Eπειδή το έχουμε κάνει πολλές φορές και το έχουμε ζυγίσει το βολάν βγαίνει εκτός μόνιμα.
Άστο δεν χρειάζονται εξηγήσεις.
argir
@argir
Ελεύθερος επαγγελματίας - Computers, αυτοκίνητα, αγώνες
Latest posts made by argir
-
RE: ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ - ΙΤΕΑ .
-
RE: ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ - ΙΤΕΑ .
Aπό τα λίγα που γνωρίζω για να τοποθετήσεις ένα ΑP δισκόπλατο 184mm διάμετρο χρειάζεται μεγάλη κατεργασία και αφαιρείς αρκετό υλικό από το βολάν, γεγονός που σε βγάζει εκτος προδιαγραφών. Οπότε δεν τίθεται θέμα ζυγαριάς , είναι εκτός το βολάν.
-
RE: Νίκος Βλάχος
Καλό 'ταξίδι' Νίκο και κάνε πάντα πρώτους χρόνους στις ειδικές των ουρανών.
-
3ος ΑΓΩΝΑΣ D1 & G. P. TUNING
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 1
3ος ΑΓΩΝΑΣ D1 & G. P. TUNING
ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2008
ΠΙΣΤΑ KARTODROMO * AΦΙΔΝΕΣ
Τρίτος αγώνας για το D1 & G.P. TUNING. Συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία και πρόκειται να γίνει την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008 στην πίστα KARTODROMO στις Αφίδνες, με ώρα έναρξης 19.00.
Οι συμμετοχές λήγουν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008 και ώρα 18.00. Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 210 9576171 και 6977 660565.ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
-
2ος ΑΓΩΝΑΣ D1 & GP Trophy
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
2ος Αγώνας D1 & GP Trophy 2008, την Τετάρτη 21.05 και ώρα 17:00 στο kartodromo. Λήξη συμμετοχών Δευτέρα 19.05. Τηλ. 210-9576171 & 6977660565.
Σας περιμένουμε.
-
1o D1 & GP Trophy
1o D1 & GP Trophy
Το πρωτάθλημα D1 & GP Trophy αρχίζει την Τετάρτη 16 Απριλίου και ώρα 18:30 στο Καρτόδρομο. Λήξη εγγραφών Δευτέρα 14 Απριλίου, τηλ. 6977660565 - 2109576171. Σας περιμένουμε με καλούς και όμορφους αγώνες.
Start Line
-
RE: 1o D1 & GP Trophy
1o D1 & GP Trophy
Το πρωτάθλημα D1 & GP Trophy αρχίζει την Τετάρτη 16 Απριλίου και ώρα 18:30 στο Καρτόδρομο. Λήξη εγγραφών Δευτέρα 14 Απριλίου, τηλ. 6977660565 - 2109576171. Σας περιμένουμε με καλούς και όμορφους αγώνες.
Start Line
-
RE: FRENCH MAKERS CUP (FMC)
Ενα πρώτο μεγάλο μπράβο από εμένα και καλή επιτυχία.
Το κυριότερο όμως κλείστε τα αυτιά σας στους 'αντιφρονούντες' και προσπαθήστε να το διατηρήσετε στο επίπεδο των rookie συμμετοχών. Δεν χρειαζόμαζαστε ένα ακόμα cup που να έρχονται όλοι οι βετεράνοι να δείχνουν γρήγοροι είναι αλλά και πόσα χρήματα μπορούν να ρίξουν........
Και πάλι συγχαρητήρια και ελπίζω κάποια στιγμή να γίνω και εγώ μέλος της παρέας σας.
-
RE: ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ
Για να μην σχολιάζω στο καθένα προσπωπικά τα αναφέρω εν συντομία.
Σε όλους του αγώνες παιδιάς είναι υποχρεωτικό (εκ του κανονισμού) να διατηρείται μία μέσα ωριαία ταχύτητα (νομίζω είναι κάπου μεταξύ 60 και 70 χιλιομέτρων).
Στα 'κομένα' Μέγαρα οι κορυφαίοι συνδιασμοί το ξεπερνάνε αλλά όχι πολύ (κάτι περισσότερο από 80 χιλιόμετρα). Μέσα στον αγώνα όμως δύσκολα σε κάποιο σημείο ξεπερνάς τα 100-120 χιλιόμετρα.Στο καρτόδρομο ακόμα και με ρερόρ πίστας δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χιλιόμετρα ενώ μόνο ένα 10-20% των αυτοκινήτων κινείται κάτω από το λεπτό στο γύρο όπου το 1 λεπτό δίνει μέση ωριαία 60 χιλιόμετρα.
Να υπενθυμίσω ότι σε όλα τα Gp tuning, GTCC, F2F, Drift κ.λ.π. είναι υποχρεωτική η χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας, ενώ πολλοί που τρέχουν πιο τακτικά έχουν βάλει και κάθισμα αγωνιστικό (σκάφη) με ζώνες 4 σημειών. Ειδικότερα στο GTCC γίνεται επιπλέον έλεγχος για κλειστά τζάμια, πυροσβεστήρα καλά στερεωμένο και σε προσιτό στον οδηγό σημείο, ενώ από φέτος έχει απογευρευτεί η χρήση ελαστικών slick εάν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει roll cage.
Τελειώνοντας όμως να κάνω και ένα ερώτημα σε όσους είναι 'κατά' των όποιων 'αγώνων' παιδιών.
Τι προτιμάτε για κάποιον που δεν μπορεί (οικονομικά αλλά και από θέμα χρόνου) να συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας.- Να τρέχει στους δημόσιους δρόμους ?
- Να κάνει track days στην πίστα (δηλαδή στο ίδιο περιβάλλον και ταχύτητες που γίνονται και οι αγώνες ταχύτητας) αλλά χωρίς κάποια εποπτεία και έλεγχο για μέτρα αφαλείας ?
- Να κάνει αγώνες 'παιδιάς' σε πίστα κάρτ, ή 'κομένες' πίστες με εποπτεία (πυροσβεστική, ασθενοφόρο, γιατρός) και με τα όποια μέτρα ασφαλείας που ισχύουν εκεί ?
Διαλέξτε............
-
RE: ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
To πλεονεκτημα ειναι η συμμετοχη σε πραγματικους αγωνες (το GTCC -θεσμικα παντα, οχι επι της ουσιας πλεον και μπραβο σε οσους προσπαθουν γι' αυτη την ιστορια- ειναι ενα πρωταθλημα 5X5 και οι αγωνες ειναι ενα κανονικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου -την κατηγορια δεν την ονομαζω μη με δειρετε/σιγουρα δεν ειναι Α' Εθνικη παντως- )Το μεγαλο λαθος ειναι το εξης και αυτο αποτρεπει τον ελληναρα τον μαγκα, τον ιστορια και τον 'αουα': Θελει μονο να κερδισει. Οποτε βλεπει οτι θελει -προφανως- αρκετο χρημα και λεει 'που να τρεχουμε τωρα μωρε, αμα δεν εχει κυπελλακι'. Ετσι τρεχουμε αυτοι που τρεχουμε και ακουμε και τα σχολιανα μας απο πανω απο οσους μας βλεπουν. Βλεπετε, ειδικα η πιστα ξεβρακωνει γιατι οι διαφορες φαινονται με γυμνο ματι. Και εγω οσο ετρεχα με το ΙΧ μου στα Μεγαρα/Σερρες ολα μια χαρα, τωρα ομως μονο λαστιχιες στην οροφη δεν μου αφηνουν οσοι με προσπερνουν...Εκει ομως θελει να πεισμωσεις, να παρεις (αν μπορεις) τα πραγματα που θα βελτιωσουν την ανταγωνιστικοτητα σου και να επιμεινεις μεχρι να δικαιωθεις...
ΥΓ: +1 στον Go_For_Pole
Μέχρι τώρα δεν είχα συμμετάσχει στη συζήτηση (άλλωστε τι δουλειά έχει 'ένας GTCCάς' με τους αγώνες ταχύτητες) αλλά μιας και παρακολουθώ από κοντά τον χώρο λόγω και φίλων που συμμετέχουν (κοσιάβελος, λεοντόπουλος, Jimmys, Παυλίδης) και θα ήθελα κάποτε να μπορώ να πάρω και εγώ μέρος, πιστεύω ότι μπορώ να συνεισφέρω στη συζήτηση.
Στο παραπάνω μήνυμα του φίλου (από το tarmac) johndelta πιστεύω ότι υπάρχει μία σωστή παραβολή των δύο είδη αγώνων με την A' και το 5x5. Για μένα όμως δεν έχει να κάνει μόνο με το επίπεδο αλλά και με την ατμόσφαιρα. Και αυτό γιατί οι εμπειριίες μου έχουν δείξει ότι στους αγώνες ταχύτητας υπάρχουν οι κόντρες, διαπλοκές, παγαπωντιές κ.λ.π που υπάρχουν και στην A' εθνική ενώ στα GTCC υπάρχει η ατμόσφαιρα ενός 5x5, δηλαδή χαβαλές, πραγματική ευγενή άμμιλα, αληλοβοήθεια μεταξύ συμετοχόντων, κ.λ.π.Οσο αφορά τις κούπες που πραγματικά στην ελλάδα όλοι θέλουν από μία, και συμφωνώ, να πώ π.χ. ότι στην κατηγορία E στο GTCC όπου είναι από 1400-1600 κυβικά, παρόλο που έαν δεν έχεις 106 ή saxo δεν έχεις ουσιαστικά ελπίδα ούτε για δεκάδα και ενώ στα 3 κύπελλα εμφανίζονται 3-4 συγκεκριμένα άτομα, παρόλα αυτά η κατηγορία έχει τις περισσότερες συμμετοχές (35-40) ανά αγώνα. Οι υπόλοιποι 30-35 γιατί τρέχουν που δεν θα πάρουν μάλλον ούτε τιμητικό μετάλιο 10άδας; Μήπως γιατί είναι καλή η ατμόσφαιρα και κανένας δεν θα τους 'χλεβάσει' για τις επιδόσεις τους αλλά αντίθετα θα προσπαθήσει να τους βοηθήσει να πάνε ακόμα καλύτερα;
Τέλος όσο αφορά τα κοστολόγια καλό είναι να μην παίρνετε τα άκρα. Γιατί στο παράδειγμα του johndelta το δικό του αγωνστικό (που είναι και από τα πιο 'αδύναμα' της κατηγορίας) έφτασε τις 22.000 ενώ το τούμπανο mr2 του Συρίγου έχει ξεπεράσει τις 30.000. Στα περισσότερα όμως άλλα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι εντελώς αντίθετα όταν περισσότερα από τα 10 κορυφαία Α6 της Sport έχουν ξεπεράσει τις 30.000 - 40.000 για να είναι αναταγωνιστικά, ενώ ο φίλος μου ο Νέστωρας (από το club μας GreekTunedCars) με Renault 5 20αετίας και πάνω και ανταλλακτικά από μάντρες, παλιατσίδικα, φίλους κ.λ.π. κάνει χρόνους που ανταγωνίζονται τα 106. Αυτό το παράδειγμα είναι πιο αντιπροσωπευτικό των δύο 'κόσμων'.
Παρόλα αυτά συνεχίζω να λέω ότι κάποια στιγμή θα ήθελα να τρέξω ταχύτητα (λόγω της άμμεσης αντιπαράθεσης με τους υπολοίπους) αλλά τα κόστη και η 'ατμόσφαιρα' δεν με βοηθούν να κάνω αυτό το βήμα.