υβριδικο με ντιζελ θα ειναι καλο αλλα ειχα διαβασει οτι το προβλημα ειναι στο οταν ζβηνει η μηχανη και οταν ξανα αναβει εκει στο ντιζελ γινεται αντιληπτο λογο της φυσης των ντηζελ λογο κραδασμων. π.χ. στο δικο μου αυτοκινητο αν δεν εχεις το μονιτορ στη θεση με τα γραφηματα που σου δειχνει την λειτουργια ανα πασα στιγμη απο που περνεις κινηση, δεν καταλαβαινεις ποτε λειτουργει ο κινητηρας παρα μονο οταν εισαι σε φουλ επιταχηνση [π.χ. προσπερασμα].οταν εισαι στην πολη με μικρες ταχητητες ο κινητηρας μπορει να παρει εμπρος παρα πολλες φορες και να ζβησει παρα πολλες΄φορες χωρις να καταλαβεις τιποτα. αυτο ειναι το ωραιο.
P
pagurius
@pagurius
ΘΕΡΜΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - SAT TV
Latest posts made by pagurius
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
ρε μαγκες και εγω οταν παω 90 - 100 4,5 λιτρα /100 καταναλωση εχω αλλα το θεμα ειναι και με τι οχημα το κανεις. αλλο να εχεις αμαξι 800 κιλα και αλλο 1300. παρτε ενα πετρελαιοκίνητο 1300 κιλα μεγαλητερης κατηγοριας και ας ερθει να καψει 4,5 και 5 λιτρα. υβριδικο μαγκες και για προσπεραση 48,7 κιλα ροπης ειναι αυτα.[ο ηλεκτροκινητηρας κανει θαυματα].