-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Οχι,δεν εννοω χρηματικα!Εννοω αν πιστευετε οτι αξιζαν τα παραπανω χρηματα για την πληρη εμπλοκη απ'το να κανεις απλα το κεφι σου σε GTCC ή διαφορα track-days...ΝΑΙ!!!!! ΝΑΙ!!!!!! ΝΑΙ!!!!!!
Και μακάρι να είχα τα χρήματα να το ξαναέκανα!!!!!!!
Και να πω και κατι!!!Οταν εχεις δοκιμάσει απο το 'καλό' τα αλλα ειναι υποκατάστατα!!!!! -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Θα θελατε να αναφερετε τα πλεονεκτηματα που θα ωθουσαν καποιον που συμμετεχει στο GTCC να μπει σε καποιο αγωνιστικο πρωταθλημα περαν της δυνατοτητας οδηγησης σε περισσοτερες διαδρομες κ οχι μονο σε 1,5 πιστα;Ειναι δηλ τα οφελη τοσο πολλα που δικαιολογουν την αναγκη κατασκευης ενος αποκλειστικα αγωνιστικου αυτοκινητου;Κ νομιζω οτι η προετοιμασια πολλων 106 που τρεχουν στην κατηγορια sport κ θελουν να πρωταγωνιστησουν εχει στοιχισει πολυ περισσοτερο απο 30000ευρω...Αυτό ακριβώς.
Και είμαι απο τους πρώτους που υποστηρίζουν ότι κάποιος που συμμετέχει αρκετά αφοσιωμένα (με ένα 'ωραία' προετοιμασμένο αυτοκινητ-ακι) σε θεσμους σαν το GTCC πρέπει να προχωρήσει στο εόμενο στάδιο, αλλά ο μόνος λόγος που το υποστηρίζω είναι λόγω 'πάθους' και ΟΧΙ λόγω λογικής.
Με λίγα λόγια, ίσως τελικά να μην υπάρχει λογικό επιχείρημα που κάποιος θα πρέπει να προσωρήσει-μεταπηδήσει και να συμμετάσχει σε 'κανονικούς' αγώνες.. (ΠΑΝΤΑ σε σχέση με τις θυσίες απο την μία και τις απολαβές (σε ευχαρίστηση-ικανοποίηηση-αντιμετώπιση κλπ) που θα έχει)
(Χρήστο Μ, για ποιά 'ανεκτίμητη αξία της μεγαλύτερης ασφάλειας' μιλάς? Μήπως πρέπει να το σκεφτείς πιο ρεαλιστικά και βάση των γεγονότων? )Τι κι αν το gtcc είναι ένα 5x5 και οι 'άλλοι' αγώνες είναι κανονικό πρωτάθλημα.. Αν το πρωταθλημα βρωμάει απο μακρυά, καλύτερα να παίζουν ποδόσφαιρο στα χωράφια της γειτονιάς.
Και τελοσπάντων, είναι εντελώς ανούσια η σύγκριση ενός αγωνιζόμενου (και των απαιτήσεων στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθει) του gtcc, και ενός αγωνιζομενου των 'άλλων' αγώνων.
Και φυσικά είναι πιο 'προσιτό' να 'γίνεις μαγκας' στο πρώτο είδος 'αγώνων' παρά στο δεύτερο. Και είναι απολύτως φυσιολογικό (δεν το λέω ειρωνικά)
Απο άλλο διάστημα το ένα, απο άλλο διάστημα το άλλο. Μην επαναλαμβάνουμε την ίδια σύγκριση γιατι δεν έχει και πολύ νόημα νόμιζω.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
...
(Χρήστο Μ, για ποιά 'ανεκτίμητη αξία της μεγαλύτερης ασφάλειας' μιλάς? Μήπως πρέπει να το σκεφτείς πιο ρεαλιστικά και βάση των γεγονότων? )
...
Σκέψου τα τρακαρίσματα που έχεις δει, να γινόντουσαν με πολιτικό αυτοκίνητο και χωρίς εξοπλισμό του οδηγού. Έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια οι αγώνες, αυτό ήθελα να πω.
-
Μα τα τρακαρίσματα που έχουμε δει σε αγώνες ανάβασης, ράλλυ ή και ταχύτητας (εκεί λιγότερο σοβαρά) κλπ - (φαντάζομαι σε αυτά αναφέρεσαι) -δεν μπορουν να συμβούν σε συνθηκες αγώνα gtcc (αυτου του είδους και αυτής της σοβαρότητας).
Και ταυτόχρονα δεν είναι και πολύ σίγουρη αυτή η αυξημένη ασφάλεια που αναφέρεις, όταν αποδεδειγμένα τα μέτρα ασφαλείας υστερούν (δεν μιλάω για τον εξοπλισμό ασφαλείας του αυτοκινήτου) (βλ. χρόνο αντίδρασης οργανωτών αντίδραση-επεμβαση ασθενοφόρου - μέσων πυρόσβεσης, εξασφάλιση ότι δεν κινείται όχημα αντίθετα σε κάποια ειδική κλπ)
Φαντάζομαι ότι η συζήτηση δεν περιορίζεται μόνο στους αγώνες ταχύτητας, γι'αυτο και αναφέρω και τους αγώνες ράλλυ, ανάβασης κλπ.
(αν και είμαστε ήδη εκτός θέματος ) -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
(αν και είμαστε ήδη εκτός θέματος )Οχι οσο νομιζεις γιατι (περα απο τις διαχρονικα αποτυχημενες επιλογες της ΕΘΕΑ) ενας απο τους κυριους λογους που οι αγωνες ταχυτητας δεν εχουν νεο αιμα ειναι τα διαφορα GTCC/gp tuning κλπ. Οπως δειχνουν τα πεπραγμενα ειναι επιλογη της ΕΘΕΑ να τορπιλιζει το πρωταθλημα ταχυτητας εγκρινοντας αυτου του ειδους τους αγωνες. Προφανως οι μονοι οφελειμενοι απο αυτη την κατασταση ειναι η ιδια η ΕΘΕΑ που παει ταμειο χωρις να κουνησει δαχτυλακι απο τριψηφιο αριθμο συμμετοχων και η γνωστη λεσχη-διοργανωτης-εταιριουλα.
Ομως πραγματικα το ποιος κερδιζει ή το γεγονος οτι το αγαπημενο μου πρωταθλημα συνειδητα οδηγειται απο την ΕΘΕΑ στον μαρασμο ειναι ελαχιστης σημασιας μπροστα στο οτι αυτου του ειδους οι διοργανωσεις γινονται με τριτοκοσμικα επιπεδα ασφαλειας.
Δεν μπορω να διανοηθω οτι λογικος ανθρωπος ισχυριζεται οτι ειναι οκ να στηνεται αγωνας σε πιστα καρτ με μηδαμινες διαφυγες με πολιτικα αυτοκινητα.
Δεν μπορω να καταλαβω πως τα περσινα ατυχηματα σε ραλι και σπριντ αποτελουν αλλοθι για τετοιες φαϊνες ιδεες.
Δεν μπορω να χονεψω πως 100+ συμμετεχοντες, οι διοργανωτες και οι ηγετες του σπορ ειναι διατεθιμενοι να ρισκαρουν ενα τουμπαρισμα σαν αυτο του Στεφανη πριν απο δυο χρονια χωρις εξοπλισμο ασφαλειας που θα στειλει εναν αμυαλο νοσοκομειο (στην καλυτερη) και το σπορ που ολοι αγαπαμε στο διαολο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν μπορω να χονεψω πως 100+ συμμετεχοντες, οι διοργανωτες και οι ηγετες του σπορ ειναι διατεθιμενοι να ρισκαρουν ενα τουμπαρισμα σαν αυτο του Στεφανη πριν απο δυο χρονια χωρις εξοπλισμο ασφαλειας που θα στειλει εναν αμυαλο νοσοκομειο (στην καλυτερη) και το σπορ που ολοι αγαπαμε στο διαολο.
Εδω θα συμφωνησω και εγω...
Καλη η πιστα και σιγουρα πιο ασφαλης απο τα ραλλυ,αναβασεις,κλπ αλλα χωρις roll cage τα ιδια σκατα με τα υπολοιπα ειναι,για να μην πω και χειροτερα καθως τα χιλιομετρα ειναι πολυ περισσοτερα(για Μεγαρα,κλπ λεω,οχι για πιστα καρτ) και το 'καπακι' ευκολη υποθεση. -
Παρόλο που είμαι μεταξύ των ανθρώπων που διοργανώνουν το gtcc, δεν θα διαφωνήσω για την επικινδυνότητα της πιστας kart.
Αν και μέχρι στιγμής, δεν έχουμε κανένα απρόοπτο που να οφείλεται στην επικινδυνότητα της πίστας και των κερμπς, είναι γεγονός ότι αυτό δεν διασφαλίζει-εξασφαλίζει και το μέλλον.Απλά να προσθέσω ότι -τουλάχιστον στο gtcc- τονίζεται ότι συνιστάται η χρήση roll bar / roll cage (όπως άλλωστε και στους κανονισμούς δεξιοτεχνιών), όμως εδώ έρχεται και ένα δίλλημα:
Αν και επιτρέπεται -βάση κανονισμού- σε τέτοιου είδους αγώνες η μη ύπαρξη roll bar/ roll cage, προσωπικά θεωρώ ότι αυτό είναι είναι λάθος (χωρίς όμως να βλέπω άμεσο κίνδυνο, βάση των μέχρι τώρα παρατηρήσεων). Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι θα ήταν καλύτερα να μην δίνεται καθόλου η ευκαιρία σε τέτοιου είδους ενδιαφερόμενους (που θέλουν να τρέξουν σε παιδιές, και άλλους αγώνες time trial) να το κάνουν?
Ισως.
Εξαρτάται νομίζω τελικά, από το πόσο ορατός είναι ο κίνδυνος μιας ανατροπής ουσιαστικά.
Παντως δε θα διαφωνήσω με κανέναν ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι επίφοβο να λαμβάνει μέρος ένα αυτοκίνητο χωρίς roll bar (τουλάχιστον) σε αυτούς τους αγώνες.Ομως, είμαι αντίθετος με την άποψη ότι αυτοί οι αγώνες 'κλέβουν' νέες συμμετοχές από τους αγώνες ταχύτητας.
Αντιθέτως, αυτές οι πεδιές -απ'οσο έχω ξεκάθαρα δει μέχρι τώρα- φέρνουν τον κόσμο πιο κοντά σε αυτό που λέμε 'αγωνιστικό κλιμα', πιο κοντά στους αγώνες. Οχι πάντα με τον πιο αγνό και καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά μήπως αυτοι που μπαίνουν κατευθείαν στους 'κανονικούς' αγώνες, το κάνουν με τον πιο αγνό και συνειδητοποιημένο τρόπο?Θα ήθελα να σημειώσω μόνο, απλά για την κρίση της συζήτησης, ότι πρώτα 'γνώρισα' τον χώρο των κανονικών αγώνων και κατόπιν αυτόν των πεδιών κλπ. Και θεωρώ ακόμα ότι με σωστή αντιμετώπιση οι πεδιές μπορούν να είναι ένα καλό προ-στάδιο.
Γενικώς πάντως, είναι κατά την άποψή μου εντελώς λάθος αντίληψη το ότι αν δεν υπήρχαν οι πεδιές αυτές, τότε οι αγώνες ταχύτητας (και γενικά οι αγώνες) θα είχαν περισσότερες (και νέες) συμμετοχές, αφου είναι μεγέθβη μη συγκρίσιμα.
Και τελευταία, θα στυμφωνήσω σε αυτό που διαπιστώνουνε όλοι μας και στεναχωρεί ιδιαίτερα όσους αγαπάνε/με την πίστα. Οι αγώνες ταχύτητας έχουν πιάσει πάτο σε σχέση με το θέαμα που μπορουν αν προσφέρουν. Κι αν για εμένα, τον δίπλα, και τον άλλο παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον παραπάνω (είτε λόγω της sport 1600, είτε λόγω κάποιων άλλων συμμετοχών) δεν σημαίνει ότι τοι ίδιο ενδιαφέρον (που και απο εμάς έχει χαθεί σιγά σιγά) το έχουν και όλοι οι υπολοιποι -πιθανοί- θεατές.
Και καλή, και φθηνή λύση -σαν πρώτη αναζοπύρωση- υπάρχει κατά την ταπεινή μου γνώμη. Και σίγουρα δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό στην Ελλάδα αφού το έχουν κάνει ήδη στην υπόλοιποη Ευρώπη με μεγάλη επιτυχία και πολύ θέαμα.
-
ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΑΘΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΡΑΧΗ.
ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ MOTORS TV ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Ε! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΜΙΑ ΑΓΓΛΙΑ OXI [BTCC] ΚΑΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΛΕΩ ΟΧΙ [DTM]
ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ [Ι] INFORMATION ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΓΡΑΦΕ ΛΕΤΕ?
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ.
ΕΤΡΕΧΑΝ FERRARI 360, CORVETTE, 993,996,997,KAI AΠΕΙΡΑ Μ3.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ.
ΓΑΛΑΤΑ,ΑΓΕΛΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΧΑΣΙΣΙΑ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ.
Α!ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΕΧΕΙ.
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΘΕΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ Α.........
ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΓΑΛΑΤΑ,ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
Ο χρήστης mouri έγραψε:
ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΑΘΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΡΑΧΗ.
ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ MOTORS TV ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Ε! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΜΙΑ ΑΓΓΛΙΑ OXI [BTCC] ΚΑΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΛΕΩ ΟΧΙ [DTM]
ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ [Ι] INFORMATION ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΓΡΑΦΕ ΛΕΤΕ?
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ.
ΕΤΡΕΧΑΝ FERRARI 360, CORVETTE, 993,996,997,KAI AΠΕΙΡΑ Μ3.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ.
ΓΑΛΑΤΑ,ΑΓΕΛΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΧΑΣΙΣΙΑ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ.
Α!ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΕΧΕΙ.
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΘΕΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ Α.........
ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΓΑΛΑΤΑ,ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.Που να εβλεπες το αντιστοιχο Βελγικο πρωταθλημα (Belcar), ειναι καλυτερο. Δυο παρατηρησεις ομως...
- το Ολλανδικο και το Βελγικο δεν το διοργανωνει καμια αντιστοιχη εθεα αλλα ιδιωτες (στην περιπτωση του Belcar ιδιοκτητης ειναι η πιστα του Ζολντερ χωρις βεβαια το πρωταθλημα να περιοριζεται εκει).
- βοηθαει πολυ οτι οι ομαδες με τα ιδια αυτοκινητα μπορουν να κανουν πολλα διαφορετικα πρωταθληματα με αλλους πελατες (πχ Βελγικες ομαδες πανε Γαλλια ή Ολλανδικες πανε Γερμανια).
-
Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΚΑΛΗΨΕΙΣ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΟ .....
ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ , ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΜΩΣ , ΝΑ ΕΧΟΥΝ 60 ΜΕ 70 ΝΕΑΡΟΙ , ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΛΙΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ Ε π.χ. , ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΗ .........
ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΝΙΑ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΡΑΤΑ ΧΑΣΤΜΠΑΚ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΑ GTCC ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ?
ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ ΜΥΤΗ ΜΕ ΕΒΟ-ΞΕΒΟ ΤΑΙΠΑΡ ΕΜΑΡ ΠΑΠΑΡ ΣΤΟ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ , ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΩΡΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ 70 ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΤΑΝΘΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ?
ΕΔΩ , ΕΞΩ ΑΠ'ΤΑ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑ ΠΑΣ , ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΟΜΗΧΑΝΙΑΣ , ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠ'ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΗΝΙΤΣΕΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ..... ΚΑΙ ΠΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ , ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ , ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ 1000ΑΡΙΑ 205 , ΚΑΙ ΟΥΝΟ , ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ....
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ .......... ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΑΔΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΟΥΣΕ ΓΑΙΔΑΡΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΜΕ ΕΒΟ ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
:ysterical: Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΚΑΛΗΨΕΙΣ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΟ .....ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ , ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΜΩΣ , ΝΑ ΕΧΟΥΝ 60 ΜΕ 70 ΝΕΑΡΟΙ , ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΛΙΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ Ε π.χ. , ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΗ .........
ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΝΙΑ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΡΑΤΑ ΧΑΣΤΜΠΑΚ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΑ GTCC ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ?
ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ ΜΥΤΗ ΜΕ ΕΒΟ-ΞΕΒΟ ΤΑΙΠΑΡ ΕΜΑΡ ΠΑΠΑΡ ΣΤΟ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ , ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΩΡΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ 70 ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΤΑΝΘΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ?
ΕΔΩ , ΕΞΩ ΑΠ'ΤΑ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑ ΠΑΣ , ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΟΜΗΧΑΝΙΑΣ , ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠ'ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΗΝΙΤΣΕΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ..... ΚΑΙ ΠΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ , ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ , ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ 1000ΑΡΙΑ 205 , ΚΑΙ ΟΥΝΟ , ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ....
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ .......... ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΑΔΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΟΥΣΕ ΓΑΙΔΑΡΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΜΕ ΕΒΟ ?
Κυριε Χρηστο γιατι αυτοι οι αωθρωποι να ασχοληθουν να κανουν αυτο το σπορ 'σωστα' ασφου ειναι λαθος απο μονο του στην χωρα μας?
Αν βρεθειτε ποτε να δειτε με τη οργανωση και συνεπεια γινεται το GTCC συγκεκριμενα θα βαλετε τα κλαματα απο τα νευρα σας!
Γιατι να φτιαξουν αυτοι οι ανθρωποι αγωνιστικα τα 'ταπερ' και τα 'ξεβο' τους?Για να δουν κανενα τρακτερ αναποδα στην ειδικη να τα κομματιασουν και να τους λενε οτι φταινε και απο πανω?
Δε σφαξαμε νομιζω. -
Ο χρήστης mouri έγραψε:
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ.
ΕΤΡΕΧΑΝ FERRARI 360, CORVETTE, 993,996,997,KAI AΠΕΙΡΑ Μ3.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ.
ΓΑΛΑΤΑ,ΑΓΕΛΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΧΑΣΙΣΙΑ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ.
Α!ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΕΧΕΙ.
ΕΧΕΙδε σταπανε καλα μαιτρ. Μερικα παραδειγματα:
το Ζαντβουρτ υπαρχει απο το 39 με GP απο το 52 νομιζω. (Βοσκος πρωην γελαδαρης)
Α και καποιοι Ντομπος και Βερσταπεν το κουναγανε το καρμποτιμονο στη φ1. (Σιγουρα τραβελια τα παιδια κουναγανε και την αχλαδια παραλληλα)
Α και αυτα τα spyker απο τα χασισομανια βγηκαν. Παρολο που απο φουντα εδω τους σκιζουμε (καλαματιανο και μυλοποταμος)Δε κοιταμε τα χαλια μας λεω γω που λεμε για παιδεια και 2 πανεπιστημια μας συμμετεχουν στο φορμουλα student και κανενας δεν εχει παρει μυρωδια να τους πει 5 πραματακια.
ΥΓ Μαστορα τα θυμασαι τα Dafακια
Ασε φιλε ξερω
-
ΒΡΕ ΦΟΝ ΣΤΟΥΚΕΡΜΑΝ , ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑΣ , ΑΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ... ΕΝΝΟΕΙ .
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΟΛΟΜΟΝΤΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ , ΕΚΑΝΕ ΑΡΜΑΤΟΔΡΟΜΙΕΣ Ο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ 100% , ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ .......ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ , ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΤΕΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ....
-
Mαστορα, δεν τη λεω στο φιλο μας αλλα η Ολλανδια ειναι λαθος παραδειγμα, πολυ μπροστα μας οι μποερς...
Το καλυτερο τοπες εσυ με τους βουλγαρους, που οταν ανεβαινανε επανω οι δικοι μας καπνιζανε οι φουκαραδες και κανα ασσο παπαστρατο, τωρα κοιτα τι γινεται.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΒΡΕ ΦΟΝ ΣΤΟΥΚΕΡΜΑΝ , ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑΣ , ΑΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ... ΕΝΝΟΕΙ .
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΟΛΟΜΟΝΤΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ , ΕΚΑΝΕ ΑΡΜΑΤΟΔΡΟΜΙΕΣ Ο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ 100% , ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ .......ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ , ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΤΕΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ....
Ολλανδία?
Όσοι νομίζετε ότι στην Ολλανδία καπνίζουν μόνο χασίσι και άλλα, παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι και άλλα πολλά είστε εκτός τόπου και χρόνου.
Για δείτε τους Ολλανδικούς ισολογισμούς, τα εμπορικά ισοζύγια και τα ξαναλέμε.
Α εκεί η ιδιωτική πρωτοβουλία ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ και η έννοια 'διαφθορά' είναι περισσότερο περιθωριοποιημένη από το χασίσι (και τα δύο βεβαίως καίνε τον εγκέφαλο, απλά το δεύτερο είναι επιλογή του χρήστη και δεν επηρεάζει τόσο πολύ τον περίγυρο). -
...ενας απο τους κυριους λογους που οι αγωνες ταχυτητας δεν εχουν νεο αιμα ειναι τα διαφορα GTCC/gp tuning κλπ... >
H λατρεία σου για τους αγώνες ταχύτητας ορισμένες φορές σε οδηγεί να λες υπερβολές. Να είσαι βέβαιος ότι ελάχιστοι ή σχεδόν κανείς από όσους συμμετέχουν σε τέτοιου είδους παιδιές θα σκεφτόταν να συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας (κυρίως για την προφανή αιτία του κόστους). Επειτα, είδες κανέναν από τους πρώτους των τελευταίων ετών να μεταπηδάει στους κανονικούς αγώνες? Οχι. Γιατί άραγε?
...Προφανως οι μονοι οφελειμενοι απο αυτη την κατασταση ειναι η ιδια η ΕΘΕΑ... >
Πρώτα ωφελούνται οι συμμετέχοντες σε αυτού του είδους τις παιδιές οι οποίοι κάνουν το χόμπι τους με πολύ περισσότερη ασφάλεια απ'ότι στα διάφορα λιμανάκια, βούτες, μαύρες, άσπρες, κρυφές, φανερές κλπ. Τόσα χρόνια δεν λέμε να φύγει ο κόσμος από τους δρόμους και να έρθει στις πίστες? Ε, νάτος λοιπόν ήρθε, κάθε χρόνο και περισσότεροι. Η μήπως εννοούσαμε και θέλαμε να έρθει μόνο στους επίσημους αγώνες ταχύτητας?
...αυτου του ειδους οι διοργανωσεις γινονται με τριτοκοσμικα επιπεδα ασφαλειας... >
Δεν ξέρω αν αυτά τα επίπεδα ασφαλείας είναι πιο τριτοκοσμικά από το να βλέπεις τραχτέρ, αυτοκίνητα, μηχανάκια ή παιδάκια σε μια ειδική. Πάντως σε αυτές τις παιδιές, κινδυνεύεις tόσο ακριβώς (για να μην πω λιγότερο) όσο και σε ένα trackday.
Δεν μπορω να διανοηθω οτι λογικος ανθρωπος ισχυριζεται οτι ειναι οκ να στηνεται αγωνας σε πιστα καρτ με μηδαμινες διαφυγες με πολιτικα αυτοκινητα. >
Δεν είπε κανείς ότι είναι οκ, είναι όμως πολύ προτιμότερο και ασφαλέστερο από τον δημόσιο δρόμο.
[quote:cllxno6d] Δεν μπορω να χονεψω πως 100+ συμμετεχοντες, οι διοργανωτες και οι ηγετες του σπορ ειναι διατεθιμενοι να ρισκαρουν ενα τουμπαρισμα σαν αυτο του Στεφανη πριν απο δυο χρονια χωρις εξοπλισμο ασφαλειας που θα στειλει εναν αμυαλο νοσοκομειο (στην καλυτερη) και το σπορ που ολοι αγαπαμε στο διαολο.
Oι αγωνιζόμενοι σε αναβάσεις δεν ρισκάρουν να χτυπήσουν κάποιον άμυαλο θεατή (ή και κριτή ακόμα για να μην ξεχνιόμαστε) που κάθεται σε λανθασμένο σημείο και μετά θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν για πολλά χρόνια? Οι συμμετέχοντες σε ράλλυ δεν ρισκάρουν όχι μόνο να πέσουν σε γκρεμό ή σε δένδρα αλλά και σε αντίθετα διερχόμενα οχήματα ή πεζούς? Οι 150 + συμμετέχοντες των παιδιών αυτών λοιπόν ναι όντως αναλαμβάνουν το (όποιο) ρίσκο να κάνουν ζημιά κατά κύριο λόγο στον εαυτό τους και μόνο (εξαιρετικά δύσκολα θα γίνει ζημιά σε κάποιον τρίτο). Και σε κάθε περίπτωση αυτό το ρίσκο είναι πολύ λιγότερο από τα ρίσκα που αναλαμβάνουν οι αγωνιζόμενοι στους επίσημους αγώνες. Επίπλεον, μην ξεχνάς ότι από φέτος οι αγώνες στο kartodormo έχουν περιοριστεί σε δύο και υπάρχουν τρεις στα Μέγαρα (που γίνονται ως τσόντα στους αγώνες ταχύτητας ή αντίστροφα, όπως προτιμάτε).
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
...ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ ΜΥΤΗ ΜΕ ΕΒΟ-ΞΕΒΟ ΤΑΙΠΑΡ ΕΜΑΡ ΠΑΠΑΡ ΣΤΟ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ , ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΩΡΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ 70 ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΤΑΝΘΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ?...Καλύτερα με ΤΑΙΠΑΡ ΕΜΑΡ ΠΑΠΑΡ στο kartodromo παρά με τρακτέρ ή παιδάκι στην ειδική.
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Επειτα, είδες κανέναν από τους πρώτους των τελευταίων ετών να μεταπηδάει στους κανονικούς αγώνες? Οχι. Γιατί άραγε?Γιατι βολευτικαν σε μια κατασταση, πραγμα οχι κακο αν αυτη η κατασταση δεν ηταν επικινδυνη.
κυρίως για την προφανή αιτία του κόστους.
Δε θα ελεγα ποτε οτι ολα ειναι καλα στις ταχυτητες αλλωστε μιλησα οτι για ευθυνες της ΕΘΕΑ και σε αυτο το σημειο επικεντρωνεται μια απο αυτες. Δεν υπαρχει θεσμος υποδοχης για τους πρωταρηδες, δεν υπαρχει η σταθεροτητα που θα δημιουργησει ομαδες, που θα επιτρεψουν arrive and drive λυσεις. Αυτα ειναι προφανη, τεραστια λαθη για μια ηγεσια που αρκειται να βλεπει ενα τριψηφιο στο νουμερο των συμμετοχων. Μεχρι εκει φτανει το ενδιαφερον της. Αλλα απο εκει, μεχρι να θεωρει κανεις σωστη κατασταση τις παιδιες υπαρχει χαωτικη διαφορα.
Πρώτα ωφελούνται οι συμμετέχοντες σε αυτού του είδους τις παιδιές οι οποίοι κάνουν το χόμπι τους με πολύ περισσότερη ασφάλεια απ'ότι στα διάφορα λιμανάκια, βούτες, μαύρες, άσπρες, κρυφές, φανερές κλπ. Τόσα χρόνια δεν λέμε να φύγει ο κόσμος από τους δρόμους και να έρθει στις πίστες? Ε, νάτος λοιπόν ήρθε, κάθε χρόνο και περισσότεροι. Η μήπως εννοούσαμε και θέλαμε να έρθει μόνο στους επίσημους αγώνες ταχύτητας?
Αν το χομπι καποιου ειναι να παραβγαινει διχως αυριο σε δημοσιο δρομο, τοτε να εισαι σιγουρος οτι και στην πιστα το ιδιο ανευθυνα θα φερεται. Οπουδηποτε και αν πιασει τιμονι θα ειναι ενα κινητο προβλημα, ενας αγραμματος της αυτοκινησης, ενας κινδυνος. 100 GTCC να του κανεις κατα πασα πιθανοτητα θα ερθει η στιγμη που θα το λιωσει σε καποια κολωνα, το ξερω και το ξερεις. Αν θεωρει κανεις οτι ολα αυτα επιτελουν κοινωνικο εργο ειναι τουλαχιστον αισιοδοξος.
Η αληθεια ειναι οτι αυτο που κανουν ειναι να δημιουργουν μια γενια που θεωρει ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι ειναι δεδομενο να κανει αγωνες χωρις μετρα ασφαλειας. Που δεν γινεται πουθενα στον κοσμο αυτο, μονο στην Ελλαδα που ειμαστε οι εξυπνοι και λυσαμε το αιωνιο προβλημα του απανταχου πυρκαυλου που θελει να τρεχει χωρις να ξοδεψει φραγκο. Το βαφτισαμε σωστο και τελος.
Δεν ξέρω αν αυτά τα επίπεδα ασφαλείας είναι πιο τριτοκοσμικά από το να βλέπεις τραχτέρ, αυτοκίνητα, μηχανάκια ή παιδάκια σε μια ειδική.
Μηλα και πορτοκολια. Εγω δεν ειπα τρεχτε ραλι με τρακτερ ή χαραδρα 300 μετρων (εξαλλου το ιδιο τρελους θεωρω και αυτους που κανουν αυτο με εσας), ειπα τρεχτε ταχυτητες, τρεχτε ενα καρτ. Απλα και ωραια.
Πάντως σε αυτές τις παιδιές, κινδυνεύεις tόσο ακριβώς (για να μην πω λιγότερο) όσο και σε ένα trackday.
Καμια σχεση, το χρονομετρο και ο οργανωμενος ανταγωνισμος ανεβαζει το ρισκο, δεν χωραει αμφιβολια. Αν ακολουθουσα την λογικη σου γιατι να μην αφησουμε το χ% των ραλιστων που πανε βολτα στους αγωνες χωρις κρανη, κλουβι κλπ αφου ουσιαστικα ειναι σαν να κανουν Κυριακατικη εκδρομη με τον κολητο τους στη φυση.
Δεν είπε κανείς ότι είναι οκ, είναι όμως πολύ προτιμότερο και ασφαλέστερο από τον δημόσιο δρόμο.
Και ποτε ειπα τρεχτε μεταξυ του σκοτωμου σε δημοσιο δρομο για να τα συγκρινεις; Και τα δυο τρελα ειναι.
Oι αγωνιζόμενοι σε αναβάσεις δεν ρισκάρουν να χτυπήσουν κάποιον άμυαλο θεατή (ή και κριτή ακόμα για να μην ξεχνιόμαστε) που κάθεται σε λανθασμένο σημείο και μετά θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν για πολλά χρόνια? Οι συμμετέχοντες σε ράλλυ δεν ρισκάρουν όχι μόνο να πέσουν σε γκρεμό ή σε δένδρα αλλά και σε αντίθετα διερχόμενα οχήματα ή πεζούς?
Μηλα και πορτοκολια. Και στην τελικη για τα μετρα ασφαλειας αυτων των αγωνων υπαρχει μια καταγραφη διεθνως, αν τηρειται ή οχι ειναι θεμα ελεγχου. Στην οποια παιδια ποιος εχει αποφασισει τι ειναι και τι δεν ειναι ασφαλες, με ποια προσοντα, με ποια δεδομενα και με ποια ευθυνη αν παει κατι στραβα; Ειτε απο την πλευρα της ΕΘΕΑ ειτε απο την πλευρα των οργανωτων. Αν μπορει καποιος ας μας εξηγησει επιτελους.
Οι 150 + συμμετέχοντες των παιδιών αυτών λοιπόν ναι όντως αναλαμβάνουν το (όποιο) ρίσκο να κάνουν ζημιά κατά κύριο λόγο στον εαυτό τους και μόνο (εξαιρετικά δύσκολα θα γίνει ζημιά σε κάποιον τρίτο).
Οχι βεβαια, οταν γινει η στραβη το κατηγορητηριο θα ειναι προς το σπορ γενικα με πρωτη στη σειρα την ηγεσια του, τους λατρεις της αυτοκινησης γενικοτερα, τις πιστες και οποιον αλλο βρει μπροστα του ο Εισαγγελατος.
Και σε κάθε περίπτωση αυτό το ρίσκο είναι πολύ λιγότερο από τα ρίσκα που αναλαμβάνουν οι αγωνιζόμενοι στους επίσημους αγώνες.
Αμφιβαλλω.
Επίπλεον, μην ξεχνάς ότι από φέτος οι αγώνες στο kartodormo έχουν περιοριστεί σε δύο και υπάρχουν τρεις στα Μέγαρα
Α υπεροχα, αντι για πεντε ευκαιριες να σπασουν το κεφαλι τους, θα εχουν δυο. Που βεβαια και στα Μεγαρα η ελλειψη κλουβιου, μπακετ κτλ το ιδιο προβληματικη ειναι. Τουλαχιστον δεν παραμονευει το ρεμα και το αναχωμα στο ενα μετρο. Βελτιωση.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ολλανδία?
Όσοι νομίζετε ότι στην Ολλανδία καπνίζουν μόνο χασίσι και άλλα, παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι και άλλα πολλά είστε εκτός τόπου και χρόνου.
Για δείτε τους Ολλανδικούς ισολογισμούς, τα εμπορικά ισοζύγια και τα ξαναλέμε.
Α εκεί η ιδιωτική πρωτοβουλία ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ και η έννοια 'διαφθορά' είναι περισσότερο περιθωριοποιημένη από το χασίσι (και τα δύο βεβαίως καίνε τον εγκέφαλο, απλά το δεύτερο είναι επιλογή του χρήστη και δεν επηρεάζει τόσο πολύ τον περίγυρο).Μαλιστα, δηλαδη η Ολλανδια ειναι ειδικη περιπτωση. Οπως φανταζομαι ειδικη περιπτωση ειναι το Βελγιο, ειδικη η Φιλανδια, ειδικη η Δανια, ειδικη η Πορτογαλια, ειδικη η Ιρλανδια, ειδικη η Ρουμανια που το επομενο ΣΚ εχει τον πρωτο της διεθνη αγωνα μετα τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο και εναν πιτσιρικα σε ακαδημια οδηγων. Ωραιο αλλοθι.
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
...
H λατρεία σου για τους αγώνες ταχύτητας ορισμένες φορές σε οδηγεί να λες υπερβολές. Να είσαι βέβαιος ότι ελάχιστοι ή σχεδόν κανείς από όσους συμμετέχουν σε τέτοιου είδους παιδιές θα σκεφτόταν να συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας (κυρίως για την προφανή αιτία του κόστους). Επειτα, είδες κανέναν από τους πρώτους των τελευταίων ετών να μεταπηδάει στους κανονικούς αγώνες? Οχι. Γιατί άραγε?
...Aν και όπως έγραψα πιο πάνω συμφωνώ με το ότι σε καμια περίπτωση δεν συγκρίνεται και ούτε επηρεάζει το gtcc (και λοιποί παρόμοιοι αγώνες) τους αγώνες ταχύτητας, διαφωνώ στο ότι δεν έχουν μεταπηδήσει αγωνιζόμενοι σε παραπάνω στάδια μιας και αυτό δεν είναι αλήθεια.
Εχω αμέσως-αμέσως στο μυαλό (από τον 'δικό μου κύκλο') 2-3 παραδείγματα (που δεν ήταν απαραίτητα μέσα τους πρώτους) και άλλο ένα που κάποιο από τα παιδιά που πρωταγωνιστουν στον θεσμό αυτό, προχωράει σε αναβάσεις προς το παρόν με αυτοκίνητο που φτιάχνει αυτή την περίοδο.
Μεμονομένες περιπτώσεις? Ε, φυσιολογικό είναι. Δεν νομίζω ότι θα περιμενε κανείς και όλοι οι αγωνιζόμενοι των πεδιών να τρέξουν σε αγώνες ταχύτητας ή να πάνε ξαφνικά όλοι στο ΕΛΠΑ.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ