-
Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.
Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.
Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...
Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:
-ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).
- ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.
-ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.
Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?
Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)! -
Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.
Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.
Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...
Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:
-ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).
- ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.
-ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.
Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?
Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)! -
Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.
Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.
Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...
Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:
-ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).
- ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.
-ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.
Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?
Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)! -
Δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε μηχανικός, αλλα το πρώτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλό διαβαζοντας το post σου ειναι το ημιαξόνιο.
Αλήθεια τα έχεις ελένξει; -
Ο χρήστης filippok έγραψε:
Δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε μηχανικός, αλλα το πρώτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλό διαβαζοντας το post σου ειναι το ημιαξόνιο.
Αλήθεια τα έχεις ελένξει;Tα εχω ελεγξει και αλλωστε τα ημιαξονια (συνηθως) δεν δημιουργουν κραδασμους δεξια - αριστερα
-
Για ρίξε και μια ματιά στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Για ρίξε και μια ματιά στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.Εγινε και αυτο, χωρις το παραμικρο προβλημα. Αν υπηχε προβλημα στις βασεις στηριξης οι κραδασμοι δε θα ηταν δεξια αριστερα και θα παρουσιαζονταν σε μεγαλυτερο φασμα ταχυτητων...
-
Διαφορικο μηπως?
-
Ρίξε και μια ματιά στα top mount. Σοβαρή ζημιά σε αυτά ενδέχεται να προκαλέσει μετατόπιση συντονισμό εγκάρσιο αν και το σύνηθες σε αυτή την περίπτωση είναι να δημιουργηθεί συντονισμός στο διαμήκη άξονα
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Ρίξε και μια ματιά στα top mount. Σοβαρή ζημιά σε αυτά ενδέχεται να προκαλέσει μετατόπιση συντονισμό εγκάρσιο αν και το σύνηθες σε αυτή την περίπτωση είναι να δημιουργηθεί συντονισμός στο διαμήκη άξοναΓιαννη, το προβλημα αποκλειται να ειναι απο τοσο ψηλα, εγω το αισθανομαι καπου χαμηλα... Και οπως λες και εσυ δεν θα δημιουργουσε κραδασμους δεξια αριστερα
-
Χωρίς να είμαι και εγώ ειδικός, μήπως ο κινητήρας δουλέυει με λιγότερους από 4 κυλίνδρους. Μήπως το δουλεύεις τρικύλινδρο; Αν κάνει και σαν μοτοσακό (!) τότε μάλλον είναι αυτό. Άλλη πιθανή αιτία είναι να χάνεις από την πολλαπλή εξαγωγής καυσαέρια.
-
λοιπον, νεοτερα απο το ...μετωπο!
Αλλαχθηκαν οι 2 εξωτερικοι μπιελιοφοροι παρολο που μονο ο ενας ειχε αισθητη φθορα (ο 1ος μηχανικος που τους ειχε δει, δεν το πηρε χαμπαρι!!!).
Το τρεμουλο μειωθηκε, αλλα δεν εξαφανιστηκε!
Στη συνεχεια διαπιστωθηκε οτι τα γραναζια του διαφορικου (πλανητες) ειχαν τζογο, χωρις να εχουν εχει σπασει καποιο 'δοντι'. Συμφωνα με το μηχανικο ο τζογος αυτος ειναι που δημιουργει το τρεμουλο το οποιο με τη σειρα του μεταφερεται στα ημιαξονια. Ειμαστε λοιπον σε κατασταση αναευρεσης του σετ των 4 γραναζιων για να ησυχασω επιτελους!
Το μονο καλο ειναι οτι τα ανταλλακτικα του Πουντο ειναι φθηνα και υπαρχουν σε σχετικη αφθονια
Προβλημα μπροστινου συστηματος σε Punto 75, help....