-
θα θέλαμε να κάνουμε γνωστό στους φίλους του φορουμ που ίσως είναι κάτοχοι του φοβερού αυτόυ κουπέ, ότι υπάρχει Ελληνικό puma club το οποίο μπορούν να επισκεφθούν και να εγγραφούν
ευχαριστούμε -
θα θέλαμε να κάνουμε γνωστό στους φίλους του φορουμ που ίσως είναι κάτοχοι του φοβερού αυτόυ κουπέ, ότι υπάρχει Ελληνικό puma club το οποίο μπορούν να επισκεφθούν και να εγγραφούν
ευχαριστούμε -
θα θέλαμε να κάνουμε γνωστό στους φίλους του φορουμ που ίσως είναι κάτοχοι του φοβερού αυτόυ κουπέ, ότι υπάρχει Ελληνικό puma club το οποίο μπορούν να επισκεφθούν και να εγγραφούν
ευχαριστούμε -
ίσως θα έπρεπε να αναφέρω και το url.....
http://www.pumapeople.gr -
Δε νομιζω να υπαρχει φιλαρακι μου αλλος με puma αποτι θυμαμαι και απο το σχετικο θεμα 'τι αμαξι εχετε?' !!
Υ.Γ. Για μενα πολυ ανωτερο το Tigra και πρωτο !
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Υ.Γ. Για μενα πολυ ανωτερο το Tigra και πρωτο !
Καλό...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
-
Οχι για πεσ το ...
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Οχι για πεσ το ...Υποχρεώσις μου...
Από τους 4Τροχούς.
Τεστ Opel Tigra. Συμπέρασμα:
'Προβλέψιμη οδική συμπεριφορά που δεν θα ενθουσιάσει αλλά και
δεν θα προβληματίσει τον πραγματικό οδηγό.'Τεστ Ford Puma. Συμπέρασμα:
'O δείκτης διασκέδασης στα ύψη: η οδική συμπεριφορά του Πούμα αποτελεί ανοιχτή πρόσκληση για παιχνίδι. Tο στήσιμο των αναρτήσεων, η εντυπωσιακή στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος και το άμεσο σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν μια προβλέψιμη και εύκολα ελεγχόμενη συμπεριφορά ακόμη και όταν ο οδηγός το παρακάνει.'
I rest my case
-
Χαχαχαχαχαχα !!!!
Καλοοοοοοοο!!!! -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Υ.Γ. Για μενα πολυ ανωτερο το Tigra και πρωτο !
Καλό...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
ωραίος ο bill. Ακούς εκεί tigra, που το θυμήθηκε τώρα...
-
ΜΕΓΑΛΕ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ TIGRA ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ PUMA,ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΤΟ ΒΑΨΩ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. -
Ο κουμπαρος μου στην Αθηνα ειναι ιδιοκτητης Πουμα 1.6. ΤΟ εχω οδηγησει περυσι και μπαινω μεσα καθε φορα που κανω επισκεψη στην Αθηνα. Πρεπει να πω οτι εμεινα εκπληκτος απο την εμπειρια οδηγησης. Ιδιαιτερα απο τα πολυ καλα αποθεματα ροπης του κινητηρα στις χαμηλες στροφες και απο την οδηγικη συμπεριφορα, κυριως τον τροπο που αλλαζε κατευθηνση. Οντως εκπληκτικο.
Επισης βλεποντας το απο εξω νομιζεις οτι ειναι 2θεσιο, ομως εγω (υψος 1.80) ειχα μονο προβλημα με τον χωρο για το κεφαλι στο πισω καθισμα. Επισης εκπληκτικο.
-
Kαλα ρε το παιρνω πισω το puma ειναι καλητερο απο το tigra!!!
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Kαλα ρε το παιρνω πισω το puma ειναι καλητερο απο το tigra!!!Αντώνη, τι τα θες, αφού κανένα δε βγαίνει πλέον...
Ούτε και το δικό σου Calibra που είναι από τα καλύτερα Opel των τελευταίων δεκαετιών. Κρίμα, τα καλά αυτοκίνητα τα βγάζουν από την παραγωγή για 'πολιτικούς' λόγους (βλέπε ακόμα, Fiat Coupe, σύντομα 106 Rallye, κλπ).
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Kαλα ρε το παιρνω πισω το puma ειναι καλητερο απο το tigra!!!
Αντώνη, τι τα θες, αφού κανένα δε βγαίνει πλέον...
Ούτε και το δικό σου Calibra που είναι από τα καλύτερα Opel των τελευταίων δεκαετιών. Κρίμα, τα καλά αυτοκίνητα τα βγάζουν από την παραγωγή για 'πολιτικούς' λόγους (βλέπε ακόμα, Fiat Coupe, σύντομα 106 Rallye, κλπ).
Ναι Bill σαυτο εχεις δικιο αλλα για χαρη του calibra βγαινει το πολυ τιμιο Opel Astra Coupe (βεβαια Calibra δεν ειναι) .
Τωρα για το Fiat Coupe δυστηχως μια πονεμενη Ιστορια!!Ολα αυτα γινονται για λογους ρυπων πιστευω και τιποτα αλλο!!!
Παει πλεον η εποχη των Gti αφου αναφερεις Rallye, αμα θα θελουμε γρηγορα αυτοκινητα πλεον θα πρεπει να αγοραζουμε κυβικα και να πληρωνουμε φορολογια!!!Παραδειγμα το Punto Gt που τωρα ειναι Punto 1.8 !!
-
....που βγαίνει είναι ότι στο 4T forum δεν κυκλοφορούν πούμα, αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί οπαδοί τους οποίους και ευχαριστώ για τα καλά τους λόγια
-
Το racing είναι πολιτική ή αγωνιστική έκδοση;
Μπορεί να βρεί κανείς μεταχειρισμένο; -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το racing είναι πολιτική ή αγωνιστική έκδοση;
Μπορεί να βρεί κανείς μεταχειρισμένο;Ήταν έκδοση περιορισμένου αριθμού παραγωγής (νομίζω 500 τεμάχια). Ήταν αριθμημένα και όλα δεξιοτίμονα (δυστυχώς)
Επομένως είναι τρομερά δύσκολο να βρεις μεταχειρισμένο, μην ξεχνάς ότι είναι και συλλεκτικού χαρακτήρα και επομένως πανάκριβο.
Αν πιστέψουμε πάντως τα περιοδικά που το δοκίμασαν, επρόκειτο για το απόλυτο προσθιοκίνητο 'όπλο'. Ατυχώς, η Ford Racing δεν πρόκεται να προσφέρει κάποιο κιτ για μετατροπή απλού Puma σε Racing (καθώς το μοντέλο αποσύρθηκε), όπως έκανε με το Ka και μελλοντικά για άλλα μοντέλα. Το κόστος πάντως για να μετατρέψεις εξ'ιδίων ένα Puma σε Racing πρέπει να ξεπερνάει τα 12000 Ευρώ.
-
Ευχαριστώ,Vasilios, δε θα μπορούσα να τα είχα γράψει καλύτερα! Το μόνο που μπορώ να συμπληρώσω είναι ότι έβγαινε μόνο σε μπλέ και οι διαφορές του με το κανονικό πούμα 1.7 ήταν 150 ίπποι μοτέρ(από 125) φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός πίσω και φουσκωμένα κατά συνέπεια φτερά, χαμηλότερο σκληρότερο σε 17αρες(απο 15) εσωτερικό με μπλέ αλκαντάρα και ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κρατήματα. Μπορείτε να μπείτε και στο http://www.fordracingpuma.com όπου αυτή τη στιγμή πωλούνται 3 με ένα και μοναδικό μειονέκτημα, το τιμόνι δεξιά
-
εχει ακουσει κανενας τιποτα για αντιστοιχη εκδοση του sports ka
??????????????????????
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
εχει ακουσει κανενας τιποτα για αντιστοιχη εκδοση του sports ka??????????????????????
Δεν αποκλείεται να υπάρξει κιτ από τη Ford Racing, όπως πριν 1-2 χρόνια για το 'απλό' Ka (ξέρεις, αυτό με τον κινητήρα του '59...).
Εκείνο το κιτ ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 80 ίππους (από
Κανείς με Ford Puma..;