα-γκούπα..
Panda και από εμένα...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
το αυτοκινητο θελουμε να το εχουμε παρει πριν το καλοκαιρι, δηλαδη μεχρι μεσα ιουνιου..Αν δεν υπήρχε αυτός ο όρος, θα σου έλεγα να περιμένεις το Fiat 500. Μεταύ των δύο, Panda. Είναι φθηνό, και θα το βουτάς τα βράδια να βγάζεις γούστα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το αυτοκινητο θελουμε να το εχουμε παρει πριν το καλοκαιρι, δηλαδη μεχρι μεσα ιουνιου..
Αν δεν υπήρχε αυτός ο όρος, θα σου έλεγα να περιμένεις το Fiat 500. Μεταύ των δύο, Panda. Είναι φθηνό, και θα το βουτάς τα βράδια να βγάζεις γούστα
δυστυχως οι γονεις μου θελουν να το εχουν το καλοκαιρι..
Και τα 95 άλογα του 1,4 μια χαρά και σε ταξιδάκι.
Αλλά κοστίζει το άτιμο...κοστιζει δε λες τιποτα..
πανω απο 15 χιλιαρικα και -με εξαιρεση το design και το εσωτερικο που ειναι πολυ ομορφο δεν νομιζω να υπερτερει πουθενα σε σχεση με τον ανταγωνισμο -
micra 1,2
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Πολύ καλό κ ωραίο το Panda 100 για κάποιον νέο,αλλά μήπως για τους γονείς που δν έχουν φαντάζομαι ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες,θα είναι λίγο άβολο λόγω σκληρής ανάρτησης κ αρκετού γκάπα-γκούπα?Έχω κάνει και γω test-drive στο 100άρι κι η ανάρτηση είναι πολύ κουραστική για αυτοκίνητο πόλης. Πολύ γκάπα-γκούπα, δε θα το σύστηνα στους γονείς μου με τίποτα.
-
Καρφωτά σουίφτ για τους γονείς σου. Άμα μου έλεγες για σένα ίσως να σου έλεγα να πάρεις το πάντα, αλλά πέρα του κινητήρα δεν εμφανίζει κανένα άλλο πλεονέκτημα. Έχει καλύτερους χώρους, καλύτερη παθητική ασφάλεια λογικά καλύτερο κιβώτιο ενώ για μένα έχει καλύτερο σχήμα + ότι το πάντα μου δημιουργεί τζιμνοφόβους (έτσι στενοψηλο που είναι μην τουμπάρει...)
Ενναλακτική? Στους 4Τ του Νοεμβρίου είχε μία έκδοση του γιάρις 1.3 με 13Κ, ξέρει κανείς αν ισχύει ακόμα? Γιατί γιάρις? Γιατί έχει τέλεια εκμετάλλευση χώρου, κρατάει τιμή, πρέπει να είναι το πιο ελαφρύ 5άστερο, εξαιρετική οικονομία και φυσικά ...το σηματάκι της τογίοτα με ότι συνεπάγεται (θεωρητικά) περί αξιοπιστίας!!
Άλλη καλή λύση είναι και το κόλτ αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου σαν ντιζάιν. Μέγιστο προσόν η εγγύση αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο του 2.5μ
Χαίρομαι πολύ που το Υ είναι εκτός μπάζτετ μιάς και δεν θα χρειαστεί να επιχειρηματολογήσω εναντίον του!!!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Καρφωτά σουίφτ για τους γονείς σου. Άμα μου έλεγες για σένα ίσως να σου έλεγα να πάρεις το πάντα, αλλά πέρα του κινητήρα δεν εμφανίζει κανένα άλλο πλεονέκτημα. Έχει καλύτερους χώρους, καλύτερη παθητική ασφάλεια λογικά καλύτερο κιβώτιο ενώ για μένα έχει καλύτερο σχήμα + ότι το πάντα μου δημιουργεί τζιμνοφόβους (έτσι στενοψηλο που είναι μην τουμπάρει...)+1
-
207
fiat panda 100 VS suzuki swift VS.. ?