Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα μπροστινου συστηματος σε Punto 75, help....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα μπροστινου συστηματος σε Punto 75, help....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.

      Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.

      Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...

      Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:

      -ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).

      • ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.

      -ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.

      Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?

      Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
      Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        spiros last edited by

        Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.

        Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.

        Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...

        Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:

        -ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).

        • ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.

        -ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.

        Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?

        Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
        Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Εδω και λιγο καιρο αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω ενα Punto 75 του 1996. Απο τα 80-90km/h (μερικες φορες 75-95), εχω ενα αρκετα εντονο τρεμουλο στο εγκαρσιο αξονα (δεξια - αριστερα) οταν παταω γκαζι.

          Το φαινομενο παρουσιαζεται εχοντας οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (3η, 4η ή 5η). Εαν εκεινη τη στιγμη που παρουσιαζεται, αφησω το γκαζι ή πατησω συμπλεκτη, αμεσως το τρεμουλο εξαφανιζεται! Το τρεμουλο αυτο, γινεται πιο εντονο εαν εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι σε στροφη.

          Το τρεμουλο προερχεται απο το μπροστινο συστημα, γινεται αισθητο στο πατωμα του αυτοκινητου και στα πενταλ, ενω ελαχιστα φαινεται να επηρεαζεται το τιμονι...

          Οι ενεργειες που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι:

          -ευθυγραμιση, ζυγοσταθμιση (εκτος αυτοκινητου και με τις ζαντες επανω στο αυτοκινητο).

          • ελεγχος μπιελιοφορων. Βρεθηκε ο ενας εσωτερικος ελαχιστα 'φαγωμενος' και αλλαχθηκε, χωρις ομως αποτελεσμα.

          -ελεγχος στα ελαστικα, δεν εχουν κανενα προβλημα 'ζυγοσταθμισης'.

          Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παρομοιο? Καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταει?

          Τα 'φωτα σας' παρακαλω παιδια....
          Επαναλαμβανω το τρεμουλο εχει κατευθυνση δεξια - αριστερα, και εμφανιζεται ΜΟΝΟ οταν παταω γκαζι (οσο πιο δυνατα, τοσο πιο εντονα)!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            filippok last edited by

            Δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε μηχανικός, αλλα το πρώτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλό διαβαζοντας το post σου ειναι το ημιαξόνιο.
            Αλήθεια τα έχεις ελένξει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης filippok έγραψε:
              Δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε μηχανικός, αλλα το πρώτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλό διαβαζοντας το post σου ειναι το ημιαξόνιο.
              Αλήθεια τα έχεις ελένξει;

              Tα εχω ελεγξει και αλλωστε τα ημιαξονια (συνηθως) δεν δημιουργουν κραδασμους δεξια - αριστερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Για ρίξε και μια ματιά στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                  Για ρίξε και μια ματιά στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

                  Εγινε και αυτο, χωρις το παραμικρο προβλημα. Αν υπηχε προβλημα στις βασεις στηριξης οι κραδασμοι δε θα ηταν δεξια αριστερα και θα παρουσιαζονταν σε μεγαλυτερο φασμα ταχυτητων...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Διαφορικο μηπως?

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      servmx last edited by

                      Ρίξε και μια ματιά στα top mount. Σοβαρή ζημιά σε αυτά ενδέχεται να προκαλέσει μετατόπιση συντονισμό εγκάρσιο αν και το σύνηθες σε αυτή την περίπτωση είναι να δημιουργηθεί συντονισμός στο διαμήκη άξονα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης servmx έγραψε:
                        Ρίξε και μια ματιά στα top mount. Σοβαρή ζημιά σε αυτά ενδέχεται να προκαλέσει μετατόπιση συντονισμό εγκάρσιο αν και το σύνηθες σε αυτή την περίπτωση είναι να δημιουργηθεί συντονισμός στο διαμήκη άξονα

                        Γιαννη, το προβλημα αποκλειται να ειναι απο τοσο ψηλα, εγω το αισθανομαι καπου χαμηλα... Και οπως λες και εσυ δεν θα δημιουργουσε κραδασμους δεξια αριστερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • Y
                          yianniswalker last edited by

                          Χωρίς να είμαι και εγώ ειδικός, μήπως ο κινητήρας δουλέυει με λιγότερους από 4 κυλίνδρους. Μήπως το δουλεύεις τρικύλινδρο; Αν κάνει και σαν μοτοσακό (!) τότε μάλλον είναι αυτό. Άλλη πιθανή αιτία είναι να χάνεις από την πολλαπλή εξαγωγής καυσαέρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            spiros last edited by

                            λοιπον, νεοτερα απο το ...μετωπο!

                            Αλλαχθηκαν οι 2 εξωτερικοι μπιελιοφοροι παρολο που μονο ο ενας ειχε αισθητη φθορα (ο 1ος μηχανικος που τους ειχε δει, δεν το πηρε χαμπαρι!!!).

                            Το τρεμουλο μειωθηκε, αλλα δεν εξαφανιστηκε!

                            Στη συνεχεια διαπιστωθηκε οτι τα γραναζια του διαφορικου (πλανητες) ειχαν τζογο, χωρις να εχουν εχει σπασει καποιο 'δοντι'. Συμφωνα με το μηχανικο ο τζογος αυτος ειναι που δημιουργει το τρεμουλο το οποιο με τη σειρα του μεταφερεται στα ημιαξονια. Ειμαστε λοιπον σε κατασταση αναευρεσης του σετ των 4 γραναζιων για να ησυχασω επιτελους!

                            Το μονο καλο ειναι οτι τα ανταλλακτικα του Πουντο ειναι φθηνα και υπαρχουν σε σχετικη αφθονια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr