Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TAΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. TAΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manos16 last edited by

      Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manos16 last edited by

        Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manos16 last edited by

          Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης manos16 έγραψε:
            Ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πια ειναι η ταση σε volt οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια ρελαντι

            Νομίζω κάτι παραπάνω από 12V... Έχω δει και 14V πχ... Νομίζω πως παίζει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Αφορά την κατάσταση της μπαταρίας και βέβαια το δυναμό (σε ποια τάση φορτίζει την μπαταρία δηλαδή), αφού βρίσκονται στο ίδιο κύκλωμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mjacob last edited by

              αν θες να μετρήσεις την μπαταρία, το κάνεις με τη μηχανή off.
              Αν λειτουργεί η μηχανή τότε μετράς την τάση του δυναμό, όχι της μπαταρίας (με την έννοια του ποιος 'ευθύνεται' για την τάση. Προφανώς πάντα την τάση στους πόλους της μπαταρίας μετράς, απλώς φαντάζομαι ότι ρωτώντας για την τάση της μπαταρίας σε νοιάζει η τάση που 'παράγει' η μπαταρία, και όχι το δυναμό πάνω στην μπαταρία)

              Η μπαταρία πρέπει να είναι γύρω στα 12.4-12.8 (?νομίζω)

              Όταν λειτουργεί ο κινητήρας η τάση στους πόλους της πρέπει να είναι 14-14.8 (?πάλι νομίζω).

              Αν θες να βάλεις φορτίο στο κύκλωμα για να δεις αν το δυναμό είναι εντάξει, νομίζω το κλαύτερο είναι να ενεργοποιιήσεις καθαριστήρες και τις αντιθαμβωτικές αντιστάσεις των τζαμιών. Νομίζω πως αυτά είναι που προσθέτουν το μεγαλύτερο ηλεκτρικό φορτίο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manos16 last edited by

                Ρωταω διοτι μετραω ρελαντι 13,4v, η μπαταρια (καινουργια) δεν φορτιζεται καλα μετα από κανα δυο ημερες δειχνει 10,5-11 διαροη δεν εχω πουθενα και ψαχνω .
                Με φορτιο φωτα βλεπω 12,4-12,6 ,λαμπακι δυναμο δεν εχει αναψει ποτε,βεβαια εχω ένα δυναμο στο χερι από το προηγουμενο μοτερ να το αλλαζα η είναι κατι αλλο
                Nα πω και κατι αλλο η μπαταρια εχει ενα ματι που γινεται πρασινο οταν ειναι φορτισμενη εμενα και μετα απο ταξιδι δεν γινετε πρασινο τι παιζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mjacob last edited by

                  μάλλον για δυναμό πρέπει να πας....

                  Κοίτα αν με τπτ καθαρισμούς κλπ βελτιωθεί η κατάσταση, αλλιώς κοίτα για αλλαγή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Αν εχεις συναγερμο απενεργοποιησε τον απο το κλειδι του.Μπορει αυτος να τραβαει ρευμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manos16 last edited by

                      Το εκανα και αυτο χθες για να δουμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ενας (μπακαλιστικος)τροπος να ελενξεις αν φορτιζει το δυναμο ειναι ο εξης:το βραδυ με αναμμενη μηχανη αναβεις τα φωτα/καλοριφερ και αφηνεις το αμαξι το αμαξι να δουλεψει λιγο στο ρελαντι .Μετα μαρσαρεις κοιτωντας τα φωτα σου αν ζωηρευουν καθως ανεβαινουν οι στροφες της μηχανης.

                        Επισης ειπες οτι αλλαξες προσφατα μπαταρια ,μηπως δεν σου κανει καποιος πολος καλη επαφη ή καποια γειωση εχει κοπει/φθαρει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manos16 last edited by

                          Καθαρισα τους πολους με ζεστο νερο τους περασα με γιαλοχαρτο τους εσφιξα , κοιταξα και γειωσεις ολα οκ τι να πω αυριο θα κατσω να βαλω τον δυναμο να δουμε .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Το δυναμό σίγουρα έχει πρόβλημα. Αν έχει πολλά χιλιόμετρα τότε κατα πάσα πιθανότητα έχουν φαγωθεί τα καρβουνάκια. Εναλλακτικά, μπορεί να έχει πρόβλημα ο αυτόματος.

                            Σε κάποια αυτοκίνητα τα καρβουνάκια είναι ενσωματωμένα πάνω στον αυτόματο και μπορείς να το αλλάξεις χωρίς καν να βγάλεις το δυναμό.

                            Πχ, σε αυτό το δυναμό απο Golf: http://www.performance-cafe.com/images/al0189x.jpg

                            Βγάζεις το πλαστικό καπάκι, ξεβιδώνεις τις δύο βίδες που κρατούν τον αυτόματο και τον βγάζεις: http://www.volvoclub.org.uk/faq/Images- ... ageReg.gif

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              12,6-12,7 τα βολτ πληρως φορτισμένης μπαταρίας το πρωί πριν βάλεις μπρος. 10,5-11 που έχεις εσύ σημαίνει κατεστραμμένο στοιχείο (αν δεν έχει απώλειες όταν μετράς τόσο). Θέλεις μπαταρία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr