Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μichelin ENERGY Αποψεις..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μichelin ENERGY Αποψεις..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    106
    353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Σιγά δεν είναι και τόσο δραματική η αύξηση του θορύβου τουλάχιστον στο Xsara μου. Επίσης κανείς δεν σύγκρινε τα παλιά Energy με τα καινούργια ή τα Exalto αντίθετα περιμένουμε και άλλες εντυπώσεις. Τέλος η ασσύμετρη χάραξη δεν δίνει απαραίτητα και κανα φοβερό πλεονέκτημα στο λάστιχο. Μου φαίνεται Κωνσταντίνε οτι οι ζαντολαστιχάδες μας δουλεύουνε κανονικότατα. Για κατάργηση και τρομερό θόρυβο μου μιλούσε γνωστός που έβαλε στα RE720 στο Ibiza μετά από υπόδειξη του λαστιχά. Μου είπε μάλιστα οτι το αμάξι έγινε πιο τουριστικό με αυτά σε σχέση με τα Ρ6000 τα οποία κρατούσαν καλύτερα!!!!Μα πόσο σκληρά είναι αυτά τα bridgestone τελικά?

      Άσε. είχα το 'συντηρητικό' B330 στο Υ10 μου... Για να ζεσταθεί έπρεπε να πάω Χανιά-Ταυρωνίτη-Παλαιόχωρα-Σούγια-Φραγκοκάστελλο-Αγία Γαλήνη-Ρέθυμνο-Βρύσες-Καλάμι-Στύλο-Μεγάλα Χωράφια-Μαλάξα-Χανιά σε μουρλούς ρυθμούς. Και ναι, ο κάθε έμπορος συνήθως λέει το μακρύ του και το κοντό του, για να δικαιολογήσει την έλλειψη κάποιου εμπορεύματος από το μαγαζί του, για να προωθήσει κάποιο άλλο από το οποίο έχει μεγαλύτερη προμήθεια κλπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        τα λάστιχα θέλουν καλό στρώσιμο πριν τα δοκιμάσεις
        ως τότε όχι ταρζανιές...

        I know my friend!Τα μυαλα ειναι μεσα στο κεφαλι μου...οχι απ εξω!

        ο κάθε έμπορος συνήθως λέει το μακρύ του και το κοντό του, για να δικαιολογήσει την έλλειψη κάποιου εμπορεύματος από το μαγαζί του, για να προωθήσει κάποιο άλλο από το οποίο έχει μεγαλύτερη προμήθεια κλπ

        Εχεις δικιο αλλα κι εμεις δεν ειμαστε τοσο λαλακες...νομιζω?Σιγα μην καθομαι να παιρνω οτι μου πλασαρει ο καθε λαστιχας! Σε μενα 2 πραγματα μετρουν η εταιρεια που το κατασκευαζει κ το κοστος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          Άσε. είχα το 'συντηρητικό' B330 στο Υ10 μου... Για να ζεσταθεί έπρεπε να πάω Χανιά-Ταυρωνίτη-Παλαιόχωρα-Σούγια-Φραγκοκάστελλο-Αγία Γαλήνη-Ρέθυμνο-Βρύσες-Καλάμι-Στύλο-Μεγάλα Χωράφια-Μαλάξα-Χανιά σε μουρλούς ρυθμούς.

          Καλό. Χωρίς πλάκα, μήπως είχες λάθος πιέσεις ? (πολύ χαμηλές)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Χανιά-Ταυρωνίτη-Παλαιόχωρα-Σούγια-Φραγκοκάστελλο-Αγία Γαλήνη-Ρέθυμνο-Βρύσες-Καλάμι-Στύλο-Μεγάλα Χωράφια-Μαλάξα-Χανιά σε μουρλούς ρυθμούς. Και ναι, ο κάθε έμπορος συνήθως λέει το μακρύ του και το κοντό του, για να δικαιολογήσει την έλλειψη κάποιου εμπορεύματος από το μαγαζί του, για να προωθήσει κάποιο άλλο από το οποίο έχει μεγαλύτερη προμήθεια κλπ.

            ...καλά Κωνσταντίνε, από Σούγια πώς πήγες Φραγκοκάστελλο? Έχει και 7 φαράγγια στη μέση....Μάλλον θα πρέπει να ξαναγύρισες στα Χανιά!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

              Χανιά-Ταυρωνίτη-Παλαιόχωρα-Σούγια-Φραγκοκάστελλο-Αγία Γαλήνη-Ρέθυμνο-Βρύσες-Καλάμι-Στύλο-Μεγάλα Χωράφια-Μαλάξα-Χανιά σε μουρλούς ρυθμούς. Και ναι, ο κάθε έμπορος συνήθως λέει το μακρύ του και το κοντό του, για να δικαιολογήσει την έλλειψη κάποιου εμπορεύματος από το μαγαζί του, για να προωθήσει κάποιο άλλο από το οποίο έχει μεγαλύτερη προμήθεια κλπ.

              ...καλά Κωνσταντίνε, από Σούγια πώς πήγες Φραγκοκάστελλο? Έχει και 7 φαράγγια στη μέση....Μάλλον θα πρέπει να ξαναγύρισες στα Χανιά!!!

              Από τη Σούγια ναι, ξαναγύρισα Χανιά.

              Νάσο, οι πιέσεις μου ήταν 32 μπροστά, 30 πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                mirage last edited by

                [quote]τα λάστιχα θέλουν καλό στρώσιμο πριν τα δοκιμάσεις
                ως τότε όχι ταρζανιές...

                I know my friend!Τα μυαλα ειναι μεσα στο κεφαλι μου...οχι απ εξω!

                [quote]ο κάθε έμπορος συνήθως λέει το μακρύ του και το κοντό του, για να δικαιολογήσει την έλλειψη κάποιου εμπορεύματος από το μαγαζί του, για να προωθήσει κάποιο άλλο από το οποίο έχει μεγαλύτερη προμήθεια κλπ[/quote]

                Εχεις δικιο αλλα κι εμεις δεν ειμαστε τοσο λαλακες...νομιζω?Σιγα μην καθομαι να παιρνω οτι μου πλασαρει ο καθε λαστιχας! Σε μενα 2 πραγματα μετρουν η εταιρεια που το κατασκευαζει κ το κοστος! [/quote]

                Εμείς δεν ήμαστε αλλά οι περισσότεροι είναι! Μην ξεχνάς οτι για τους περισσότερους όλα τα λάστιχα είναι ίδια!Πάντως για το Saxo VTS το http://www.michelin.fr προτείνει τα Exalto με πιέσεις 2,5 μπρός 2.2 πίσω

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  skullone last edited by

                  Μα γι'αυτό πρέπει πάντα να την ψάχνεις τη δουλειά, να βρίσκεις επίσημα και έγκυρα στοιχεία και να παίρνεις δεύτερες και τρίτες γνώμες και να φιλτράρεις όσα σου λένε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Μην ξεχνάς οτι για τους περισσότερους όλα τα λάστιχα είναι ίδια!Πάντως για το Saxo VTS το http://www.michelin.fr προτείνει τα Exalto με πιέσεις 2,5 μπρός 2.2 πίσω

                    Kαλα αυτα που προτεινει το site της Michelin αλλα κοιταμε κ αλλες παραμετρους,φιλτραρουμε κ αλλα στοιχεια κ βεβαια τσεκαρουμε κ τις τιμες (στις οποιες κανεις δεν αναφερεται ) γιατι δεν ειμαστε ολοι Ωνασηδες!
                    Παντως το στοιχειο των πιεσεων καλοδεχουμενο!Αληθεια γιατι η Citroen προτεινει 36 εμπρος κ 32 πισω??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mirage last edited by

                      Οι πιέσεις αυτές είναι σε bar εσύ μάλλον δίνεις πιέσεις σε psi . Όσο για τα χρήματα τα Exalto ήταν 10 ευρώ ακριβότερα ( τα 4 σε 185/65/14)
                      από τα Energy και έτσι τα έβαλα. Βέβαι η 185/55/14 όπως και η 195/55/15 είναι νομίζω ακριβές διαστάσεις οπότε μπορεί να ήταν μεγαλύτερη η διαφορά. Πάντως το λάστιχο δεν κάνει τον οδηγό ούτε μεταμορφώνει ένα αμάξι οπότε καλές γρήγορες και ασφαλείς βόλτες με το Saxo σου.
                      Υ.Γ. Ξέρεις πόσες φορές έκανα ξεκινήματα με μπόλικο MXT αφημένο στην άσφαλτο τον τελευτάιο μήνα πρίν τα αλλάξω. Πολλές φορές και είχε πλάκα. Αυτο με τα Exalto το έχω ξεχάσει μόνο στην γλίτσα και αν. Τι θέλω να πώ οτι και με τα πιο μάπα λάστιχα περνάς καλά ( ίσως και καλύτερα γιατί γλιστρά λίγο παραπάνω ) απλά στην δύσκολη στιγμή ή στην βροχή κλαφτα. Όχι οτι τα Energy είναι κακό λάστιχο απλά ίσως να πέσουν λίγο τα όρια του Saxo σε σχέση με τα SXGT που είχες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bts last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Παντως το στοιχειο των πιεσεων καλοδεχουμενο!Αληθεια γιατι η Citroen προτεινει 36 εμπρος κ 32 πισω??

                        Είναι θέμα ισορροπίας του κρατήματος μπροστά πίσω, για να επιτευχθεί η επιθυμιτή συμπεριφορά. Στο 106 μου (όχι ραλλύ, αλλά με κομπλέ ανάρτηση VTS) έχω καταλήξει σε 2.4 μπροστά, 2.2 πίσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Μαλλον ισως δεν καταλαβατε τι εννοω!Οταν λεω γιατι 36 κ 32 εννοω οτι ειναι υπερβολικα πολυ!Ιδιως το 36 μπροστα ειναι πολυ..και στους ελληνικους δρομους..ωχ η μεση μου!
                          Το Energy οπως προανεφερα ειναι ενα τιμιο ελαστικο.Δεν ειμαι οδηγος των οριων και πιστευω οτι για την οδηγηση μου ειναι οτι ακριβως χρειαζομουν!
                          Με τα προηγουμενα pilot της μαμας ημουν σαφως ευχαριστημενος..με συντροφευσαν 48.000 χλμ απροβληματιστα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            skullone last edited by

                            Νομίζω ότι προτείνουν αυτήν την υψηλή πίεση για ομοιόμορφη φθορά σε δρόμους με στροφές. Εγώ με 32 πίεση στο Clio είδα τρομερά μεγάλες φθορές στις άκρες του πέλματος των μπροστινών μου ελαστικών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Νομίζω ότι προτείνουν αυτήν την υψηλή πίεση για ομοιόμορφη φθορά σε δρόμους με στροφές. Εγώ με 32 πίεση στο Clio είδα τρομερά μεγάλες φθορές στις άκρες του πέλματος των μπροστινών μου ελαστικών.

                              Αν βλέπεις φθορά στις άκρες του πέλματος τότε μπορεί να συμβαίνει ένα από τα εξής δύο, ή και τα δύο: (α) το 'στρίβεις' περισσότερο απ΄ ό,τι το 'ξεκινάς' και το 'φρενάρεις' (β) έχεις χαμηλές πιέσεις. Αντίστοιχα, αν βλέπεις φθορά στο κέντρο του πέλματος τότε (α) το 'ξεκινάς' και το 'φρενάρεις' περισσότερο απ΄ ό,τι το 'στρίβεις' (β) έχει υψηλές πιέσεις (και το λάστιχο 'μπαλονάρει').

                              Οπότε σου προτείνω να αυξήσεις λίγο πιέσεις και να δεις τι θα γίνει.

                              Η χοντρική σχέση των πιέσεων με το κράτημα είναι: όσο μεγαλύτερη πίεση έχει ένα λάστιχο, τόσο πιο άκαμπτος γίνεται ο σκελετός του (και η σχέση πλαϊνών και πέλματος) και τόσο καλύτερο το κράτημα. Αλλά με αντίτιμο τη χειρότερη άνεση (διότι το λάστιχο γίνεται σκληρότερο) και την πιο απόλυτη (και απρόβλεπτη στο όριο) συμπεριφορά, που σε περιπτώσεις οδοστρώματος με λακούβες, ανωμαλίες ή γαρμπίλι, είναι χειρότερη (όπως δηλ. συμβαίνει και με τις σκληρές αναρτήσεις).

                              Συνεπώς, αν ένα αυτοκίνητο υποστρέφει, αυξάνουμε τις πιέσεις μπροστά (δεν είναι το ίδιο με το να μειώσουμε πίσω, διότι τότε δεν αυξάνουμε την πρόσφυση του άξονα που χάνει την πρόσφυση του αλλά μειώνουμε την πρόσφυση του άλλου, που σημαίνει πως, ενώ το αυτοκίνητο αποκτά πιο ισορροπημένο κράτημα μπροστά-πίσω, τα ολικά περιθώρια πρόσφυσης είναι χαμηλότερα) αλλά μέχρι του σημείου που δεν είναι υπερβολικά σκληρό ή απόλυτο (ανάλογα με τον καθένα προφανώς).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                Νομίζω ότι προτείνουν αυτήν την υψηλή πίεση για ομοιόμορφη φθορά σε δρόμους με στροφές. Εγώ με 32 πίεση στο Clio είδα τρομερά μεγάλες φθορές στις άκρες του πέλματος των μπροστινών μου ελαστικών.

                                Έχω ακούσει πως το Κλειώ 'στηρίζεται' πολύ στον εμπρός εξωτερικό του τροχό όταν στρίβει. Θυμάμαι επίσης ότι στο τελευταίο 'GTI της χρονιάς' οι οδηγοί παραπονιούνταν ότι δεν μπορούσαν με τίποτα να 'γυρίσουν' το 2λιτρο Κλειώ στην πίστα. Ίσως τελικά η φθορά που περιγράφεις να οφείλεται στη γεωμετρία της ανάρτησης και στη 'στάση' που προσδίδει στο αυτοκίνητο όταν στρίβει εν θερμώ. Εσύ μάλλον ξέρεις καλύτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                  Νομίζω ότι προτείνουν αυτήν την υψηλή πίεση για ομοιόμορφη φθορά σε δρόμους με στροφές. Εγώ με 32 πίεση στο Clio είδα τρομερά μεγάλες φθορές στις άκρες του πέλματος των μπροστινών μου ελαστικών.

                                  Έχω ακούσει πως το Κλειώ 'στηρίζεται' πολύ στον εμπρός εξωτερικό του τροχό όταν στρίβει. Θυμάμαι επίσης ότι στο τελευταίο 'GTI της χρονιάς' οι οδηγοί παραπονιούνταν ότι δεν μπορούσαν με τίποτα να 'γυρίσουν' το 2λιτρο Κλειώ στην πίστα. Ίσως τελικά η φθορά που περιγράφεις να οφείλεται στη γεωμετρία της ανάρτησης και στη 'στάση' που προσδίδει στο αυτοκίνητο όταν στρίβει εν θερμώ. Εσύ μάλλον ξέρεις καλύτερα.

                                  Έτσι ακριβώς είναι. Το Clio στήνει τον κατακόρυφο άξονα περιστροφής του ακριβώς στον κατακόρυφο άξονα περιστροφής του μπροστινού εξωτερικού τροχού, ενώ δεν πολυκαταλαβαίνει από μεταφορές βάρους γενικά (με φρέσκα λάστιχα και καλό οδόστρωμα). Στο 2λιτρο δεν τους βοηθούσε καθόλου η ύπαρξη ESP, το οποίο δυστυχώς δεν απενεργοποείται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Mια παρατηρηση:

                                    Τα ENERGY τα βρηκα στην Καβαλα 380 ευρω και στη Αθηνα 340!!! Αυτα για εμας που ζουμε εστω και προσωρινα στην επαρχια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tony-pap last edited by

                                      Τελικά έχει κανείς δοκιμάσει τα νέα ENERGY E3A για να μας
                                      γραψει τις εντυπώσεις του ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Τα φοραω εδω και 2,000 χλμ και οι εντυπωσεις μου ειναι πολυ καλες!
                                        Ησυχο λαστιχο,ζεσταινεται γρηγορα,καλο κρατημα αλλα στο οριο λιγοοο χανει!Παντως για νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλο και βεβαια δεν εχει καμια σχεση με το παλαιοτερο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tony-pap last edited by

                                          αλλα στο οριο λιγοοο χανει!

                                          καντο πιο λιανά....

                                          μήπως εκεί θα ήταν το exalto καλύτερο ?

                                          Από στριγγλίσματα πως παει γιατί τα πιο παλία energy
                                          με εχουν εκνευρίσει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Δεν ξερω τι αμαξι εχεις παντως εγω επειδη εχω το saxo 140ps και το ζοριζω το λαστιχακι λιιιγο παραπανω μου δινει την αισθηση οτι ψιλοσαπουνιαζει!
                                            Στο saxo ετσι?
                                            Σε νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλο χωρις 'στριγγλιες' και ουρλιαχτα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr