-
Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι
-
Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι
-
Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι
-
Ο χρήστης manos16 έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντιΝομίζω κάτι παραπάνω από 12V... Έχω δει και 14V πχ... Νομίζω πως παίζει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Αφορά την κατάσταση της μπαταρίας και βέβαια το δυναμό (σε ποια τάση φορτίζει την μπαταρία δηλαδή), αφού βρίσκονται στο ίδιο κύκλωμα.
-
αν θες να μετρήσεις την μπαταρία, το κάνεις με τη μηχανή off.
Αν λειτουργεί η μηχανή τότε μετράς την τάση του δυναμό, όχι της μπαταρίας (με την έννοια του ποιος 'ευθύνεται' για την τάση. Προφανώς πάντα την τάση στους πόλους της μπαταρίας μετράς, απλώς φαντάζομαι ότι ρωτώντας για την τάση της μπαταρίας σε νοιάζει η τάση που 'παράγει' η μπαταρία, και όχι το δυναμό πάνω στην μπαταρία)Η μπαταρία πρέπει να είναι γύρω στα 12.4-12.8 (?νομίζω)
Όταν λειτουργεί ο κινητήρας η τάση στους πόλους της πρέπει να είναι 14-14.8 (?πάλι νομίζω).
Αν θες να βάλεις φορτίο στο κύκλωμα για να δεις αν το δυναμό είναι εντάξει, νομίζω το κλαύτερο είναι να ενεργοποιιήσεις καθαριστήρες και τις αντιθαμβωτικές αντιστάσεις των τζαμιών. Νομίζω πως αυτά είναι που προσθέτουν το μεγαλύτερο ηλεκτρικό φορτίο.
-
Ρωταω διοτι μετραω ρελαντι 13,4v, η μπαταρια (καινουργια) δεν φορτιζεται καλα μετα από κανα δυο ημερες δειχνει 10,5-11 διαροη δεν εχω πουθενα και ψαχνω .
Με φορτιο φωτα βλεπω 12,4-12,6 ,λαμπακι δυναμο δεν εχει αναψει ποτε,βεβαια εχω ένα δυναμο στο χερι από το προηγουμενο μοτερ να το αλλαζα η είναι κατι αλλο
Nα πω και κατι αλλο η μπαταρια εχει ενα ματι που γινεται πρασινο οταν ειναι φορτισμενη εμενα και μετα απο ταξιδι δεν γινετε πρασινο τι παιζει -
μάλλον για δυναμό πρέπει να πας....
Κοίτα αν με τπτ καθαρισμούς κλπ βελτιωθεί η κατάσταση, αλλιώς κοίτα για αλλαγή.
-
Αν εχεις συναγερμο απενεργοποιησε τον απο το κλειδι του.Μπορει αυτος να τραβαει ρευμα.
-
Το εκανα και αυτο χθες για να δουμε
-
Ενας (μπακαλιστικος)τροπος να ελενξεις αν φορτιζει το δυναμο ειναι ο εξης:το βραδυ με αναμμενη μηχανη αναβεις τα φωτα/καλοριφερ και αφηνεις το αμαξι το αμαξι να δουλεψει λιγο στο ρελαντι .Μετα μαρσαρεις κοιτωντας τα φωτα σου αν ζωηρευουν καθως ανεβαινουν οι στροφες της μηχανης.
Επισης ειπες οτι αλλαξες προσφατα μπαταρια ,μηπως δεν σου κανει καποιος πολος καλη επαφη ή καποια γειωση εχει κοπει/φθαρει;
-
Καθαρισα τους πολους με ζεστο νερο τους περασα με γιαλοχαρτο τους εσφιξα , κοιταξα και γειωσεις ολα οκ τι να πω αυριο θα κατσω να βαλω τον δυναμο να δουμε .
-
Το δυναμό σίγουρα έχει πρόβλημα. Αν έχει πολλά χιλιόμετρα τότε κατα πάσα πιθανότητα έχουν φαγωθεί τα καρβουνάκια. Εναλλακτικά, μπορεί να έχει πρόβλημα ο αυτόματος.
Σε κάποια αυτοκίνητα τα καρβουνάκια είναι ενσωματωμένα πάνω στον αυτόματο και μπορείς να το αλλάξεις χωρίς καν να βγάλεις το δυναμό.
Πχ, σε αυτό το δυναμό απο Golf: http://www.performance-cafe.com/images/al0189x.jpg
Βγάζεις το πλαστικό καπάκι, ξεβιδώνεις τις δύο βίδες που κρατούν τον αυτόματο και τον βγάζεις: http://www.volvoclub.org.uk/faq/Images- ... ageReg.gif
-
12,6-12,7 τα βολτ πληρως φορτισμένης μπαταρίας το πρωί πριν βάλεις μπρος. 10,5-11 που έχεις εσύ σημαίνει κατεστραμμένο στοιχείο (αν δεν έχει απώλειες όταν μετράς τόσο). Θέλεις μπαταρία.
TAΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ