-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απλώς το θεωρώ υπερβολικό το 7άρι για τον συγκεκριμένο κινητήρα.Και το προηγουμενο Punto εβγαινε με 6αρι στα 1100 κυβικα...ηταν περιττο?
Οχι, γιατι βοηθουσε τον αδυναμο κινητηρα, με το να εχει πιο κοντες και πυκνες σχεσεις, ωστε να μπορει να ''προχωραει'' λιγακι!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απλώς το θεωρώ υπερβολικό το 7άρι για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Και το 4άρι αρκετό ήταν όταν τα αυτοκίνητα είχαν 50 και 60 ίππους.Μην ξεχνάς όμως ότι τότε ζύγιζαν και 800 κιλά, όχι 1300 που ζυγίζει το 1.4 σήμερα.
-
ΟΚ, δίνεται τουλάχιστον επιλογή για 5άρι ή 6άρι με τον ίδιο κινητήρα; Γιατί υπό τέτοιες συνθήκες θα προτιμούσα το αυτόματο.
-
μας ...χαλάει το 7αρι DSG?
το χειροκίνητο σχεδόν είναι σίγουρο ότι θα είναι το γνωστό 6ταχ
-
Ο χρήστης Mafioso έγραψε:
- γιατι χρειαζεται 7ταχυτο κιβωτιο για να διαχειριστεις 120 αλογα.
Όσο πιο μικρή είναι η ροπή του κινητήρα τόσο περισσότερο χρήσιμες είναι οι πολλές σχέσεις... Aν έχεις πολύ ροπή τι να της κάνεις τις πολλές ταχύτητες; Θυμάστε το Fiat Punto 1100 με τα 60 άλογα και το 6τάχυτο κιβώτιο???
-
Πέραν από όλα αυτά, είναι θέμα εξελίξης αλλά και θέμα marketing. Αλλοι αερόσακοι δε χωρούν πλέον (ή μήπως), οπότε κάπου πρέπει να πέσει το βάρος.
Καλώς το Μιχάλη. Είχαμε καιρό να σε δούμε ή θυμάμαι λάθος?
-
Το DSG απλά να εύχεστε να μην χαλάσει εκτός εγγύησης...
Δεν θα θέλετε ούτε να το σκέφτεστε πόσο θα κοστίσει μια απλή επισκευή...
-
Σε αλλαγη δισκόπλατου πόσα λεφτά δίνεις?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Σε αλλαγη δισκόπλατου πόσα λεφτά δίνεις?Δίσκων, έχει 2 = €€€€
Στην ουσία είναι 2 κιβώτια (3-ταχυτήτων) και και η ισχύς πηγαίνει μια στο ένα και μια στο άλλο - γι αυτό τόσο γρήγορες οι αλλαγές (το ένα κιβώτιο ετοιμάζεται όσο δουλεύει το άλλο). Επίσης, όταν κατεβάζει μπορεί να χρησιμοποιεί τη τεχνική 2-πατήματα-συμπλέκτη και έτσι να κατεβάσει από 6η -> 3η χωρίς να σκίσει τα συγχρονιζέ (αν έχει?).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καλώς το Μιχάλη. Είχαμε καιρό να σε δούμε ή θυμάμαι λάθος?
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα
Κάνεις λάθος.
Απλά δεν γράφω τόσο συχνά, όσο παλιά. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
μας ...χαλάει το 7αρι DSG?το χειροκίνητο σχεδόν είναι σίγουρο ότι θα είναι το γνωστό 6ταχ
Δεν είχα προσέξει ότι το 7τάχυτο θα ήταν το DSG, νόμιζα ότι θα ήταν το χειροκίνητο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το DSG απλά να εύχεστε να μην χαλάσει εκτός εγγύησης...Δεν θα θέλετε ούτε να το σκέφτεστε πόσο θα κοστίσει μια απλή επισκευή...
ενας απο τους λογους που προτιμησα μανιουαλ, αν και ειναι αρκετες οι φορες που θα ηθελα να εχω dsg..
ειχα μια πολυ ασχημη εμπειρια με ενα κιβωτιο cvt στο παρελθον -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Το DSG απλά να εύχεστε να μην χαλάσει εκτός εγγύησης...
Δεν θα θέλετε ούτε να το σκέφτεστε πόσο θα κοστίσει μια απλή επισκευή...
ενας απο τους λογους που προτιμησα μανιουαλ, αν και ειναι αρκετες οι φορες που θα ηθελα να εχω dsg..
ειχα μια πολυ ασχημη εμπειρια με ενα κιβωτιο cvt στο παρελθονΓι'αυτο πριν αγοράσουμε αυτοκίνητο προσπαθούμε να μαζέψουμε γνώμες απο όσα περισσότερα συνεργεία μπορούμε και γενικά απο ανθρώπους που έχουν άμεση σχέση με το αυτοκίνητο και λιγότερο στα περιοδικά
Οταν θα θέλω πχ μια τηλεόραση θα εμπιστευτώ περισσότερο στην πείρα ενός ηλεκτρονικού παρά στο οποιοδήποτε hitech
Ο καθένας κάνει τη δουλειά του κι εμείς τη δική μας.
Εγώ τα είπα σε άλλο τόπικ περί βλαβών στο dsg και κάποιοι με θεώρησαν εμέσως υπερβολικό.
Αν του κοσμάκη του περισεύουν τριχίλιαρα και πεντοχίλιαρα ας πλερώνει
-
Μακροχρόνια μίσθωση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε αλλαγη δισκόπλατου πόσα λεφτά δίνεις?
Δίσκων, έχει 2 = €€€€
Στην ουσία είναι 2 κιβώτια (3-ταχυτήτων) και και η ισχύς πηγαίνει μια στο ένα και μια στο άλλο - γι αυτό τόσο γρήγορες οι αλλαγές (το ένα κιβώτιο ετοιμάζεται όσο δουλεύει το άλλο). Επίσης, όταν κατεβάζει μπορεί να χρησιμοποιεί τη τεχνική 2-πατήματα-συμπλέκτη και έτσι να κατεβάσει από 6η -> 3η χωρίς να σκίσει τα συγχρονιζέ (αν έχει?).
To ξέρω για αυτό ρωτάω!
Ολυμπιε αν νομίζεις ότι ζημιες εκτος εγγυησης (δεν μιλάω για τρακαρισμα) στις καλύπτει η Εταιρια χρονομίσθωσης κάνεις λάθος. Τα απλα συμβόλαια δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο, στις μάλιστα εταιρίες δεν σου καλύπτους ουτε καρτα καυσαερίων και μαχτρα υαλοκαθαριστήρων!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Τα απλα συμβόλαια δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο, στις μάλιστα εταιρίες δεν σου καλύπτους ουτε καρτα καυσαερίων και μαχτρα υαλοκαθαριστήρων!Τι είναι η 'μάλιστα εταιρία' ?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τα απλα συμβόλαια δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο, στις μάλιστα εταιρίες δεν σου καλύπτους ουτε καρτα καυσαερίων και μαχτρα υαλοκαθαριστήρων!
Τι είναι η 'μάλιστα εταιρία' ?
οι περισσότερες μαλιστα εταιριες...μπλα μπλα
Με σπάτε πολύ τα @@ με τα ορθογραφικά και που δεν καταλαβενετε τι λέω, θα αρχισω να γράφω με greeklish να τελειώνουμε!
-
Αντε ρε παιδιά που είναι τα σπασμένα TSI? τς τς τς τς τς τς Απογοητεύτηκα....Τελικά μάλλον η VW ξέρει να φτιάχνει αμάξια
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ολυμπιε αν νομίζεις ότι ζημιες εκτος εγγυησης (δεν μιλάω για τρακαρισμα) στις καλύπτει η Εταιρια χρονομίσθωσης κάνεις λάθος. Τα απλα συμβόλαια δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο *, στις μάλιστα εταιρίες δεν σου καλύπτους ουτε καρτα καυσαερίων και μαχτρα υαλοκαθαριστήρων!*γι'αυτό φροντίζεις να φτιάξεις συμβόλαιο που να καλύπτει τα πάντα. Στο Clio μου καλύπτους οτιδήποτε συμβεί για 4 χρόνια και πληρώνω χωριστά μόνο τη βενζίνη.
-
Τεσπα μεγάλη κουβέντα αυτό, γιατι ποι πωλητές σου λένε καλυπτουμε τα πάντα εσύ βάζεις μονο βενζινη (κλασικη ατακα) αλλα δεν είναι έτσι!
VW FORUM