-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΟ GT ΜΟΥ(ΜΕ 135.000χλμ) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ MOTUL 300v 15W/60. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΚΚΙΝΑ!! Η ΔΕ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΠΡΙΝ!! ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ ΥΓΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΜΗΝΕΣ!! ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΕΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΛΑΔΙ?? ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ!!!!
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ, ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ, ΑΛΛΟΙ ΝΑ.....ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ GT!! ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 90% ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.
ΔΩΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΡΙΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!ΥΓ: ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ GT ΕΔΩ ΣΤΟ FORUM, ΤΙ ΛΑΔΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΟ GT ΜΟΥ(ΜΕ 135.000χλμ) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ MOTUL 300v 15W/60. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΚΚΙΝΑ!! Η ΔΕ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΠΡΙΝ!! ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ ΥΓΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΜΗΝΕΣ!! ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΕΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΛΑΔΙ?? ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ!!!!
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ, ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ, ΑΛΛΟΙ ΝΑ.....ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ GT!! ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 90% ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.
ΔΩΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΡΙΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!ΥΓ: ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ GT ΕΔΩ ΣΤΟ FORUM, ΤΙ ΛΑΔΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΟ GT ΜΟΥ(ΜΕ 135.000χλμ) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ MOTUL 300v 15W/60. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΚΚΙΝΑ!! Η ΔΕ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SELENIA 10W/60 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΠΡΙΝ!! ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΠΗΚΤΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ ΥΓΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΜΗΝΕΣ!! ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΕΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΛΑΔΙ?? ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ!!!!
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ, ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ, ΑΛΛΟΙ ΝΑ.....ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ GT!! ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 90% ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.
ΔΩΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΡΙΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!ΥΓ: ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ GT ΕΔΩ ΣΤΟ FORUM, ΤΙ ΛΑΔΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??
-
Τί περιμένεις!
Αλλαξέ τά λάδια σου,βάλε τά παλιά σου,δές άν υπάρχει διαφορά καί αναλόγως κινήσου! -
αν πεφτει η πιεση λαδιου τοτε σιγουρα φταιει το λαδι......επειδη ειχα το ιδιο αυτοκινητο τα selenia 10/60 ηταν οτι καλυτερο
ΥΓ. μπορει να φταιει και η τρομπα λαδιου αλλα στην περιπτωση σου 90% ειναι το λαδι
ΥΓ2. την πιεση θα την διαβαζεις οταν το πλακωνεις το αμαξι και οχι στο ρελαντι
-
Ψυχραιμία μεγάλε!
Όταν είναι κρύο το μοτέρ η πίεση λαδιού πρέπει είναι στο φουλ. Αν ζεσταθεί πέφτει στα δυο τρίτα λόγω της διαφοράς στο ιξώδες.
Όταν το βάζεις μπρος δουλεύει με 4 κυλίδρους; Ανάλογα με τη ζημιά της φλάντζας μπορεί να περνά νερό σε κάποιο κύλινδρο όταν κάθεται το θηρίο και όταν το βάζεις μπρος μέχρι να το πετάξει ή να το εξατμίσει δεν κόβει κύλινδρος. Αν είναι μικρή η ρωγμή στην φλάντζα η θερμοκρασία και η πίεση του νερού πάνε στα ύψη. Τα καυσαέρια είναι καλά, το ρελαντί είναι σταθερό ή κρατάει στροφές που και που;
Αλλά αυτό λογικά δεν έχει καμία σχέση με τον τύπο του λιπαντικού. Εκτός πια και αν είναι τόσο ψιλά που κάνουν ζημιά. Δεν ανεβάζουν τη συμπίεση του μοτέρ και έχεις πολλές αναθυμιάσεις.
Punto GT 3
SELENIA RACING και πάντα με το φιλτράκι του. -
[list:7sm64chd]Απ οτι θυμαμαι,το προβλημα της θερμοκρασιας σε απασχολει μηνες τωρα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εμπιστευεσαι τον οποιο μηχανικο σου για σου κανει τη διαγνωση και προσπαθεις να εστιασεις το προβλημα σε εξωγενεις παραγοντες οπως, το νερο ,το λαδι, η φυση, η ατμοσφαιρα κλπ κλπ!!Μεσα στα διαφορα φορουμ που απευθυνεσαι(και καλα κανεις) κανεις δεν μπορει να σου δωσει με σαφηνεια καθε φορα που αλλαζεις την ουσια του προβληματος, σαφη διαγνωση[/list:u:7sm64chd][list:7sm64chd]Το μοτερ σου οπως μας τα περιγραφεις, εχει καψει φλαντζα..........κοινως, τον εχει πιει [/list:u:7sm64chd][list:7sm64chd]Απλα τωρα εφτασε το προβλημα στην αποκορυφωση του Μη πεδευεσαο αλλο στο να ζητας γνωμες γιατι αν εξακολουθεις να δουλευεις το μοτερ σε υψηλες θερμοκρασιες γρηγορα θα πας για επισκευη[/list:u:7sm64chd][list:7sm64chd]Η πιεση λαδιου ειναι επομενο να πεφτει οταν η θερμακρασια ειναι στα υψη, ακομα και αν βαζεις λιπαντικο απο χρυσο!![/list:u:7sm64chd][list:7sm64chd]Φιλικα Μακης[/list:u:7sm64chd]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:3cf2ituu]Απ οτι θυμαμαι,το προβλημα της θερμοκρασιας σε απασχολει μηνες τωρα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εμπιστευεσαι τον οποιο μηχανικο σου για σου κανει τη διαγνωση και προσπαθεις να εστιασεις το προβλημα σε εξωγενεις παραγοντες οπως, το νερο ,το λαδι, η φυση, η ατμοσφαιρα κλπ κλπ!!Μεσα στα διαφορα φορουμ που απευθυνεσαι(και καλα κανεις) κανεις δεν μπορει να σου δωσει με σαφηνεια καθε φορα που αλλαζεις την ουσια του προβληματος, σαφη διαγνωση[/list:u:3cf2ituu][list:3cf2ituu]Το μοτερ σου οπως μας τα περιγραφεις, εχει καψει φλαντζα..........κοινως, τον εχει πιει [/list:u:3cf2ituu][list:3cf2ituu]Απλα τωρα εφτασε το προβλημα στην αποκορυφωση του Μη πεδευεσαο αλλο στο να ζητας γνωμες γιατι αν εξακολουθεις να δουλευεις το μοτερ σε υψηλες θερμοκρασιες γρηγορα θα πας για επισκευη[/list:u:3cf2ituu][list:3cf2ituu]Η πιεση λαδιου ειναι επομενο να πεφτει οταν η θερμακρασια ειναι στα υψη, ακομα και αν βαζεις λιπαντικο απο χρυσο!![/list:u:3cf2ituu][list:3cf2ituu]Φιλικα Μακης[/list:u:3cf2ituu]ΜΑΚΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΜΑ- - - Α!! ΞΕΡΕΙΣ, ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ-ΛΕΩ ΕΑΝ- ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΦΛΑΝΤΖΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΜΑ ΤΩΡΑ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΟ!! ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΚΗ, ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ΞΑΝΑ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΘΩ!!
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ!!
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ......ΔΕΝ ΞΕΡΩ......
ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ... -
αμα πεφτει νερο στον κυλινδρο και στο λαδι τοτε το λαδι θα εχει μαγιονεζα οπως λεμε......ανοιξε το καπακι του λαδιου και δες και τον δεικτη αν ειναι μαυρο το λαδι η αν ειναι ασπρο κατα τοπους
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
αμα πεφτει νερο στον κυλινδρο και στο λαδι τοτε το λαδι θα εχει μαγιονεζα οπως λεμε......ανοιξε το καπακι του λαδιου και δες και τον δεικτη αν ειναι μαυρο το λαδι η αν ειναι ασπρο κατα τοπουςTO ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ ΒΑΓΓΕΛΗ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ, ΜΟΝΟ ΛΑΔΑΚΙ!! ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕ ΟΜΩΣ, ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΟΜΩΣ, ΙΣΨΣ ΔΩ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΦΥΣΑΛΙΔΑ ΑΕΡΑ....
ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΚΩΝΩ, Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 3 ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SELENIA!! -
θα σου προτεινα να ξαναβαλεις τα selenia
-
Είναι δυνατόν να είναι τόσο μάπα το λάδι; Μήπως ήταν παραφλού;
Μήπως έγινε τίποτα άλλο και έτυχε τώρα να το κάνει;
Μήπως δεν άλλαξες φίλτρο λαδιού και έχει βουλώσει και δεν αφήνει το σύστημα να τραβήξει λάδι και να ανεβάσει πίεση; Το να μαρσάρεις και να μην ανεβάζει πίεση είναι 100%πρόβλημα.
Μήπως βρήκε το κάρτερ πουθενά και χάλασες καμία αντλία;
Μήπως η αντλία λαδιού σου είναι μισοπεθαμένη.
Μήπως έχει βουλώσει το ψυγείο λαδιού από κανα χτύπημα και δεν μπορεί να κυκλοφορήσει το λάδι;
Γράφω τα παραπάνω γιατί είχαμε στο συνεργείο ένα σουζούκι που από βουλωμένο φίλτρο λαδιού δεν πήγαινε λάδι στη κυλινδροκεφαλή και αυτή κόλλησε, έκοψε ιμάντα χρονισμού και χτύπησαν οι βαλβίδες.Η αντιπροσωπεία πρέπει να είναι το τελευταίο μέρος στον κόσμο που θα πας το αμάξι μιας και οι γνώσεις τους περιορίζονται σε αλλαγές λαδιών και φίλτρων παρά σε βαριές επισκευές. Μην περιμένεις καλή δουλειά τέτοιου τύπου από αυτούς. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν κάνει πολύ χονδρές Μ.Λ.Κ.ς. και για πιο ελαφριά πράγματα.
Σε ποια συνεργεία το πήγες το αμαξάκι; Τι βρήκαν και τι σου κάνανε; Δώσε μας μία περιγραφή αναλυτική τι σου έβγαλε το αμαξάκι και τι σου κάνανε. Επίσης δεν είναι όλοι οι μηχανικοί άσχετοι και εμείς τα ξέρουμε όλα. Είναι πολλές φορές, όπως και με τους γιατρούς, που δεν βγαίνει άκρη με μια απλή εξέταση. Πρέπει να κάνουμε τις επιλογές μας.
Στο αμαξάκι αυτό πάντως μία από τις χειρότερες των περιπτώσεων που μπορεί να σου τύχει είναι να ραγίσει την κυλινδροκεφαλή του. Μας έτυχε μία τέτοια περίπτωση, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν έχουμε εδώ κάτι τέτοιο.Φιλικά.
-
Φιλαρακο, δε καταλαβαινω γιατι 'ρισκαρεις'????
Αλλαξε τα λαδια και αν δεν λυθει το προβλημα τοτε αλλαξε και φλαντζα. Τα λεφτα δεν ειναι καθολου πολλα και δεν αξιζει να παρεις κανενα μοτερ στο χερι!!!
-
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ(SELENIA 10W/60) KAI ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΑΡΧΗ.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ! -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
αμα πεφτει νερο στον κυλινδρο και στο λαδι τοτε το λαδι θα εχει μαγιονεζα οπως λεμε......ανοιξε το καπακι του λαδιου και δες και τον δεικτη αν ειναι μαυρο το λαδι η αν ειναι ασπρο κατα τοπουςΕπίσης, επειδή η διαρροή από τη φλάντζα συνήθως είναι αμφίδρομη, διαρρέει και λάδι στο κύκλωμα ψύξης. Αν λοιπόν ανοίξεις το δοχείο του ψυκτικού υγρού και δεις μια βρώμικη καφέ απόχρωση ή καφέ αφρό μάλλον τον ήπιες, που λέει κι ο Μάκης.
Πάντως αν αποφασίσεις να ανοίξεις καπάκι και δεν πολυεμπιστεύεσαι το μηχανικό μπορείς να είσαι εκεί όταν βγάλει το καπάκι για να δεις ιδίοις όμμασι σε τι κατάσταση είναι η φλάντζα σου. Νομίζω ότι μια καμμένη φλάντζα κάνει 'μπαμ' και στον πιο άσχετο. Προφασίσου π.χ. ότι δεν έχεις δει ποτέ το εσωτερικό του κινητήρα σου και θέλεις να το δεις από περιέργεια. Ένας σωστός επαγγελματίας δεν αρνείται ποτέ να είσαι μπροστά όταν δουλεύει στο αυτοκίνητό σου και συνήθως εξηγεί λεπτομερώς τι κάνει.
-
Ο χρήστης topmar έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ(SELENIA 10W/60) KAI ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΑΡΧΗ.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ!ΦΙΛΕ ΜΑΡΙΕ ΡΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ. ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΨΥΓΕΙΟ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΛΛΑΡΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΥΠΟΨΙΝ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΧΕΙ 'ΔΙΑΝΥΣΕΙ' 60.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΤΑ ΛΕΜΕ.
-
Ο χρήστης topmar έγραψε:
ΥΓ: ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ GT ΕΔΩ ΣΤΟ FORUM, ΤΙ ΛΑΔΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??Οταν είχα Punto GT έβαζα Castrol Racing. Ακριβά (με αλλαγές στις 5000) αλλά καμία σχέση με τα Selenia σε θερμοκρασία λειτουργίας και κάψιμο λαδιού στο Turbo.
Οπως θα έλεγε και ο G60POWER, διάγνωση εξ΄ αποστάσεως δεν μπορεί να γίνει. Ωστόσο, το ευκολότερο πράγμα είναι να βάλεις πίσω τα Selenia (προσοχή μόνο να 'στραγγίξεις' τελείως τα Motul και να αλλάξεις και φίλτρο -αν ανακατέψεις διαφορετικά συνθετικά λάδια μπορείς να κάνεις μεγάλη ζημιά (πχ. να μετατραπεί λιπαντικό σε σβώλους ) λόγω χημικής ασυμβατότητάς τους) και να δεις τι θα γίνει. Αν και δεν πιστεύω πως μόνο τα λάδια (και μάλιστα 'καλά' λάδια με ίδιο ιξώδες) μπορεί να δημιουργούν τέτοια προβλήματα, ίσως να συνέπεσε η αλλαγή με κάποιο άλλο πρόβλημα (από αντλίες νερού - λαδιού μέχρι φλάντζα κεφαλής. Αυτό το τελευταίο είναι εύκολο να το διαπιστώσεις, άνοιξε το δοχείο διαστολής του ψυκτικού και δες αν έχει μέσα νερό-παραφλού ή μια καφετιά κρέμα )
Καλή τύχη!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
αμα πεφτει νερο στον κυλινδρο και στο λαδι τοτε το λαδι θα εχει μαγιονεζα οπως λεμε......ανοιξε το καπακι του λαδιου και δες και τον δεικτη αν ειναι μαυρο το λαδι η αν ειναι ασπρο κατα τοπους
Επίσης, επειδή η διαρροή από τη φλάντζα συνήθως είναι αμφίδρομη, διαρρέει και λάδι στο κύκλωμα ψύξης. Αν λοιπόν ανοίξεις το δοχείο του ψυκτικού υγρού και δεις μια βρώμικη καφέ απόχρωση ή καφέ αφρό μάλλον τον ήπιες, που λέει κι ο Μάκης.
Πάντως αν αποφασίσεις να ανοίξεις καπάκι και δεν πολυεμπιστεύεσαι το μηχανικό μπορείς να είσαι εκεί όταν βγάλει το καπάκι για να δεις ιδίοις όμμασι σε τι κατάσταση είναι η φλάντζα σου. Νομίζω ότι μια καμμένη φλάντζα κάνει 'μπαμ' και στον πιο άσχετο. Προφασίσου π.χ. ότι δεν έχεις δει ποτέ το εσωτερικό του κινητήρα σου και θέλεις να το δεις από περιέργεια. Ένας σωστός επαγγελματίας δεν αρνείται ποτέ να είσαι μπροστά όταν δουλεύει στο αυτοκίνητό σου και συνήθως εξηγεί λεπτομερώς τι κάνει.
αυτο που λες με το παραφλου γινεται και οταν εχεις σπασμενο ψυγειο
και τοτε υπαρχει αυτη η αποχρωση στο παραφλου -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
αυτο που λες με το παραφλου γινεται και οταν εχεις σπασμενο ψυγειοΤότε όμως η διάγνωση είναι μάλλον εύκολη γιατί χάνεις πολύ ψυκτικό υγρό αδικαιολόγητα. Συνήθως φαίνεται κιόλας η διαρροή στο ψυγείο.
Επίσης μια άλλη πιθανή αιτία του καφέ αφρού στο ψυκτικό υγρό είναι σκουριασμένο ψυγείο εσωτερικά ή σωλήνες στο ψυκτικό κύκλωμα, (οπότε το καφέ είναι σκουριά) αλλά αυτό εμφανίζεται περισσότερο σε παλιά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
αυτο που λες με το παραφλου γινεται και οταν εχεις σπασμενο ψυγειο
Τότε όμως η διάγνωση είναι μάλλον εύκολη γιατί χάνεις πολύ ψυκτικό υγρό αδικαιολόγητα. Συνήθως φαίνεται κιόλας η διαρροή στο ψυγείο.
Επίσης μια άλλη πιθανή αιτία του καφέ αφρού στο ψυκτικό υγρό είναι σκουριασμένο ψυγείο εσωτερικά ή σωλήνες στο ψυκτικό κύκλωμα, (οπότε το καφέ είναι σκουριά) αλλά αυτό εμφανίζεται περισσότερο σε παλιά αυτοκίνητα.
και σε punto gt εμφανιζεται
PUNTO GT-ENGINE ON FIRE!