-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Εγώ πάντως όντας νέος οδηγός δεν κόντεψα να σκοτωθώ από τα άλογα αλλά από την αφηρημάδα μου και την βλακεία μου.. Και είχα
Διαφωνείς πως αμα είχες περισσότερα άλογα θα πήγαινες πιο γρήγορα;
Στις ευθείες σίγουρα όχι, απλά θα μπορούσα να κάνω κάποιες προσπεράσεις πιο γρήγορα και έυκολα. Στις στροφές εξαρτάται από το πώς θα έκρινα τον δρόμο και το αυτοκίνητο. Πχ όποτε παίρνω το jeep φοβάμαι πολύ περισσότερο (με τα ίδια χιλιόμετρα) και στις στροφές και αν γίνει το οτιδήποτε στον δρόμο γιατί δεν ξέρω (πρακτικά) ούτε πως αντιδράει, ούτε τίποτα, παρόλο που ξέρω ότι μπορεί να μπει πιο γρήγορα είτε από το Ignis είτε από το Aygo..
Προσωπικά πιστεύω ότι αν είχα περισσότερα άλογα, δεν θα μείωνα/αύξανα τις πιθανότητες για ένα πιθανό τρακάρισμα. Ποτέ δεν κατηγόρησα το αυτοκίνητο που τράκαρα, η βλακεία μου έφταιγε. Απλά τώρα έμαθα - και πρακτικά - να υπολογίζω το απίθανο που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να συμβεί. Μην ξεχνάς ότι έφαγα το κεφάλι μου κάνοντας ταρζανιές, δεν προχώραγα απλά και πετάχτηκε το δέντρο. Οπότε θεωρώ ότι τα 150-170 άλογα που προτάθηκαν στο παιδί παραπάνω δεν είναι επικίνδυνα ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΞΑΡΧΗΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ 70% (και πολύ λέω) ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΩΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΝΟΙΚΕΣ.
-
Μάλιστα. Σεβαστή η άποψή σου.
Εγώ πάντως για μένα πιστεύω ότι αν είχα πολλά άλογα δεν θα σκεφτόμουν πάντα όπως εσύ. Και ναι το γεγονός ότι οδηγάω αργά αυτοκίνητα ίσως να έχει βοηθήσει στο να μην υπερβάλλω.Ας πάρει το παιδί ότι θέλει. ΔΙκό του το μαχαίρι δικό του και το καρπούζι. Πάντως να σας θυμίσω ότι πρίν καμιά 10αριά χρόνια ολόκληρα οικογενειακά είχαν 110 άλογα και κανένας δεν παραπονιοταν.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Μάλιστα. Σεβαστή η άποψή σου.
Εγώ πάντως για μένα πιστεύω ότι αν είχα πολλά άλογα δεν θα σκεφτόμουν πάντα όπως εσύ. Και ναι το γεγονός ότι οδηγάω αργά αυτοκίνητα ίσως να έχει βοηθήσει στο να μην υπερβάλλω.Τι να σου πω ρε Ηλία.. Έξω από τον χορό είμαι, πολλά τραγούδια λέω..
-
Άμα είσαι νέος οδηγός και σχετικά ηπιών τόνων και θέλεις να δώσεις 27Κ για αμάξι σημαίνει ότι το θες το πουλ μουρ. Θα συμφωνήσω ότι τα πολλά άλογα είναι επικίνδυνα γιατί ακόμα και αν ηπίων τόνων να είσαι κάποτε θα το πατήσεις. Όταν το πατάς θα βγείς οπότε καλύτερα να βγείς με λίγα παρά με πολλά...
Η απάντηση της εξίσωσης? ένα κάμπριο σεσε τύπου έος/307/μεγκαν στα 1.6 ή 116/Α3. Το Α3 για μένα είναι ένα ...στενάχωρο οκτάβια αλλά ο πολύς ο κόσμος βλέπει τα 4 κυκλάκια μπροστά...
-
έμενα πάντως, που μου πήραν αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο για πρώτο(1.8τ, 150ps), πιστεύω ότι μου βγήκε σε καλό. Ούτως ή άλλως με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορείς να πιάσεις εύκολα υψηλές ταχύτητες, απλώς τα άλογα και η ροπή βοηθάνε να κάνεις ασφαλέστερες προσπεράσεις. Επιπλέον, ακριβώς επειδή μου έδειξαν την εμπιστοσύνη αυτή είμαι πολύ ποιο προσεκτικός, δεν θα ήθελα να προδώσω την εμπιστοσύνη τους.
-
Πάντως εγώ τα 170 άλογα του GT τα οδηγώ πολύ πιο συνετά και επιφυλακτικά από τα 100 του 1.6 8v του Golf IV...
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κάτι που λένε για πλατάνια έχεις προσέξει? Ε, σε μένα αναφέρονται..Όχι δεν έχω προσέξει, θα κάνω καμιά αναζήτηση...
_
-
σεβαστές όλες οι απόψεις......
μου αρέσει και εμένα η 116 αλλα έχει κάπως περίεργο κώλο...... δέν έχει? -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
σεβαστές όλες οι απόψεις...... -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μάλιστα. Σεβαστή η άποψή σου.
Εγώ πάντως για μένα πιστεύω ότι αν είχα πολλά άλογα δεν θα σκεφτόμουν πάντα όπως εσύ. Και ναι το γεγονός ότι οδηγάω αργά αυτοκίνητα ίσως να έχει βοηθήσει στο να μην υπερβάλλω.Τι να σου πω ρε Ηλία.. Έξω από τον χορό είμαι, πολλά τραγούδια λέω..
Αυτο που μαλλον εννοει ο citastak -και στο οποιο, εν πολλοις, συμφωνω- ειναι οτι τα πλεοναζοντα ατια σου ανοιγουν την ορεξη. Ειναι ενας πειρασμος στον οποιο δυσκολα μπορεις ν' αντισταθεις (ειτε εισαι 22, ειτε 32, ειτε 52 - ποσο μαλλον στην πρωτη περιπτωση...) με τις επακολουθες συνεπειες, αφου, στην πλειονότητά μας, ειμαστε μετριοι εως κακοι οδηγοι στο οριο, σαφως κατωτεροι απο τις δυνατοτητες ενος καλου συγχρονου, γρηγορου hatch....
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
απλώς τα άλογα και η ροπή βοηθάνε να κάνεις ασφαλέστερες προσπεράσεις.αυτο αστο - ειναι το παραμυθι που πουλαμε στον μπαμπα για να τον πεισουμε
χαιρομαι που εισαι συνετος οδηγος, αλλα η πλειοψηφια δεν εχει αυτα τα ατσαλινα νευρα για να συγκρατηθει. επομενως καλυτερα οι νεοι οδηγοι να μην παιρνουν εκρηκτικα γρηγορα αμαξια.
Θα παρω το πρωτο μου αυτοκινητο και θελω γνωμες παιδια