-
Kαλησπέρα.
Δοκιμή στο Nissan Almera N16 1.5 Challenge (115PS) στην autobahn με A/C αναμένο και 160-200χλμ/ώρα επί 70χλμ, είχε ώς αποτέλεσμα η κατανάλωση να εκτοξευθεί στα 9,8L/100Km.
-
-
Αθήνα-Θεσσαλονίκη, 3 άτομα και αποσκευές, πάλι κοντινή κατανάλωση, 7,5/100 χλμ. Τo cruise στα 140, οπότε γιατί η έλλειψη διαφοράς σε σχέση με πριν; Μα γιατί είχα σε όλο το ταξίδι αρκουδίσιον, ενώ η βενζίνη που έβαλα από σελ στο καλαμάκι ήταν ότι χειρότερο έχω βάλει. Πυράκια πού και πού στα βυθίσματα του γκαζιού, έλλειψη δύναμης κτλ. Τώρα του έριξα ένα τεπόζιτο ultimate και ελπίζω να μην γίνει καμιά ζημιά.
-
ρε μαγκες και εγω οταν παω 90 - 100 4,5 λιτρα /100 καταναλωση εχω αλλα το θεμα ειναι και με τι οχημα το κανεις. αλλο να εχεις αμαξι 800 κιλα και αλλο 1300. παρτε ενα πετρελαιοκίνητο 1300 κιλα μεγαλητερης κατηγοριας και ας ερθει να καψει 4,5 και 5 λιτρα. υβριδικο μαγκες και για προσπεραση 48,7 κιλα ροπης ειναι αυτα.[ο ηλεκτροκινητηρας κανει θαυματα].
-
Και βέβαια έχει σημασία με το τι όχημα το κάνεις και πού.Άλλο βουνό και άλλο εθνική. Αν δεις το Panda είναι ψηλότερο από πολλά αυτοκίνητα (δεν μιλάω και για το 4x4). Αν δεν ήταν ψηλό αλλά και αν είχε την VGT με μια 6η θα φλερτάριζε με άνεση τα 3λίτρα στα 100, μπορεί και λιγότερο. Και το κόστος μόνο 11600...
Είχα την προηγούμενη εβδομάδα μια C200 CDI 2002 για ένα πρόβλημα στο A/C. Είχε μέση στον υπολογιστή 6,5λίτρα στα 100. Πρέπει να είναι καμιά 1400κιλά σίγουρα. Την οδήγησα φυσικά(σιγά μην την άφηνα). Μπορείς να πηγαίνεις με 1500στροφές και να επιταχύνει αν χρειαστεί. Είχε και 6αρι κιβώτιο οπότε στην εθνική πηγαίνει πολύ άνετα και με χαμηλές στροφές.
Το καλύτερο πάντως θα ήταν υβριδικό με diesel μηχανή...
-
υβριδικο με ντιζελ θα ειναι καλο αλλα ειχα διαβασει οτι το προβλημα ειναι στο οταν ζβηνει η μηχανη και οταν ξανα αναβει εκει στο ντιζελ γινεται αντιληπτο λογο της φυσης των ντηζελ λογο κραδασμων. π.χ. στο δικο μου αυτοκινητο αν δεν εχεις το μονιτορ στη θεση με τα γραφηματα που σου δειχνει την λειτουργια ανα πασα στιγμη απο που περνεις κινηση, δεν καταλαβαινεις ποτε λειτουργει ο κινητηρας παρα μονο οταν εισαι σε φουλ επιταχηνση [π.χ. προσπερασμα].οταν εισαι στην πολη με μικρες ταχητητες ο κινητηρας μπορει να παρει εμπρος παρα πολλες φορες και να ζβησει παρα πολλες΄φορες χωρις να καταλαβεις τιποτα. αυτο ειναι το ωραιο.
-
Υβριδικό ντίζελ δεν φτιάχνει κανένας γιατί το ζητούμενο είναι η μείωση των ρύπων μέσα στη πόλη (μειώνοντας τη κατανάλωση, μειώνεις τους ρύπους).
-
http://www.citroen.com/CWW/en-US/TECHNO ... C4HYBRIDE/
-
Που θα τα πουλήσουν αυτά; Οι μόνοι μειωμένοι ρύποι που αναφέρουν είναι το CO2 (εκτός από ZEV όταν δουλεύουν μόνο ηλεκτρικά). Ίσως να πουλιούνται όταν αρχίσουν οι πωλήσεις των bluetec diesel και μπορούν να έχουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων με ιδιαίτερα χαμηλούς ρύπους. Όπως είναι οι ρύποι τους τώρα, επιδοτούνται; (τέλη, περιορισμοί κυκλοφορίας κλπ - αν κυκλοφορούσαν γιατί λέει ότι θα αρχίσουν να πωλούνται το 2010).
-
Υβριδικά ντήζελ;; Τί λένε οι -κάθε λογής- 'σουφλιάδες' γι' αυτά ;
-
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
(εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)= 0,205
-
-
Ο χρήστης pΑGUrius έγραψε:
υβριδικο με ντιζελ θα ειναι καλο αλλα ειχα διαβασει οτι το προβλημα ειναι στο οταν ζβηνει η μηχανη και οταν ξανα αναβει εκει στο ντιζελ γινεται αντιληπτο λογο της φυσης των ντηζελ λογο κραδασμων. π.χ. στο δικο μου αυτοκινητο αν δεν εχεις το μονιτορ στη θεση με τα γραφηματα που σου δειχνει την λειτουργια ανα πασα στιγμη απο που περνεις κινηση, δεν καταλαβαινεις ποτε λειτουργει ο κινητηρας παρα μονο οταν εισαι σε φουλ επιταχηνση [π.χ. προσπερασμα].οταν εισαι στην πολη με μικρες ταχητητες ο κινητηρας μπορει να παρει εμπρος παρα πολλες φορες και να ζβησει παρα πολλες΄φορες χωρις να καταλαβεις τιποτα. αυτο ειναι το ωραιο.Και τι τον νοιάζει τον κάθε χρήστη του αυτοκινήτου πότε δουλεύει η μηχανή ή όχι. Υπάρχει υπολογιστής που κανονίζει τι θα δουλέψει ανάλογα με το γκάζι που πατάει ο χρήστης. Το ΜΕΓΑ πλεονέκτημα με τα υβριδικά είναι ότι μπορείς να παίρνεις μέρος της ενέργειας που δαπανάς για να κουνήσεις το αμάξι πίσω και να την αποθηκεύεις. Πχ όταν είσαι σε επιβράδυνση φορτίζεις τις μπαταρίες και έχεις ενέργεια για την επόμενη ανηφόρα, κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Γι αυτό και πεποίθησή μου είναι ότι με ένα υβριδικό και σωστή οδήγηση μπορείς να πετύχεις τρελά χαμηλές καταναλώσεις.
Με σωστή οδήγηση όμως! Πχ είσαι σε μια ευθεία στην πόλη και στα 100 μέτρα βλέπεις το φανάρι κόκκινο. Δεν χρειάζεται να το πατάς μέχρι την τελευταία στιγμή και μετά να το πλακώσεις στα φρένα. Το αφήνεις να τσουλά με κάποια μεγάλη ταχύτητα για να έχεις το cut off ή αν έχεις Prius για να βάλεις έστω και αυτή την ελάχιστη ενέργεια στις μπαταρίες. Yπάρχει περίπτωση να πετυχαίνεις και την ταχύτητα με την οποία είναι ρυθμισμένα τα φανάρια και αν είσαι τυχερός να μην σταματάς καθόλου.
Η οικονομική οδήγηση είναι κάτι που εξαρτάται κατα το μεγαλύτερο ποσοστό από τον οδηγό. Όσο πιο λίγο φρένο και ταχύτητα χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις είναι τα στοιχεία που απαιτούνται...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
:oops: Που θα τα πουλήσουν αυτά; Οι μόνοι μειωμένοι ρύποι που αναφέρουν είναι το CO2 (εκτός από ZEV όταν δουλεύουν μόνο ηλεκτρικά). Ίσως να πουλιούνται όταν αρχίσουν οι πωλήσεις των bluetec diesel και μπορούν να έχουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων με ιδιαίτερα χαμηλούς ρύπους. Όπως είναι οι ρύποι τους τώρα, επιδοτούνται; (τέλη, περιορισμοί κυκλοφορίας κλπ - αν κυκλοφορούσαν γιατί λέει ότι θα αρχίσουν να πωλούνται το 2010).Το βασικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας που αναφέρεται είναι ότι μπορείς να ανακτάς μέρος της ενέργειας που δαπανάς για να κινηθείς. Εννοείται ότι όσο πιο λίγη ενέργεια ζητάς από την θερμική μηχανή τόσο το καλύτερο.Γιατί να χάνεται ενέργεια σε τριβές στα φρένα;
Αλλά ούτως ή άλλως η μηχανή diesel έχει μεγαλύτερη απόδοση από τη βενζίνη πράγμα που μειώνει ακόμη περισσότερο το απαιτούμενο καύσιμο. Ο λόγος που δεν βγαίνουν σε παραγωγή είναι το κόστος που είναι ακόμη απαγορευτικό για να βγει στην αγορά.Από τη στιγμή που θα βγουν σαν υβριδικά δεν μπορούν παρά να επιδοτούνται.Εξάλλου έχουν και τα τελευταία φίλτρα σωματιδιών που έχουν βγει..
Που θα τα πουλήσουν; Ευχαρίστως θα αγόραζα ένα!
-
Αυτά θα μπούνε στη παραγωγή το 2010. Σίγουρα καίνε λιγότερο αλλά αν δεν επιδοτείται θα το προτιμούσες; (τέλη κυκλοφορίας, λεωφορειολωρίδες, δακτύλιος - ανάλογα με τη χώρα). Μπορεί η καθυστέρηση είναι λόγω ρύπων (bluetec) και τότε υπολογίζουν να μην υπάρχει διαφορά ρύπων με τα βενζινοκίνητα, οπότε σίγουρη η επιδότηση.
-
Μόνο που θα αποθηκεύω ενέργεια κατά την επιβράδυνση μου φτάνει.Έχω οικολογική συνείδηση και δεν χρειάζομαι κανένα κράτος ηλιθίων με τέλη και αηδίες να μου πει κάτι γι αυτο. Εμένα με ενδιαφέρει να βγάζω τα περισσότερα χιλιόμετρα με τα λιγότερα δυνατά καύσιμα και κατά συνέπεια λιγότερους ρύπους.
Η τεχνολογία τους είναι ακόμη ακριβή (λέγε με μπαταρίες, διαχειριστής ενέργειας και σύστημα σύμπλεξης) σε ένα ήδη ακριβό (diesel γαρ) αυτοκίνητο.
Δεν πειράζει. Τώρα πήρα το μικρό. Μην το πουλήσω από τώρα....
-
7,2 έδειξε το Leon σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το Ελ. Βενιζέλος μέχρι Λευκό Πύργο. 130-140 (δηλαδή 120κάτι πραγματικά) για το δρόμο με 2 ή 3 λωρίδες και όριο +10 (μέχρι και +20 παραπάνω) στα υπόλοιπα σημεία. Ξεσπάσματα ναι, και σκασίματα σε αρκετά σημεία, αλλά πάνω από 160 δεν έδειξε πουθενά το κοντέρ. Στην κατανάλωση προστίθεται και ένα τέταρτο σχεδόν που το αυτοκίνητο ήταν στο ρελαντί με A/C.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
7,2 έδειξε το Leon σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το Ελ. Βενιζέλος μέχρι Λευκό Πύργο. 130-140 (δηλαδή 120κάτι πραγματικά) για το δρόμο με 2 ή 3 λωρίδες και όριο +10 (μέχρι και +20 παραπάνω) στα υπόλοιπα σημεία. Ξεσπάσματα ναι, και σκασίματα σε αρκετά σημεία, αλλά πάνω από 160 δεν έδειξε πουθενά το κοντέρ. Στην κατανάλωση προστίθεται και ένα τέταρτο σχεδόν που το αυτοκίνητο ήταν στο ρελαντί με A/C.Κάνε και καμμιά ενημέρωση στο spritmonitor (μόνο το Clio βλέπω να γεμίζει ...) !!
-
Δυστυχώς, δεν βάζω βενζίνη μόνο εγώ, οι άλλοι 2 οδηγοί δεν βάζουν ούτε μέχρι γέμισμα ούτε σε σταθερό πρατήριο (ώστε να ξέρω τιμές), οπότε όποια προσπάθεια έχω κάνει για καταγραφή μακροχρόνια, πέφτει στο κενό.
Αν ήταν μόνο στη δικαιοδοσία μου θα είχα βγάλει πολύ καλύτερα συμπεράσματα...
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽


