Ο χρήστης syele έγραψε:
Επανατοποθετούμαι και λεω ότι ο κανονισμός του 3ου οδηγού είναι απαράδεκτος.
Δε βλέπω το νόημα. Θα μου το εξηγήσει κάποιος;
Η FIA μπορεί να εγγυηθεί την είσοδο νέων κατασκευαστών στο χώρο; Αν όχι, καλά κρασιά. (Αλήθεια τί γίνεται με τους 2 νέους που θα έμπαιναν; )
Θα γεμίσουμε μονοετή συμβόλαια και οι τρίτοι οδηγοί (παλιοί και νέοι) θα οδηγούν για την 4η θέση. Ωραία. Εκτός αν τους θεωρείται τρελούς.
Η επίπτωση του κανονισμού θα μειωθεί αν οι κατασκευαστές είναι 9 ή 10.
Στέλιο, η γνώμη μου είναι ότι στη FIA προσπαθούν να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση η οποία -εξ ορισμού- δεν παλεύεται: ότι δηλαδή οι 'πλούσιες' ομάδες θα πρωταγωνιστούν έτσι κι'αλλιώς. Ακόμα και να απαγορευτεί ο τρίτος οδηγός, αμφιβάλλεις ότι η Peugeot θα είχε 2 οδηγούς σαν 'ιδιωτικές συμμετοχές' σε κάθε αγώνα;
Για τους άλλους:
Το Flexi service φαίνεται να μπορεί να μειώσει το κόστος των ομάδων με προαπαιτούμενο την παράταση του 20λεπτου service με ωριαίο.
Πολύ σωστή άποψη.
Η πιθανότητα κατάργησης του τουρμπο είναι αντιεμπορική από πολλές απόψεις και τη θεωρώ σταχτη στα μάτια
Δε νομίζω ότι καταλαβαίνω τι εννοείς και αν καταλαβαίνω δεν συμφωνώ.
Θα καλωσόριζα την υιοθέτηση τρίλιτρων ατμοσφαιρικών, για παράδειγμα.
Το testing σε μια προ-δηλωμένη χώρα και μόνο, είναι μικρή μείωση κόστους. Σε τι άλλο αποσκοπεί;
Μπορεί να προκύψει σημαντικό όφελος, αν οι εν λόγω χώρες είναι διατεθημένες για κάποιες 'παραχωρήσεις'.
Το κόψιμο τριων ημερών από κάθε ράλι είναι σε πρώτη ματιά σημαντική μείωση του κόστους. Βλέποντας πιο πέρα όμως είναι μάλλον αμφιβόλου αποτελεσματικότητας. Χρήση των WRC για πολύ περισσότερο χρόνο και επομένως μεγαλύτερη ανάγκη για ανταλλακτικά, αύξηση του κινδύνου πρόκλησης ατυχήματος λόγω κούρασης και επομένως τεράστιο κόστος (υλικό και πιθανόν ανθρώπινο). Άλλωστε ένα WRC κοστίζει πάνω από 5-6 gravel cars. Και φυσικά μεταφορά του κόστους από τους κατασκευαστές στους οργανωτές αφού πρέπει (?) να μειωθούν οι επαναλαμβανόμενες ειδικές (εκτός αν τα κάνουν tanks τα WRC) και επομένως ένταξη νέων ειδικών, άπλωμα του αγώνα σε έκταση, ανάγκη για περισσότερους κριτές, συνεργεία, υλικά (γενικά τα logistics θα εκτοξευτούν)
Όλα αυτά που αναφέρεις μπορεί να μην είναι και τόσο αρνητικά εν τέλει. Το μόνο που προβληματίζει είναι ότι τα 'πλούσια' ράλλυ θα μπορούν να παραμείνουν στην κορυφή ενώ κάποια που κάθε χρόνο ψάχνουν για χορηγούς (ονόματα δε λέμε...) θα έχουν πιθανό πρόβλημα.
Κατάργηση της τηλεμετρίας. Ο λόγος; Μείωση κόστους; Πώς;
Ερώτηση: ούτως ή άλλως η αμφίδρομη τηλεμετρία δεν επιτρεπόταν, σωστά; Όντως δεν υφίσταται θέμα κόστους...