Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 425
    • 426
    • 31 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    29149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Κατεβαίνοντας πήγαινα στην εθνική με 100-110 σχετικά σταθερά.
      Ανεβαίνοντας Μπράλο πήγαινα με το γκάζι στη μέση ούτε αργά ούτε και πολύ γρήγορα. Από Πάτρα μέχρι Καλαμάτα το πήρε ο bro και το πήγαινε μια 120 μια 80 όταν είχε διασταυρώσεις και χωριά.
      Ανεβαίνοντας μέχρι την Πάτρα πήγαινα σχετικά αργά. Είχα μέση 3,7λίτρα στον υπολογιστή. Από Αντίριο και μετά όμως το πλάκωσα και πολύ άγρια. Έτσι μέχρι τα Γρεβενά. Τα λάστιχα φαγώθηκαν μέχρι τα γράμματα μπρος και πίσω ενώ ορισμένοι θιγμένοι που τους προσπερνούσε το Panda το πατούσαν για να με περάσουν στις ευθείες. Λίγο πριν την Άρτα σε κάτι ευθείες με πέρασε ένα Primera ενώ πήγαινα με 140. Βέβαια η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο και στις επόμενες στροφές του έδωσα να καταλάβει ότι δεν είναι τόσο γρήγορος όσο νομίζει. Το ίδιο σκηνικό ακολούθησε και μετά τα Ιωάννινα προς Μέτσοβο, αλλά εκεί που πέρασα υπέροχα ήταν κατεβαίνοντας για Γρεβενά.Με ένα Toledo με πινακίδα Ηγουμενίτσας ήταν ωραία φάση. Κοινώς τα λάστιχα μου πάνε για πέταμα αλλά δεν πειράζει εργοστασιακά ήταν.Ευτυχώς είχε καλό καιρό και η άσφαλτος είχε πολύ καλό συντελεστή τριβής, αλλιώς να θα μου πήγαινε...Μέση στον υπολογιστή τώρα που γύρισα Θεσσαλονίκη αλλά ΔΕΝ το ξαναγέμισα έχω 4,4λίτρα στα 100 από λίγο πριν την Πάτρα που το γέμισα.

      Πάντως σχετικά με την επιτάχυνση...στο βουνό πρώτη φορά με εντυπωσίασε τόσο πολύ παρόλο που το έχω από τον περασμένο Οκτώβρη. Είναι απίστευτη, για τόσο μικρό μοτέρ η επιτάχυνση, κάτω από όλες τις συνθήκες και πιο πολύ στις ανηφόρες. Στο G Punto,που είπε κάποιος, η μηχανή είναι ΙΔΙΑ αλλά έχει 90άλογα χάρη στο VGT τούρμπο ενώ ροπιάζει καλύτερα, αλλά έχει και περισσότερα κιλά να τραβήξει.Ενδεικτικά έχω ακούσει G P να μαρσάρει και ακούγεται καθαρά η τουρμπίνα και χωρίς ταχύτητα κάτι που δεν συμβαίνει στο δικό μου. Φαντάζομαι τι θα γίνει αν βάλω και εγώ τέτοιο τούρμπο...Αντί να πιάνει στις 1800 που πιάνει τώρα και έχει κενά, να ξεκινάει από τις 1200. Χμμμμμμ.
      Αλλά μιας και το θέμα είναι η οικονομία είναι πεποίθησή μου πώς αν μπει VGT στο Panda τα νούμερα της κατανάλωσης θα πέσουν ακόμη περισσότερο μιας και το turbo είναι πολύ βασικό στην οικονομία ενός diesel κινητήρα. Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους: Γιατί οι Ιταλοί δεν βάλαν VGT στο PANDA;

      Αυτά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
        Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους: Γιατί οι Ιταλοί δεν βάλαν VGT στο PANDA;

        Αυτά...

        μπααα...το ερώτημα είναι άλλο: γιατί οι έλληνες καρεκλοκένταυροι δεν επιτρέπουν την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσνικη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Λαντσια Θεσις 3.0 λιτρα με κρουιζ κοντρολ στα 145 χλμ επι 150 χλμ καταναλωση 11λ/100 στη πολη ομως γυρω στα 19 λ/100 ειναι αυτοματο αλλα και σειριακο εγω παντως χρησιμοποιω το αυτοματο στην πολη. κοστος σε δραχμες 13 δρχ. το χλμ (εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης 224.v έγραψε:
            Λαντσια Θεσις 3.0 λιτρα με κρουιζ κοντρολ στα 145 χλμ επι 150 χλμ καταναλωση 11λ/100 στη πολη ομως γυρω στα 19 λ/100 ειναι αυτοματο αλλα και σειριακο εγω παντως χρησιμοποιω το αυτοματο στην πολη. κοστος σε δραχμες 13 δρχ. το χλμ (εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)

            που εδώ; Ντουμπάι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Nissan Sunny 1.3DX
              8,5 lt/100km μόνο μέσα στην πόλη για 438 χιλιόμετρα. Όσα χιλιόμετρα έγιναν εκτός του κέντρου, έγιναν αρκετά πατημένα. Ο κινητήρας είναι 1.300αρης με 60 άλογα και το αμάξωμα ζυγίζει 860 κιλά πλην οδηγού.

              Περίμενα καλύτερο νούμερο, αλλά η αλήθεια είναι ότι έμπλεξε και σε μπόλικα μποτιλιαρίσματα. Καίει πολύ και το air condition (το ποιο;;; ), καίει και το ραδιόφωνο (το ποιο;;; )...

              Περιμένω τώρα μια τελείως αυτοκινητοδρομική μέτρηση, όπου πιστεύω στην 5η που είναι πιο μακριά και από τα γεννητικά μόρια μερικών μελών του 4TForum!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                που εδώ; Ντουμπάι;

                Ναι ειμαι Αμπου Νταμπι απο τον Ιανουαριο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntolord last edited by

                  Kαλησπέρα.

                  Δοκιμή στο Nissan Almera N16 1.5 Challenge (115PS) στην autobahn με A/C αναμένο και 160-200χλμ/ώρα επί 70χλμ, είχε ώς αποτέλεσμα η κατανάλωση να εκτοξευθεί στα 9,8L/100Km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ioannistsa last edited by

                    RX8 Challenge, 1308 cc, 1373 kg, 192 Hp

                    ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ chart (καντε κλικ πανω)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Αθήνα-Θεσσαλονίκη, 3 άτομα και αποσκευές, πάλι κοντινή κατανάλωση, 7,5/100 χλμ. Τo cruise στα 140, οπότε γιατί η έλλειψη διαφοράς σε σχέση με πριν; Μα γιατί είχα σε όλο το ταξίδι αρκουδίσιον, ενώ η βενζίνη που έβαλα από σελ στο καλαμάκι ήταν ότι χειρότερο έχω βάλει. Πυράκια πού και πού στα βυθίσματα του γκαζιού, έλλειψη δύναμης κτλ. Τώρα του έριξα ένα τεπόζιτο ultimate και ελπίζω να μην γίνει καμιά ζημιά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pagurius last edited by

                        ρε μαγκες και εγω οταν παω 90 - 100 4,5 λιτρα /100 καταναλωση εχω αλλα το θεμα ειναι και με τι οχημα το κανεις. αλλο να εχεις αμαξι 800 κιλα και αλλο 1300. παρτε ενα πετρελαιοκίνητο 1300 κιλα μεγαλητερης κατηγοριας και ας ερθει να καψει 4,5 και 5 λιτρα. υβριδικο μαγκες και για προσπεραση 48,7 κιλα ροπης ειναι αυτα.[ο ηλεκτροκινητηρας κανει θαυματα].

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Και βέβαια έχει σημασία με το τι όχημα το κάνεις και πού.Άλλο βουνό και άλλο εθνική. Αν δεις το Panda είναι ψηλότερο από πολλά αυτοκίνητα (δεν μιλάω και για το 4x4). Αν δεν ήταν ψηλό αλλά και αν είχε την VGT με μια 6η θα φλερτάριζε με άνεση τα 3λίτρα στα 100, μπορεί και λιγότερο. Και το κόστος μόνο 11600...

                          Είχα την προηγούμενη εβδομάδα μια C200 CDI 2002 για ένα πρόβλημα στο A/C. Είχε μέση στον υπολογιστή 6,5λίτρα στα 100. Πρέπει να είναι καμιά 1400κιλά σίγουρα. Την οδήγησα φυσικά(σιγά μην την άφηνα). Μπορείς να πηγαίνεις με 1500στροφές και να επιταχύνει αν χρειαστεί. Είχε και 6αρι κιβώτιο οπότε στην εθνική πηγαίνει πολύ άνετα και με χαμηλές στροφές.

                          Το καλύτερο πάντως θα ήταν υβριδικό με diesel μηχανή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pagurius last edited by

                            υβριδικο με ντιζελ θα ειναι καλο αλλα ειχα διαβασει οτι το προβλημα ειναι στο οταν ζβηνει η μηχανη και οταν ξανα αναβει εκει στο ντιζελ γινεται αντιληπτο λογο της φυσης των ντηζελ λογο κραδασμων. π.χ. στο δικο μου αυτοκινητο αν δεν εχεις το μονιτορ στη θεση με τα γραφηματα που σου δειχνει την λειτουργια ανα πασα στιγμη απο που περνεις κινηση, δεν καταλαβαινεις ποτε λειτουργει ο κινητηρας παρα μονο οταν εισαι σε φουλ επιταχηνση [π.χ. προσπερασμα].οταν εισαι στην πολη με μικρες ταχητητες ο κινητηρας μπορει να παρει εμπρος παρα πολλες φορες και να ζβησει παρα πολλες΄φορες χωρις να καταλαβεις τιποτα. αυτο ειναι το ωραιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Υβριδικό ντίζελ δεν φτιάχνει κανένας γιατί το ζητούμενο είναι η μείωση των ρύπων μέσα στη πόλη (μειώνοντας τη κατανάλωση, μειώνεις τους ρύπους).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                http://www.citroen.com/CWW/en-US/TECHNO ... C4HYBRIDE/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Που θα τα πουλήσουν αυτά; Οι μόνοι μειωμένοι ρύποι που αναφέρουν είναι το CO2 (εκτός από ZEV όταν δουλεύουν μόνο ηλεκτρικά). Ίσως να πουλιούνται όταν αρχίσουν οι πωλήσεις των bluetec diesel και μπορούν να έχουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων με ιδιαίτερα χαμηλούς ρύπους. Όπως είναι οι ρύποι τους τώρα, επιδοτούνται; (τέλη, περιορισμοί κυκλοφορίας κλπ - αν κυκλοφορούσαν γιατί λέει ότι θα αρχίσουν να πωλούνται το 2010).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Υβριδικά ντήζελ;; Τί λένε οι -κάθε λογής- 'σουφλιάδες' γι' αυτά ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
                                      RX8 Challenge, 1308 cc, 1373 kg, 192 Hp

                                      ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ chart (καντε κλικ πανω)

                                      τα καταπρασινα μου ματια καλά ειδαν στην αρχή?
                                      μιλάμε για το 192άρι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                        (εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)

                                        = 0,205

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Από το spritmonitor ....
                                          Βλέπω μια μικρή διαφορά στη κατανάλωση με την V-Power Racing
                                          Μπορεί να είναι και τυχαίο ... θα το παρακολουθήσω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            puntofato last edited by

                                            Ο χρήστης pΑGUrius έγραψε:
                                            υβριδικο με ντιζελ θα ειναι καλο αλλα ειχα διαβασει οτι το προβλημα ειναι στο οταν ζβηνει η μηχανη και οταν ξανα αναβει εκει στο ντιζελ γινεται αντιληπτο λογο της φυσης των ντηζελ λογο κραδασμων. π.χ. στο δικο μου αυτοκινητο αν δεν εχεις το μονιτορ στη θεση με τα γραφηματα που σου δειχνει την λειτουργια ανα πασα στιγμη απο που περνεις κινηση, δεν καταλαβαινεις ποτε λειτουργει ο κινητηρας παρα μονο οταν εισαι σε φουλ επιταχηνση [π.χ. προσπερασμα].οταν εισαι στην πολη με μικρες ταχητητες ο κινητηρας μπορει να παρει εμπρος παρα πολλες φορες και να ζβησει παρα πολλες΄φορες χωρις να καταλαβεις τιποτα. αυτο ειναι το ωραιο.

                                            Και τι τον νοιάζει τον κάθε χρήστη του αυτοκινήτου πότε δουλεύει η μηχανή ή όχι. Υπάρχει υπολογιστής που κανονίζει τι θα δουλέψει ανάλογα με το γκάζι που πατάει ο χρήστης. Το ΜΕΓΑ πλεονέκτημα με τα υβριδικά είναι ότι μπορείς να παίρνεις μέρος της ενέργειας που δαπανάς για να κουνήσεις το αμάξι πίσω και να την αποθηκεύεις. Πχ όταν είσαι σε επιβράδυνση φορτίζεις τις μπαταρίες και έχεις ενέργεια για την επόμενη ανηφόρα, κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Γι αυτό και πεποίθησή μου είναι ότι με ένα υβριδικό και σωστή οδήγηση μπορείς να πετύχεις τρελά χαμηλές καταναλώσεις.

                                            Με σωστή οδήγηση όμως! Πχ είσαι σε μια ευθεία στην πόλη και στα 100 μέτρα βλέπεις το φανάρι κόκκινο. Δεν χρειάζεται να το πατάς μέχρι την τελευταία στιγμή και μετά να το πλακώσεις στα φρένα. Το αφήνεις να τσουλά με κάποια μεγάλη ταχύτητα για να έχεις το cut off ή αν έχεις Prius για να βάλεις έστω και αυτή την ελάχιστη ενέργεια στις μπαταρίες. Yπάρχει περίπτωση να πετυχαίνεις και την ταχύτητα με την οποία είναι ρυθμισμένα τα φανάρια και αν είσαι τυχερός να μην σταματάς καθόλου.

                                            Η οικονομική οδήγηση είναι κάτι που εξαρτάται κατα το μεγαλύτερο ποσοστό από τον οδηγό. Όσο πιο λίγο φρένο και ταχύτητα χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις είναι τα στοιχεία που απαιτούνται...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 31 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr