Για να αλλαχτεί ο δίσκος πρέπει να βγεί εντελώς το σαζμάν του αυτοκινήτου. Για να βγεί το σαζμάν πρέπει πρώτα να βγάλουμε οτιδήποτε είναι βιδωμένο/στερεωμένο πάνω του.
Πρώτα απ όλα βγάζουμε τη μπαταρία και το φιλτροκούτι για να έχουμε πρόσβαση

Ξεβιδώνουμε το στήριγμα για το σωληνάκι του υδραυλικού συμπλέκτη και αποσυνδέουμε το φίς της βαλβίδας όπισθεν

Ξεβιδώνουμε το έμβολο που πιέζει το δίχαλο του συμπλέκτη

Μετά αποσυνδέουμε τις δύο ντίζες του λεβιέ ταχυτήτων και τη μίζα (δέν έχω φωτογραφία)
Βγάζουμε τους εμπρός τροχούς, ξεβιδώνουμε τις κάτω βίδες των αμορτισέρ και αφού πρώτα έχουμε αδειάσει τις βαλβολίνες, βγάζουμε τα ημιαξόνια.

Ο δίσκος δέν ήταν εντελώς φαγωμένος αλλά το πρόβλημα ήταν οτι τρέχανε λάδια απο την τσιμούχα του στροφάλου (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία) και τον λαδώνανε.
Πλέον έχουν αποσυνδεθεί τα πάντα πάνω απο το σαζμάν και πλέον μπορούμε να το βγάλουμε. Ξεβιδόνωνται οι δύο βάσεις που το κρατάνε και οι βίδες που ενώνουν το σαζμάν με τη μηχανή. Με τη βοήθεια ενός λοστού και σφυριού αποκολείται απο τη μηχανή και το έχουμε στα χέρια μας. Η μηχανή πλέον στηρίζεται μόνο σε μία βάση. Κανονικά πρέπει να πιαστεί απο πάνω για να μην κρεμάσει αλλά ελλείψει γερανού την αφήσαμε να κρέμεται απο τη βάση της εξάτμισης
Εδώ είναι το σαζμάν

Το σαζμάν με το καινούριο ρουλεμάν τοποθετημένο, κάτω δεξιά το παλιό

Και εδώ είναι το πλατώ (διακρίνονται και οι δύο ντίζες του λεβιέ ταχυτήτων)

Ξεβιδώνουμε τις 5 βίδες του πλατώ και το παίρνουμε στο χέρι μαζί με το δίσκο
Εδώ φαίνεται το βολάν με τις 6 βίδες που το ενώνουν με το στρόφαλο ήδη ξεβιδωμένες

Εδώ έχει βγεί το βολάν και διακρίνεται η τσιμούχα του στρόφαλου και το λάδι που έχει τρέξει

Αφαιρούμε το λαμάκι...

...και το πλαίσιο που στηρίζει την τσιμούχα

Η παλιά τσιμούχα κάτω και η καινούρια τοποθετημένη στο πλαίσιο της.

Εδώ μιά κοντινή φωτογραφία απο το πλαι του τελειώματως του στροφάλου. Το μέρος που φαίνεται γυαλισμένο είναι εκεί που ακουμπάει η τσιμούχα. Το μέταλλο τρίβεται και με τα χρόνια μπορεί να έχει 'μπεί' κάποια δέκατα του χιλιοστού πιό μέσα σε σχέση με το μέρος που δέν εφάπτεται με την τσιμούχα. Αν έχει 'μπεί' πολύ, ακόμα και να αλλάξεις την τσιμούχα πάλι θα χάνει λάδια, εφόσον αφήνει κενό.

Καθαρίζουμε την παλιά φλατζόκολα που είχε το πλαίσιο της τσιμούχας και βάζουμε καινούρια (δέν έχω φωτογραφία)
Μετά βάζουμε πάλι το λαμάκι και το βολάν, όπως τα βγάλαμε
Βάζουμε το δίσκο και το πλατώ πάνω στο βολάν και βιδώνουμε πρόχειρα τις βίδες του πλατώ χωρίς να τις σφίξουμε. Βρίσκουμε ένα κομάτι σωλήνα που ίσα-ίσα να χωρά στην τρύπα στο κέντρο του δίσκου και το βάζουμε μέσα για να κεντράρουμε το δίσκο πάνω στο πλατώ. Μετά σφίγγουμε τις βίδες του πλατώ. Αν δεν κεντραριστεί ο δίσκος δέν υπάρχει περίπτωση να μπεί μετά το σαζμάν στη θέση του.
Μετά βάζουμε τα πάντα στη θέση τους με την ανάποδη σειρά απο οτι τα βγάλαμε. Στο τέλος όσες βίδες περισσέψουν τις φυλάμε γιατι όλο και κάπου αλλού θα χρειαστούν
Συνολικός χρόνος περίπου 3 ώρες για δύο άτομα. Το συγκεκριμένο είναι απο τα 'εύκολα' αυτοκίνητα.