Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 1328
    • 1329
    • 38 / 1329
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    26575
    164586
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      liakos24 last edited by

      R. Kubica

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tsilis last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        :iconcool:
        Φοβερό το αυτοκίνητο αλλά όχι για εσένα!!!

        Γελώ,γιατί όλοι αυτό του λέμε!!

        Σε έχει φοβηθεί το μάτι μας Παντελή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 last edited by

          double post!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Ο χρήστης pad έγραψε:

            Είναι μια αντλία που θέλει αλλαγή.....μάλλον ανάκληση...
            Τό άσχημο είναι οτι το ανταλακτικό δεν είναι διαθέσιμο...
            Το αμάξι προς το παρόν ξανάλειτουργεί μια χαρά.....όταν έρθει το ανταλακτικό θα αντικατασταθεί.
            (ελπίζω να μη ξαναμείνει )

            Mηπως ειναι η αντλια υψηλης πιεσης καυσιμου??Αυτη προωθει το καυσιμο με την πιεση που χρειαζεται το ΗΡΙ.Το εχουν παρουσιασει πολλες 335,και ειδικα στην αμερικη εχει γινει ανακληση .Μαζι με την αλλαγη της αντλιας τοποθετειται και ψυγειο λαδιου.Ασχετο με την αντλια το τελευταιο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Τα Αμερικάνικα ( αυτόματα μόνο αν θυμάμαι καλά ) δεν είχαν ψυγείο λαδιού γιατί η BMW θεώρησε οτι δεν θα τα σκίζανε Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί κάτοχοι να παραπονεθούν και τώρα να γίνεται εκ των υστέρων τοποθέτηση ψυγειού λαδιού. Όλα τα Ευρωπαϊκά αυτόματα και μη το έχουν στάνταρ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pad last edited by

                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                Είναι μια αντλία που θέλει αλλαγή.....μάλλον ανάκληση...
                Τό άσχημο είναι οτι το ανταλακτικό δεν είναι διαθέσιμο...
                Το αμάξι προς το παρόν ξανάλειτουργεί μια χαρά.....όταν έρθει το ανταλακτικό θα αντικατασταθεί.
                (ελπίζω να μη ξαναμείνει )

                Mηπως ειναι η αντλια υψηλης πιεσης καυσιμου??Αυτη προωθει το καυσιμο με την πιεση που χρειαζεται το ΗΡΙ.Το εχουν παρουσιασει πολλες 335,και ειδικα στην αμερικη εχει γινει ανακληση .Μαζι με την αλλαγη της αντλιας τοποθετειται και ψυγειο λαδιου.Ασχετο με την αντλια το τελευταιο...

                Nαι, η υψηλής πίεσης είναι...
                Πρίν ένα μήνα έτυχε και σε ενός άλλου φίλου το αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  coyot last edited by

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                  ρε maxmara τι καθεσε και το πιπιλιζεις???

                  πανε υπογραψε το χαρτι

                  Δεν ξέρεις ότι το πιπίλισμα (ελληνιστί: car research) είναι το καλύτερο?

                  Πράγματι το πιπίλισμα είναι από τις μεγαλύτερες ηδονές που μπορεί να σου δώσει ένα αυτοκίνητο!
                  Επί της ουσίας, δεν είμαι βέβαιος ότι το Μ-πακέτο αξίζει τα λεφτά του. Το σημαντικότερο κομμάτι του, η ανάρτηση, είναι ήδη στάνταρ στην 335.
                  Για το εσωτερικό με την αλκαντάρα/ύφασμα, είναι θέμα γούστου. Δυστυχώς δίδεται μόνο σε ανθρακί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Τα Αμερικάνικα ( αυτόματα μόνο αν θυμάμαι καλά ) δεν είχαν ψυγείο λαδιού γιατί η BMW θεώρησε οτι δεν θα τα σκίζανε Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί κάτοχοι να παραπονεθούν και τώρα να γίνεται εκ των υστέρων τοποθέτηση ψυγειού λαδιού. Όλα τα Ευρωπαϊκά αυτόματα και μη το έχουν στάνταρ

                    Akribos!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maxmara last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                      ρε maxmara τι καθεσε και το πιπιλιζεις???

                      πανε υπογραψε το χαρτι

                      Δεν ξέρεις ότι το πιπίλισμα (ελληνιστί: car research) είναι το καλύτερο?

                      Πράγματι το πιπίλισμα είναι από τις μεγαλύτερες ηδονές που μπορεί να σου δώσει ένα αυτοκίνητο!
                      Επί της ουσίας, δεν είμαι βέβαιος ότι το Μ-πακέτο αξίζει τα λεφτά του. Το σημαντικότερο κομμάτι του, η ανάρτηση, είναι ήδη στάνταρ στην 335.
                      Για το εσωτερικό με την αλκαντάρα/ύφασμα, είναι θέμα γούστου. Δυστυχώς δίδεται μόνο σε ανθρακί.

                      Ισως να έχεις δίκαιο. Το μόνο που πραγματικά θέλω απο το Μ-πακέτο είναι ο πίσω προφυλακτήρας με το μαύρο section που περιβάλει τις εξατμίσεις. Ολα τ'άλλα, τα παίρνεις (αν θέλεις) ξεχωριστά. Και έχεις και λιγότερους περιορισμούς στο χρώμα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyot last edited by

                        Maxmara, γιατί να τον χρυσοπληρώσεις τον πίσω διαχύτη, αφού θα τον κόψεις που θα τον κόψεις κάποια στιγμή, για να ξεπροβάλουν οι τετραπλές μπούκες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Λοιπον υστερα απο επισκεψη στην Θηβα, επανερχομαι στο θεμα της ασταθειας στις υψηλες ταχυτητες..
                          Δυστυχως η 3αρα μου ειναι πολυ ευαισθητη στον ανεμο, περιπου στα 160 μαξιμουμ τοποθετω το οριο της για καποιον που δεν αρεσκεται να οδηγει με το αυτοκινητο να εχει τασεις φυγης.
                          Με το 1.8Τ (προσθιοκινητο) και με το RAV (τετρακινητο αλλα ψηλο) στις γνωστες ευθειες οπως Θηβα,πολυ απλα το τεζάριζα χωρις κανενα προβλημα εκτος ισως απο τον αεροδυναμικο θορυβο..
                          Εχει παρατηρησει αλλος αυτο το φαινομενο;Μηπως εγω ειμαι ο καλομαθημενος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pad last edited by

                            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                            Λοιπον υστερα απο επισκεψη στην Θηβα, επανερχομαι στο θεμα της ασταθειας στις υψηλες ταχυτητες..
                            Δυστυχως η 3αρα μου ειναι πολυ ευαισθητη στον ανεμο, περιπου στα 160 μαξιμουμ τοποθετω το οριο της για καποιον που δεν αρεσκεται να οδηγει με το αυτοκινητο να εχει τασεις φυγης.

                            Δέν ξέρω τι να σου πω.....me thn si του συνεταίρου μου πηγαίναμε 210+ και δεν έκανε κιχ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                              Λοιπον υστερα απο επισκεψη στην Θηβα, επανερχομαι στο θεμα της ασταθειας στις υψηλες ταχυτητες..
                              Δυστυχως η 3αρα μου ειναι πολυ ευαισθητη στον ανεμο, περιπου στα 160 μαξιμουμ τοποθετω το οριο της για καποιον που δεν αρεσκεται να οδηγει με το αυτοκινητο να εχει τασεις φυγης.
                              Με το 1.8Τ (προσθιοκινητο) και με το RAV (τετρακινητο αλλα ψηλο) στις γνωστες ευθειες οπως Θηβα,πολυ απλα το τεζάριζα χωρις κανενα προβλημα εκτος ισως απο τον αεροδυναμικο θορυβο..
                              Εχει παρατηρησει αλλος αυτο το φαινομενο;Μηπως εγω ειμαι ο καλομαθημενος;

                              Τίγρη, πιέσεις έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tiger last edited by

                                Τι να κανω,να ξεφουσκωσω τα λάστιχα
                                Να το κανω και αυτο,αλλα θα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ φουσκωμενα για να δω αξιοσημειωτη διαφορα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Μου κάνει εντύπωση. Με την 318ci του 2000 μέχρι την τελική της στον ηλεκτρονικό κόφτη (209 κοντερίσια - 206 με το GPS) το αυτοκίνητο είναι σταθερό σαν βράχος. Είναι δυνατόν μια σειρά (και 6 χρόνια) μετά να υπάρχουν προβλήματα αστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dan last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    Τι να κανω,να ξεφουσκωσω τα λάστιχα
                                    Να το κανω και αυτο,αλλα θα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ φουσκωμενα για να δω αξιοσημειωτη διαφορα.

                                    αν άλλαξες ζαντολάστιχα με μεγαλύτερα, το αυτοκίνητο θέλει πάλι ευθυγράμμιση.
                                    κοίτα το και αυτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Κάντο Τίγρη....το πιθανότερο είναι αυτό. Και η ευθυγράμμιση όπως λέει ο DAN...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Παιδια το αυτοκινητο ειναι καινουριο, οπως βγηκε απο το εργοστασιο,ουτε πατακια δεν εχω αλλαξει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          maxmara last edited by

                                          Πέρα απο π.χ. την Hartge, για πείτε κάποιον άλλον βελτιωτικό οίκο με body parts βελτιώσεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tobajara last edited by

                                            http://www.bmwworld.com/tuners/index.htm

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 1328
                                            • 1329
                                            • 38 / 1329
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr