Brabus SV12 S Biturbo Coupe.
730 ιπποι, 1.320 Nm, 340 km/h τελικη.
προσκυνηστε ελευθερα:
περισσοτερα εδώ: http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/ ... -in-detail
Brabus SV12 S Biturbo Coupe.
730 ιπποι, 1.320 Nm, 340 km/h τελικη.
προσκυνηστε ελευθερα:
περισσοτερα εδώ: http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/ ... -in-detail
Ο χρήστης baz έγραψε:
απλώς τα άλογα και η ροπή βοηθάνε να κάνεις ασφαλέστερες προσπεράσεις.
αυτο αστο - ειναι το παραμυθι που πουλαμε στον μπαμπα για να τον πεισουμε
χαιρομαι που εισαι συνετος οδηγος, αλλα η πλειοψηφια δεν εχει αυτα τα ατσαλινα νευρα για να συγκρατηθει. επομενως καλυτερα οι νεοι οδηγοι να μην παιρνουν εκρηκτικα γρηγορα αμαξια.
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης ενιαία ως μία οντότητα. Η απάντηση είναι:
ΝΑΙ, θα έπρεπε να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά
ΟΧΙ, δεν συμβάλει συνολικά γιατί κάποια περιοδικά αυτοκινήτου προβάλουν την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση (κόντρες, άγριο καγκούρεμα, αυτοκίνητο=γκομενοπαγίδα κ.λπ.)
συμφωνω.
και ειδικα για νεους οδηγους περιοδικα τυπου 'Drive' μονο κακη επιρροη μπορει να ειναι.
μια καλα εξοπλισμενη 116 θα φτασει το οριο των 27.000.
εγω θα σου προτεινα την 116. ποιοτητα κυλισης, παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια, καλη συναρμολογηση και αξιοπιστια (κατι που οι υπολοιποι γερμανοι και κυριως VW & Audi εχουν χασει), ικανοποιητικες επιδοσεις αλλα οχι εκρηκτικες (ακριβως αυτο που θελεις για αρχη) και το απαραιτητο ποσο μουρης που ζητας.
γενικα νομιζω οτι ειναι το αυτοκινητο που ταιριαζει γαντι στις προυποθεσεις που θετεις.
νομιζω οτι εχεις προβλημα στην αναγνωση κειμενου.
δεν καταλαβαινεις οτι αυτο που λεω ειναι οτι αυτοκινητο 100 ιππων δεν μπορει να ζεστανει λαστιχα W με τπτ ενω αυτοκινητο 240 ιππων επιβαλλεται να εχει λαστιχα πχ W λογω τελικης και επισης επειδη μπορει να τα ζεστανει πιο ευκολα?
νομιζω οτι ειμαι σαφης και αυτο ειναι που ισχυει κιολας. οι εταιρειες αλλωστε δεν βγαζουν λαστιχα με διαφορετικους δεικτες ετσι μπας και πιασουν κανεναν κοροιδο..
τωρα αν καποιος θελει να βαλει μια δυσαναλογη για τις επιδοσεις του αυτοκινητου του διασταση ελαστικων ή αν δεν ξερω για ποιο λογο προτιμα να λεει οτι τα λαστιχα του ειναι πχ 205 55 16 W αντι για 205 55 16 Η, τοτε θα υποστει και τις συνεπειες, δλδ κρυα λαστιχα for life..
το Jimny το εχω οδηγησει και οντως για ταξιδια δεν ενδεικνυται καθολου και μαλιστα πανω απο 100-110 αρχιζουν και δυσκολευουν πολυ τα πραγματα απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας.
ειναι ιδανικο για εκτος δρομου διαδρομες ή για μεσα στην πολη λογω μεγεθους, προαιρετικου bull-bar και κοτσαδορου (αν τολμησει να σε τρακαρει κανενας στο παρκαρισμα εσυ δεν θα παθεις τπτ κι αυτος θα βριζει την ωρα και τη στιγμη ).
επισης ειναι ιδανικο για νησια στην cabrio εκδοση. πας παντου σε ολες τις παραλιες σε ο,τι δρομο υπαρχει, εισαι και 'φαλακρος', ειναι και μικρο. το ιδανικο αμαξι για καλοκαιρι στα νησια.
αλλα για ταξιδια δεν ειναι.
οι δεικτες ταχυτητας ειναι βασικο σημειο προσοχης στα λαστιχα. πρεπει να επιλεγουμε τον πλησιεστερο στην τελικη του αυτοκινητου μας δεικτη αλλιως θα κυκλοφορει το αμαξι μια ζωη με κρυα λαστιχα. πρακτικα δλδ ενα αμαξι 100-110 ιππων με δεικτη ταχυτητας W δεν θα δει ποτε ζεστο λαστιχο.
για τη διασταση 225/45/R17 που συζητηθηκε κυκλοφορουν με δεικτη V τα Continental SportContact2 και νομιζω οτι ειναι το μοναδικο απο τα 'καλα' λαστιχα με δεικτη V σ αυτη τη διασταση.
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Καθόλου προβλέψιμη περίπτωση. Με 15000χλμ και 'ημισυνθετικό' 10W40 πας στην τύχη.
Άλλος κινητήρας σιγά-σιγά θα αρχίσει να φθείρεται λόγω των τριβών μετάλλων μεταξύ τους από ανεπάρκεια του λαδιού, και άλλος κινητήρας δεν θα έχει πρόβλημα γιατί ο οδηγός το πάει με 100-120χαω στην εθνική και έτσι το λάδι του καταπονείται λιγότερο και βγάζει περισσότερα χλμ.
Είναι και ζήτημα εργοστασιακών ανοχών, καιρικών συνθηκών, τρόπου οδήγησης, ρυθμού κάλυψης των χιλιομέτρων, πλούσιου-φτωχου μίγματος και άλλα παρόμοια που έχουμε ξαναπεί.
Ευχαριστω παιδια για τη βοηθεια.
Αρα θα κανω τωρα μια αλλαγη σε συνθετικα 5-30.
Προσεχουμε για να εχουμε.
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
15.000 χλμ. με 10W40 είναι υπερβολή. Άλλαξέ τα ΤΩΡΑ.
τι ζημια μπορει να προκαλεσει?
Δεν θα αντέξει το λάδι τόσα χιλιόμετρα.
και μετα λογικα ακριβη ζημια στον κινητηρα ε?
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
συμφωνω!
αλλα ειμαι ανθρωπος που δεν θελω να 'ταξιδευω' αλλα να ταξιδευωAυτό λέει και έμμεσα η Φερράρι λοιπόν! Ότι για όσους ακόμα επιθυμούν να μεταφέρονται πολυτελώς υπάρχουν τα Merc, για όσους θέλουν KAI να ταξιδεύουν γρήγορα και απολαυστικά υπάρχουν τα Porsche και για όσους θέλουν να απολαύσουν ένα ιταλικό όνειρο που θα σε 'ταξιδεύσει' στα πέρατα του κόσμου, υπάρχουν 5.000-5500 μόνο εισιτήρια!
Στοιχηθείτε!
σωστος. ετσι ειναι η κατασταση κι ο καθενας διαλεγει αναλογα με τα γουστα του.
για μενα κρατηστε μου μια Porsche παρακαλω!