Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    25
    80
    265
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gonakinen last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

      ΥΓ Διαβασα σε αλλο thread κατι που εγραψε ο gonakinen περι συμφεροντων κλπ. Κακως το υποθετεις αυτο φιλε χωρις να ξερεις προσωπα και πραγματα. Δεν υπαρχει κανενα συμφερον, το μονο που υπαρχει ειναι αγανακτηση για την αφασια που κυριαρχει στο χωρο.

      Κατ'αρχήν να διευκρινήσω ότι το σχολιό μου δεν αφορα την εδώ κουβέντα, αλλιώς θα απαντούσα εδώ.
      Από τη στιγμή όμως που το μεταφέρουμε εδώ, και ίσως έθιξε κάποιους, να ξεκαθαρίσω τη θέση μου.

      Εχω τρέξει και Rally, και δεξιοτεχνίες, και GPtuning.Οπότε δεν είμαι της μιας πλευράς μόνο.
      Από την αρχή θεωρώ ότι εύκολα ένα ατύχημα σε τέτοιου είδους αγώνες (παιδείες) μπορεί και να είναι θανατηφόρο.
      ένα τουμπαρισμα με ανοιχτό παράθυρο και ζώνη 3 σημείων είναι σίγουρα πολύ επικύδυνο.
      Αν κρίνουμε αυτούς τους αγώνες με βάση τους κανονικούς, ΝΑΙ ειναι επικύνδυνοι.
      Ομως, αν το GTCC ή το F2F ή οτιδήποτε παρόμοιο σώσει έστω και ένα παιδί που έτρεχε σαν τρελό στους δρόμους και τώρα ξεσπά μέσα στην πίστα, τότε για μένα ΝΑΙ σ'αυτούς τους θεσμούς.
      Απλά κάποια λέσχη θα την πατήσει...
      Γιατί πλέον έχει γίνει μόδα και κάθε Κυριακή γίνονται 5 τουλάχιστον τέτοιοι αγώνες ανά την Ελλάδα...

      Ας υπάρχει τουλάχιστον κάποιος κανονισμός, έστω για τις αποστάσεις μεταξύ των στροφών και κανά δυό ακόμα ώστε να υπάρχει μια σχετική ασφάλεια.

      Στο Τυμπάκι στα GP που κάνει η ProAction, υπάρχει μια ευθεία που ένα γρήγορο Rallye βγάζει 170, ενώ κάπου αλλου στριβεις με τετάρτη...
      Εγώ προσωπικά δεν έχω τρέξει εκεί , και παιδια που αγαπώ τα αποτρέπω γιατι ξέρω ότι αν καπου τουμπάρουν με τόσα χιλιόμετρα θα αποβεί μοιραίο...

      Και γενικά προτρέπω παιδιά που τρέχουν κατ'επανάληψη σε GP να βάλουν τουλάχιστον ένα κλωβό και να φοράνε ένα καλό κράνος και μια ζώνη 4 σημείων...

      Τέλος, για τα συμφέροντα που έγραψα , και πρόσωπα και πράγματα, και καταστάσεις ξέρω...
      Και τουλάχιστον δεν κρίνω πίσω από την ανωνυμία μου.

      Και παρακαλώ , τουλάχιστον όσο αφορα το GTCC να μην κατακρίνουμε, γιατί είναι ένα εγχείρημα μιας παρέας , που σκοπό εχει να μαζέψει ανήσυχους από τους δρόμους, δεν παίρνει εισητήριο από τον κόσμο, και παίρνει 40 ευρώ για τη συμμετοχή σε ένα αγώνα που έχει όλα τα μέτρα ασφαλείας και πολλές φορές πέρα από τα ''υποχρεωτικά''.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos_bugsr last edited by

        Ο χρήστης gonakinen έγραψε:

        Από την αρχή θεωρώ ότι εύκολα ένα ατύχημα σε τέτοιου είδους αγώνες (παιδείες) μπορεί και να είναι θανατηφόρο.
        ...

        θα διαφωνήσω έντονα στο 'εύκολα' που γράφεις.

        Τουλάχιστον στην πίστα καρτ των Αφιδνών και στα Μέγαρα.

        (αλλά θα συμφωνήσω -όπως έχω γράψει και παραπάνω- ότι ο κίνδυνος ενός απρόοπτου (οχι με τραυματισμό απαραίτητα) είναι ορατός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          argir last edited by

          Για να μην σχολιάζω στο καθένα προσπωπικά τα αναφέρω εν συντομία.

          Σε όλους του αγώνες παιδιάς είναι υποχρεωτικό (εκ του κανονισμού) να διατηρείται μία μέσα ωριαία ταχύτητα (νομίζω είναι κάπου μεταξύ 60 και 70 χιλιομέτρων).
          Στα 'κομένα' Μέγαρα οι κορυφαίοι συνδιασμοί το ξεπερνάνε αλλά όχι πολύ (κάτι περισσότερο από 80 χιλιόμετρα). Μέσα στον αγώνα όμως δύσκολα σε κάποιο σημείο ξεπερνάς τα 100-120 χιλιόμετρα.

          Στο καρτόδρομο ακόμα και με ρερόρ πίστας δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χιλιόμετρα ενώ μόνο ένα 10-20% των αυτοκινήτων κινείται κάτω από το λεπτό στο γύρο όπου το 1 λεπτό δίνει μέση ωριαία 60 χιλιόμετρα.

          Να υπενθυμίσω ότι σε όλα τα Gp tuning, GTCC, F2F, Drift κ.λ.π. είναι υποχρεωτική η χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας, ενώ πολλοί που τρέχουν πιο τακτικά έχουν βάλει και κάθισμα αγωνιστικό (σκάφη) με ζώνες 4 σημειών. Ειδικότερα στο GTCC γίνεται επιπλέον έλεγχος για κλειστά τζάμια, πυροσβεστήρα καλά στερεωμένο και σε προσιτό στον οδηγό σημείο, ενώ από φέτος έχει απογευρευτεί η χρήση ελαστικών slick εάν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει roll cage.

          Τελειώνοντας όμως να κάνω και ένα ερώτημα σε όσους είναι 'κατά' των όποιων 'αγώνων' παιδιών.
          Τι προτιμάτε για κάποιον που δεν μπορεί (οικονομικά αλλά και από θέμα χρόνου) να συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας.

          1. Να τρέχει στους δημόσιους δρόμους ?
          2. Να κάνει track days στην πίστα (δηλαδή στο ίδιο περιβάλλον και ταχύτητες που γίνονται και οι αγώνες ταχύτητας) αλλά χωρίς κάποια εποπτεία και έλεγχο για μέτρα αφαλείας ?
          3. Να κάνει αγώνες 'παιδιάς' σε πίστα κάρτ, ή 'κομένες' πίστες με εποπτεία (πυροσβεστική, ασθενοφόρο, γιατρός) και με τα όποια μέτρα ασφαλείας που ισχύουν εκεί ?

          Διαλέξτε............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos_bugsr last edited by

            κοίτα να δεις που θα συμφωνήσουμε (σχεδόν)

            (με μόνη διαφορά ότι τα trackdays στη χώρα μας έχουν πάρει μια μορφή... λουνα παρκ. Κατα τα άλλα μπορουν να προσφέρουν πολλά παραπάνω απο μία παιδιά)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              go_for_pole last edited by

              Ο χρήστης gonakinen έγραψε:
              Κατ'αρχήν να διευκρινήσω ότι το σχολιό μου δεν αφορα την εδώ κουβέντα, αλλιώς θα απαντούσα εδώ. Από τη στιγμή όμως που το μεταφέρουμε εδώ, και ίσως έθιξε κάποιους, να ξεκαθαρίσω τη θέση μου.

              Aisthanomai oti me thigei giati to sxolio egine se ayto to forum k (kalws i kakws) edw to thema tis asfaleias twn paidiwn to ksekinisa egw.

              Ακόμα κι αν οι γνωστοί σχετικοί-άσχετοι κατηγορούν το θεσμό για έλειψη ασφάλειας, επειδή τους τρώει μερίδιο από την πίτα... Τέλος, για τα συμφέροντα που έγραψα , και πρόσωπα και πράγματα, και καταστάσεις ξέρω... Και τουλάχιστον δεν κρίνω πίσω από την ανωνυμία μου.

              An ayto den exei sxesi me emena, ola kala. An exei, apla thelw na ksereis oti kaneis lathos. Perissotera an xreiazetai me pm.

              Από την αρχή θεωρώ ότι εύκολα ένα ατύχημα σε τέτοιου είδους αγώνες (παιδείες) μπορεί και να είναι θανατηφόρο. ένα τουμπαρισμα με ανοιχτό παράθυρο και ζώνη 3 σημείων είναι σίγουρα πολύ επικύδυνο.

              100% simfwnoume.

              Ομως, αν το GTCC ή το F2F ή οτιδήποτε παρόμοιο σώσει έστω και ένα παιδί που έτρεχε σαν τρελό στους δρόμους και τώρα ξεσπά μέσα στην πίστα, τότε για μένα ΝΑΙ σ'αυτούς τους θεσμούς. Απλά κάποια λέσχη θα την πατήσει... Γιατί πλέον έχει γίνει μόδα και κάθε Κυριακή γίνονται 5 τουλάχιστον τέτοιοι αγώνες ανά την Ελλάδα...

              Akribws, einai thema xronou. Omws de tha tin patisei mono i lesxi, tha tin patisei to sport genika, oi pistes, oloi. Gia auto diamartiromai gia ti stasi tis ETHEA, san arxi tou sport.

              Alla to thema einai genikotero: min mou peis oti enas trelos twn dromwn tha ektonwthei me 5 agwnes ton xrono. Opote i tha sinexisei na trexei sto dromo, estw k pio araia (as poume oti ayto einai kapoia beltiwsi) i tha ektonwnetai stin pista ektos agwnwn. E, an exei mathei na trexei se pista kart, tha theorisei swsto na sinexisei k ektos agwnwn ekei opote apla tha diatrexei ton idio kindino me tous agwnes perissoteres fores. Mazi tou tha erthoun k oi filoi k moiraia (pragma pou idi einai pragmatikotita sto Kartodromo px) ta aytokinita tha einai perissotera k apo ta kart. Mia olokliri genia me lathos paidia k epetai sinexeia.

              Στο Τυμπάκι στα GP που κάνει η ProAction, υπάρχει μια ευθεία που ένα γρήγορο Rallye βγάζει 170, ενώ κάπου αλλου στριβεις με τετάρτη... Εγώ προσωπικά δεν έχω τρέξει εκεί , και παιδια που αγαπώ τα αποτρέπω γιατι ξέρω ότι αν καπου τουμπάρουν με τόσα χιλιόμετρα θα αποβεί μοιραίο... Και γενικά προτρέπω παιδιά που τρέχουν κατ'επανάληψη σε GP να βάλουν τουλάχιστον ένα κλωβό και να φοράνε ένα καλό κράνος και μια ζώνη 4 σημείων...

              K kala kaneis! Pantws me ayto pou les epibebaiwnetai oti prepei amesa na dimiourgithei ena plano asfaleias gia aytous tou eidous agwnes. Alliws prokaloume tin tixi mas.

              Και παρακαλώ , τουλάχιστον όσο αφορα το GTCC να μην κατακρίνουμε, γιατί είναι ένα εγχείρημα μιας παρέας , που σκοπό εχει να μαζέψει ανήσυχους από τους δρόμους, δεν παίρνει εισητήριο από τον κόσμο, και παίρνει 40 ευρώ για τη συμμετοχή σε ένα αγώνα που έχει όλα τα μέτρα ασφαλείας και πολλές φορές πέρα από τα ''υποχρεωτικά''.

              Pistepse me den exw kati me opoio thesmo. Gia tin istoria, otan ta MG tou tote eniaiou ekanan ena trial stin Tripoli xwris kloubia, ta idia egrapsa. An eixan ayta pou les k esi (kloubia, krani, bucket k swstou megethous k xaraksis pistes) tote k egw mazi tous. Alla de ginetai na basizetai ena toso simantiko thema sto kritirio mias pareas, nomizw to katalabaineis ayto.

              PS Sorry gia ta greeklish, to pc mou me misei edw k kati wres

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης Argir έγραψε:
                Τι προτιμάτε για κάποιον που δεν μπορεί (οικονομικά αλλά και από θέμα χρόνου) να συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας.

                1. Να τρέχει στους δημόσιους δρόμους ?
                2. Να κάνει track days στην πίστα (δηλαδή στο ίδιο περιβάλλον και ταχύτητες που γίνονται και οι αγώνες ταχύτητας) αλλά χωρίς κάποια εποπτεία και έλεγχο για μέτρα αφαλείας ?
                3. Να κάνει αγώνες 'παιδιάς' σε πίστα κάρτ, ή 'κομένες' πίστες με εποπτεία (πυροσβεστική, ασθενοφόρο, γιατρός) και με τα όποια μέτρα ασφαλείας που ισχύουν εκεί ?

                Διαλέξτε............

                Ψευτοδιλήμματα...

                Επειδή ένα θανατηφόρο σε ένα αγώνα drift / GP / ... θα πάει συνολικά το σπορ του αυτοκινήτου στην Ελλάδα χρόνια πίσω ('έτρεχαν σε πίστες με 170 χωρίς μέτρα ασφαλείας' θα κραυγάζει ο Εισαγγελάτος) και ενδεχομένως θα έχει και άλλες προεκτάσεις (πχ. υποχρέωση όσων μπαίνουν σε πίστα με το πολιτικό τους αυτοκίνητο για track day να έχουν 'κλουβί'... Το φαντάζεσαι ?), η απάντηση είναι: πρώτα με νοιάζει το σπορ και μετά το να φύγουν από τους δρόμους αυτοί που περιγράφεις, για τους εξής λόγους:

                1. Ελάχιστοι είναι, είμαι σίγουρος, αυτοί που, επειδή τρέχουν σε 5 GP το χρόνο, παύουν να τρέχουν στο δρόμο. Εγώ πάντως που όποτε μπορώ πάω σε μία πίστα για track day, δεν έχω σταματήσει όποτε είναι σωστές οι συνθήκες, να το 'πατάω' λίγο παραπάνω στο δρόμο...

                2. Δεν είναι δουλειά μας, όλων μας, να βγάλουμε από τους δρόμους τους παλαβούς που τους έχουν μπερδέψει με πίστα. Αυτό φίλοι μου είναι δουλειά της πολιτείας, όχι της ΕΘΕΑ ή των λεσχών ή του θεσμού του GTCC ή οτιδήποτε σχετικό. Αν το αποτέλεσμα αυτό προκύψει ως ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΟ, ως ευχάριστο 'side effect', καλώς να ορίσει, αλλά όχι να το προτάσουμε σαν λόγο για τον οποίο ρισκάρουμε γενικά το σπορ (δηλ. προκειμένου να φύγουν από τους δρόμους οι παλαβοί, ρισκάρουμε να πάμε εμείς στη φυλακή (διότι θα γίνει και αυτό...) και το σπορ 10 χρόνια πίσω).

                Οπότε η απάντηση είναι: ναι στους αγώνες αυτούς, αλλά με σοβαρά μέτρα ασφαλείας, όπως τα περιγράφει ο Go_For_Pole. Και σίγουρα, η χρήση πιστών καρτ από αυτοκίνητα δεν είναι σοβαρό μέτρο ασφαλείας για 1000 λόγους (σχεδίαση και χαρακτηριστικά πίστας, διαθεσιμότητα και καταλληλότητα διαφυγών, απόσταση θεατών κτλ.). Το παράδειγμα της τούμπας του Στεφανή στο Kartodromo είναι χαρακτηριστικό. Επειδή ήμουν εκεί σας λέω πως με μικρή σχετική ταχύτητα το ατύχημα που προέκυψε ήταν ανατριχιαστικό (ιδίως όταν φαινόταν να πλησιάζει τους θεατές...) και το αυτοκίνητο έπαθε πολύ σοβαρή ζημιά. Με πολιτικό αυτοκίνητο τα πράγματα θα ήταν πολύ-πολύ σοβαρότερα...

                Βασικά με αυτές τις εκδηλώσεις έχω την αίσθηση πως, κακά τα ψέμματα, προσπαθούμε να κάνουμε ένα σεβαστό ποσοστό όσων είναι ένας αγώνας ταχύτητας, με ένα μικρό κλάσμα του κόστους -αλλά και της σοβαρότητας σε αρκετά πράγματα. Και απλά ελπίζουμε πως δεν θα συμβεί σε εμάς...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos_bugsr last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  ......
                  An eixan ayta pou les k esi (kloubia, krani, bucket k swstou megethous k xaraksis pistes) tote k egw mazi tous. **Alla de ginetai na basizetai ena toso simantiko thema sto kritirio mias pareas, nomizw to katalabaineis ayto. **
                  ...

                  με μία μόνο ένσταση..

                  Δεν βασίζεται ένα -οντως- τόσο σημαντικό θέμα στο κριτήριο μιας παρέας.
                  Αυτο που ειπωθηκε για την παρέα είναι εύκολο να παρεξηγηθεί. Δεν είναι παρέα 5 ατόμων και δεν εννοουσε αυτό φαντάζομαι ο gonakinen όταν αποκάλεσε έτσι την ομάδα των ανθρώπων που φροντίζει για την πραγματοποίηση των αγώνων.

                  Η κύρια ένστασή μου είναι ότι το θέμα αυτό (της ασφάλειας) δεν βασίζεται στην κρίση της παρέας που λέτε, αλλά στην ΕΘΕΑ (με την έγκριση της οποίας γίνονται αυτές οι παιδιές και αναφέρονται και στο ημερολόγιό της).
                  Το είχα βρει παλιότερα στον κανονισμό για αγώνες δεξιοτεχνιών, αλλά δυστυχώς πριν λίγο που έριξα μια ματιά δεν το βρήκα. Ο κανονισμός λοιπον έλεγε (και λέει ακόμα υποθέτω) ότι σε τέτοιου είδους αγώνες 'συνιστάται η χρήση roll bar'.
                  Καλώς ή κακώς δεν είναι υποχρεωτική, και σε αυτους τους κανονισμούς 'βασίζεται το θέμα' για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του go-for-pole. (μάλιστα και στον ειδικό κανονισμό του gtcc προτρέπονται οι οδηγοι να τοποθετουν roll bar).

                  Επι της ουσίας πάντως, είμαι κι εγώ υπερ της τήρησης του μέτρου περι ανώτατης μέσης ταχύτητας.
                  Το 80% των αυτοκινήτων δεν την υπερβαίνουν, αλλά υπάρχει ένα 10% που ίσως για λίγο ξεφεύγουν (και δε νομιζω ότι υπάρχει λόγος να σταθουμε στο τυπικό) και άλλο ένα 10% που μαλλον την υπερβαίνουν αρκετά.
                  Αλλωστε λόγω έλλειψης τεχνικών περιορισμών στο θέμα κινητήρων, πολλά απο τα evo - impreza (πχ) που συμμετέχουν στις διάφορες παιδειές, έχουν πολύ-πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις απο τα αντίστοιχα grA αυτοκίνητα, κι έτσι καταφέρνουν να 'μαζεψουν' αρκετά χλμ πριν πέσουν στα φρένα για το επόμενο Κ.

                  Παρεπιπτόντως (και μιας και θυμήθηκα ότι αναφέρθηκε σε προηγούμενο post) το S2000 έχει εκ κατασκευής roll bar (όπως και άλλα αυτοκίνητα όπως το mx5 NC -3ης γενιας-, το Ζ4 κ.α) και έτυχε στον πρώτο αγώνα - παιδιά που έγινε ποτέ (είχε γίνει στα Μέγαρα) ένα S2000 να ανατραπεί λόγω κακής διαμορφωσης των ορίων ασφαλτου-χώματος (αντί για σωστά κερμπς αν θυμαμαι καλά σε εκείνο το σημείο εκεί που τέλειωνε η ασφαλτος είχε ανωμαλίες-λακουβες) χωρίς να υπάρξει τραυματισμός. (απλά το αναφέρω και δεν το παραθέτω σαν επιχείρημα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gonakinen last edited by

                    Ειλικρινά οι κουβέντες μου δεν ήταν για να δυναμιτίσουν το θέμα, και πιστευω να το καταλαβαίνετε, ότι με ενδιαφέρει η ασφάλεια και σκοπό είχα να δημιουργηθεί αυτή η κουβέντα που σίγουρα έχει κάποιο σοβαρό λόγο.

                    Ελπίζω να μην τρυπώσουν κι εδώ οι γνωστοί-άγνωστοι το φόρουμ που τα κάνουν μπου#%#λο χωρίς ουσιαστικές κουβέντες.

                    Δεν έχω κατ'αρχήν προσωπικά με κανέναν και με καμμιά λέσχη.Είμαι αγωνιζόμενος από Κρήτη, κι όσες φορες έχω έρθει πάνω, πραγματικά είχα εξαιρετική αντιμετώπιση, είτε αυτό λέγεται Start Line , είτε GTCC ή PSCLUB κτλ...
                    Απλά και αντικειμένικά μιλάω , μόνο και μόνο για το καλό του σπορ που αγαπώ και αφιερώνω χρόνο και χρήμα.

                    Γι'αυτό και παρ'ολο που είμαι μέλος και λέσχης στην Κρήτη δε διστάζω να τα λέω τα στραβά δημοσίως είτε στο ράδιο ή όπου μου δωθεί η ευκαιρεία, κυρίως για θέματα ασφαλείας...

                    Θέλω να έρχονται οι γονείς μου , να βλεπουν ατύχημα και να μην τρομάζουν αν βγεί ο οδηγός.

                    Δυστυχώς τα GP, είναι δίκοπο μαχαίρι.
                    Πραγματικά κάνουν καλό και σοβαρεύουν άτομα.
                    Γιατί να πάρω κυνήγι το μαλακιστήρι με το CRX που χθές το έβγαλε από το συνεργείο και είναι κ@υλωμένο, και να ρισκάρω τ'αμαξι μου , τη ζωή μου ή τη ζωη άλλων ??
                    Κάνω στην άκρη και περιμένω την Κυριάκη να περάσω ένα σοβαρό οδηγό και να γουστάρω και περισσότερο στην τελική...

                    Ετσι σκέφτονται όσοι συνειδητοποιημένα ασχολούνται με αυτούς τους θεσμούς, κι όχι για να βγάλουν γκόμενα, ή να δείξουν το 3ο στάδιο εκκεντροφόρων στο κοινό.
                    Αυτοί υα συνεχίσουν να σκοτώνουν κόσμο...

                    Απλά κι απ'την άλλη φοβόμαστε το ατύχημα μέσα στην πίστα.
                    Είναι να μην σταματήσει η τύχη που λένε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

                      ......
                      An eixan ayta pou les k esi (kloubia, krani, bucket k swstou megethous k xaraksis pistes) tote k egw mazi tous. **Alla de ginetai na basizetai ena toso simantiko thema sto kritirio mias pareas, nomizw to katalabaineis ayto. **
                      ...

                      με μία μόνο ένσταση..

                      Δεν βασίζεται ένα -οντως- τόσο σημαντικό θέμα στο κριτήριο μιας παρέας.
                      Αυτο που ειπωθηκε για την παρέα είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.

                      Βασικα εγω δεν το εθεσα σωστα Νικο, εννοουσα αυτα τα προσθετα (σαφως προς τη σωστη κατευθυνση) που οπως μας ενημερωσε ο Argir εκαναν οι οργανωτες του GTCC. Αυτη η οργανωση λοιπον εχει το σωστο κριτηριο και πηρε μερικες αποφασεις για να βελτιωσει τα πραγματα, μια αλλη δε θα το κανει. Ε, δε γινεται ετσι δουλεια, χρειαζεται πιο οργανωμενη αντιμετωπιση απο την αρχη του σπορ.

                      Η κύρια ένστασή μου είναι ότι το θέμα αυτό (της ασφάλειας) δεν βασίζεται στην κρίση της παρέας που λέτε, αλλά στην ΕΘΕΑ (με την έγκριση της οποίας γίνονται αυτές οι παιδιές και αναφέρονται και στο ημερολόγιό της). Το είχα βρει παλιότερα στον κανονισμό για αγώνες δεξιοτεχνιών, αλλά δυστυχώς πριν λίγο που έριξα μια ματιά δεν το βρήκα. Ο κανονισμός λοιπον έλεγε (και λέει ακόμα υποθέτω) ότι σε τέτοιου είδους αγώνες 'συνιστάται η χρήση roll bar'.

                      Αν η διεξαγωγη των gp tuning βασιζεται στον κανονισμο των δεξιοτεχνιων τοτε υπαρχει σοβαρο προβλημα γιατι οι δεξιοτεχνιες ηταν (δεν νομιζω να γινονται πια) κατι πολυ διαφορετικο και εκει σαφως θα ηταν υπερβολη να ζητας ρολ μπαρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amaxopoulos last edited by

                        Aρα το βασικοτερο που χρειαζεται για να συνεχιστει η συζητηση ειναι να πει καποιος γνωριζων σε ποιους κανονισμους υποκεινται τα ντριφτ-γκρανπρι κλπ τουνινγκ κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos_bugsr last edited by

                          Μιας και δεν υπάρχει 'Γενικός Κανονισμός Παιδιών' μέχρι στιγμής -και βάση αυτού πάμε σε κάποια τυπικά θέματα- υπαγόμαστε στον Γενικό κανονισμό Δεξιοτεχνιών.

                          Σε θέματα που αφορούν τώρα την ασφάλεια, όσο γίνεται προσπαθούμε να είμαστε πιο αυστηροί με τους εαυτούς μας και αρκετές φορές δεν μένουμε μόνο στα στανταρντς των παιδιών.

                          Το μόνο 'τρωτό' σημείο της υποθεσης αυτής είναι το roll bar.
                          Από την άλλη αυτού του έιδους η παραχώρηση είναι που δίνει ύπαρξη σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις-αγώνες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            malsot last edited by

                            Τον τίτλο του συγκεκριμένου θέματος ,τον έχετε δει;;;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              agis last edited by

                              gonakinen

                              Γιατί να πάρω κυνήγι το μαλακιστήρι με το CRX που χθές το έβγαλε από το συνεργείο και είναι κ@υλωμένο, και να ρισκάρω τ'αμαξι μου , τη ζωή μου ή τη ζωη άλλων ??
                              Κάνω στην άκρη και περιμένω την Κυριάκη να περάσω ένα σοβαρό οδηγό και να γουστάρω και περισσότερο στην τελική...

                              Αν το παραπάνω είναι το δίλλημα ,παρακάτω είναι η απάντηση.

                              nass

                              . Δεν είναι δουλειά μας, όλων μας, να βγάλουμε από τους δρόμους τους παλαβούς που τους έχουν μπερδέψει με πίστα. Αυτό φίλοι μου είναι δουλειά της πολιτείας, όχι της ΕΘΕΑ ή των λεσχών ή του θεσμού του GTCC ή οτιδήποτε σχετικό. Αν το αποτέλεσμα αυτό προκύψει ως ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΟ, ως ευχάριστο 'side effect', καλώς να ορίσει, αλλά όχι να το προτάσουμε σαν λόγο για τον οποίο ρισκάρουμε γενικά το σπορ (δηλ. προκειμένου να φύγουν από τους δρόμους οι παλαβοί, ρισκάρουμε να πάμε εμείς στη φυλακή (διότι θα γίνει και αυτό...) και το σπορ 10 χρόνια πίσω).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sidobre last edited by

                                Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
                                Θα θελατε να αναφερετε τα πλεονεκτηματα που θα ωθουσαν καποιον που συμμετεχει στο GTCC να μπει σε καποιο αγωνιστικο πρωταθλημα περαν της δυνατοτητας οδηγησης σε περισσοτερες διαδρομες κ οχι μονο σε 1,5 πιστα;Ειναι δηλ τα οφελη τοσο πολλα που δικαιολογουν την αναγκη κατασκευης ενος αποκλειστικα αγωνιστικου αυτοκινητου;Κ νομιζω οτι η προετοιμασια πολλων 106 που τρεχουν στην κατηγορια sport κ θελουν να πρωταγωνιστησουν εχει στοιχισει πολυ περισσοτερο απο 30000ευρω...

                                To GTCC (και κάθε... GTCC) θα έπρεπε και πρέπει να γίνει φυτώριο. Στην ουσία είναι η πρώτη επαφή του κόσμου με ένα επίσημο χρονόμετρο. Για να γνωρίσει ο κόσμος τους αγώνες θα πρέπει να τους δει από κοντά. Σήμερα αυτοί που τρέχουν στα ελληνικά πρωταθλήματα είναι συνεργεία, παιδιά μπαμπάδων ενώ το νέο αίμα είναι αρκετά περιορισμένο.

                                Για να έρθει νέο αίμα, πρέπει να γνωρίσει τί σημαίνει ανταγωνισμός.

                                Οπως διάβασα κάπου πιο πάνω ότι οι αγώνες ταχύτητας είναι Α' κατηγορία και το GTCC το 5Χ5, ένας νέος ποδοσφεριστής δεν θα ξεκινήσει να παίζει από την Α'. Θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου.

                                Τέτοια Time Trial γίνοναι παντού σε όλο τον κόσμο και τα υποστηρίζουν γιατί μέσα από αυτά μαθαίει ο κόσμος (από μέσα) τους αγώνες. Και εκτός από αυτό είναι ένας εύκολος τρόπος να εκφράσει κάποιος το... 'πάθος του' ή το χόμπι του αν θέλετε με μεγαλύτερη ασφάλεια απ'ότι θα το έκανε ΜΟΝΟΣ του. Είτε στον δρόμο είτε ακόμα και σε ένα ΤrackDay. Γιατί δεν θα είχε μόνος του, ούτε έμπειρους ανθρώπους να τον βοηθήσουν, να τον ελέξουν (αν το όχημά του πληρεί τις προυποθέσεις), ούτε ασθενοφόρα, ούτε γιατρούς ουτε τπτ.

                                Ο καρτόδρομος είναι ακατάληλος και συμφωνούμε όλοι ότι είναι χειρότερος από τα Μέγαρα. Εχουμε όμως τίποτα άλλο στην Μπανανία; Με ότι έχουμε παλεύουμε. Ιδίως όταν τα Μέγαρα σου ζητάνε ένα αστρονομικό ποσό για να κάνεις αγώνα, ενώ δεν έχει άδεια από το 2002! Για τέτοιες παιδιές πλέον κατάλληλος θα ήταν ένας χώρος όπου οι διαγωνιζόμενοι δεν θα είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα εξόδου. Κλειστή, σφιχτή διαδρομή χωρίς σαμάρια για κερμπ με μικρές ευθείες. Εδώ όμως δεν έχουμε μια κανονική πίστα κοντά μας, μια για δεξιοτεχνίες/παιδιές θα βρούμε;

                                Ολα αυτά τα GP, F2F, GTCC κλπ στηρίζονται στον Ευρωπαϊκό κανονισμό των Autotest (Δεξιοτεχνία). τους Κανονισμούς δεν γίνεται λόγος για ΜΩΤ αλλά για προδιαγραφές διαδρομής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  http://www.scca.com/Club/Index.asp?IdS= ... 0|016&%7E=

                                  http://www.rivergate5speed.com/scca/tim ... index.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sidobre last edited by

                                    Γι'αυτό και γράφω στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό.

                                    Η SCCA έχει ξεχωριστό κανονισμό για τα Time Trial (στην δικιά μας περίπτωση Club Trial) αλλά αυτά δεν υπάρχουν έτσι στην FIA. Τουλάχιστον δεν τα έχω βρει έτσι εγώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
                                      ...στην δικιά μας περίπτωση Club Trial...

                                      Oxi akribws, ta Club Trials einai ekpaideutikou xaraktira alla me xronometrisi, enw ta Track Trials einai full competition san ta dika mas. Edw ta leei me perissoteri safinia:
                                      http://www.nwr-scca.org/race/SOLO1/WhatIsTimeTrials.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sidobre last edited by

                                        Στο περίπου ναι. Αλλά σύμφωνα με την δική μας πραγματικότητα αυτό που έχει κάνει η SCCA πάρα πολύ σωστά είναι:

                                        Level 1. PDX
                                        Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι τα αντίστοιχα δικά μας Track Day μόνο που εκεί υπάρχουν εκπαιδευτές. Ηδη αρκετά οργανωμένα Club ή Λέσχες, έχουν ανθρώπους που προσπαθούν να εκπαιδεύουν τους νεότερους που δεν έχουν τρέξει σε αγώνα. Αυτό για παράδειγμα σαν PSClub προσπαθουμε να το καθιερώσουμε. Το σωστότερο θα ήταν να μπορούσε να πάρει κάποιος (με εξετάσεις?) μια μικρή Licance για να συμμετέχει στις παιδιές (ότι έχει πάρει π.χ. μια 'βασική' εκπαίδευση).

                                        Level 2. Club Trials
                                        Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι το GTCC. Εκπαιδευτικού χαρακτήρα event ως ο πρώτος αγώνας που κάνει κάποιος.

                                        Level 3. Time Trial
                                        Ακόμα κάτι τέτοιο στην ουσία δεν έχει γίνει στην χώρα μας. Αν αρχίσει ο κόσμος να εκπαιδεύεται και να συμμετέχει, σύντομα θα το δούμε και αυτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos_bugsr last edited by

                                          Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
                                          Στο περίπου ναι. Αλλά σύμφωνα με την δική μας πραγματικότητα αυτό που έχει κάνει η SCCA πάρα πολύ σωστά είναι:

                                          Level 1. PDX
                                          Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι τα αντίστοιχα δικά μας Track Day μόνο που εκεί υπάρχουν εκπαιδευτές. Ηδη αρκετά οργανωμένα Club ή Λέσχες, έχουν ανθρώπους που προσπαθούν να εκπαιδεύουν τους νεότερους που δεν έχουν τρέξει σε αγώνα. Αυτό για παράδειγμα σαν PSClub προσπαθουμε να το καθιερώσουμε. Το σωστότερο θα ήταν να μπορούσε να πάρει κάποιος (με εξετάσεις?) μια μικρή Licance για να συμμετέχει στις παιδιές (ότι έχει πάρει π.χ. μια 'βασική' εκπαίδευση).

                                          Level 2. Club Trials
                                          Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι το GTCC. Εκπαιδευτικού χαρακτήρα event ως ο πρώτος αγώνας που κάνει κάποιος.

                                          Level 3. Time Trial
                                          Ακόμα κάτι τέτοιο στην ουσία δεν έχει γίνει στην χώρα μας. Αν αρχίσει ο κόσμος να εκπαιδεύεται και να συμμετέχει, σύντομα θα το δούμε και αυτό.

                                          Αν και είναι λίγο 'φλου' το θέμα, για χάρη της συζήτησης και εμένα άποψή μου είναι ότι τελικά αγώνες όπως το gtcc, gp-tuning κλπ είναι αγώνες time trials.
                                          Club trials θα τολμούσα να πω ότι δεν έχει υπάρξει στην Ελλάδα, εκτός απο κάποια μεμονομένα trackdays που είχαν κάπως εκμπαιδευτικό χαρακτήρα (πχ στο 1ο trackday που είχαμε κάνει στις Σέρρες σαν 106SC είχαμε μαζί μας και τους κκ Μιχελακάκη και Παπαχριστόπουλο, που ευγενικά είχαν έρθει μαζί μας, έχοντας όποτε χρειαζόταν και εκπαιδευτικό ρόλο. Στη νσυνέχεια τα επόμενα trackdays είχαν και αυτά και συμβουλευτικό χαρακτήρα αλλά δεν αποτελούσαν απο μόνα τους αυτόνομες εκπαιδευτικές εκδηλώσεις). Καθαρά 'Club Trials' οργανώσεις δεν νομίζω ότι έχουμε μέχρι στιγμής.

                                          ..........
                                          Και για να μην κάνω αυτά που λέω κι εγώ να αποφεύγουμε, καλό είναι να σεβαστούμε τον τίτλο του topic. Αλλωστε μπορουμε άνετα να δημιουργήσουμε -αν θελοιυμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση- κάποιο topic για τις εκδηλώσεις - αγώνες time trials που έχουμε στην Ελλάδα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimmy_caesar last edited by

                                            Η μία όψη...
                                            Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό 'σπορ' που σαφώς δεν είναι για πολλούς. Βέβαια αν κάποιος θέλει πραγματικά να πάρει μέρος, βρίσκει την άκρη (βλέπε Johanndelta).
                                            Οι αγώνες αυτοκινήτου έχουν ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ να τριγυρίζουν σαν σύνεφα πάνω από τα κεφάλια όλων των εμπλεκομένων, κυρίως των οδηγών.
                                            Πολλοί είναι αυτοί που ενδιαφέρονται και ακόμα περισσότεροι εκείνοι που 'ενδιαφέρονται'. Πολλές οι εταιρίες, πολλά τα χρήματα που παίζονται και σίγουρα μεγάλος και ο εγωισμός και οι κόντρες (εντός και εκτός πίστας) μεταξύ των οδηγών.
                                            Ακούω από όλους να λένε ότι η αρχή του 'σπορ' δεν δίνει την απαραίτητη σημασία στο χώρο. Αλλοι μάλιστα μιλούν πιο αδρά και οι λεπτομέρειες που αναφέρουν δεν τιμούν καθόλου την αρχή του 'σπορ'.
                                            Πολλοί μάλιστα γράφουν ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, αλλά αφ'ενός δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι δεν ασθενεί όλο το σώμα. Ομως είμαι σίγουρος ότι αν ενδιαφέρεται σύσσωμος ο κόσμος του 'σπορ' να λειτουργήσει για το συνολικό συμφέρον όλα μπορούν να βρούν το δρόμο τους.
                                            Διαβάστε τα παραπάνω. Διαβάστε και όλα όσα έχετε γράψει κατά καιρούς, μια που σίγουρα ξέρετε περισσότερα.
                                            Αυτό που θα βγάλετε ως συμπέρασμα ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΗΔΗ:
                                            Ελάχιστες συμμετοχές στους αγώνες...

                                            Η άλλη όψη...
                                            To 2002 είχα την τιμή και τη χαρά να συμμετάσχω στην οργάνωση του πρώτου Track Day στην Ελλάδα, που διοργάνωσε το TFRC στην πίστα των Μεγάρων.
                                            Ο αριθμός των συμμετεχόντων ήταν απίστευτος και αυτό οδήγησε τον μακαρίτη Σταύρο Κυρήκο, τον Νίκο Πανταζόπουλο, εμένα, και μια χούφτα πιτσιρικάδες με κέφι και όραμα να φέρουμε την πραγματικότητα των Track Days πιο κοντά στους ανθρώπους που θέλουν να μην τρέχουν στους δρόμους, αλλά η αδρεναλίνη που ξεχυλίζει το σώμα τους δεν μπορεί παρά να εκτοξεύεται στους επικίνδυνους δρόμους.
                                            Το σκεπτικό ήταν απλό:
                                            Καλύτερα στην πίστα με οργάνωση ασφαλείας κοντά στους πραγματικούς αγώνες, παρά στους δρόμους με ΣΥΝΕΧΗ ατυχήματα.
                                            Και το κάναμε πραγματικότητα!

                                            Οι αγώνες ήταν ένα μακρυνό όνειρο (ονείρωξη ή εφιάλτης? μη ρωτάτε εμένα) για τους περισσότερους, και οι 'παιδειές' κάτι εντελώς συγκεχυμένο. Ετσι αν δεν είχες πολλά χρήματα δεν επρόκειτο ποτέ να πατήσεις την πίστα, παρά μόνο τις κερκίδες.
                                            Και τα θανατηφόρα ατυχήματα συνεχίζονταν.

                                            Η λαχτάρα μας αυτή μεταφράστηκε σε αρκετά Open Days, με ιδιαίτερη οργάνωση ασφαλείας, όλα πολύ επιτυχημένα από την Λέσχη Φίλων Αυτοκινήτου Υψηλών Επιδόσεων ως TFRC ως το 2005 και ως TARMAC από το 2005 και μετά, μέχρι που είδαμε όλα τα clubs που στο μεταξύ είχαν δημιουργηθεί να ΘΕΛΟΥΝ να κάνουν Track Days και να ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ να τρέχουν στους δρόμους. (Αυτό που δεν καταφέρνει να κάνει η Πολιτεία και όλοι οι ενασχολούντες με το 'σπορ', μπορούν να και καταφέρνουν μια ντουζίνα άνθρωποι?)
                                            Αυτό, αγαπητέ nass, το γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όπως και οι περισσότεροι που γράφουν.

                                            Η προσπάθειά μας αυτή είχε πάντα μπροστά της πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσει, κυρίως από πλευράς Πολιτείας, αλλά και ανθρώπων του χώρου του 'σπορ'.
                                            ΦΥΣΙΚΑ και είχε-και έχει πολλούς αρωγούς και από τον χώρο των αγώνων που χωρίς να θέλουν να φαίνονται έχουν βοηθήσει τα μέγιστα.

                                            Εχω τη χαρά, εκτός από τη Λέσχη Φίλων Αυτοκινήτου Υψηλών Επιδόσεων, να έχω συμμετάσχει και να συμμετέχω στις οργανωτικές ομάδες του Face2Face και GTCC.
                                            Βλέπω 'μια παρέα' ανθρώπους να γίνονται πτώματα από την κούραση -χωρίς οικονομικό όφελος- για να μπορούν άλλοι να ευχαριστιώνται με ασφάλεια στην πίστα, έστω κι αν αυτή είναι πίστα καρτ. Και πιστέψτε με, η ασφάλεια είναι η ΠΡΩΤΗ μέριμνα (και) σε αυτές τις διοργανώσεις
                                            Ασφάλεια?
                                            Ναι.
                                            Μπορεί να μην έχουν κλουβί τα περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά αυτά που θα έκαναν οι οδηγοί τους στα Λιμανάκια την ίδια ώρα θα ήταν απείρως πιο επικίνδυνα ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και με λιγότερο έλεγχο ασφαλείας.
                                            Βλέπω καθημερινά όλο και περισσότερους νέους να θέλουν να πάρουν μέρος στις αγωνιστικές ημερίδες αυτές και να μή θέλουν τόσο πολύ πια να τρέχουν δίχως αύριο στους δρόμους.
                                            Εκείνο που μένει από τέτοιες ημερίδες είναι η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. Αυτό πρέπει να κοιτάξουμε όλοι μας να προωθήσουμε.

                                            Κάπου στη μέση...
                                            Αυτό είναι που θα ήθελα να προσπαθούσατε και εσείς οι ίδιοι, φίλοι εμπλεκόμενοι σε πραγματικούς αγώνες, να εμπνεύσετε στους νεώτερους.

                                            Οταν, φίλοι (οδηγοί αγώνων, οδηγοί απλοί, μηχανικοί, εταιρίες, Αρχή του 'σπορ', ΠΟΛΙΤΕΙΑ κλπ), ξεκινήσουμε να σκεπτόμαστε τους άλλους και όχι τον εαυτό μας, όταν ξεκινήσουμε να δίνουμε και όχι να παίρνουμε, τότε, ΦΙΛΟΙ, θα βγάλω αυτά τα άτιμα τα εισαγωγικά από το ΣΠΟΡ του αυτοκινήτου.

                                            Μέχρι τότε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • N
                                              nass last edited by

                                              Ο χρήστης Jimm_Caesar έγραψε:
                                              Αυτό, αγαπητέ nass, το γνωρίζεις από πρώτο χέρι, όπως και οι περισσότεροι που γράφουν.

                                              Επειδή αναφέρεσαι σε μένα: εννοείται πως αυτοί οι 'αγώνες' πρέπει να γίνονται με τη μία ή την άλλη μορφή, και αν μόνο το 1/3 των συμμετεχόντων, επειδή πάνε σε αυτούς, έκοψαν τα διάφορα Λιμανάκια, είναι επιτυχία (βέβαια το πρόβλημα με τους υπόλοιπους 2/3 παραμένει, αλλά έστω και έτσι...). Επιμένω όμως, πως η προτεραιότητα των διοργανωτών δεν πρέπει να είναι αυτό, διότι δεν είναι κατά προτεραιότητα δική τους δουλειά και επωμίζονται ευθύνες που δεν τους αναλογούν.

                                              Αλλά, και εσύ το ξέρεις αυτό, το ρίσκο είναι υψηλό και, κακά τα ψέμματα, μέχρι στιγμής μας προσέχει ο 'καλός θεός των αγώνων'. Οπως πρόσεχε και τους 'κανονικούς' αγώνες μέχρι τη Ριτσώνα του 1993. Πολλά πράγματα που γίνονται θέλουν αναθεώρηση (χρήση πιστών καρτ, μέσες ωριαίες ταχύτητες, συστήματα ασφάλειας κτλ.) για να μην 'τρέχουμε' αργότερα.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 4 / 4
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr