Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 66
    • Best 0
    • Groups 0

    haris

    @haris

    Προπονητής Τένις - Οδήγηση με fiesta 1.6 sport, windsurfing

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    66
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    haris Unfollow Follow

    Latest posts made by haris

    • RE: επισκευή σεβρόφρενου

      Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

      Παιδιά ωραία τα λέτε αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΔΕΝ κυκλοφορεί. Πολύ ωραίο το κήρυγμα που κάνετε αλλά μάλλον είναι περιττό. Προφανώς και δεν κυκλοφορώ με αυτό οπότε μπορείτε να είστε ήσυχοι κι εσείς και οι οικογένειές σας. Είναι ακινητοποιημένο και επειδή άκουσα από συνεργείο για την περίπτωση επισκευής γι'αυτό ρώτησα για να δω αν υφίσταται κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς για τις συμβουλές σας. Το ίδιο και για τις παραινέσεις. Διαβάζω το περιοδικό και τον φίλο μας Καββαθά από το 1984, οπότε έχω εμπεδώσει εδώ και χρόνια την φιλοσοφία και την στάση ζωής που αντιπροσωπεύει γι'αυτό μην βιάζεστε να παρασύρεστε και να γίνεστε Καββαθάς στην θέση του Καββαθά. Ευχαριστώ και πάλι

      η αναφορά σου στον καββαθα είναι περιττή,και δεν βλέπω τον λόγο που τον αναφέρεις,και που κολλάει.
      τον διαβάζω από το1968 όταν έγραφε στο auto εξπρες,σίγουρα δεν είχες γεννηθεί τότε.
      μπράβο σου που έχεις μυαλό και δεν κυκλοφορείς το αυτοκίνητο,γιατί άλλοι το κάνουν.αυτά.
      (μήπως γλείφεις τον καββαθα για να σε κάνει mod)

      Σωστός ο παίχτης! Πράγματι το 70 γεννήθηκα οπότε δεν λέω κουβέντα! Τον καβαθά τον αναφέρω γιατί πολλοί σε αυτό το forum αρχίζουν με το παραμικρό τους αφορισμούς και τις γενικεύσεις εκφράζοντας ενα προσωπικό τους αντίλογο μιμούμενοι τον αντίλογο του «δασκάλου» που όλοι διαβάζουμε εδώ και χρόνια, θέλοντας και αυτοί να σχολιάσουν και να κατακρίνουν τα κακώς κείμενα. Έλα όμως που ένας είναι ο δάσκαλος! (ωχ πάλι τον γλείφω). Παρεπιπτόντως το renault με το οποίο υπογράφεις το θυμάμαι αν και μικρότερος. Μεγάλη ιστορία! (αμάν! Τώρα γλείφω εσένα). Τελικά είμαι μεγάλος γλείφτης!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • RE: επισκευή σεβρόφρενου

      Παιδιά ωραία τα λέτε αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΔΕΝ κυκλοφορεί. Πολύ ωραίο το κήρυγμα που κάνετε αλλά μάλλον είναι περιττό. Προφανώς και δεν κυκλοφορώ με αυτό οπότε μπορείτε να είστε ήσυχοι κι εσείς και οι οικογένειές σας. Είναι ακινητοποιημένο και επειδή άκουσα από συνεργείο για την περίπτωση επισκευής γι'αυτό ρώτησα για να δω αν υφίσταται κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς για τις συμβουλές σας. Το ίδιο και για τις παραινέσεις. Διαβάζω το περιοδικό και τον φίλο μας Καββαθά από το 1984, οπότε έχω εμπεδώσει εδώ και χρόνια την φιλοσοφία και την στάση ζωής που αντιπροσωπεύει γι'αυτό μην βιάζεστε να παρασύρεστε και να γίνεστε Καββαθάς στην θέση του Καββαθά. Ευχαριστώ και πάλι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • RE: επισκευή σεβρόφρενου

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Τί έπαθε?

      τι να πάθει; Αρχικά το φρένο έκανε ένα φύσημα μόλις άφηνα το πεντάλ μετά από φρενάρισμα, το οποίο με τον καιρό γινόταν όλο και χειρότερο. Το φύσημα αυτό έγινε πλέον μόνιμο μόλις έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αυτό το φύσημα έριχνε τις στροφές του κινητήρα, ο οποίος με κάθε φρενάρισμα έσβηνε. Αφού δεν πήγαινε άλλο, μου το απενεργοποίησαν τελείως και τώρα το αυτοκίνητο απλά δεν φρενάρει. Το πεντάλ του φρένου είναι 'κούτσουρο' και τα φρένα τραγικά...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • επισκευή σεβρόφρενου

      Καλημέρα. Έχω ένα fiesta του 2000, του οποίου το σεβρόφρενο παρέδωσε το πνεύμα. Το ανταλλακτικό είναι πανάκριβο (γύρω στα 400 euros) μεταχειρισμένο δεν βρίσκω, υπάρχει η περίπτωση της επισκευής του; Ξέρει κανείς κανένα αξιόπιστο και τίμιο συνεργείο φρένων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • RE: επισκευή σεβρόφρενου

      Καλημέρα. Έχω ένα fiesta του 2000, του οποίου το σεβρόφρενο παρέδωσε το πνεύμα. Το ανταλλακτικό είναι πανάκριβο (γύρω στα 400 euros) μεταχειρισμένο δεν βρίσκω, υπάρχει η περίπτωση της επισκευής του; Ξέρει κανείς κανένα αξιόπιστο και τίμιο συνεργείο φρένων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • RE: VW FORUM

      Τhanx παίδες, πολύτιμες οι αναφορές σας. Neos τα reviews των ιταλόφιλων κλπ. πραγματικά πολύ εύστοχα και πολύ αστεία...Να ρωτήσω και κάτι άλλο το οποίο θα έχει ειπωθεί πιθανότατα πολλές φορές αλλά τα topics γενικά είναι τεράστια: Τι βενζίνη βάζουμε στους TSi κινητήρες; 100άρα στο GT; Στους Tsi με τα 122hp;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      haris
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης Professeur έγραψε:

      Παίδες γεια σας. Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς τους γνώστες της VW: Ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο golf gt 170 hp. Έχω βρει κάποια σε καλές τιμές. Το θέμα που με απασχολεί είναι όχι το κόστος κτήσης αλλά το κόστος συντήρησης, η κατανάλωση κλπ. Γνωρίζει κανείς τίποτε σχετικό με κάποιες ενδεικτικές τιμές service ή έχει γενικά κάποια εικόνα σχετικά με τα παραπάνω; Ρωτάω αν αξίζει τον κόπο αλλιώς να πάω σε ένα καινούργιο golf VI με 122hp.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Ίδιο κόστος θα έχεις και στο καινούριο στα σέρβις (πάνω κάτω). Για να πάρεις μια εικόνα, σου αναφέρω κάποια κόστη :

      • αλλαγή λαδιών (κάθε 15.000 χλμ) από 110 έως 140 ευρώ. Ανάλογα το λάδι. Ίσως μπορείς να ρίξεις και άλλο την τιμή αν το αγοράσεις εσύ. Φυσικά αν είναι εκτός εγγύησης το αυτοκίνητο τα αλλάζεις και έξω πολύ φθηνότερα.

      • το σέρβις κάθε 30.000 χλμ βρίσκεται στην περιοχή των 350-400παρά ευρώ. Φυσικά εννοείται χωρίς εξτρά αλλαγές.

      • τακάκια μπροστά περίπου 140 ευρώ και πίσω περίπου 130 ευρώ. φυσικά και εδώ (είτε είσαι εγγύηση είτε όχι) μπορείς να κάνεις αλλαγές έξω με κόστος στα περίπου 70+- ευρώ (με αξιοπρεπή τακάκια).

      • δίσκοι μπροστά το ζευγάρι 200 ευρώ και πίσω 140 το ζευγάρι (τα εργοστασιακά πάντα).

      • αμορτισέρ μπροστά το ζευγάρι περίπου 250 και λίγο λιγότερο το ζευγάρι πίσω (ομοίως εργοστασιακά).

      • λάστιχα στις διαστάσεις του GT (225/45/17) οι τιμές κυμάινονται στα 600+- για τις καλές μάρκες και στα 400+ για δεύτερης διαλογής (Fulda, BF Goodrich κλπ).

      Γενικά όπως στις περισσότερες αντιπροσωπείες οι τιμές είναι υψηλές γιατί χρεώνουν πολύ ακριβά αλλά και υπερβολική 'ώρα' την κάθε εργασία. Μία λύση είναι να παίρνεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά (φίλτρα,τακάκια,λάδια) από κάποια αντιπροσωπεία και να βρεις κάποιον καλό μάστορα να σου τα τοποθετεί με τη φυσιολογική αμοιβή και όχι με τα ιλιγγιώδη ποσά της αντιπροσωπείας. Μία ακόμη πιο φθηνή λύση είναι να βρίσκεις άλλες μάρκες συμβατές με το όχημα (αν και δεν είμαι οπαδός αυτής παρά μόνο αν πάμε σε καλύτερα των εργοστασιακών εξαρτήματα. Αν είναι να πάμε σε φθηνότερα, αυτή η 'φθήνεια' κάποια στιγμή θα βγει μπροστά μας.)...

      Thanx φίλε μου πολύ κατατοπιστικός.
      Γενικά τι εικόνα υπάρχει για το GT 170Hp στην αγορά, αξίζει το πράγμα; Είναι αξιόπιστο; Και τι γίνεται με έναν τέτοιο κινητήρα (turbo & Kompressor) σε βάθος χρόνου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      haris
    • RE: VW FORUM

      Παίδες γεια σας. Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς τους γνώστες της VW: Ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο golf gt 170 hp. Έχω βρει κάποια σε καλές τιμές. Το θέμα που με απασχολεί είναι όχι το κόστος κτήσης αλλά το κόστος συντήρησης, η κατανάλωση κλπ. Γνωρίζει κανείς τίποτε σχετικό με κάποιες ενδεικτικές τιμές service ή έχει γενικά κάποια εικόνα σχετικά με τα παραπάνω; Ρωτάω αν αξίζει τον κόπο αλλιώς να πάω σε ένα καινούργιο golf VI με 122hp.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      haris
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης sosos έγραψε:
      το φοραω στο στο 206 1.6 σε 195-55-15. πολυ καλο λαστιχο το τογιο σε ολες τις συνθηκες και φοβερο στο ταξιδι! ειναι ομως μαλακο, μετα απο 6.000χλμ εχουν παρουσιασει αρκετη φθορα μπροστα αλλα η αποδοση δεν εχει πεσει καθολου!προσπαθησε να εχεις τις υψηλοτερες επιτρεπομενες πιεσεις του κατασκευαστη και να αποφυγεις σπινιαρισματα και το λαστιχο θα αποδιδει για πολυ καιρο! αν και ειναι v ζεσταινεται πολυ γρηγορα και δεν κοπαναει πολυ- και το δουλευω με 36-36 για να αντεχει την πιεση στα στροφιλικια (η πεζο δινει πιεσεις 35-35),καλοφαγωτα

      Ο δείκτης ταχύτητας v δεν είναι για ταχύτητες 210-240? Δεν είναι υπερβολικός για το 206 1.6? Η ακόμη περισσότερο για το fiesta του Nasos 79? Ψάχνω κι εγώ για ένα fiesta 1.6 που φόραγε exalto με δείκτη Η, αλλά κι αυτά πλέον βγαίνουν από V και πάνω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
      Το αμάξι μου το βλέπετε στο avatar, Ford Fiesta 1.4 απείραχτο. Η διάσταση 195/50 R15. Το λάστιχο είναι σχεδόν τέλειο με πάνω από 3000 χιλιόμετρα και ανεβαίνουμε... Αν βγάλει ένα χρόνο με μικρή μείωση επιδόσεων, το ξαναβάζω ασυζητητί.

      Να ρωτήσω κάτι εγώ; Αν δεν κάνω λάθος το Τ1-R βγαίνει σε δείκτη ταχύτητας v και w. Εσύ σε τι δείκτη τα πήρες; Δεν είναι υψηλοί αυτοί οι δείκτες ταχύτητας για το fiesta; Ρωτάω γιατί έχω κι εγώ ένα fiesta sport 1.6 και ψάχνω για λάστιχα μετά τα pilot exalto από τα οποία έμεινα ευχαριστημένος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      haris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr